joko nyt onnistaisi

kitty72 siinähän se mun tuska just onkin, että olen jo tehnyt kaksi negatiivista testiä[8|] saa nähdä testaillaanko ensi viikolla lisää vai tuleeko täti. Se on selvä että jos ensi viikollakin tulee negaa eikä tätiä kuulu, niin varmaan pitää soittaa terveyskeskukseen, eihän tää ihan normaalia ole vaikka mun kierto onkin epä-säännöllinen...[&:]

En muuten jaksa taas vaihella tota mun tickeriä ennen ko täti tulee joten koittakaa kestää sen virheellisyys[:D]

kitty72: Sä meet mun kanssa käsikädessä, ihan sama kiertopäiväkin :) Tsemppiä sinnekin!

Yönsäde: Hienoa että ootte päässy päiväpuuhiin. Ja mistä sitä tietää siitä oviksesta tosiaan josko meni jo tai sit on vasta tulossa tai tikut ei tienneet (ei nekään aina tiiä).

Artemis: Kuinka sä voit olla vielä testaamatta? Mä en pystyis... [;)]

Täällä ei uutta. Palelee edelleen mut onhan toi ilmakin kylmä. Lämmöt on korkeella, valkkaria tulee ihan normireilusti. Tissiliivejä mä en jaksa pitää yhtään jos oon kotona. Heti kun tulin kaupasta oli pakko repiä ne pois kun tuntuu ahdistavan epämukavilta. Mahtaaks ne olla kasvanu? ;-9

Heissan pitkästä aikaa tännekin puolelle tuolta syyskuisista.

Täällä on ollut puhetta lämmöistä. Mä niitä yritysaikana mittailin. Mun normi lämpö on noin 36.4. Oviksen jälkeen se nousi 37.0-37.2. Kunnes laski 36.6 ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Sit kun tärppäs niin lämpö pysyi ylhäällä. Tänään mielenkiinnosta mittasin ja oli 37.6. Viikkoja reilu 7. Eli kyllä se siellä ylhäällä pysyy.

tässä olis mun vinkki parempaan hedelmällisyyteen, mulla tärppäs näillä heti ja mun tuttu yritti vuoden ja kun söi näitä niin onnisti heti. Eli luontaistuotekaupasta:
Graphites D-30 aamulla 7 helmeä
Natrium muriaticum D-30 päivällä 8 helmeä
Sepia officinalis D-30 illalla 8 helmeä.

Söin noin viikon ennen ovista ja viikon sen jälkeen. Kokeilkaa.

+++++ tuulia sinne!

yönsäde, en mäkään ole onnistunut bongaamaan ovista vaikka lääkäri niin sisuskaluni tutkittuaan puhui torstaista... oon testannut ke, to ja tänään eikä siitä oviksesta ole ainakaan testien mukaan tietoaakaan. eilen sessyiltiin ja kunhan toi mies huomenna tulee koulusta kotiin niin ajattelin taas pakottaa sen pieniin petipuuhiin [;)] jos vaikka niissä testeissä olis vikaa. testaan kyl vielä huomenna, mulla kun noita testejä on kilokaupalla [:)] tänäänkin testasin kahteen kertaan, normi ja digitaalisella, etten vaan missaa sitä ovista [:D] [:D] [:D] Toisaalta aika hölmöä kun ne kaks ekaa raskauttakin tuli ihan ilman mitään poppaskonsteja.
mut toivotaan et ollaan molemmat ovisteltu ja kohta jo jännätään sitä toista testipäivää!!!

Hyvää lauantaita,

ARTEMIS: Jess..ainahan me naiset ollaan peuhaamassa,eikä voida näinollen missata ovista millään [;)][:D][:D]
Me ollaan ainakin päivittäin peuhailtu,joten jos ovis on jo ollut tai on tullakseen tai ei tule ollankaan,niin kaikkemme olemme kumminkin antaneet [;)][:D][:D].Myöhemmin sen sitten näkee.
Kyllä sulla siellä on nyt ikävä tilanne [&:]..Toi on niin hanurista,että testit näyttää negaa ja silti tätiä ei kuulu [:@].
Hirveesti sulle jaksamisia ja peukkuja,että täti tulee tai jos ei tule,niin tulis se plussa!!!!
Tietysti sitä plussaa sulle kaikista eniten toivon!!!!

KITTY72: Jee,sullakin eletään siellä jo jänniä aikoja [:)]!!!
Peukkuja hirveesti,että vihlonnat,lorinat ja tissien kipuilu johtuvat raskaudesta [:)][:)]!!!
Koskas sinä ajattelit testailla?

TATJUSKA: Jeps,enpä enään osaa sanoa,että oliko ovis jo vaiko onko vasta tulossa vaiko eikö tule ollenkaan [8|]??Noissa tikuissa lukee,että ovat luotettavia,että niitä käytetään terveydenhoullossakin..siis noita samoja testejä?Nooh,tosiaan 12 päivän päästä ollaan viisaampia [;)]
Huippua,siellä lämmöt korkealla [:)][:)][:)]Sulla vaan tulee noita lupaavia oireita lisää..hienoa!!!!
Kysäseppäs mieheltäsi,että onko sun tissit jo Dolly Partonin luokkaa [;)][:D][:D]
Peukkuja peukkuja!!!!!!!

TULITIKKU: Sovitaan niin,että meillä kummallakin on viallisia testejä [;)][:D][:D]
En ole minäkään yhdessäkään raskaudessa ikinä testaillut ovista;muuta kuin nyt.Eli kyllä minäkin olen aina hyvin raskaaksi tullut.Taitaa mulle nämä ovistestit tehdä raskautumattomuutta [:D][:D].No,onneksi minulla loppui ne testit ettei tarvi enään tikutella [;)].
Me ollaan ainakin tuttuun tapaan sessyilty,joten ovista emme ole voineet ohittaa,jos sellainen edes on ollut.Aika sitten näyttää,että raskaudunko enään.
Romanttista puuhailua teille tähän päivään [:)][:)][:)]!!!Ja nappaat nyt sen siittiön mukaasi ja plussaat tässä kierrossa [:)][:)][:)]!!!

OMAA: Eipä tänne uutta ihmeempää [;)]
Kunhan tulin kurkkimaan,josko tänne olisi tullut niitä odotettuja plussauutisia [:)][:)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-33/3

yönsäde, sovitaanko niin et kun mä bongasin tänään sen oviksen niin se tarkottaa sitä et sullakin on nyt ovis [;)]
              mä jo tekstailin ukolle et kunhan koulusta kotiutuu niin saa, tai joutuu vaikka ei haluttais, peittoja heilutella!

kaika, yritys on ainakin kova[:D]

Yönsäde ja tulitikku: mun parilla tutulla on ovis jo heti pari päivää tädin jälkeen..

Yönsäde: mitä mitä??!! tuutte Keski-Suomeen käymään??!! tulkaa tänne meille päin jonnekin.. tuossa olis 37 km päässä yks hyvä paikka [:D] [:D] [:D]
ja kyl sä aikamoinen supernainen oot ku jaksat aamusta iltaan painaa täysillä.. [;)] annat meille lopuille toivoa et mekin pystytään siihen joskus [:D] [:D]
ja niin ku tuossa alussa jo sanoin et ovis voi olla kyllä just tädin jälkeenki.. siitä et olis vähä ennen tätiä siitä en tiedä, mut sen kyl sanon et mikään ei enää yllätä tässä naisen kropassa [:D] [:D] [:D]
HYVÄ HYVÄ YÖNSÄDE!!! just tota mä tarkotinki et kylään vaan anopille ja lapset sinne ja sit hommiin minne haluaakaan milläkin tekosyyllä (kauppa ol hyvä) [:D] [:D] [:D] *taputtaa käsiään nauraen yhteen*

Tatjuska: sulla on kyllä nyt niin lupaavat oireet et kyllä me varmaan kaikki tönitään sua tuonne lokakuisten suuntaan [;)] *pitää lokakuisten ovea auki*

Omaa: täällä päässä ei sitten mitään oireita.. mittasin lämmön tuossa eilen aamulla *pui nyrkkiä kaikille* teidän syytä, ootte saanu mut lankeamaan [:D] [:D] [:D] oli semmoset 36,9 mut illalla oli sit normi 36,5.. en aio mitata tänään enkä kuvitella mitään muutakaan.. luultavasti ei tärpänny tässä kierrossa, joten noita-akkaa odotellessa.. *näyttää nyrpeää naamaa* [:D]

mut kaikille muille
OIKEIN OIKEIN OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenta päivää!

Eilen en jaksanu illal enää kirjotella. katottii pako sarjaa miehen kanssa monta tuntia. Ihanaa yhdessäoloa.

Testasin sitte. Olis pitäny olla testaamatta. Viikonloppu meni sen sileän tien pilalle. Negaa näytti. Okeii. ei se välttis ees viel näy testis, jos hormonitaso on liian pieni. tänää kummiski pitäs täti tulla kylään. Koht teen niin etten osta enää ku niitä kalliita testejä, menee usko noihin ku aina näyttää negaa [:D] ääh masentava fiilis.

Kaika, minä en taida sinne lokakuisiin päässä.. :( Tätiä odotellessa.

en jaksa nyt alkaa lueskeleen uudestaa noit tekstejä. Kuka haluis plussaa seuraavaks??

Nyt ei voi enää ku odottaa tätiä.. HUOH

plussatuulia teille muille!!

Yk 11, Kp 36/35(-65)

Heips!
Minä voisin ihan mielelläni plussata maanantaina, peukut pystyyn :) NOjooo, jos ny ei tänään tai huomenna menkat ilmaannu, niin maanantaina voisi ehkä testata... Oireita ny ei ole ollu mitenkään paljon, että sikäli... Nyt on viikon ajan ollu alavatsassa menkkaoireita (mikä on kyllä mulle ihan outoa). Valkovuotoa on aika paljon. Menkkojen ois pitänt alkaa eilen 35 vrk kierrolla laskettuna. Eilen oltiin baarissa niin ei juomat jostain syystä oikeen uponnu, sain 1,5 siideriä siemailtua illan aikana kun vatsassa möyri koko ajan. Jei, katotaanpas kuin käy tällä kertaa!!!

Miplis tsempiä, samoilla päivillä ollaan, toivotaan että testasit liian aikasin! Eihän se ollu kuin joku alle 10 % naisista joilla testi näyttää plussaa ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. eli tänään oli ehkä liian aikaisin vielä.

Onnea tulitikulle, oviksen bongaamisesta! nyt pupuilkaa oikeen ahkerasti!! ;)

tatjuskalla kuulostaa tosi hyvältä ;) nyt on varmasti tärpännyt! Noi tissioireet on ilmeisen varmoja oireita, jos poikkeavat selkeesti normaali menkkaoireista. Ainakin täällä palstoilla luetun perusteella, aika moni on tärpännyt noilla oireilla.

Artemis, toivottavasti sulla selviää miksi kierto venyy, toivottavasti olis vaan ollu liian aikaista testata!

Muillekin jännääjille peukkuja! nyt en jaksa muistaa ihan kaikkien nimiä... anteeksi! :)

Yönsäde: Kiitos! Enää kaksi yötä ja sitten se talo on virallisesti meidän hallussa! [:D] Noista ovistesteistä, tulitikullekin. Mie olen kahdessa kierrossa (syksyllä ja nyt tässä kierrossa) testannut enkä ikinä oo saanu yhtä vahvaa testiviivaa kuin se kontrolliviiva on. Kuitenkin molemmilla testauskerroilla se testiviiva oli yhtenä päivänä selvästi tummempi kuin muina päivinä, joten oletan oviksen tapahtuneen. Ystäväni, joka on nyt raskaana, kertoi ettei hänkään saanut ovistikkuun yhtä tummaa testiviivaa kuin kontrolliviiva ja ovis on silti ollut, kun kerran vauva on tulossa. [:)]

Artemis
: Voi että, toivottavasti tuo siun tilanne nyt ratkeis suuntaan tai toiseen. Tietysti toivotaan, että plussaisit. Tsempitys!

Kitty72 ja Tatjuska: Teillä onkin testaus jo tosi lähellä. Plussatuulia nyt erityisesti sinne!!! [:D]

Kaika: Tää ainakin olis tulossa sinne enemmän kuin mielellään! [:D] Vielä pitää odottaa reilu viikko ennenkuin tietää... Mutta ei pidä toivoa liikaa ettei sit pety.

Catja 85: Täälläkin mittailtu ja lämö vähän hyppii nyt. Äh, tuleeko näistä mittailuista ihan vaan ylimääräistä stressiä...

Miplis: No voi kerpeles! Jos et plussaa saa, niin toivottavasti ainakin täti tulee sitten ihan ajallaan, että pääsette taas uudestaan yrittämään. Tsempitys!

Pixie79: Sielläkän siis mahdollinen plussaaja! Noninoni, laittakaas nyt seuraavat testaajat uusi plussa-aalto liikkeelle! Ois hienoa mennä oikein joukolla tuonne lokakuisiin! [:D]

Mie oon koko ajan ihan jäässä. Kylmäkylmä! Mutta mie palelen helposti muutenkin, saati sit tämmösillä pakkasilla. nyt ois kp 18/25-27, vielä siis reilu viikko jännitystä edessä.

Tervehdys teille täältä... nyt on nukuttu eka yö uudistetussa makuuhuoneessa. Että oli hianoo ku sai sen kuntoon! Maalatut seinät, uusi lattia, uusi vaatekaappi, siistityt yöpöydät, imuroitu sänky, puhtaat lakanat - Jes! Pienestä osaa ihminen olla iloinen. Ja arvatkaa mitä me tehtiin sängyssä?! Höh, väärin arvasitte - nukuttiin! [&:]

Mä kävin kans viime viikolla Helsingissä apteekissa huvikseni tauolla. Pitihän mun käydä katselemassa niitä paljon puhuttuja testejä, että minkälaisia ovat, tietää sitten ostaa kun tarvii [;)] Mipliskin näköjään bongasi ne, jossa saa kaupanpäälle digitaalisen.

Iltatähti71:lle tervetulotoivotukset ja halaukset tähän tummaan joukkoon!

Mä en ole ite mikää ompelija. Mutta miettinyt pitäiskö sittenkin tehdä itse hommat kuin että teettää toisilla. Yksi kaveri ompeli vetoketjun mun takkiin, ku oli menny rikki. On taas rikki. Äiti ompeli mun työhaalarit. Ovat taas rikki. Mutta ku se mun ompelu on sellasta että huh huh - kuulosti tuo Artemiksen tarina just tutulta... ompelukone lentää seinille - ainakin mielikuvissa - ompelija kiukkuilee [:@] jne. Mutt seuraavat korjaukset teen ite - makso mitä makso.

Yönsäteelle ja Catja85:lle kerrottakoon, että mä tiedän kyllä mitä on istua pelkääjän paikalla. Joskus aikoinaan (muistuipa siis mieleen, että lumirallia on joskus vähän kokeiltu) ennenkun korttia oli mentiin isän kanssa jäälle. Vitsi mua pelotti, vaikka se että kohta jää hajoo ja me hukutaan. Mutta kun ratti oli mun käsissä, ni pelko hukkui jäihin ja mä painelin ku mikäkin rallikuski [:D] Toinen missä mä pelkään, on perehdytettävät linja-autonkuljettajat. Tosin omassakin kyydissä pelkään kun ajelen pitkin Tuusulanväylää eivätkä henkilöautoilijat ymmärrä, että bussi voi tulla kovaa kylkeen pysäkkikaistalta, jos se ei ole käynyt pysäkillä.

Ahkeruudestakin sen verran, että eiköhän me kaikki olla ahkeria... kai sekin on suhteellista. Mä ainakin olen ahkera nukkumaan [:D] Ja jotkut voi sanoa, että meillä ollaan ahkerasti remontoitu. Koko talo käyty läpi kahdessa vuodessa kohta. Että ole Yönsäde ahkera ihan rauhassa!

Tulihan taas turistua löpinöitä. Muutoin tänne ei mitää. Ei olla sessyilty, ei ainakaan oikeaan aikaan... mutta rinnat tuntuu isoilta ? [8|] Varmaan johtuu syömisestä. Juu juu.

Jälleen täällä,trikoot päällä,

...Pashat mulla mitään trikoita ole..heh heh.Olisin varmaan näky tiukoissa trikoissa,kun vararengas tursuis trikoitten päälle [:'(][;)]

TULITIKKU: Sää sitten bongasit tikuilla oviksen [:)]??!!Onnittelut siitä [:)][:)]!!!
Jep jep..siellä mies palailee koulusta laukku olalla ja k***i tanassa [;)][:D][:D]..hui,näitä mun juttuja taas [&o]*viheltelee viheltelee*
Peukkuja teille ja heität mullekin sitä ovista sitten,ellei sitä mulla vielä ole ollut [;)]

CATJA85: Me mennään 30.1.Jyväskylään.Meillä on siellä aamupäivällä karjankasvattajien seminaari ja siellä ajateltiin sitten yöpyäkin.Just sattui samalle päivämäärälle tuo seminaari,kun meillä tulee ekoista treffeistä vuosipäivä täyteen [:)][8D][:)]..jep jep,ja voin kertoa,että ekat treffit ovat olleet joskus miljuuna vuotta sitten [;)]
Vitsit olis ihanaa nähdä,kun noin lähelle teitä tullaan [:)][:)][:)]
Heh joo..silloinkun on näitä lapsia,niin oikeesti kaikki keinot on sallituja,että isi ja äiti pystyy harrastamaan sessyä [;)][:D]
Toi kauppajuttukin oli ihan täysin suunniteltu eli meille molemmille tuli heti mieleen,että lapset sukulaisille vähäksi aikaan ja me kotiin sessyilemään [&o][:D]
Harvoin sellainen tilaisuus meille tulee,että kaikki lapset saataisiin kerralle johonkin hoitoon [:D][:D][:D]
Mutta oikeesti..oli ihana "kauppareissu" [&o][8D][8D][8D]..ajattele,että näinkin pienestä asiasta ihminen voi leijailla vielä viikon [;)][:D][:D][:D]
En määkään ole ikinä mittaillut lämpöjä [8|]..joten älä nyt noihin lämpöihin niin täysillä usko!!!!Kyllä sinä rakas ystävä olet raskaana ja huomenna tuot meille niitä ihania plussauutisia [:)][:)][:)]
Ja jos kävisi sellainen paskajuttu,että täti tulisi sinne,niin mää nirhaisin itteni,kun olen niin epäonnistunut työssäni [;)]
Mutta sulle ei tätiä tule,ni kerta..VAAN PLUSSA!!!!!!!!!!!!

MIPLIS: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Ehkä kumminkin sulla on tämäkin kierto pitempi ja plussa tulee myöhemmin!!!!
Ja niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy!!!!!
Teet uuden testin sitten myöhemmin.

PIXIE: Hirveesti peukkuja [:)][:)]!!!

NYMERIA: KIITOS suuri noista ovistikku-infoista [:)][:)]
Eli hyvällä säkällä mää voinkin ovuloida tässä kierrossa tai olen ehkä jo ovuloinut??
Hui ja wau..kaksi yötä ja pääsette omaan kotiin..ihanaa!!!!
Sitten siihen perään vielä plussa,niin voiko elämä enempää hymyillä [:)][:)]!!!!

TATJUSKA: Sulla nipistelee ihan vain muista syistä [;)][:)][:)]
Aivan varmasti plussaat tässä kierrossa!!!!!!

ÖRKKI: HAH..pikkasen mua nauratti,että rinnat tuntuu isoilta ja johtuu varmaan syömisestä [;)][:D][:D][:D]
Jos syömisestä rinnat kasvaisi,niin mää olisin ollut aikoja päiviä sitten ihan Samantha [;)][:D][:D]
Sää olet raskaana ja siksi sun daisarit turpoo..jee jee [:)][:)]!!!!
Ja onnea uudesta makkarista [:)]..ens yönä teette siellä sitten muutakin kuin nukutte [;)]
Mää ajoin kerran mun vanhan kakkosauton penkkaan.Oli kesä ja soratie.Halusin vähän revittää mutkassa,niin sorasella tiellä auto sitten lähti alta.Penkkaan mentiin ja repsikan oven kautta tulin pihalle.Mun koira oli takapenkillä ja kolarin jälkeen se vaan istu takapenkillä ja katteli ihmeissään.Mulla vähän kolahti polvi;ei muuta.
Ja on näitä muitakin haavereita sattunut,mutta onneksi ei mitään ikävää.
Lapsena olin kuolonkolarissa,kun mustalla jäällä vastaantuleva auto lähti heittelehtimään ja tuli suoraan meidän päälle.Ei ollut kiva juttu ja vuosien traumat siitä jäi.En uskaltanut moneen vuoteen istua takapenkillä kuskin takana [&:].
Mutta oikeesti,kun itse ajaa,niin ei pelkää.Mutta toisen kyydissä kyllä on aina välillä "kakka housussa tunnelma "[;)][:D]
Plussaa sulle!!!!

KAIKA: Täällä olisi ainakin yksi "vapaaehtoinen",joka suunnattomasti haluaisi lokakuisiin [:)][:)][:)]

OMAA: Hirvee meteli täällä..Mies on ollut koko päivän kotona [:)].Nakitin hänelle sitten lastenhoidon,kun minä itse siivosin jälleen kämpän ja hoidin navettaeläimet sillain hissukseen [;)][:D][:D].Ei mitään kiirettä töiden kanssa,kun tietää,että mies on lasten kanssa [:D][:D]Olenko mä vähän tyly [;)]??
Saas nähdä,että kuinka kauan tämä kämppä pysyy taas siistinä [:D]??
Huomenna meille tulee vieraita ja toivon,lukekaa:pyydän,että huomenna täällä olisi vielä siistiä!!!!
Mutta taidan mennä pelastamaan tuon rakkaan mieheni [;)]..

OOTTE IHANIA [:)][:)][:)][:)][:)]
JA PLUSSATKAA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-33/3

Eikös ne rinnat kasva silloin ku lihoo [8|] Heh, no joo... mutt siis piti laittamani tuohon vielä, kun olette Yönsäde olleet niin ulkoihmisiäki, ni eiks kämppä pysy siistinä yhden yön ku olette kaikki ulkona... seikkailumieltä meette navettaan nukkumaan - öö, ei tainnut olla loppuun asti suunniteltu juttu... nimittäin sitte vasta kiva sotku kai tulee ku sieltä navetasta lompsitte sisälle ottamaan vieraita vastaan. Mutt saisivatpa vieraat tuntea nahoissaan ja nenässään mitä on maalaiselämä [:D] Ite en ole ollut kuolonkolarissa, mutta milloin missäkin kolhuissa muuten, niin fillarilla, linja-autolla kuin henkilöautollakin. Isommat kolarit on aina vähän traumaattisia. Ai niin, on mulla kerran mennyt pulkanlaskukin päin mäntyä - kirjaimellisesti.

ompas täällä pulistu. Kyllä pitäis olla kokoajan kyttäämässä että pysyis perässä ees hiukan[:D]

miplis ikävää että testi näytti negaa. Josko se siitä vielä plussaks muuttuis[;)]

pixie kuulostaa hyvältä sielläkin[:)]

örkki kuulostaa ihanalta tuo teidän uusi makkari. Yksi kateellinen täällä haaveilee siitä kun asuu joskus omassa talossa ja saa tehdä siitä oman näköistään[:)]

omaa no ne menkkatuntemukset joita oli niin on kadonneet. Semmonen paineen tunne ollu mahassa aamusin jo hetken aikaa. Mutta kadonnu aina. Ja tiputteluna jatkunu. Tai en tiiä voiko sitä edes tiputteluks sanoa. Jos tulee semmonen piiiieni pläntti koko päivän aikana. No,kuitenkin. Ei näy tätiä. Eli oottelu jatkuu.
kp 28/(27)-32.

heipat!

catja85, mä oon ymmärtänyt et menkkojen ja oviksen välissä pitäs olla joku tietty määrä päiviä jotta raskaus/raskaaksi tulo onnistuisi. et kohtu ehtisi valmistua raskautta varten, ja jos se aika on liian lyhyt tai pitkä niin raskaus/raskautuminen ei onnistu. jostain muistan lukeneeni näin, onko se faktaa niin sitä en tiedä [:D]

miplis, voimia sulle *heittää halauksen* Voihan se vielä plussaksikin muuttua, toivotaan näin! ja pidetään peukkuja ettei sun kiertos taas veny mahottoman pitkäksi!

pixie79, yyh, sullahan on jännät paikat!!!! plussaa nyt kehiin!!!! ihme miten voi toistenkin puolesta jännittää niin paljon [:)]

nymeria, onnea uuteen kotiin!!! on varmasti ihana muuttaa, vaikka itse muuttaminen onkin aika raskasta. mä ostin sekä digitaalisen ovistestin että sellasia liuskoja. niistä liuskoista ei ota erkkikään selvää. oon molemmilla testaillut neljä päivää ja niissä liuskoissa ei päivien välillä ollut juurikaan eroa. en olisi osannut sanoa milloin ovis on. noi digitaaliset on sen takia helppoja koska niitten kans ei tarvii arpoa onko vai eikö ole. onhan ne vähän kalliimpia mut jos vähänkin tietää milloin oviksen pitäs olla niin yhdessä kierrossa ei mene kuin pari testiä. pakkaus siis riittää moneen kiertoon. ellei testaa niin kuin minä, ihan vaan testaamisen iloksi [:D] [:)]  myös raskaustesteissä luotan noihin digitaalisiin.

tatjuska, älä vielä lannistu!! kyllä se plussa sieltä vielä saattaa tulla! pidän peukkuja et kohta oot jo tuolla lokakuisissa!

yönsäde, heh, vähän mua nauratti toi sun k tanassa juttu!!! joo, kyllä sullakin nyt on ovis. lääkäri tulitikku just bongas sen! nyt meet vaan vokottelemaan miestäs sinne vällyjen väliin!

hauskaa lauantaita kaikille!

meillä onkin veljenpojan ristiäiset huomenna. saas nähdä mikä siitä tulee?! ei ne ryökäleet ikinä paljasta sitä etukäteen,grr.

Jopas täällä nyt monilla on täti hukassa... Typerää! Itsellä 36/30 ja testasin negan! kummallista, kovin kovin kummallista!

Mä nyt (taas) olen kovin oma napainen, mutta tulin vain nopeasti piipahtamaan. Eli täti tuli. Pääsin töistä ja käytiin miehen kanssa kahvilla, kun alkoi yhtäkkiä pistelemään niin rajusti ja kotona varmistu sit että punastahan se oli mitä sinne housuun oli lirahtanut[8|]
Mutta oikeastaan olen vain helpottunut, vihdoinkin tää alkaa! Mulla on ollu niin epä-mukava olo mun nahoissani viimeset viikot, että nää kivutkin on miltei tervetulleita. Tietääpähän että voi ottaa särkylääkettä ja se loppuu sit aikanaan. Tosin tää on taas mun tuuria että sattuu rapula-päivään myös tädin tulo...[8|] Mut onneksi ei ollut paha rapula [:D][:D]

Kaikille muille toivon plussa tuulia ja että tää täti olis nyt täällä sen tovin että teillä muilla ehtisi tärpätä[:)][:D]
Hyvät lauantai-illat kaikille!

Täällä taas... lauantai-iltaa. EI malta pysyä poissa!

Minniliina täällä palstalla on useinkin täti hukassa monella. Ihme juttu, se varmaan liittyy jotenkin tähän kuumeiluun ja haaveiluun ja jokaisen jomotuksen ja tuntemuksen kuulosteluun, sitä on siis liikkeellä [:D] [;)] Pitää vaan ootella, testaat sitten kohta uudestaan!

Harmi artemis että ei ollu tärpänny mutta hyvä että olet itse tyytyväinen tädin löytymiseen [:D] Pitele sinä sitä siellä muutama päivä, niin se ei tuu tänne :) tai muille jännääjille :)

Niin ja tatjuska mullahan on tämän hetken toiveet ihan sen varassa, että on nimenomaan menkkamaisia tuntemuksia mahassa, mutta ei menkkoja... Eli kyllä ne silloin sullaki voisi kuitenkin tarkoittaa että on tärpännyt! Positiivista ajattelua :)

Takaisin