joko nyt onnistaisi

Perkeleen perkeleen perkele, kävin lounastauon yhteydessä vessassa ja hemmetin viiru on täällä. Eli taas alkaa näillä viiruilla täti saapua paikalle. Eli kyllä nää mun oireet oli sittenkin tätioireet. Näköjään ei auta mikään joka päivä sekstailukaan kun ei oo tarkotettu niin ei oo. :(

Yönsäde: olo on ollu vaan jotenki alamaissa tässä viimeset pari päivää..
tein sitte testin tänään aamusta ja negahan sieltä tuli.. eli ei muuta ku sitä noitaa odotellessa..
mutta.. käytä ihmeessä sitä rotikkaas näyttelyssä.. vaikka hyödynnä sit sitä naapuria [:D]
ite olin aatellu käyttää tota meidän hurttaa näyttelyssä ja olin aatellu teetättää pentuja ku tuolla on niin himputin hyvä luonne.. mut ne haaveet meni hornan tuuttiin ku kuvattiin tuon lonkat [&o] toinen oli D ja toinen oli E..
tuo on pärjänny ihan hyvin noilla huonoilla lonkillaki, mut joutunu käyttää kaks kertaa lonkkapiikillä (auttaa
nivelnesteitten kertymisessä)
vaikka ite en saanutkaa plussaa niin pidän peukut pystyssä et sua nyt ainaki onnistaa [:)]
lupaavalta ainaki kuulostaa tuo oviksen bongaaminen (kuulostaa ihan lintubongaukselta [:D] )
mutta nyt työ ootta onnistunu saamaan sen pikkuisen alulle [;)] muista syödä paljon kasviksia
niin saat foolihappoa [:D] [:D] *lääkärin määräys*

omaa: tein sitten testin aamusta.. negahan tuo oli.. ei muuta kuin sitten tätiä odottelemaan..
sorry kaikille ku oon ollu niin huonolla tuulella täs pari päivää [8D]
kait mä tiesin ettei oo tärpänny tästä kierrosta, mut hupsu ku on niin toiveita elättelee kuitenki..
siitä varmaan tuo meikäläisen huono tuuli johtuki..
pitää varmaan ottaa tuo yönsäteen "siitä puhe mistä puute" periaate käyttöön [:D] [;)]
ja kokeilla sitä hellaa, käsirautoja ja suukapulaa [:D] [:D]
*over and out* [;)]

mut muille
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kiitos![:)]
wastis toi sun suunnitelma kuulostaa kivalta eli meki seuraaval kierrol mukaan oottajiin. Tosiaan sunnuntaina menkat alko mut viime yönä ja tänään ei oo tullu mitään![&:] oon ehkä hikiseen saanu teelusikallisen verta tuleen. Mikä ihmeen juttu toi ny oli. Oliko ne ees menkat vai jotain muuta vai yrittikö ne olla menkat[&:] Ainaki sunnuntai aamuna oli ihan selvät menkka kivut.

Pahoitteluni niille jotka saivat negan ja heille joille täti tuli jälleen kutsumatta kylään[:'(]

Tämmönen asia on semmonen mikä saa ajatukset mullinmallin ja välill unohtuu et voihan tätä elämää silti elää niin ku ennenkin. Tavallaan tuntuu siltä että niin kauan ku yrittää lasta ni mielessä pyörii vaan se ajatus.Tuntuu et se aika menee hukkaan jos sitä liikaa miettii ja elää sen mukaan. Sitä on niin kiinni kierroissaan ja odottaa et pääsee taas testaamaan. Mulle teki ehkä ihan hyvää et menkat oli vähän aikaa tulematta ni ei tarvinnu miettii mitään kierto ja muita asioita. Sitä vaan eli eteen päin. Kun tuli tilanteita et lähettiin juhlimaan sillon tein raskaustesti varmuuden vuoks ja elettiin hyvissä mielin. Nyt kun sain kilpirauhas arvot kohilleen ni lähin hakemaan lääkkeitten avulla selkoo kiertoon. Taas sitä sitten ootellaan mitä aika näyttää.

Tos pik hoplaati,

...Ruoka uunissa ja pienimmät päikkärillä [;)]

CATJA85: Todella todella suuret pahoittelut negata [:(][:(]*halaa ja rutistaa*
Mutta eikös sinulla ollukin tässä kierrossa aika myöhään ovis *hieroo ohimoitaan*??
Etkös joskus kp20 paikkeilla bongannut ovislimat??Hemmetti toi bongaus-sana sopii kun tikutettu ( ovistikutettu [:D] ) tähän palstaan [;)][:D][:D]
Että ihan hyvin sulla on voinut tärpätä niin myöhään ja plussa tulee vasta 4-5 päivän päästä [:)]??!!
Mullakin oli nyt ihmeen myöhään ovis eli eilen kp17 tai sitten vasta tänään [8|]??
Vaikka mullakin oli viimeksi kierto ihan normaali kp28.
Eli älä vielä menetä toivoasi rakas ystävä [:)][:)][:)]!!!!
Tiedät,että täällä pidän sinulle varpaita ja sormia pystyssä ihan täpöillä!!!!!!
KIITOS hani!!!!Mää syön joka päivä B-vitamiinia ja siinähän on foolihappoa [;)][:)]
Myös D-vitamiinia ja kalsiumia tulee syötyä.Kasviksia syön hirveesti ( näytän varmaan kohta meidän pupuilta [:D][;)] ),kun lasten takia tulee tehtyä joka päivä salaattia ja kasviksia.
Voi ei teidän koiran lonkkia [&:]..tosi ikävää,että joutuu välillä ottamaan piikkejä.Määkin olen joutunut tuohon saman jalan lonkkaan ottamaan muutaman kerran kortisonipiikkejä,kun siihen tulee limapussintulehdus [&:].Johtuu ihan siitä,kun toi polvi on se paska,jonka treeneissä teloin ja 5 leikkauksen jälkeen se on vieläkin puolikuntonen.Niin tuo minun lonkka välillä ärtyy siitä,kun välillä kävelen ontuen,jos polvi on huonommassa kunnossa.Ja jalka ei vieläkään ojennut täysin suoraksi,joten sekin rasittaa tuota koipea enemmän.Ei pitäis ikinä harrastaa mitään liikuntaa,kun tulee tällaiseen kuntoon [;)]
Hei,voisikohan sille minun naapurilleni ehdottaa,että opettaa meidän rotikalle myös miten täti karkoitetaan [;)][:D][:D][:D].Vois olla naapuri ihmeissään,että mitä tuo naapurin emäntä oikein hourii [8|]..siis mistä ihmeen tädistä tuo oikein puhuu [;)].Tuo meidän naapurin koirakouluttaja on siis miespuolinen ihminen [:D][:D][:D]
Mutta nyt rakas Catja [:)][:)]..ajatellaan positiivisesti,eikös!!!!
Peukkuja ihan hirveesti,että myöhemmin tässä se plussa tulee!!!!!!!!!!

TATJUSKA: No voi ei,että viiru oli paperiin tullut [:(]
Onko täti tullut nyt kunnolla kylään vai oliko kyseessä jotain muuta??
Eikös sulla ollut se polyyppi siellä alapäässä,joka voi aina välillä sessyn jälkeen vuodella??
Jos teillä oli eilen liian rajua saunasessyä ja siitä viiru jäi muistoksi [;)]??
Peukkuja kovasti,että kyse olisi siitä [:)][:)]

Jeps,tämä oli nopee käynti..kiirus kiirus.Kolmelta tulee naapurin setä ja päästään hommiin [;)][:D][:D]..siis koiraa kouluttamaan tietty.Mitä ihmettä te naiset taas oikein ajattelitte [;)][:D][:D]!!!

TOIVOTAAN JA PIDETÄÄN PEUKKUJA,ETTÄ SAAMME TÄNNE PLUSSAUUTISIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28-33/3

Heip!
Paljon tullu tänne taas tekstiä![:)]
Yritän pysyä mukana ja kommentoidakin jotain!

Voimahalaus täältä Tättärä!Jaksamista sinne!

Childishfear,onnea aivan valtavan hurjan paljon!Nautihan raskaudestasi!

Ronny,kiva kuulla että testeissä kaikki ok!Nyt vaan sitten yrittämään uudella innolla![:D]

Tulitikku ihania uutisia sulla![:)] Nyt vaan sitte peitot heilumaan!

Joosu,pahoittelut,että täti löysi luoksesi...

Onniko,tervetuloa!Toivottavasti laitat täällä plussa-aallon liikkeelle!

Ihana kuulla Bluerose,että verikokeet oli ok!Loisto juttu!Pahoittelut tädistä...Mutta nyt pääsette sitten kunnolla yrittämään,jee!

Artemis,onneksi täti vihdoin löysi perille,kun testit olleet negaa.Tsemppiä!

Iltatähti71,tervetuloa!Täällä sitä vertaistukea onneksi on!

Noppa,nyt voi sanoa,että onnea tädistä!Samoin Wastis!

Pixie,Catja85 ja Miplis,pahoittelut negoista...Mutta toivoa on jos ei tätiä näy!

Tatjuska,hitto sitä ämmää!Paljon halauksia täältä!Joko sitten on kunnolla alkanut vuotamaan?

Täällä oli useammallakin jänniä päiviä,toivottavasti niitä plussia nyt satelee!Ihania ovispäiviä myös!

Omaa:Huomenna klinikka-aika,jännittävää...Ei muuta,vyöhyketerapeutti aikaisti tätiä,ni ei oo enää huomenna maisemis.Suosittelen kokeilemaan!

Plussia alkavaan viikkoon!

Pahoittelut kaikille tädin saaneille! Toivottavasti nyt edes joillekin osuisi niitä plussatuulia, joita täällä palstalla on niin kovasti toivoteltu.
Oma tilanne ei ole kovin kaksinen. Viikko sitten testasin siis haamuplussan. Sitten alkoikin vuodot, jotka kesti melkein viikon. Eilen testasin taas ja tuli entistä vahvempi plussa. Aamulla soittelin äitiysneuvolaan, mutta sieltä ei oikein osattu sanoa mitään, kun on niin aikaista vielä. Sovittiin, että teen viikon päästä uuden testin ja jos edelleen plussaa, niin sitten ottavat mut sinne tutkittavaksi. En tarkkaan tiedä mitä sitten tuolloin tutkitaan, kun ultrassa ei silloin kuulemma näy vielä mitään.

joosu ne pystyy kattomaan sen hcg:n (istukkahormoni) verestä silloin. Eli siitäkin jo näkee hiukan. Mulla kun oli KM niin esim osattiin heti ekasta sanoa että kesken on mennyt. Että siitä ekasta voi jo nähä sen että onko se hirveen alhanen (eli KM) tai jos on korkee,niin voi kaikki olla ok. Ja useammalla sellasella voidaan seurata sitäkin että nouseeko vai laskeeko. Että sen verran ne pystyy tekemään. Ja sitten ihan gynetutkimuksen myös että näkyykö kudospalasia tms. Anteeksi kun nyt näin "rajusti" suoraan sanoin. Mutta kun itelle tehtiin nuo samaiset just. Kun tutkittiin onko kaikki hyvin vai ei. Mun tilanteessa ei valitettavasti ollut hyviä uutisia. Mutta toivotaan sulle ne hyvät uutiset kaikesta huolimatta[:)] *peukkuja*

Kaikkien ns. oireiden jälkeen tein testin joka nega,ja nyt sitten alkoi kuukautiset [:(]

Kurjalta tuntuu,mutta täytyy ajatella postiviisesti kun yrittämistä on takana vaan muutama kuukausi. Jotenkin vaan aika tuntuu niin pitkältä kun taas kuukautiset ja sitten yrittämistä jne...

Jospa ne plussa tuulet puhailtaisi pian meille kaikille yrittäjille [:)]
Ja totta kai onnittelut niille jolla tärppäsi <3

wastis: Kiitos vastauksesta! Olen varautunut siihen, että kesken on mennyt ja yritän välttää ajattelemasta sitä, että josko kuitenkin olisinkin raskaana. Pieni toivonkipinä elää, mutta pakko yrittää pysytellä realistisena.

Iso surku kaikille tädin saaneille, en näköjään onnistunut pitämään sitä täällä tarpeeksi kauaa, antakee anteeks[:@][&o]
No mutta nythän me mennään kaikki uuten yrityskierrokseen ja sitä kautta lokakuisiin, eiks ni?[:)]
Itse ainakin olin lopulta ihan tyytyväinen tätiin kun oli yli viikon ollut niin paha olla omissa nahoissani, joten jotain hyvääkin [:)]
Tänne ei kuulu kummempia, täti tuntuu hassusti tänään päivällä tyrehtyneen, mutta eiköhän se jatka nyt loppu viikon ainakin, jossei muuten niin semmosena pikku-tihrutteluna[8|]

Plussa-tuulia ja tarrasukkia![:)][:)][:)][:)][:)] Ja voima haleja kun väsyttää ja lieviä pameja kun räjähdyttää[:D][;)]

Saas muuten nähdä, tuleeko meikämannen etu-liitteksi ensin äiti vai rouva, mies nimittäin kosi eilen[;)]

artemis ooooiiihhh, onnea nyt tulevalle rouvalle ! kyllä se häiden suunnittelu on kivaakin,kunhan osaa olla liikoja ressaamatta[;)]

Iiiih, Artemis ihanaa ihanaa!!! Onnea onnea!!
Ei tällä kertaa haittaa vaikka et tuonut plussauutisia, kunhan on tämmöisiä kaikenlaisia ihania uutisia, niin piristää kovasti mielialaa!!

Nimim. Kosintaa Odotteleva Neiti [;)]
*asiasta on sen verran meillä ollut puhetta että uskoisin kosinnankin olevan tässä tulossa, ettei minun naisena tarvi ruveta ottaan ohjia ja kosaista itse ukkoa [:)] [:)] <3 <3

Kiitos "myötäelämisestä" negatestin vuoksi [:)] Eipä kyllä yhtään kiinnostanut mennä aamulla töihin ja vähän jähmeää oli vauhtiin pääseminen, mutta kaipa tää tästä, ootellaan ny taas että millon se täti suvaitsee saapua. Menkkakivutkin on kadonneet sen siliän tien... Yrityskiertoon 5 kunhan pääsis jo!........

Tulen pikaisesti kertomaan uutiset, ennenkuin lapsoset hermostuvat. Vatsataudin jälkeen syövät tosi huonosti ja ruokailut on yhtä tappelua.[&:] Mutta siis asiaan. Kävin ultrassa aamulla ja masussa on sittenkin elämää. Eli yksi elävä sikiö löytyi. Eli nyt vaan herran haltuun ja toivottavasti vuotoja ei enää tule. Hiivan lääkäri totesi mulla ja sain siihen lääkkeet. Oikealta puolelta olisiko munasarjasta löytyi kysta, jonka pitäisi hävitä kun istukka kehittyy. Toivottavasti ei vaivaa, mutta saattaa kuulemma aiheuttaa kipuilua...

Tatjuska; mä niin toivon että sä plussaat. Nyt hus veriviirut pois. Tsemppiä!

Catja85; pahoittelut negasta. Koitahan jaksella. Halit[:)]

Artemis; onnea kosinnasta[:D] Nyt kun sä saat muuta ajateltavaa, niin varmasti plussaat[:D]

Yönsäde; Onko koirankouluttaja hoideltu[:D] Ei kun siis koirankoulutus[:D] Täälläkin kyllä kaivattaisiin kouluttajaa, mutta tuntuu että lasten myötä tuo koirankoulutus on jäänyt vähän vähiin... No olettepas te heilutelleet peittoja ahkeraan. Kuinka ihmees sun paikat kestää? Mä kyl tarviin välillä lepopäiviä[:D]

Nyt PLUSSATUULIA+++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mooonta sivua tekstiä on tullut sitten viimeisen kerran, ei perässä pysy! Sen verran jäi mieleen, että harmittavan monella on negatiivistä näyttänyt testit [:(]

Onnea Artemis kihlautumisesta [:D][:D] Ei muuta kuin häitä suunnittelemaan!

Itselläni ei oireita raskaudesta eikä menkoista. Viikko sitten perjantaina ja lauantaina tuli  vaaleanpunertavaa vuotoa ja oli kipua ja nippailuja. Silloin toivoin, että olisi kiinnittymisvuoto kyseessä. En kuitenkaan vielä ole testannut koska nyt yli viikkoon ei ole ollut minkäänlaisia raskausoireita. Aion siis odotella ainakin viikonloppuun ennen kuin testailen, jollei menkat ole alkaneet. En usko että olisin raskaana, koska tosiaan mitään oireita ei oo, enkä sitten halua suotta negaa testailla...

Sori pikainen päivitys omasta navasta!!

Onnittelut Artemis:lle kihlautumisesta! Ja orkidealle tsemppiä odotukseen! Ihanaa lueskella muiden positiivisia uutisia, ihan omakin mieli piristyy ja saa taas uskoa tulevaan [:)]

Joosu: Joskus voi raskaus jatkua ihan normaalisti vuodosta huolimatta, että älä vielä luovuta.

Artemis: ONNEA :)

OMAA: No ei sen viirun jälkeen oo taas mitään tullu, mut näin nää mun menkat on alkaneet aiemminkin. Eli huomenna tullee toinen viiru ja keskiviikkona sit alkaa vuoto joka kestää pari päivää. Tissejä vihloo edelleen.

Artemis: Tuhannesti onnea kosinnasta!!! Varmasti ihana tunne :)

Onpas nyt paljon negaa liikenteessä [:@]Kuka muuttaisi tuulen suunnan?? En ainakaan minä!
Täti tuli tänään 8 päivää myöhässä. Eli kierto venyi 38: aan. Vähän turhan pitkä.
Jostain syystä ihan hyvä fiilis silti. Ajattelin tilata kasan ovulaatio tikkuja, ja tilata netistä Niitä luontais-tuotteita, joista Tami laittoi täällä vinkkiä. Jotenkin sekin että kun ajattelee että on mahdollista EHKÄ saada apua luontaistuotteista, niin sekin vähän piristää[:)] Oliko muilla kokemusta niistä??

Ja nuo luontaistuotteiden nimet oli siis Graphites D-30, Natrium muriaticum D-30, Sepia Officinalis D-30. Uskaaltaakohan niitä ostaa [:)] 

pixie minähän kyllästyin oottamaan. Tai siis totesin että jos oottelen niin joudun varmaan oottamaan ikuisuuden. Niin minä olen meillä ollut se joka kosaisi[;)] Kyllä se onnistuu näinkin päin. Toki minullakin oli(ja on edelleen) haaveeni siitä romanttisesta yllätys kosimisesta. Mutta näin meni meillä. Rouvana ollut nyt himpun verran yli 1,5vuotta[:)]

orkidea mahtia että löytyi pieni elämä sieltä[:)] Ja sehän on tosi yleistä että alkuraskaudessa on vuotoa. Paaaaljon tarrasukkia matkaan ja toivotaan että vuodot pysyy poissa sieltä[:)]

tatjuska toivotaan että viiru pysyis viiruna ja täti ei tulisi. Ja että oliskin pikkunen matkassa sittenkin[;)]

Tänne ei mitään uutta. Täti kyläilee ja kunnolla nyt. Mutta kunhan se lähtee niin lähtee uusi yrityskierto taas käyntiin. Mietin tässä että soitanko itelle tällä viikolla aikaa lekurille. Että tutkittais vähän mikä on vialla. Ja jos jotain lääketouhua kanssa. Mietin silti että ootan tohon keskiviikkoon. Saan kuulla ne tän päiväset hcg arvot. Niin siitä on sitten hyvä lähteä jos ovat nollassa. Sais olla kyllä. Ihmettelen jossei ole,koska tätikin kuitenkin tullut eilen. Noh,sen tietää keskiviikkona sitten.
Kp. 2/27-(32). No oikeestaan 2/27-29. Koska viimiset 3 vai 4 kiertoa ollut ton. Kuitenkin. [:D]

Takaisin