joko nyt onnistaisi

mäkin aloin jo huolestua että onko toi catja vallan jääny imurin alle puristuksiin.
Alkanu jo kaipaamaan sessytarinointia ja hyvää huumoria[;)][:D][:D][:D]
Pitää elää muiden tarinoilla kun oma sessyily on jäissä.
Kun tätä tiputusta on niin ei oiken haluta puuhailla,
sitten vasta kun on kunnialla ohi.

Tää tylsiintynyt yksilö taitaa nyt katsella vähän tuota televiissiota
ja miettiä petiin menoa.
Huomenna kouluaamu (äh eh en taho).
Mutta pakko se on.
Tällä tiputtelu jatkuu taas. Pyyhkiessä yllärinä tummanruskeaa vuotoa.
En tiiä voiko tota ees vereksi sanoa. Mitä lie onkaan.
Jos tää jatkuu ja kipuilu palaa niin meen gynelle ja käsken tarkistaa sen kystan.
Että onko se mikä vuotaa ja että kai se on sitten kysta, ettei jotain muuta ylimääräistä kasva siellä...

HEI kuules nyt Wastis!!! sä unohdat yhden erittäin tärkeän osa-alueen tuosta sessyilystä [:D] oikean (sanotaan suoraan, sori jos loukkaa) seksin jälkeen toiseksi paras vaihtoehto on!!!
tadadaa!!! Puhelinseksi [:D] [:D] [:D]
sillä me tuon ukon kanssa alkuaikoina pidettiin yhteyttä.. [;)] ku aiheet loppu ja kaipuu kasvo liian kovaks.. hmm.. kyllä te tyttö hyvät osaatte kuvitella itekki [:D] [:D] vaan taivas on rajana..
ja mä veikkaan et jos alan liian rajuja täs kirjottaa tuon admin voi pian tulla ja deletoida näitä mun kirjotuksia [:D]  [:D] [;)] sen verran kuumaa kamaa saatiin ukon kans aikaan [;)] [;)]
kandee kokeilla!!! [:D]

Hei taas kaikille, vähän olen pitänyt nyt pari päivää matalaa profiilia ton edellisen negan jälkeen ja ootellut tätiä käymään.
Kuules yönsäde, sä taisit nyt kunnolla nirhasta ton tätin, mutta jokin meni vikaan. Testasin siis tänään uudestaan kun mitään tätiä ei kuulunut, silti näytti negatiivista[&:] Että nyt alkaa tuntua hieman tuskaiselta jos se ei kohta ala sen punasen ferrarinsa kanssa tulemaan kylää, kun ilman sitä ei päästä uudelle yrityskierrokselle. Kenkutti tänään kun sen negan näin, mutta kyllä mä sen arvasin. Enemmän kenkutti se ettei vieläkään olla päästy aloittamaan uutta kiertoa[:'(] Tuntuu ettei tässä viikossa ole ollut mitään hyvää[&o]
Kp 38/29-36

Nyt alan lukemaan noita tein juttuja ja kommentoimaan teidänkin kokemuksianne, jottei ihan mene yksin puheluksi tämä mun voorumilla vierailu[:D]

No niin, elikkäs kommentoimaan[:)]

childishfear Onnea, onnea, onnea![:D]
Wastis toivottavasti se vuoto nyt loppuu ja pääsette uudelle kierrokselle, kyllä mäkin jo repisin pelihousuni tossa vaiheessa[:@]
Bluerose Hyvä että tuli terveen paperit verikokeista ja peukut pystyyn tuon testaamis-hetken kanssa[;)]
Joosu pahottelut vuodosta, kurjaahan se on aina varsinkin jos on jo ehtinyt plussata (vaikka olisikin "vain" haamu)[&o]
orkidea kestämisiä sen tautinne kanssa, onneks taudit aina paranee[:)] Toivottavasti ei tule aamu-pahoinvointia sitten sen tilalle[8|]
Catja85 koita kestää, ehkäpä se odottaminen tällä kertaa palkittaisiinkin [;)] Mutta tunnen NIIIN tuskasi, ei oo kiva ootella[&:]

Olikohan siinä kaikki? Ei lähellekkään, mutta saa luvan tältä päivältä riittää[:)] Yritän huomenna olla aktiivisempi, nyt kun olen jo ehtinyt nää pitkät sivut lukemaan niin ehkä huomiselle ei ole tullut näin paljoo[:D] Tosin ei se ole huono juttu että ihmiset on aktiivisia, päin vastoin[:)]
Itsellä ei vaan niin hilpeen sosiaalinen olo oo just nyt...[&o]

MUTTA JOKA TAPAUKSESSA: PLUSSA-TUULIA JA TARRASUKKIA KAIKILLE!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Huomenta. Hemmetti ky väsyttäis, vaik on 8 tuntii tullu nukuttua [:@] nyt jänskättää!! Kunnon siivousintoilijat iskeny tääl foorumil [:D] Ite siivosin jo tiistaina.

Bluerose, onnea siitä että kokeet näytti normaalia! TESTAA TESTAA! Mä testaan lauantaina, sunnuntaina tai maanantaina.. en viel oo päättäny millo xP

tulitikku, tiedän ettei tarvi olla mitään oireita jos on raskaana.. Sen takia mua jänskättää enemmän ku ei oo mitää tuntemuksia! [:D] Ei voi olojen perusteella päätellä yhtään että onko plussaa vai negaa.. Sitä negaa ku en todellakaan toivois [:@]

Catja85, Sullaki on menossa jännittävät päivät. Mäkin aattelin kierron puoles välis et joo tää kierto on ollu ihan turha ja tuskin mitään tästä kierrosta tulee.. no sit menin laskee laskuril et millo ollu ovis siis jos ees on ollu ja sessyilyt oli siihen aikaan aktiivisimmillaan ja nyt tääl on pelko persees et kumpi testistä tulee.. nega vai plussa.. niin sitä luulee pystyvänsä olemaa ajattelematta koko raskautumis asiaa mut sitku ne vikat päivät tulee niin joha ollaa hermoheikkeinä [:D] tsemppiä sulle!

Tatjuska, Täällä peukut pystyssä myös sinulle! Toivotaan parasta, pelätään pahinta!

Artemis, voi eii.. missäs sun tätis viipyy [&:] Ei kai sitä ny liian hyvin oo nirhattu ku tuntuu et kaikil tulee negaa ja silti tätiä ei näy.. toivotana et se täti tulee sillä punasella ferrarillaan ja pian, jotta pääsette uuteen kiertoon!

Omaa: Ei mitään! ei yhtään mitään.. viimosia kiertopäiviä viedään!! tekis mieli jo testaa mut ei mitään järkeä. KÄÄK. Kouluun pitäs kohta lähtä vaihteeks. siel saa onneks vähä muuta ajateltavaa. [:D] hmmh.. on se ihmeellistä ja vaikeaa ajatella muuta ku tätä raskautumisjuttua.. Ja niin sanoin pari viikkoo sitte että en odota tältä kierrolta edes sitä plussaa.. nyt on hirveet toiveet jo [:D] PEEEEEEEE*kele :P not nice [:D]

Plussapuhureita sun muita ihania tuulahduksia teille muille!

Yk 11, Kp 34/35(-65) (ohho, sen tädin pitäski tulla lauantaina vasta käymää! hemmetti)[:'(]

[font="courier new"]heissan kaikki taasen...

meinasin jos olisin huomenna testaillut, no jätän tässä kierrossa siis testailut väliin...täti punatukkainen tulikin käymään ja ilman mitään ennakko varoituksia, jos ei nyt tätä kukkimista ja päänsärkyä oteta huomioon...

mutta tulipahan ekat menkat pillereiden jälkeen niin nyt tietää kierron ja voi ruveta yrittää ihan tosissaan...tai tietää ja tietää kierron...ainakin suunnilleen [:D]

eips täs muuta kuin possari tuulia kaikille!! ensi kiertoon yritetään [:)]

anteeksi omanapaisuuteni...

kp 1/37

Bumerangina palaan takaisin. Ei siitä nyt sen enempää, mutta lyhyeksi jäi se raskaus tällä kertaa.

Pitäisi oppia olemaan testaamatta liian aikaisin. Maanantaina vielä sain selkeän plussan.

Ti-Ke yönä sitten heräsin pahuksenmoisiin mahakipuihin ja vuotaa kuin seula. Tämä oli sitten toinen tapaus putkeen tuon nelkun jälkeen. En kyllä tiedä enää miten tästä eteenpäin.... kaipa vielä kerran kokeilee ja jos sama taas tulee eteen niin sitten taidan hakea jo kierukan, että saa vetää henkeä vähän aikaa.

Yönsäde! Meillä on yksi hemmoteltu Mäyräkoira tyttö :P Hän on saanut osakseen niin paljon hemmottelua ja huomioita hirvittävää vauvakuumetta potevilta vanhemmiltaan [:D] Hän on ihan täysi sylivauva koko rakki [:D] Mutta maailman ihanin sellainen!
Olen todella eläin rakas ja lapsena vietin paljon aikaa ystävä perheemme maatilalla, mutta omat eläin+ heinä allergiat tulevat vähän tielle. Joten kauaakaan en voi navetassa hillua, kunnes pärskin jo valtavasti. 

Artemis! Kurja tilanne sinulla, pieni toive kuitenkin aina raskaudesta kun tätiä ei näy, mutta sitten pärähtää nega joka latistaa kaiken...

Nyt alkaa jännittämään, monilla on testaus päivät lähi-aikoina!!

Itsellä kp 34/30 ... tätiä ei näy. maanantaina testasin negan, mutta enään en uskalla testata. vaikka pari digi-testiä odottaa kaapissa. MUTTA!! ajattelin jos sunnuntaina tätiä ei vielälään näy, niin testaisin, sillä silloin täti olisi jo viikon myöhässä!
Mutta tissit ne vaan kasvaa päivä päivältä...

Tatjuska; Yhdyn Miplikseen[;)] Oireiden perusteella ei voi tietää onko tulossa plussa vai nega. En kyllä ymmärrä niitä jotka vaan pystyvät tietämään alitajuisesti että nyt on tärpännyt. Mä en ainakaan pystynyt. Mä olin varma että nega tulee... Enkä oikein usko vieläkään kun ei oikein mitään raskausoireita ole, paitsi vatsatauti pahoinvointi[:D] onneksi se on ohi. Mutta raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan.

Miplis; testaa jo!!! Mä jänskään täällä sun puolesta![;)]

Bluerose; pahoittelut tädistä, mutta onnea uuteen yrityskiertoon.

Tättärä; voi helkutta![:(] Tässä alussa sitä aina itsekin pelkää, että meneekö kesken. Sitä kun ei koskaan tiedä. Voimia ja jaksamisia sinne.

Minniliina; sullapa on jännät ajat. Toivottavasti täti ei tule vaan plussaa pukkaa[:)]

Artemis; Toi on niin ärsyttävää, kun testaa negan, mutta missä viipyy täti??? Toivottavasti tulee pian ja pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen. Tsemppiä!

Catja85; Vai puhelinsessyilyä!!! Mun täytyy tunnustaa, etten ole koskaan harrastanut. Mulla ei yksinkertaisesti pokka riitä[:D][:D][:D]

Omaanapaa; No vatsataudin jälkeen eilen oli vähän huonoa oloa ja tänään myös. Toivottavasti tää kuuluu tähän raskauteen. Meninpä aamulla vessaan.... ja testasin taas vaihteeks digitaalisella viikkonäytöllä. Ajattelin että nirhaan itteni jos ei viikkoja ole tullut lisää, mutta onneksi se näytti 3+. Eli ei ainkaan voi sanoa, että olisi viivat haalistuneet raskaustestissä. Ehkä mä nyt uskon ja odottelen siihen alkuraskauden ultraan joka on vajaan 2 viikon päästä.

Plussatkaa+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Haidi hoo,

WASTIS:Hyvä,että täältä löytyy muitakin hölösuita [;)][:D]
Aika inhottavaa tuollainen jatkuvat vuoto/tiputtelu [&:]
Onko sulla jotain jälkitarkastusta?
Sorry,nämä mun ainaiset kyselyt [&o].
Hirveesti nyt toivon sulle,että vuoto loppuu ja pääsette miehesi kanssa nopeasti uuteen yritykseen [:)][:)]!!
P.S.Onko kämppä pysynyt vielä siistinä [;)]?

TATJUSKA: Peuk peuk [:)]..hirveet peukutukset täällä [:)]..kuuluu varmaan sinnekin asti [;)]?
Todella lupaavat oireet!!!!!
P.S.Meiltä puuttuu vielä se Suomen heppa [;)][:)]..en ole vieläkään saanut miestäni lämpenemään ajatukselle omasta hevosesta [:'(]

ONNIKO: Lämpimästä tervetuloa joukkoomme iloiseen [:)][:)]!!
Ja samantein voin kai jo sanoa,että tervemenoa odotuspuolelle [;)][:)][:)]
Lupaavat oireet sinullakin..jee!!!
Saanko udella,että mikä sulla on nyt kiertopäivä?Ja yritättekö ensimäistä vauvaa?
Peukkuja peukkuja hirveesti sulle [:)]!!

MIMMI83: KIITOS [:)]
Sullakin on siellä todella jännät päivät käsillä!!!
Hirveesti sullekin peukkuja [:)][:)]!!!

TULITIKKU: Kröhöm *punastuu*[&o]..mun ei pitänyt tässä kierrossa tikuttaa ovista [8|]..no,mulle jäi viime kierrolta 3 ovistikkua ja tietty eilen tikutin ekan kerran [;)]
Ihan haalee oli toinen viiva.Tänään sitten teen toisen tikutuksen.Hemmetti,että mää olen heikko ihminen ( en kehdannut edes miehelleni sanoa,että käytänkin ne viime kierrolta jäänyttä ovistestiä sittenkin [:D] ).Kun me sovittiin miehen kanssa,ettei enään tikutella eikä juoda greippimehuja ym.juttuja.Joopa joo,minä olen niin heikko ja ratkesin tikkuihin [:D][:D].Mutta ajattelin,etteihän niitä tikkuja voi hukkaan heittää..höh [;)][;)]
Sulle hirveesti peukkuja tähän kiertoon [:)][:)]!!
Ja eikös me mennäkin yhdessä,käsi kädessä tuonne kymppikerhoon [:)][:)]??

ORKIDEA: KIITOS SUURI [:)]
Hienoa,että teillä ollaan paranemaan päin [:)][:)]!!
Noi on niin kamalia noi oksutaudit;varsinkin kun on lapsia perheessä [:'(]
Siinä ei riitä enään yksi pesukone,kun rupee pesemään oksennuksen tahrimia petivaatteita ja muita vaatteita [&:].
Toivottavasti pysytte nyt terveinä [:)][:)]!!!
Olikos sinulla se varhaisultra?Ja koska se oli?
Tuuthan sitten kertomaan meille ultrakuulumiset [:)]?

CATJA85: Heh *nauraa*..vai tuli mies ja otti harjan käteen ja alkoi tiskaamaan [;)][:D]
Saitko hänet lepytettyä vai rankaisitko häntä lisää esim.käsiraudoilla [;)][:D]??
Kyllä minäkin mieluummin teen tätä työtä mitä nyt teen,kun palaisin takaisin kaupunkiin vanhaan kouluttamaani työhöni [:'(].Siinä työssä tuli stressiä,kun ei saanut tehdä työtään niin hyvin kuin olisi halunnut ( säästöt säästöt [:@] ).Ja en muutenkaan ikinä enään muuttaisi kaupunkiin.Kyllä musta on tullut ihan Landepaukkujen landepaukku [:D][:D]..ja sen kyllä haistaa [:D][8D][:D]
Mutta onhan tämä hyvin raskasta työtä ja tässä on kokoajan kiinni.Joten kyllähän sitä joskus pienessä mielessään haaveilee niistä luppopäivistä [:)].No,onhan niitä luppopäiviä jopa se 25 päivää vuodessa *viheltelee villisti [;)]*
Mutta kun menet eläimiä hoitaan,niin kyllä ne kaupunkiin muutto haaveet ja helpompi elämä häviää äkkiä pois mielestä [:)][:)]..sen verran ihania on noi kaikki eläimet [:)][:)]!!
Ja lapsetkin rakastaa tosi paljon hoitaa eläimiä [:)][:)].
JEE..puhelinsessy on hyvä [;)][:)][:)].Mekin alkuaikoina sitä harrastettiin.Kröhöm,käytiin parin viikon seurustelun jälkeen yhdessä sessykaupassa [&o]..ja you know,tietäähän jokainen tyttö tosiaan,että mitä pitää tehdä,jos mies ei ole paikalla,mutta puhelimen päässä kylläkin [;)][&o]
Ja sää saat rakas ystävä sen plussan [:)][:)]!!!!!!!!!!!Ja meidät kaikki otat sitten mukaasi!!!!!!P.S.Koska ajattelit testata?
Peukkuja peukkuja!!!!!!!

ARTEMIS: Suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Peukkuja hirveesti,että joko se täti eksyisi sinne tai sitten myöhemmin vielä se plussa tulisi!!!!!!!
Voi olla,ettei toi "varatäti" uskalla kauheesti liikkua missään,kun nirhasin sen systerin niin raa"asti,että pelkää,että hänelle koituu sama kohtalo [;)]

BLUEROSE: Pahoittelut tädistä [&:]..eli se "varatäti" nyt eksyi sinne ensin [;)]
Mutta suuret onnittelu hyvistä labratuloksista..jee [:)]!!

TÄTTÄRÄ: Suuren suuret pahoittelut sinne [:(][:(]
Olipas nyt todella ikäviä uutisia [:(].
Hirveesti jaksamisia sinulle!!!!!!!!
Tänne sopii kirjoitella niitä synkimpiäkin ajatuksia..me jaksamme täällä kyllä kuunnella [:)]!!!

MINNILIINA: Wau..kyllä sulla kuulostaa lupaavalta,jos daisaritkin vaan jatkaa kasvuaa [;)][:D][:D]
Ehkä testasit maanantaina liian aikaisin?Toivoa on niin kauan,kun ei tätiä näy [:)]!!
Ei muuta,kun teet uuden testin myöhemmin!!!
Peukkuja peukkuja!!!!!!

MIPLIS: Testaa jo [;)][:)][:)][:)]

OMAA: Jeps,eli olen sanani mittainen mies [;)][;)]..Kuten tuossa jo Tulitikulle selitin,niin minä onneton vauvakuumeen kourissa räpiköivä akka tein eilen ensimmäisen ovistestin [8|][;)][:D]..Mullehan oli jäänyt niitä 3 kappaletta viime kierrolta.Ne oikeesti poltti tuolla kaapissa ja pakkohan ne on käyttää,ettei homehdu tuonne.Eilinen testi näytti hyvin haaleeta viivaa.Tänään teen sitten toisen testin ja katon näyttääkö se mitään.
Heh..en kerro miehelle mitään,ettei se saa mitään paineita;muuallekin kuin tuonne alapäähänsä [;)][:D][:D][&o]
Kerron sitten oviksen jälkeen vasta,että tein ne ylijäämät testit sittenkin [8D]

Ja sitten heti perään kysymys [;)]..Mulla ei eilen tullut ovislimaa enään eikä tänäänkään ole näkynyt [8|].Maanantaina jo tiistaina tuli venyvää ovislimamaista limaa eli kp 11 kp 12 päivinä.
Voikohan olla mahdollista,että ovis olis ollut jo noin aikaisin [8|]?
Mullakin vielä varmaan nämä kierrot ihan sekaisin....
Tänään oli paineentunnetta alavatsalla ja tuttuun tapaan nippaili munasarjoja [&:]
No,ehkä se ovis voi tulla vasta myöhemmin..sen näkee sitten,jos näkee [;)]
Pashat..ja mun ei pitänyt tässä kierrossa edes tarkkaila noita limojakaan [;)]*lyö itseään päähän*

Mutta nyt asioille ja sitten jatkan hommiani.
Ehkä kerkiän illalla vielä palailla...

PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 14/28-33/3

tättärä: voi ei, pahoittelut! [:(] Kurjia uutisia... Voimia sinne!

Tatjuska ja Miplis, teille nyt plussat sitten lähipäivinä, jookos! Ja Minniliina, toivottavasti sinäkin vielä tässä plussaisit, jos se maanantainen nega olis ollu vielä sellainen, että ei vaan ollut hormonitasot vielä nousseet... ja jos plussaa ei tule, niin toivotaan sitten, että se täti kurvaisi paikalle piakkoin, että pääsette uuteen kiertoon. Mutta siis, peukut pystyssä plussan puolesta tietysti! [:)] Ja tietysti muillakin, jotka lähipäivinä mahdollisesti testailevat, toivon niitä plussauutisia.

onniko: tervetuloa, toivottavasti kuitenkin häippäset pian tuonne odottajiin! [:D]

wastis: no voi perhana noiden siun vuotojen kanssa... Jospa se tummanruskea enteilisi sitä tiputtelun loppua, olisi niitä viimeisiä vuodonrippeitä, vanhaa verta, joka on päässyt jo tummumaan. Toki jos jatkuu, niin kannattaa siellä lääkärissä käväistä. Voimia!

Artemikselle voisi se täti nyt tulla pikaisesti paikanpäälle, että uusi kierto pääsisi alkuun. On se täti niin kumma, joko se tulee silloin kun vähiten toivoo tai sitten ei tule, kun sen haluaisi negailun jälkeen ilmastyvän. [>:]

Täältä on siivousbuumi kaukana. Kämppä on ku räjähdyksen jäljiltä, muuttolaatikoita siellä täällä ja kaikki tavarat sikinsokin. Mie oon hirveen huono pakkaaja. Saa nähdä, millaista feedbackia saan mieheltä, joka palajaa huomenna työreissulta. Se on nimittäin paljon parempi pakkaamaan kuin mie, saa nähdä meneekö kaikki uusiks. [&:]

Kp 16/25-27, aamulämpö 36,9 (viime viikon lopulla oli ennen ovista jossain 36,3 tietämillä). En tiedä miksi, mutta jotenkin miun toiveet tämän kierron suhteen ovat aika korkeella. Vaikka yritän toppuutella, niin tädin tulo tämän kierron päätteeksi varmasti tiputtaa korkealta ja kovaa. Ei ole oireita, paitsi ehkä vähän perhosia tuolla alavatsalla, mutta ehkä ne ovat ihan vain jännitystä tästä tunteesta, että oisko tärpännyt. Tissit on ihan normaalit, ei muutosta. Nojoo, vaikka oiskin tärpännyt, niin ei tässä vaiheessa kai vielä tissituntemuksia olis, kun oviksesta vasta muutama päivä.

tättärä suuri lohdutushali täältä. Koitahan jaksaa siellä.

minniliina testailehan pian, mä en malttais ootella. Sen verran olen kärsimätön luonne[:D]

orkidea ihanaa kuulla että testi näytti taas lisää viikkoja, mahtia. [:)]

yönsäde mähän olen ollut jo kahessa ultrassa,että ei siellä kohdussa ole enää mitään. Että en tiedä mitä tiputtaa. Joku kroppähärö nyt menossa. Voihan olla että se kystakin vuotaa? Siitä en tiedä kun ennen ei tiettävästi ole sellaisia ollut. Tämäkin tuon KM aiheuttama. Menen maanantaina vielä yhteen verikokeeseen ja sitten kyselen vaikka samalla sieltä.

omaa niin tosiaan tiputtelu jatkuu. Ihan siis on minimaalista ja kestää aina ihan hetken verran. En tiedä mitä tiputtaa,aattelin seurailla ja kattella rauhassa. Mulle tuli muuten mieleen yks juttu...
Että kun,mulla on vielä ma ollu koholla hcg arvot KM jäljiltä. Niin oonko voinut ees raskautua tässä kierrossa? Tai jos se viime vkl olikin ovis (puuhailtiin silloin ilman mitään),niin mitäs se mahtaa tehä ens maanantain arvoille... Jos siis oliskin tärpännyt.
Sitä ootellessa että mitäs se arvo onkaan maanantaina. Se voi siis olla tippunut (KM jälkeen), voi olla samoissa (?) (jos olisin nyt raskautunut niin kai se pitäis sitä ees vähän ylhäällä jo sitten?) mutta ei se nousussa vois kyllä olla vielä. Koska herkkä testihän näyttää 10 yksikön kohilla, ja mulla oli vielä ma 41,4 ne arvot... Toisaalta niin itselleen vihainen olo kun pitikin vuodon välipäivinä mennä harrastamaan. Kun jos olisikin tärpännyt niin sehän olis ihan kaamee soppa taas,kun ei tietäis onko KM jälkeisiä arvoja vai uuden raskauden... ja siitä tulis sitten taas uudet verikokeet ja... no,ajattelin lekurilta pyytää ma jälkeen,jos siis ei oo nollissa,että seurattais niin kauan että on. Sitten uskaltais jatkaa. Ja kun en tiiä kiertoanikaan nyt. Että missä vaiheessa tätiä pitäs ootella,tai mahollisesti testailla...Tai no jos me ollaan sessyilty vaan viime vkl,niin siitä sen pari vko,niin viimeistään kierron pitäis olla lopussa. Mutta jos se venyykin...
Noh... katsotaan miten tämä soppa tästä jatkuukaan...

Hali tättärälle

Jännittäviä juttuja wastiksella.

Mä olen kyl ihmetelly, miten yönsäde jaksaa elukoiden ja lasten ja miehen kans... ja sen lisäks jaksaa meitä käydä morjestamassa ja jaksaa ajaa ralliautoo ja... apukuskin paikalla se muuten pelottavinta onkin - oli auto mikä hyvänsä.

Ja muille siivousintoa lisää [;)] 

Pikavisiitti,

ÖRKKI: Tässä sulle vastaus ihmetyksiisi [;)]
Kuten aiemmin mainitsin,niin olen saanut Duracell-pupun lempinimen [;)]
Ja töitä oppii tekemällä ja mitä enemmän sulle tulee vastuuta ja töitä,sitä paremmin sitä oppii organisoimaan kaikki hommat.
Ja alussahan minä olin ihan pihalla kuin lumiukko uusista työkuvioista.Ja silloin oli vielä "helppoo"kun ei ollut lapsia näin paljoa [;)][:)]Mutta tosiaan ihminen oppii hyvin ja töiden paljouteenkin oppii!!
Minun äiti on osuvasti sanonut,kun on ollut täällä meillä joskus auttamassa meitä,että "täällä hukkuu työnpaljouteen" ja että "täällä ei työt lopu,vaikka kokoajan töitä tekeekin "[:D][:D]
Ja mehän tosiaan pyöritetään miehen kanssa yhdessä tätä kotia,lasten hoitoa ja maatilaa sekä urakointiyritystäkin.Eli en minä näitä hommia täällä sentäs ihan yksin tee!!!!!!
Ja paperityöt tehdään tietysti tietokoneella eli aika useasti joutuu myös istumaan koneen äärelläkin toinen meistä.Ja jos minä itse istun,niin silloin kyllä väkisin tulee tännekin kurkittua [;)][:D][:D]
Ja hei,en minä aina oikeesti jaksakaan..kaikkea muuta [&:]..
Kyllä mulla on tässä elämän aikana ollut stressiä ja lievää masennustakin,mutta ainakin vielä tähän mennessä ollaan sieltäkin noustu.
Itsehän minä tähän elämäntilanteeseen olen halunnut ja sitä en kyllä kadu koskaan [:)][:)][:)].
Hei,sun pitäisi kyllä joskus päästä ton meidän rallikuskin kyytiin [;)]..Mää en siis enään uskalla sen kyytiin istua.Eilen jäi kauheet traumat [:D]

WASTIS: Anteeksi sinullekin [&o]..tää tosiaan on niin aktiivinen palsta ja paljon ihmisiä kirjoittaa tänne,ettei aina muista kaikkien asioita kunnolla.
Kyllähän minä nyt muistankin,kun kerroit noista ultrista *nappaa itseään päähän*

NYMERIA: Sulla on sitten mahtavan positiivinen asenne [:)][:)]
Tuolla asenteella aivan varmasti nappaat sen plussan [:)][:)]!!

OMAA: Eipä mitään..
En kerkee enään illalla koneelle tulemaan,joten poikkesin nyt [;)]
Illalla pidetään töiden jälkeen perhe- ilta jälleen eli elokuvaa ja sigapaljon herkkuja [8D]
Hitsi mää olen läski ja vielä enemmän tällä mässäyksellä pullistun [:o]..jee,läskinä on kiva olla,syödä ja piereskellä [;)][:D][:D].Tuli heti tuo Kumpulaisen biisin melodi/biisi mieleen [;)]

HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA NIITÄ PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 14/28-33/3

Örkki: oon välillä ihmetelly samaa et miten tuolla yönsäteellä energia (ja aika) käydä meitä täällä morjenstamassa [:D] ja omasta kokemuksesta voi sanoa kyl kans et kovassa kyydissä apukuskin paikka (alias pelkääjän paikka) on nimensä arvoinen.. asia ihan eri ku on ite kuskin paikalla.. sillon voi nauraa kunnolla ku toinen pitää kauhukahvasta kiinni ja ite hihkut ku ajat kurviin lujaa [:D] [:D]

Yönsäde: ohhoh.. sinähän romaanin pukkasit tuohon.. [:D] [:D] *venyttää kaulaansa yrittäessään lukea*
hmm.. menikö se nyt niin et mistä puhe siitä puute? hmm.. miksette hanki lapsille hoitajaa pariks päivää ja elukoille kans ja vietä sitä paria päivää kokeilemalla noita sun fantasioitas [:D] [:D] ei kyl varmaan pari päivää riitä niitten kokeilemiseen [;)]
en kerenny saamaan ukkoa ollenkaan makkarin puolelle ku yheksän maissa soi puhelin ja sille tuli sairaskeikka.. tuli sit kotiin aamulla joskus 5 maissa.. [:-] mut jos sitä tänään sais tuon menetetyn ajan takasi [;)] [:D] [:D] [;)]
kattoo jos sitä vaikka ottais ne sun kaipaamat käsiraudat esiin ja laittais ukon kiinni sänkyyn.. hmm.. jos vaikka hukkais avaimet sen jälkee *miettii hymyillen ovelasti* [:D] [:D] sais pitää ukon itellään pari päivää [;)]
ite kyllä vaihtaisin miettimättä kaupungin työt navetalliseen lehmiä ja muita eläimiä, kunhan siellä olis edes yks hevonen!! [:D] [:D]
kyllä ne ovistestit käytetään loppuun asti ku niitä kerran on *nyökyttää vakavasti päätään* [;)]
itellä on kyllä tuo oviksen bongaaminen niin iso tabu et huhhuh.. en oo uskaltanu sitä lähtee bongaileen ettei tästä tulis liian pakkopullaa..
sillä en uskalla kauheesti toivoa tästä kierrosta, koska en varmasti tiedä millon tuo ovis oli.. oliko se tiistaina, jollon ei olis mahdollisuutta vai oliko se torstaina jollon oltas sopivasti heiluteltu peittoja.. vihaan tätä odottamista..
tuosta testaamisesta *vilkuilee wcn kaapin suuntaan sormet syyhyten* tuota noin.. voisin testata jo sunnuntaina.. mutta mutta.. jos mulla olis kärsivällisyyttä en testais ennen ku kk on myöhässä sen 2 kk eiku 2 h [:D] [:D] huoh.. rehellisesti sanottuna haluaisin testata jo nyt, enkä tiedä miten maltan odottaa sunnuntaihin..
mut sitten taas en oo varma uskallanko testata sunnuntaina.. *hieroo ohimoitaan* jos en uskalla niin pitää kattoa sit montako päivää mulla menee itseni kanssa tapellessa ennen ku uskallan testata [&o] [&o]
oireita nimittäin ei oo minkäänlaisia.. mitä nyt maha kurnii, mut se luultavasti kurnii muutenki.. kuvittelen vaan sen kovaäänisemmäks.. muuta ei oikeestaan ookkaan..
huoh.. haluais niin sitä plussaa mut.. niinpä.. mut..

Onniko: tervetuloa ja tervemenoa!!! siis tuonne odottajien puolelle!!! [:D] [:D]

omaa: hmm.. ei taida olla mitään uutta mitä en jo yönsäteelle tuossa vuodattanu..
alkaa vaan käymään hermoille nämä viimeiset päivät.. haluais jo testata, mut ei uskaltais ja ja ja........ siinä tais olla kiteytettynä..

mut kumminkin

OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tättärälle isot pahoittelut [:(]
sitä aina miettii kun noita herkkiä testejä tekee,että se on +/- asia jos havaitsee aikaisen raskauden,mutta kun se voi olla sen siliän tien sitten km.
Jaksamista siis tähän hetkeen!

Sinulille onnittelut plussaamisesta. Painuhan odottajiin ja pysy siellä. Yksi tällainen palstabumerangi riittää!

Olen ihan kaheli tänään... Nyt olen itkenyt silmät punaisiksi - ja mistäkö syystä?! Voi hitsi, että mulla on ikävä muutama vuosi sitten kuollutta afgaaniani, sitä kun halasi niin aina kaikki murheet haihtuivat. Sen turkkiin sopi vaikka merellinen kyyneleitä ja aina se oli yhtä tyyni ja ihana. Sitten toiset kehtaavat väittää afgaaneja tyhmiksi... Anteeksi höpötykseni, olen ihan sekopäinen. Täällä sitten rääyn, kun en tuon kolmosen allergian takia voi ottaa uutta afgaania heti tänään... sisäkoirat eivät nyt tule kyseeseen.

No, on meillä koiratarha rakenteilla, toivottavasti pian saapuvat huskyset helpottavat oloa.

tättärä: Pahoitteluni vuodon alkamisesta. Itse olen samassa tilanteessa. Ehdin jo testata plussan (vaikkakin olikin haamu) ja siitä sitten parin päivän päästä vuodin kuin seula. Tosi paskamainen olo. Pakko silti vaan tsempata itseä uuteen nousuun, ja uusiin yrityksiin. Vaikka vaikeaa se on, kyllä on ollut niin voimat ja energiat kadoksissa tällä viikolla. Jaksamisia sinulle kovasti!

tättärä ja joosu mullakin on sama tilanne, tosin mun tilanne on sillä tapaa "vanha",että menkat alko 27.12 joiden mukana keskeyty ja plussasin jälkikäteen tiputuksen takia. toivottavasti te ette joudu tähän samaan tiputtelurumbaan kuin minä. Kummallekin silti suosittelen lääkärikäyntiä että ne tarkistaa että tyhjenee ja hormonit laskee. Tosi ikäviä tälläset. Mutta kyllä me tästä noustaan ja raskaudutaan vielä !! Pitää jaksaa uskoa[:)]

tättärä ikävä kuulla[:(] koita kestää, kyllä se vielä voi tärpätä.
Minniliina sormet ristiin että sie nyt ainakin sen plussan päräyttäisit! Mä en haluu että mun negat aiheuttaa ainakaan mitään miinus-tuulta[:o]
orkidealle tsemppiä ultraan, kyllä se siellä kasvaa vaikkei aina siltä tuntuiskaan[;)]

Tänne ei mitään uutta tältä päivää, vähän on tuo teidän siivous-kuumet tarttuna, oli pakko pistää keittiö järjestykseen![:D]
Tosin kun vaihdoin miehen takkiin vetoketjua, niin sinne meni kyllä se siisteys ja tämän ompelijan hermot![:@] Meinasin heittää koko rakkineen ikkunasta ulos (siis sen ompelukoneen), se takki oli tosin niin pasha että ehti vääntää multa jo yhden neulan rikki[&:] Tuli kyllä niin epäsiistiä jälkeä, mut pysyypähän kiinni, eikä miehet niin kauheesti välitä, vai mites se män?[:D][:D]
Tätiä ei vieläkään kuulu vaikka nyt on ollut aivan selvät kuukautis oireet viimeisen parin päivän ajan.[&:] Tietäs ny että mitäs tässä on menossa, että ollakko vai eikö olla?

Tsemppiä kaikille muille jotka odottelee testausta! ja plussa-tuulia sekä tarrasukkia kaikille muille!

Takaisin