Jälleen täällä,trikoot päällä,
...Pashat mulla mitään trikoita ole..heh heh.Olisin varmaan näky tiukoissa trikoissa,kun vararengas tursuis trikoitten päälle [:'(][;)]
TULITIKKU: Sää sitten bongasit tikuilla oviksen [:)]??!!Onnittelut siitä [:)][:)]!!!
Jep jep..siellä mies palailee koulusta laukku olalla ja k***i tanassa [;)][:D][:D]..hui,näitä mun juttuja taas [&o]*viheltelee viheltelee*
Peukkuja teille ja heität mullekin sitä ovista sitten,ellei sitä mulla vielä ole ollut [;)]
CATJA85: Me mennään 30.1.Jyväskylään.Meillä on siellä aamupäivällä karjankasvattajien seminaari ja siellä ajateltiin sitten yöpyäkin.Just sattui samalle päivämäärälle tuo seminaari,kun meillä tulee ekoista treffeistä vuosipäivä täyteen [:)][8D][:)]..jep jep,ja voin kertoa,että ekat treffit ovat olleet joskus miljuuna vuotta sitten [;)]
Vitsit olis ihanaa nähdä,kun noin lähelle teitä tullaan [:)][:)][:)]
Heh joo..silloinkun on näitä lapsia,niin oikeesti kaikki keinot on sallituja,että isi ja äiti pystyy harrastamaan sessyä [;)][:D]
Toi kauppajuttukin oli ihan täysin suunniteltu eli meille molemmille tuli heti mieleen,että lapset sukulaisille vähäksi aikaan ja me kotiin sessyilemään [&o][:D]
Harvoin sellainen tilaisuus meille tulee,että kaikki lapset saataisiin kerralle johonkin hoitoon [:D][:D][:D]
Mutta oikeesti..oli ihana "kauppareissu" [&o][8D][8D][8D]..ajattele,että näinkin pienestä asiasta ihminen voi leijailla vielä viikon [;)][:D][:D][:D]
En määkään ole ikinä mittaillut lämpöjä [8|]..joten älä nyt noihin lämpöihin niin täysillä usko!!!!Kyllä sinä rakas ystävä olet raskaana ja huomenna tuot meille niitä ihania plussauutisia [:)][:)][:)]
Ja jos kävisi sellainen paskajuttu,että täti tulisi sinne,niin mää nirhaisin itteni,kun olen niin epäonnistunut työssäni [;)]
Mutta sulle ei tätiä tule,ni kerta..VAAN PLUSSA!!!!!!!!!!!!
MIPLIS: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Ehkä kumminkin sulla on tämäkin kierto pitempi ja plussa tulee myöhemmin!!!!
Ja niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy!!!!!
Teet uuden testin sitten myöhemmin.
PIXIE: Hirveesti peukkuja [:)][:)]!!!
NYMERIA: KIITOS suuri noista ovistikku-infoista [:)][:)]
Eli hyvällä säkällä mää voinkin ovuloida tässä kierrossa tai olen ehkä jo ovuloinut??
Hui ja wau..kaksi yötä ja pääsette omaan kotiin..ihanaa!!!!
Sitten siihen perään vielä plussa,niin voiko elämä enempää hymyillä [:)][:)]!!!!
TATJUSKA: Sulla nipistelee ihan vain muista syistä [;)][:)][:)]
Aivan varmasti plussaat tässä kierrossa!!!!!!
ÖRKKI: HAH..pikkasen mua nauratti,että rinnat tuntuu isoilta ja johtuu varmaan syömisestä [;)][:D][:D][:D]
Jos syömisestä rinnat kasvaisi,niin mää olisin ollut aikoja päiviä sitten ihan Samantha [;)][:D][:D]
Sää olet raskaana ja siksi sun daisarit turpoo..jee jee [:)][:)]!!!!
Ja onnea uudesta makkarista [:)]..ens yönä teette siellä sitten muutakin kuin nukutte [;)]
Mää ajoin kerran mun vanhan kakkosauton penkkaan.Oli kesä ja soratie.Halusin vähän revittää mutkassa,niin sorasella tiellä auto sitten lähti alta.Penkkaan mentiin ja repsikan oven kautta tulin pihalle.Mun koira oli takapenkillä ja kolarin jälkeen se vaan istu takapenkillä ja katteli ihmeissään.Mulla vähän kolahti polvi;ei muuta.
Ja on näitä muitakin haavereita sattunut,mutta onneksi ei mitään ikävää.
Lapsena olin kuolonkolarissa,kun mustalla jäällä vastaantuleva auto lähti heittelehtimään ja tuli suoraan meidän päälle.Ei ollut kiva juttu ja vuosien traumat siitä jäi.En uskaltanut moneen vuoteen istua takapenkillä kuskin takana [&:].
Mutta oikeesti,kun itse ajaa,niin ei pelkää.Mutta toisen kyydissä kyllä on aina välillä "kakka housussa tunnelma "[;)][:D]
Plussaa sulle!!!!
KAIKA: Täällä olisi ainakin yksi "vapaaehtoinen",joka suunnattomasti haluaisi lokakuisiin [:)][:)][:)]
OMAA: Hirvee meteli täällä..Mies on ollut koko päivän kotona [:)].Nakitin hänelle sitten lastenhoidon,kun minä itse siivosin jälleen kämpän ja hoidin navettaeläimet sillain hissukseen [;)][:D][:D].Ei mitään kiirettä töiden kanssa,kun tietää,että mies on lasten kanssa [:D][:D]Olenko mä vähän tyly [;)]??
Saas nähdä,että kuinka kauan tämä kämppä pysyy taas siistinä [:D]??
Huomenna meille tulee vieraita ja toivon,lukekaa:pyydän,että huomenna täällä olisi vielä siistiä!!!!
Mutta taidan mennä pelastamaan tuon rakkaan mieheni [;)]..
OOTTE IHANIA [:)][:)][:)][:)][:)]
JA PLUSSATKAA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 16/28-33/3