Haidi hoo,
WASTIS:Hyvä,että täältä löytyy muitakin hölösuita [;)][:D]
Aika inhottavaa tuollainen jatkuvat vuoto/tiputtelu [&:]
Onko sulla jotain jälkitarkastusta?
Sorry,nämä mun ainaiset kyselyt [&o].
Hirveesti nyt toivon sulle,että vuoto loppuu ja pääsette miehesi kanssa nopeasti uuteen yritykseen [:)][:)]!!
P.S.Onko kämppä pysynyt vielä siistinä [;)]?
TATJUSKA: Peuk peuk [:)]..hirveet peukutukset täällä [:)]..kuuluu varmaan sinnekin asti [;)]?
Todella lupaavat oireet!!!!!
P.S.Meiltä puuttuu vielä se Suomen heppa [;)][:)]..en ole vieläkään saanut miestäni lämpenemään ajatukselle omasta hevosesta [:'(]
ONNIKO: Lämpimästä tervetuloa joukkoomme iloiseen [:)][:)]!!
Ja samantein voin kai jo sanoa,että tervemenoa odotuspuolelle [;)][:)][:)]
Lupaavat oireet sinullakin..jee!!!
Saanko udella,että mikä sulla on nyt kiertopäivä?Ja yritättekö ensimäistä vauvaa?
Peukkuja peukkuja hirveesti sulle [:)]!!
MIMMI83: KIITOS [:)]
Sullakin on siellä todella jännät päivät käsillä!!!
Hirveesti sullekin peukkuja [:)][:)]!!!
TULITIKKU: Kröhöm *punastuu*[&o]..mun ei pitänyt tässä kierrossa tikuttaa ovista [8|]..no,mulle jäi viime kierrolta 3 ovistikkua ja tietty eilen tikutin ekan kerran [;)]
Ihan haalee oli toinen viiva.Tänään sitten teen toisen tikutuksen.Hemmetti,että mää olen heikko ihminen ( en kehdannut edes miehelleni sanoa,että käytänkin ne viime kierrolta jäänyttä ovistestiä sittenkin [:D] ).Kun me sovittiin miehen kanssa,ettei enään tikutella eikä juoda greippimehuja ym.juttuja.Joopa joo,minä olen niin heikko ja ratkesin tikkuihin [:D][:D].Mutta ajattelin,etteihän niitä tikkuja voi hukkaan heittää..höh [;)][;)]
Sulle hirveesti peukkuja tähän kiertoon [:)][:)]!!
Ja eikös me mennäkin yhdessä,käsi kädessä tuonne kymppikerhoon [:)][:)]??
ORKIDEA: KIITOS SUURI [:)]
Hienoa,että teillä ollaan paranemaan päin [:)][:)]!!
Noi on niin kamalia noi oksutaudit;varsinkin kun on lapsia perheessä [:'(]
Siinä ei riitä enään yksi pesukone,kun rupee pesemään oksennuksen tahrimia petivaatteita ja muita vaatteita [&:].
Toivottavasti pysytte nyt terveinä [:)][:)]!!!
Olikos sinulla se varhaisultra?Ja koska se oli?
Tuuthan sitten kertomaan meille ultrakuulumiset [:)]?
CATJA85: Heh *nauraa*..vai tuli mies ja otti harjan käteen ja alkoi tiskaamaan [;)][:D]
Saitko hänet lepytettyä vai rankaisitko häntä lisää esim.käsiraudoilla [;)][:D]??
Kyllä minäkin mieluummin teen tätä työtä mitä nyt teen,kun palaisin takaisin kaupunkiin vanhaan kouluttamaani työhöni [:'(].Siinä työssä tuli stressiä,kun ei saanut tehdä työtään niin hyvin kuin olisi halunnut ( säästöt säästöt [:@] ).Ja en muutenkaan ikinä enään muuttaisi kaupunkiin.Kyllä musta on tullut ihan Landepaukkujen landepaukku [:D][:D]..ja sen kyllä haistaa [:D][8D][:D]
Mutta onhan tämä hyvin raskasta työtä ja tässä on kokoajan kiinni.Joten kyllähän sitä joskus pienessä mielessään haaveilee niistä luppopäivistä [:)].No,onhan niitä luppopäiviä jopa se 25 päivää vuodessa *viheltelee villisti [;)]*
Mutta kun menet eläimiä hoitaan,niin kyllä ne kaupunkiin muutto haaveet ja helpompi elämä häviää äkkiä pois mielestä [:)][:)]..sen verran ihania on noi kaikki eläimet [:)][:)]!!
Ja lapsetkin rakastaa tosi paljon hoitaa eläimiä [:)][:)].
JEE..puhelinsessy on hyvä [;)][:)][:)].Mekin alkuaikoina sitä harrastettiin.Kröhöm,käytiin parin viikon seurustelun jälkeen yhdessä sessykaupassa [&o]..ja you know,tietäähän jokainen tyttö tosiaan,että mitä pitää tehdä,jos mies ei ole paikalla,mutta puhelimen päässä kylläkin [;)][&o]
Ja sää saat rakas ystävä sen plussan [:)][:)]!!!!!!!!!!!Ja meidät kaikki otat sitten mukaasi!!!!!!P.S.Koska ajattelit testata?
Peukkuja peukkuja!!!!!!!
ARTEMIS: Suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Peukkuja hirveesti,että joko se täti eksyisi sinne tai sitten myöhemmin vielä se plussa tulisi!!!!!!!
Voi olla,ettei toi "varatäti" uskalla kauheesti liikkua missään,kun nirhasin sen systerin niin raa"asti,että pelkää,että hänelle koituu sama kohtalo [;)]
BLUEROSE: Pahoittelut tädistä [&:]..eli se "varatäti" nyt eksyi sinne ensin [;)]
Mutta suuret onnittelu hyvistä labratuloksista..jee [:)]!!
TÄTTÄRÄ: Suuren suuret pahoittelut sinne [:(][:(]
Olipas nyt todella ikäviä uutisia [:(].
Hirveesti jaksamisia sinulle!!!!!!!!
Tänne sopii kirjoitella niitä synkimpiäkin ajatuksia..me jaksamme täällä kyllä kuunnella [:)]!!!
MINNILIINA: Wau..kyllä sulla kuulostaa lupaavalta,jos daisaritkin vaan jatkaa kasvuaa [;)][:D][:D]
Ehkä testasit maanantaina liian aikaisin?Toivoa on niin kauan,kun ei tätiä näy [:)]!!
Ei muuta,kun teet uuden testin myöhemmin!!!
Peukkuja peukkuja!!!!!!
MIPLIS: Testaa jo [;)][:)][:)][:)]
OMAA: Jeps,eli olen sanani mittainen mies [;)][;)]..Kuten tuossa jo Tulitikulle selitin,niin minä onneton vauvakuumeen kourissa räpiköivä akka tein eilen ensimmäisen ovistestin [8|][;)][:D]..Mullehan oli jäänyt niitä 3 kappaletta viime kierrolta.Ne oikeesti poltti tuolla kaapissa ja pakkohan ne on käyttää,ettei homehdu tuonne.Eilinen testi näytti hyvin haaleeta viivaa.Tänään teen sitten toisen testin ja katon näyttääkö se mitään.
Heh..en kerro miehelle mitään,ettei se saa mitään paineita;muuallekin kuin tuonne alapäähänsä [;)][:D][:D][&o]
Kerron sitten oviksen jälkeen vasta,että tein ne ylijäämät testit sittenkin [8D]
Ja sitten heti perään kysymys [;)]..Mulla ei eilen tullut ovislimaa enään eikä tänäänkään ole näkynyt [8|].Maanantaina jo tiistaina tuli venyvää ovislimamaista limaa eli kp 11 kp 12 päivinä.
Voikohan olla mahdollista,että ovis olis ollut jo noin aikaisin [8|]?
Mullakin vielä varmaan nämä kierrot ihan sekaisin....
Tänään oli paineentunnetta alavatsalla ja tuttuun tapaan nippaili munasarjoja [&:]
No,ehkä se ovis voi tulla vasta myöhemmin..sen näkee sitten,jos näkee [;)]
Pashat..ja mun ei pitänyt tässä kierrossa edes tarkkaila noita limojakaan [;)]*lyö itseään päähän*
Mutta nyt asioille ja sitten jatkan hommiani.
Ehkä kerkiän illalla vielä palailla...
PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 14/28-33/3