Ta
tjuska lupaavalata kuulostaa[;)]
Nymeria Onnea asunnon johdosta, voi kun mekin päästäisiin jo muuttamaan, mutta vielä on miltei vuoden odotus edessä[&:]
Kauhee himo vaan olis nyt jo alkaa paikkailemaan tavaroita[:D]
Minniliina No hyvä että oli vaan valkovuotoa, se saattais luvata jotain tätiä parempaa...[;)]
wastis oikeassa olet, kyllä ne vanhat asiat pitää aina saada alta pois ennen kun uudet rynnii päälle, sulla on oikeasti asenne kohdallaan[:)]
Kaika koittaa nyt vaan olla panikoimatta, se on parasta teille kummallekkin nyytin kanssa[:)] Kyllä se sieltä sitten ajallaan ulos tulee, ei me anneta sen kurkkia yhtään aikaisemmin[:D]
Yönsäde mistäs sitä tietää vaikka se olisikin tullut aikaisemmin, mutta onhan sitä silti saatettu peuhata oikeaan aikaan [;)] Eihän me täällä muuta tehdäkkään kun peuhata oikeaan aikaan, vai mitä naiset![;)][:D][:D]
OMAA NAPAA: Tätiä ei kuulu vieläkään...[&:] Ja tänään on kadonneet menkka oireetkin[:-] No tosin heräsin parin tunnin unien jälkeen kun pomo soitti hätä-hälynä töihin, joten olen koko päivän ollut hieman pihalla[:D] Pää on vieläkin vähän kipeä kun en ehtinyt syömään mitään ennen klo:16 ja siihen aikaan join ensimmäiset aamu-kahvinikin![8|] (yleensä mä en edes pääse ulko-ovesta ulos ilman kahta kuppia kahvia...[:D]) Rintoja tutkiskelin kauheasti eilen ja yritin kysyä mieheltä josko ne olisivat jotenkin erinäköiset, ei kuulemma ollu... Ei ne ole kasvaneetkaan, illalla alko olemaan nännit vähän normaalia herkemmät/kipeät ja jotain valkosta niiden päihin oli kyllä ilmestynyt. Siis ihon väriin, ei sieltä mitään ulos tullut![:D] Ärsyttää ajatella jos mun tää kierto venyy ihan älyttömän pitkäksi, alkaa nyt jo hermot mennä. Ja kun koko ajan oottaa tätiä, niin ei toi sessykään oikein maistu. Mies raukka joutuu kärsimään ilman lempeä, ko akka on niin kiukkunen ja oottaa puolukka-päiviä koko ajan[8|]
No ei voi mitään, kunhan eivät alkaisi kesken liikenteessä olon..[&:]
Mutta plussa-tuulia, tarrasukkia ja kaikkea muutakin hyvää kaikille, mä lupasin ukolle etten enää tänään tuu piipahtamaan (just, oottakoon vaan ko nukahtaa[;)]) joten huomiseen rakkaat naiset, hyvät viikonlopun alut kaikille!
Artemis
krt pv 40/29-36