joko nyt onnistaisi

viikonloppuisin pitäs olla enempi aikaa kuin arkisin mut jotenkin sitä huonosti kuitenkin ehtii tänne [&:]

mites nyt niin paljon negaa liikenteessä? pixie79, catja85, onniko ainakin, voi perskule [:@] lohtua teille kaikille!!!!
Ja joosullakin paskamainen tilanne,höh.

mites tajuska? oliko se viiru vain jotain huijausta, seksistä johtuvaa vai sitä itteetä? mä olin niiiiin varma et sä plussaat! enkä kyl vielä anna periks, voihan se olla et toi viiru ei merkkaa mitään ja oot kuin ootkin raskaana! mä pidän toivoa yllä sunkin puolesta!

artemis, kateellisena joudun sua onnittelemaan [:'(] aivan mahtavaa!!!!! mulle sanottiin et mä en saa kosia! ei täs muu auta ku odottaa, odottaa ja odottaa... ei pidä kuulema kiireellä pilata!

orkidea, toivottavasti kaikki sujuu tästä eteenpäin ilman ongelmia!!!

wastis ja noppa, onnea tädistä! hätistäkää se äkkiä kuitenkin niin pääsette uuteen yritykseen!

kitty72, sullahan on jännät paikat, pidän peukkuja pystyssä!

yönsäde, hyvä et se ovis löys perille!! mulla oli kans ihan mahottomat oviskivut. ihan koko vasenta kylkeä juili. harvoin tollasia tuntemuksia on. mullakin jo alkuviikosta tuli ovislimaa vaikka sit vasta la sen tikutin. lämmön noususta ei tietoakaan!!! pysytellyt siinä 36 paikkeilla, joskus vähän alle ja joskus päälle.mä oon tällanen kylmäkalle näköjään [&:]
nyt on ainakin kaikkemme annettu et raskautuis, käytin miestä hyväksi koko vlopun [:D] ei se hanttiin pannut! pani muuten vaan [:)][:D][;)]
nyt sit odotellaan uutta testailurypästä!jännää, tulis jo!! mitenköhän tässä vois olla liikaa miettimättä noita oireita? ei varmaan mitenkään. mulla ei kyl ennen ed raskautta ollut juur minkäänlaisia oireita.

No ei oo tietoo omasta tilasta. Vuotoa ei oo tullu. Kieltämättä ei voi tietää missä mennään koska keskenmenokierrossa mulla tuli myöskin ennen testiä kahtena aamuna yks viiru. Ja vasenta tissiä kivistää ihan pirusti. Kuka tietää/muistaa millasta se tissikipu on, onks nännit kipeet vai koko tisu? Mulla ei oo meinaan nännit kipeet vaan noita niinku kivistää kokonaisvaltasesti. Toisaalta taas alaselässä on menkkamaista kipua, vatsanpuolella taas ihan piikkimäisiä pistelyitä silloin tällöin siellä täällä. Noh, ehkä tää huomenna tai ylihuomenna ratkee. Päätin kyllä jo et perjantaina lähden tyttöporukalla töistä iltaa istuun niin joutuukohan vielä peruun... pidelkääs peukkuja!

mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa kokonaan tissit kipeet mut tossa edellisessä pelkästään nännit, ainakin aluksi.

orkidea tsemppiä sulle uuden elämän saattamiseen ja paljon tarrasukkia[:D]
artemis ihana kuulla kosimis uutisia, paljon onnea teille molemmille[:D]

Mä olen onnellinen että mulla menkat jatkuu eikä jääny päivän pituseks[:D]

hirveesti kauheesti tekstiä. oon välillä pikaseen käyny lukemassa täällä teidän kuulumiset mut en oo ehtinynnä kommentoimaan.

artemis: rutkasti onnea kihlautumisen johdosta! ihanaa! [:D]

joosu: toivottavasti sielä kaikki hyvin ja pikkuinen kasvaa massussasi [:)]

orkidea: hienoa että pikkuinen on matkassa mukana! tarroja sinnepäin!! [:)]

noppa: Onnittelut tädistä! hyvä että se tuli takaisin [:D] mulla sama tilanne, syön eka kuuria terolutia ja perjantaina otan sen kymmenennen pillerin, sit vaan menkkoja ootteleen. lääkäri sanoi mulle että muutaman päivän päästä viimesestä pilleristä pitäis menkat alkaa.

yönsäde: onnea ovikseen. pistähän uudet tuulet puhaltamaan [:D]

lenita: toivottavasti täti pysyy poissa sieltä ja pääset kohta testailemaan, ja tietysti sitä plussaa!! peukkuja sulle![:)]

wastis: onnittelut tädistä! laitahan sitten se tännepäin tulemaan. täti vois vklopuksi löytää sit tänne mun luo eikä eksyä minnekkään matkalle missä sitä ei haluta! [:D]
toivotaan että arvot on nollissa ja pääsette uuteen yritykseen!![:)]

miplis: peukkuja ettei täti sinne eksy ja pääset testailemaan parin päivän päästä uudestaan!

pixie79: pahoittelut negasta, toivotaan että näyttää plussaa myöhemmin tai että täti tulisi sinne pian (kun sitä toivoit)!! [:)]

tatjuska: pahoittelut viiruista! jospa niitä ei enempää tulisikaan ja täti jäis käymättä! peukkuja hirveesti!!

onniko: voi täti ku piti tulla sinne! [>:] aja se tänne sieltä! [:D] ei muutakuin uutta yritystä heti tädin poistuttua! pää pystyyn, kyllä se siitä vielä tärppää. [:)]

mimmi83: peukkuja sinne että plussa pärähtää!! ei niitä oireita aina tarvita sen plussan saamiseksi [;)]

sori nyt en ihan jokaiselle jaksa kommentoida! [&o]

omaa napaa
: eipä mitään uusia hirveesti. viime viikolla sain osasta verikokeista tulokset, trompot, leukkarit ja mitä niitä olikaan niin kaikki ok. nyt tulevana keskiviikkona saan tulokset kilpirauhasesta ja prolaktiinista. tai mikä nyt oliki?? oon lähes varma et mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, oireita on aikalailla, ärsyttävin niistä painon nousu. painoa tulee tulee ja tulee vaikka en syö enkä liiku sen enempää en vähempää ku ennenkää. nyt painan jo kuitenki enemmän ku ensimmäisen raskauden lopussa joten tää ei tykkää yhtää..ainaki kymmenen kiloo sais tippuu. tietääkö joku jos mulla nyt on se vajaatoiminta ja saan sit lääkkeet niin laskeeko sitte paino?  ja miten tuo vajaatoiminta sit vaikuttaa raskautumiseen?

kylläpäs täti on eksynyt väärille teille [&:] pahoittelut vielä tädeistä niille jotka eivät sitä toivoneet. laittakaa täti tänne tulemaan, viikonloppuna sais vierailla sit täällä! [:D]

peukut vielä kaikille! kyllä me kaikki vielä ne tuhisevat nyytit saadaan kunhan sen aika on! [:)]

artemis mä tiiän niin ton tunteen. Mulle on käyny niin monta kertaa myös noin et oon alkanu kopioimaan ensin mun tekstin ja sit vasta lähettäny sen.

Eli alotetaas alusta[8|]
noppa no hyvä että olet tätiin tyytyväinen, se on aika harvinaista täällä foorumissa[:D] Ja eiku uudelle yk:lle sitten, paremmilla mielin[:)]
wastis toivottavasti nyt saat tietää missä toi sun kroppas on menossa, pääsisitte takasin yrittämään.[:)]
Tatjuska no hyvä että löysivät sen pikku-tyypin siellä ultrassa, nyt vaan kauheesti tarrasukkia sinne![:)] Ikävää tuollaset oheis-vaivat, onneks sait lääkettä ja toivotaan ettei se kysta ala sen enempää kipuilemaan. Muutenkin kun on varmaan ihan "oma"-olo raskaan ollessa[8|][:D]
Mimmi83 nyt vaan varpaat ja sormet ristiin, sillä kuulostas kyllä että jos ei täti kerran ole tullut vierailemaan, niin se olisi sitä itseensä, kiinnitys-vuotoa meinaan Sulla on kyllä vahvat hermot!

Jäi nyt varmaan puolet mun alku-peräsistä kommenteista jäljelle, mut pitää jatkaa huomenna, nyt tulee sinkkuelämää[:D]ei kerkee[:D][:D]
Juu, kyllä tässä nyt muuta ajateltavaa sai ja vaikka muuten mennään löysällä aika-taululla niin ensimmäinen stressi puskee kihlajais-järjestelyistä ja pitäs soitella seurakuntaan ja sinne ja tänne ja pitäs sukulaisille kertoa ja ja ja...!![:@] PLAAH, kyllä mä nyt jonkin sortin stressin saan tästä itselleni aikaiseksi vaikka itse vihkimisen pitäisi tapahtua vasta about syksyllä 2012![:D][:D][:D]
Ei, nyt täytyy alkaa aika tauluttamaan ja tällä viikolla soitan vaan seurakuntaan ja teen kutsut, muuta ei nyt tähän hätään tarvitse. Piste.[:D]

Plussa-tuulia ja tarrasukkia![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Ronny mullla todettiin loppu vuodesta kilpirauhasen vajaatoiminta. Mulla ei kyl ollu juuri mitään oireita. Painon nousu on yks yleisimmistä oireista sekä ärtyneisyys ja väsymys. Siitä en oo varma laskeeko paino. Kilpirauhasen vajaatoiminta on yks yleisimmistä syistä lapsettomuuteen. Mun yhel tutul oli sen tietämättä arvot ollu pieles noin 3vuotta jollon hän oli yrittäny lasta ja saanu useinta keskenmenoja. Syy siihen löyty niistä vääristä arvoista. Kilpirauhanen tuottaa 12vk:n saakka tiettyy hormoonii mikä vaikuttaa alkion kehitykseen jos sitä hormoonia ei ole niin ei raskauskaan etene oikein. En haluu pelotella sua kuitenkaan näillä asioilla. Mutta yleensä kestää saada arvot kohillee ja löytää oikee  annostus. Näin on ainaki mulle sanottu. Mulla oli lievää vajaatoimintaa ja saatiin arvot noin 2kk kohilleen. Sit ymmärsin myös niin et vajaatoiminta voi estää ovulaation. Tsemppii sulle ja toivotaan et saat arvot pian kohilleen.

Lauantaina plussasin. Tein vielä varmuuden vuoksi toisen testin ja samaa näytti, et raskaana ollaan.[:D] Ollaan nyt 6kk yritetty. Oon syönyt greippiä ja joskus käyttänyt ovulaatiotestejä mut nyt en käyttänyt. Ajattelin muutenkin ottaa joulun ajan ja sen jälkeen rennommin lapsenteko hómmat ja heti tärppäs. Uskon myös saaneeni apua vyöhyketerapiasta. Älkääkä tressatko liika se autto ainakin mulla.[;)] Nyt kun tää pikkukaveri vaan suostuu pysymään kohdussa lasketuun aikaan asti.

Mutta ei muuta kun plussa tullia kaikille muillekin. Kyllä se pluss sieltä vielä tulee!

ONNEA, ONNEAONNEAONNEA granaattiomena![:)][:)][:)][:)]

Nyt laitetaan kauheet määrät tarrasukkia sulle postiin jotta varmasti kaveri pysyy kyydissä![:D]

granaattiomena onnea ihanaa kuulla että teitä on onnistanu[:D][:D][:D] nyt vaan loppuun saakka ilman turhaa stressiä[:)]

Huomenta. Ja taas on tullu hirveesti tekstiä!

granaattiomena, hurjasti onnea onnea onnea!!! ja tarrasukkia matkaan! <3

Artemis, onnea kosinnasta! :) aijaij.. ihania uutisia..

pahoittelut kaikille negan/tätin saaneille. [:o]

en nyt jaksa alkaa lukee uusiks noita ku vähä tässä kiirus [:'(] omassa navassa ei mitään! tätiä ei näy ja ei kyllä oikee mitään oireitaka.. en oo ainaka huomannu. Eilen tuli siivottua koko kämppä! täällä ku pakko siivota vähintää kerran viikossa [:D] 3 kissaa sotkee ihanan paljon [;)] plus toi mies [:D] testailen to, pe, la tai su.. kattoo nyt milloin uskallan. sit jos se näyttää negaa ni menee ens viikolle seuraava testaus ellei se täti nyt sit ala tulla [:@] ärsyttää se et testi negaa ja tätiä ei näy [:(] paitsi et ku testasin liian ajoissa sen ekan negan [:D] hätähousu ku olen [:D] Mies sano ettei syö masennuslääkkeitään (niissä oli niit laukeamattomuus sivuoireita) ennenku mä tuun raskaaks. hmm lääkäri ei ehkä tykkää mut ei haluta odottaa. Toivottavasti olis nyt tärpänny (liikaa en uskalla toivoa) ja et oisin vaan testannu liian aikasin (samana päivänä ku menkat piti alkaa).

Eikai tässä nyt sitte muuta. Koulul avoimet ovet tänää ja huomen, sielkä pääse koneelle ku pakotettii työsaliin tekee töitä [:D] täytyy tästä alkaa valmistautumaan et kerkii kasiks kouluun!!

Plussatuulia kaikille sun muita onnentoivotuksia!!

Yk 11, Kp 39/35(-65)

Tännepä on tekstiä tullut paljon[;)]

Artemis
,Onnea tulevalle rouvalle[:D]

Orkidea,MAHTAVAA![:)]

granaattiomena,onnea!! [:)]

Tatjuska,plussaahan nyt,noi sun oireet nimittäin ois kyl siihen suuntaan paljoltikin...[;)]

Sekä kaikille muille zemppiä onnistumiseen stressittä[;)]
Inhottavat tädit seuraavassa kierrossa pois joilla sellainen alkoi!!!
Tarrasukkia ja +++++++ tänne iso kourallinen!!

Artemis, toosi paljon onnea. Häiden suunnittelu on niin kivaa ja parastahan siinä on kuitenkin se fiilis, mikä tulee kun on sanonut tahdon... Voi kun meiän häistä on jo niin kauan aikaa[:)][:)][:)]
Graattiomenalle superonnittelut, ihanaa kun tulee plussia[:)][:)] Just itekin yritän pyrkiä rauhottaa tätä hommaa, paineet kun tunnetusti ovat paras ehkäisykeino
Perhesuunnittelun sivuilla oli muutenkin aika mielenkiintoista tilastoo siitä kuinka nopeesti on tärpännyt esim. hormoniehkäisyn jälkeen. Että toi puoli vuotta on oikeestaan se keskimääränen aika..
Noppa, toivottavasti saavat sen sun kilpirauhasen tasapainoon ja auttais sitten tässä vauva-asiassa[:)]
Nooh Tatjuska.. Miten menee? Tänään ois se päivä..
Omasta navasta sen verran, etten saanu nukuttua oikeen viime yönä. Sängssä oli ahdasta ja näin pitkin yötä unenpätkiä, että olin joka välissä laittamassa sidettä, kun menkat olivat alkamassa, mutten koskaan saanut sitä pöksyihin tai sitten oli vinossa tai rytyssä[:D][:D][:D] Hullua! Eilen oli menkkakipuja jossain välissä päivällä, mutta menivät sitten ohi. Kokeilin illalla alaosastoo ja aika turpeeta oli ja kn aika alhaalla. Eli eikse vähän menkkoja ennustais vai mitenne menee...[:'(] En oo asiantuntija.
No jäämmä oottelee, taian kuitenkin varmuudeks laittaa pikkuhousunsuojan duuniin, ettei tuu ylläreitä persauksiin[:o]
plussapuhureita kaikille

Kitty72: Mulla on kanssa alhaalla turpeeta ja kn alhaalla ja pehmee eli kyllä nää menkat on.... tosin vuotoo ei oo tullu mut siinä testatessa hailua paperiin eli tätä alkutuhruahan tämä....

Jaaha, hetken on pois (oli hirmu hoppu viikonloppu ja eilinen) niin täällä on sivukaupalla tekstiä tehtailtu [:D] Onneksi mukana hyviä uutisia: granaattiomenalle hirmuisesti onnea! Samoin Artemikselle, eri syystä... Menee vissiin onniteltaviin myös noppa (kiva kuulla pitkästä aikaa!) ja wastis, vaikkei tädistä sais onnitella niin teidän kohdalla ehkä kuitenkin [;)] Jospa Ronny liittyis teidän seurueeseen pian ja täti sielläkin vierailis. Alan kyllä mukaan tuohon wastiksen ehdotukseen et pidättelette itellänne sen tädin niin et me muut plussaillaan siltä karkuun, ja kiskotaan teidät sit ens kuussa mukaan! Orkidealle myös onnittelut, hienoa että kaikki näyttää olevan kunnossa.

Pahoittelut negoista Miplis, Pixie79 ja Catja - sori kun en nyt muista mitä kukakin kirjoitti mut onko teillä vielä toivoa (ei vissiin täti oo vielä kuitenkaan käymässä?)? Valittelut myös niille joiden luo täti kutsumatta eksyi... Tatjuska eritoten, jospa se sittenkin olis väärä hälyytys vielä. Mimmi83 on aika kova likka kun meinaat odottaa testaamisen kanssa vielä monta päivää!

Paipapu, mites klinikalla meni?

Yönsäde, missäs lajissa sinä oot kinttusi telonut?

Niin kuin noppa sanoikin, joskus pukkaa unohtumaan ettei tämä maailma pyöri sen oman vauvahaaveen ympärillä, pitäis muistaa keskittyä välillä muihinkin asioihin... Mut se on joihinkin aikoihin kuukaudesta niin hankalaa että siihenkin joutuu ihan keskittymään [:)] Nyt oli 3 päivää niin paljon tekemistä ettei edes nukkumaan meinannu keretä, eikä hirveesti ajattelemaan näitä haaveitakaan. Sen verran sit tänä aamuna kyllä et aloin epäilemään josko sitä ovulaatiota tässä kierrossa olikaan... Oireita olin löytävinäni, mutta lämmät on pysytelleet tosi alhaalla sen jälkeenkin.

Mullakin on joskus todettu lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Eipä oo tullut ennen kuin nyt mieleen, mut pitäis varmaan testauttaa ettei se oo pahentunut ja vaikuta tähän raskautumiseen...

Plussatuulia!!!

tulitikku hyvä ettei mies pannut hanttiin ja ovis on nyt hyödynnetty[;)]

tatjuska no ompas tyhmä tilanne siellä. Toivottavasti pian selkenee,mieluiten siihen superkivaan masukki ylläriin[:)]

ronny yritän huitoa tän tädin sinne loppu viikoks. Täällä se yleensä viihtyy viitisen päivää ja jos se tuli kylään sunnuntaina,niin kyllä tän pitäs loppuviikoks sinne tulla[;)]

granaattiomena onnea onnea onnea !!! ihan hirmuisesti onnea ja paaaaljon tarrasukkia matkaan[:)][:)][:)]

miplis toivottavasti nega muuttuis vielä positiiviseks ja täti tajuais olla pois sieltä[;)]

ginessa mukavaa huomata että sullakin toi raskaus porskuttaa jo toisella kolmanneksella[:)]

kitty ompas unet[:D][:D][:D] toivottavasti ei mitään tosijuttuja sentäs enteile[;)] että täti tajuais olla tulematta

omaan napaan ei uutta. Menkat jatkuu ja näillä mennään. Ajattelin nyt tässä kierrossa tikutella. Sais jotain infoa koska ovuloin. Kun tää kiertokin on lyhentyny viime kertoina. Kun viime kierrossa bongasin oviksen tossa 15-16pvä paikkeilla ja oon siitä onnistunu raskautumaan,mutta menkat/km alkanutki sitten 27.pvä. eli toi aika tossa välissä on inan lyhyt,ei siis tosissaan tuota kahta viikkoa... mahtaako siinä sitten olla vika. vai oliko viime kierto vaan joku pomppaus,että Km aikaisti "menkkoja"... tiedä sitä sitten.

Ei täälläkään kyllä ihan himpurasti hymyilytä..ensin oli se virtsaumpi ja nyt sitten tämä..
En tiedä sittenkään menenkö...kun riski keskenmenoonkin on punktiossa..ja vain iän puolesta ilmeisesti haluavat tutkia...
Ultrassa oli kaikki kunnossa,nenän kasvu,reisiluut,aivot,ihan kaikki.
Silloin sanoi että kaikki on tämän puolesta kunnossa.
mutta...

(Kellä jotain tietoa asiasta onpi,kertoisiko vähän?)

No nii viddu...

Ne soitti naistenklinikalta että pitäisi mennä, lisätutkimuksiin 5.2 siis liittyen Downin riskiryhmään.

Siis what?
Niskaturvotus oli silloin 1,9.Normaalia on alle 3.0 turvotukset.

Ikää siis 37 vuotta joten sen puolesta kuulun tähän ryhmään, mun luvuksi tuli 1:80
Ja niillä jotka ovat 1:79 ovat vielä normaalit.(en tiiä enempää noista arvoista)
Lisäksi on 0,5% riski keskenmenoon kun sitä lapsivettä otetaan.
Aikaa pitää varata 2-3 tuntia koko rumbaan.

Eli odottelua ennen kuin rv 15 on silloin juuri täynnä,sitä ennen ei sinne pääse.
Sitten vastaukset kestää tulla 7 pv.Ei helvetti jaksa odottaa...

Kaikille ihanaa aurinkoista päivää tänne
[:D]

Takaisin