joko nyt onnistaisi

tättärä, pahoittelut sulle ja voimia jatkoon!

yönsäde, pitäähän ne testit sieltä kaapista käyttää ettei ne vaan mene vanhaksi [;)]
mä ostin taas niitä digitaalisia niin ei tarvii viivoja tulkita. ei ovista vielä. huomenna sit uus testaus! pitäs varmaan ihan huvikseenkin heilutella peittoja mutku.... ei muka jaksa eikä muista....joo-joo. pitäs ottaa itteensä niskasta kiinni. onneks mieskin on vähän saamaton niin sitä ei haittaa et sit "pannaan kun on pakko" [:D]

Pakko oli tulla äkkiä ilmoittamaan, että tänään kaupassa olin ihan varma että nyt tuli täti oikein rytinällä. Sen verran tuntui kosteutta housuissa [:D] Kiireesti lähdin kotiin, niin helpotukseksi oli tullut kaamea määrä valkkaria [:D] Huoh. On tämä sitten jännittävää...
Siivous buumi senkun jatkuu! tänän riehuin koko päivän rätin kanssa ja nyt kiiltää!!

Iltaa, minäkin siirrryin tänne varhaisen km:n jälkeen. kesällä 2009 oli rv 6+ kun todettin tuulimuna ja nyt plussasin tammikuussa ja vuoto alkoi melkein het perään. Olisi pitänyt odottaa, mutta hätänen kun olen..[8|] Joku sanoi että km:n jälkeen lasku alkaa siitä heti, nyt sitten vaan odotan ovista ja toivon parasta, enkä testaa heti.....
Työkaveri juuri kertoi olevansa raskaana, pikkasen vihlasi vaikka olenkin hänen puolestaan onnellinen, vauvat ovat suuri ihme. Näitä palstoja kun on lukenut voi vain ihmetellä että lapsia yleensä syntyy, sen verran iso näyttää olevan km prosentti.

Minulla siis jo kaksi teini-ikäistä ja taukoa edelliseen 15 vuotta, iltatähteä tekemässä siis [:)] Kaikki tuntuu muuttuneen edellisistä ajoista, tietoa ja vertaistukeakin löytyy verkosta [:D]

Plussatuulia siis meille kaikille!

Huh, Minniliina, se olikin sitten väärä hälytys!

Iltatähti71, tervetuloa joukkoon, vaikkakin hyvin valitettavasta syystä... Pysyväisiä plussatuulia siulle!

Yönsäde, juu, helppo on olla vielä positiivisella mielellä, kun oviksesta vasta niin vähän aikaan... Aika kärsimätön olo kyllä. Tämä tuntuu olevan sellainen kierto, että nyt kyllä jystähtää ja kovaa, jos se täti tulee. Haluunhaluunhaluun vauvan!!!!! Ja enpä liene harvinaisuus tässä joukossa. [;)]

Jipii, tässä illalla soitin meidän uuden kodin ent. omistajalle ja sovittiin, että jo ensi maanantaina saadaan avaimet sinne ja sitten se on ihan niinkuin virallisesti meidän! [:D]

Voi harmi Iltatähti ja Joosu! Niin kuin toivoin ettei kenenkään muun enää tarvitsisi tippua tänne takaisin. Niinhän se kävi minullekin, että selkeiden oireiden takia piti mennä plussaamaan HYVIN aikaisin ja sitten kuukautiset pääsivät yllättämään liki oikeana päivänä. Vieläpä sellaisten kipujen siivittämänä joita mulla ei koskaan tavallisesti ole, eli varsin selvä tapaus.

Itse olen nyt (TAAS KERRAN) pyhästi vannonut etten KOSKAAN IKINÄ KUUNA KULLANVALKEANA tee raskaustestiä ennen kuin joskus kp40 paikkeilla ettei tätä pettymystä enää tarvitse kokea! Mutta itseni tuntien, jahka tästä nousen niin istun taas pytyllä tikku kädessä sitä tiirustamassa.

Muuten nyt alkaa olla jo voiton puolella - unissani pääsin halailemaan sitä rakasta afgaanianikin! Näen siitä ja edesmenneestä colliestani sekä vanhempieni vielä vanhemmasta seropista aika usein unia. Kaipa ne tulevat rajan takaa lohduttamaan. Viime yönä vieraili affun lisäksi myös se seropi.

Eipä tässä muuta voi kuin jatkaa eteenpäin ja toivoa, että seuraava kerta olisi taas vaihteeksi onnekkaampi. Ostin eilen jo lääkitykseksi herkkuani greippimehuakin ja piilotin kaapin perukoille. Pitää vain toivoa etteivät pojat löydä sitä, nuo ovat sille yhtä hätkejä kuin minäkin! Ja usein, jos jotain hyvää ostan itselleni jemmaan niin arvatkaapa vain saanko itse muuta kuin korkeintaan jämät!

Huomenta! [:)] Tervetuloa uusille! pari niitä on tainnu eilen tulla.. [:)]

bluerose, pahoittelen tädistä.. mut nyt vain tädin jälkeen uuteen kiertoon! [:)]

tättärä, pahoittelut [:(] nuo ei koskaan ole kivoja.. kun kerkee ajatella olevansa raskaana ja sit alkaaki vuoto. Voimia sinulle.

KYLLÄ MÄ TESTAAN, MUT EN VIELÄ! juuri tuon horomonitaso jutun takia en viitti liian aikasin. Tädin pitäs huomenna tulla käymään. hmmh eilen apteekis kun mies haki uni ja masennuslääkkeensä niin mä siel hyllyjen välissä kattelin raskaustestejä [:D] 3 apteekkaria tuli jo kysymääki et tarviinko mä apua *nauraa* meiän lähimmäl apteekil kävin ekan kerran ja olipa siellä iso valikoima.. apteekki siis on hiljattain avattu. jos olis ollu enempi rahaa ni houkutti se paketti mis saa sen digitaalisen kaupan päälle ja sit siin oli se viikkotesti [:D] oli aika kallis mut tekis mieli tesmaa semmosta.

Nymeria, sama juttu. itsellä on tässä kierrossa odotukset korkealla, vaikka sanoin pari viikkoa sitten etten odota tästä kierrosta mitään. nyt näinä loppupäivinä on vaan odotukset nostaneet päätään ja kyllä tipun korkealta jos testi tulee näyttämään negaa tai vuoto alkaa. todella jännittävää.. ei pitäs ajatella mut helppo se on sanoa! [:D] oijoij.. onnea taloon :) mäki haluun muuttaa! mä tykkään pakata ja purkaa mut en kantaa haha [:D]

Minniliina, mullaki on joskus käyny tollain. jossain kaupassa tai koulussa on tuntunu siltä että nyt alko menkat mut sitku mene vessaa ni ei oo mitää. valkovuotoa vaan tullu isompi läntti ku normaalisti. todella inhottavaa kierron lopussa se että tuntuu pöksyissä että nyt alko, eiku nyt alko ja sitku ei alakkaan. [:D] hirvee paniikki et jos alkaa ilman sidettä tms ni et tulee läpi [:D]

Tässä yritetty jo pari kk ettii isompaa vuokrakämppää.. asutaan 37,5 neliöisessä yksiössä ja tää on niin ahdas jo kahdelle! Toiselle paikkakunnalle ollaan menossa kovaa vauhtia. heti ku se kämppä vain löytyis. Mies samalla yrittää ettii duunia. hmph. minä se vaan opiskelen (lusmuiluks tää on täl viikol menny). mietin et pitäskö soittaa jonnekki lääkärii sit jos ei nyt täs kierros tärppää. jos sais mahd. pian jonku ajan jonnekki ja sais tietää et onko jotain vikaa vai onks se vaan niin hemmetin vaikeeta [:@] HALUUN HALUUN LAPSEN! kuka muu haluu? [;)] anybody!! [:D] nyt valmistautuu kouluun!

Plussapuhureita kaikille!!

Yk 11, Kp 35/35(-65)

Huomenia täältäkin,

jännitys tiivistyy meikäläisellä. Lämmöt nyt 37,3-37,4 ja mitenkään kuumeinen olo ei oo, palelee, tissit elää jotain omaa elämäänsä ja väsyttää.... Mä oon ollu etäpäivillä tän viikon kun sain noi kepit tuon tulehtuneen jalan takia ja pakko myöntää että kun laitoin lapset kahdeksaan kouluun niin mun oli pakko mennä takas maate sen jälkeen ja heräsin äsken. Eli vetäsin tasan kahden tunnin aamu-unet siinä. Ja siinä huomasin että aluks palelin ihan hulluna peitosta huolimatta mut sit heräsin kumminkin hiessä. Nyt taas palelee kun ei oo peiton alla. (Huomatkaa arvon naiset, että pakkasella tuskin on mitään tekemistä tämän asian kanssa, jeah... :-)) Ne viiltely ja repäsykivut jäi siihen yhteen päivään että luoja suokoon että ne oli sit kiinnittymiskipuja. Tissioireethan alko siitä sit päivän kahden sisään. Maanantaina varmaan tosiaan testaan herkällä digitaalisella siitäkin huolimatta että vahva tunne on että negahan se... mut sit mä haen tohon jalkaani kortisonipiikin että saan sen varmasti kuntoon ennen raskautta. Sen verran varman päälle oon kuitenkin ottanu kun ostin tässä pari viikkoa sitten piikkimaton että kun sitä ei raskaana ollessa saa käyttää niin en oo oviksen jälkeen siinä makaillu. En haluis kyllä ottaa mitään riskejä nyt jos tärppi oliskin käynyt.

Plussatuulia kaikille ja toivoa vielä tädittömille runsain määrin.

Huomenta!

Tuun pikaisesti kertomaan, että tänään vessassa käynnin jälkeen paperiin jäi vaaleapunaista valkovuotoa. Apua! Eli keskenmenoa pelkään!

Orkidea: Toivotaan parasta. Mulla on kakkosesta tullu viikolla 9 ihan veristäkin tiputusta mutta mulla oli ainakin silloin polyyppi kohdunsuulla joka tiputti aina seksin jälkeen. Mutta kaikenlaisiin pikku tippoihin voi löytyä useita eri selityksiä muitakin kuin keskenmeno. Älä nyt ainakaan vielä stressaa liikaa.

Tatjuska: Kuulostaa TOOOODELLA lupaavalta!! Mä niin pidän sulle peukkuja![:D]

orkidea: Takas täältä tonne syyskuisiin, hop! Ei ole mitään syytä panikoitua moisesta- mulla kakkosesta valui kirkasta verta rv 9 niin paljon, että piti ihan laittaa pyyhe housuihin ja silti kaikki oli kunnossa.
Toisaalta tiedän myös, että ihan sama mitä kukakin sanoo, tässä vaiheessa raskautta paniikki tulee helposti.
Mutta tsemppiä!!

Kaika: Mitkäs sulla on fiilarit? Onko luottavainen olo ja millaset oireet? Jos mä olisin nyt raskaana niin ainakin puuttuu ne kouristelut mitä keskenmenokierrossa oli eli oisin siinä suhteessa luottavaisempi. Mutta ei nyt nuolasta ennenkun tipahtaa. Mitään menkkakipujakaan ei nyt oikeestaan oo vielä mitä muuten on kyllä joka kierrossa jo tässä vaiheessa havainnu.

Miplis, kaikki oottaa ihan kybällä sitä siun testausta! [:D] Onnea myös uuden asunnon etsimiseen, kyllähän tuo teidän koti aika pieni on kahdellekin, saatika jos siihen vielä vauveli olisi tulossa.

Tatjuska, siun tilanne kyllä kuulostaa ainakin lupaavalta! [:D] Voi kunpa plussaisit, maltatko maanantaihin asti odottaa? Jännät päivät tässä lähettyvillä siis!

Mie mittasin tänä aamuna aamulämmöksi 36,4. eli laskenut on eilisestä. Eli voiko tästä päätellä, että raskaushaaveet tästä kierrosta saa unohtaa? Vai voiko se lämpö vaihdella vielä tässä vaiheessa, kun oviksesta se n. 5 päivää? Aamulla oli kyllä tosi kylmä... Mie palelen yleensä aina, varsinkin kädet ja jalat on aina jäässä, varsinkin näillä pakkasilla. Eli omista palelutuntemuksista mie en ainakaan voi mitään oikein päätellä.

Yk 6, kp 17/25-27

Nymeria: Kyllä mun täytyy maanantaihin asti ainakin ootella... Kun ti-ke pitäs vasta alkaakin. Kai ihmisen ruumiinlämpö voi heitellä oli raskaana tai ei. Tuskin se kellään nyt ihan niin vakio on. Eli älä nyt ainakaan sen takia toiveitas menetä. :-)

nymeria onnea uudesta kodista<3 Varmasti hienoa päästä muuttamaan ja tekemään omannäköiseksi.

tättärä itse myös lupasin ekan KM jälkeen etten ikinä enää testaile turhista, mutta hupsista kummaa on mennyt aika kasa testejä sen jälkeenkin. Mutta nyt päätin kyllä että en testaa ennen kuin aikaisintaan menkkojen alkamispäivänä. En päivääkään ajoissa. Saa nähdä kuinka kauan tääkin kestää[:D]

miplis hyvältä kuulostaa,kun ei oo täti vielä huristellut sinne punasella ferrarillaan. Ja voihan tuo olla vähän liian ahdas asunto kahdelle. Sisko teki juuri tänään talokaupat. Asunut 32 neliön yksiössä miehen ja koiran kanssa. Ja hällä on LA huhtikuun lopussa,niin ostivat nyt sitten oman talon. Ei ihan lasta sinne ahdettaisi enää[:D]

tatjuska kuulostaapa hyvältä sielläkin. Toivottavasti tärppi tulis,oot sen ansainnut[:)] Itse sain pikkujoulu lahjaksi piikkimaton. Sillon ennen joulua siinä makoilin kerran pari,sitten jäänyt vähemmälle. En ole tullut edes miettineeksi tuota raskautumis asiaa siinä.

orkidea niinhän se menee,että niin kauan kun vuoto on vähäistä ja kipuja ei tuu kuvaan niin ei pitäs olla mitään hätää. Toivottavasti sielläkin on pikkuisella kaikki hyvin[:)]

omaa no ei mitään uutta täällä. Tiputtelu jatkuu,sinä olemattomana mitä on ollutkin viime päivät.
Eli pienen pienen ruskean läntin pikkuhousunsuojassa näkee koko päivän aikana. Ja pyyhkiessä joskus. Että tätiä ei näy täälläkään,mutta normi kierron (normein kierto sen 32) mukaan ei pitäisikään näkyä.
Nyt kp.27/(27-)32. Viime kierto ennen tätä oli 29 ja sitä edellinen 27 kylläkin. No jokatapauksessa ei tätiä näkyvillä. Uskon kyllä että mun kroppa palautuu normi kiertoon nyt heti,koska KM tapahtunut kk mukana. Eikä muulloin,jolloin olis sitten sotkenut kyllä. Viimeksi se pomppas tosiaan siitä tasasesta 32 niin 23. Mutta ei näyttävästi nyt.Se olis taas tätä odottelua tänkin kanssa[:D][:D] No tähän alkaa tottua jo [:D]

Wastis: Kiitos kannustuksesta. Toivotaan tosiaan että tällä kertaa olisi parempi onni matkassa ja plussaisin. Mä kyllä haluaisin maata siinä piikkimatolla mut katsotaan nyt... Jostain luin että keskenmenon jälkeen menee noin kuusi viikkoa kun ekat menkat alkaa. Eli kiertosi voi venyä tällä kertaa ja varaudu siihen henkisesti.

tatjuska olen kuullut saman. Mutta viimeksi samassa tilanteessa KM kierto oli vain 23 pvä. Nyt alkoi äsken tätituntemukset. Että saattaa käydä hyvä tuuri tässäkin. Ihan parastahan se olis ettei kierto kauheasti sekottuis. Mutta olen toki myös varautunut ootteluun. Eikä se niin haittaisi,jos olis sitä "kuivaakin" kautta, siis ilman tiputtelua. No,nyt masussa jyllää tätituntemukset,että saattaapi se pirulainen tulla piankin kylään. Taidan olla ekoja kertoja elämässäni onnellinen tädistä[:D][:D] Joskus näinkin. Toki olisin mielelläni heti uudestaan raskaana,mutta parasta kropalle ja mielellekin olis sen tädin saapuminen välissä. Sais vähän hengähtää ja käsitellä tää KM, jäänyt jotenkin kokonaan se homma. Ei oikein vieläkään käsitä että sellainen tässä oli. Ja oon elämästä sen oppinut et asiat kannattaa käsitellä ettei jää kummittelemaan[:)]

Tatjuska: Joo parempi se varmaan on sit odotella sinne maanantaille, kunhan vaan maltat! Mie nyt ensimmäistä kertaa mittailen näitä lämpöjä (viime viikolla aloitin) ja sen takia skitsoilen näiden kanssa. Alkaa taas mennä tähän tää touhu, kun ei millään jaksais oottaa sitä mahdollista testausta. Nyt pittää rauhottuu. Onneks on ensi viikolla muutakin ajateltavaa ja tekemistä! [:D]

wastis: kiitos vaan, kyllä tätä on jo odotettukin! [:D] Ja siis, ehkä nyt siis toivomme siulle mieluiten sitä tätiä kylään niin saisipahan aloittaa taas ihan puhtaalta pöydältä. Vaikka se raskauskin olisi varmasti mahtava juttu, mutta kuten sanoit, saisi käsiteltyä tuon km:n loppuun ensin. Tsempitys!

Läski palas palstoille,

CATJA85: Mähän olen myös vanha Runebergi eli tekstiä tulee joskus vähän liikaakin [;)]
Pitäis muuten opetelle joskus sanomaan asia silllain lyhyesti ja ytimekkäästi [;)]..
Voihan kökitsy sentäs..mua rupee jo ihmetyttään,että olenko jotenkin erilainen,kenties outo tai jotain kun sinäkin Örkin tavoin jo ihmettelet,että miten jaksan/kerkiän kaikkea tehdä *raapiin päätään *.
Mulla on tämä elämä,tämä tilanne ja olen oppinut siihen hyvin sopeutumaan.Ei tää nyt niin kiireistä elämää kuitenkaan ole,mitä te ehkä luulette.Hyvin pystyy lasten kanssa hoitamaan eläimiäja tekemään muitakin asioita.Rintareppu on yksi hyvä asia eli pienin lapsista rintareppuun ja talikko käteen ja hommiin.Nuo isommat lapset osaa jo ihan itse kävellä ja uskoo joskus jopa puhettakin eli eivät mene isojen lehmien jalkoihin,kun niitä hoidan [;)][:D][:D]
Ja tosiaan mies hoitaa lapsia siinä missä minäkin eli vuorotellen ollaan lasten kanssa tai sitten yhdessä.Riippuu ja roikkuu ihan,että mitä työtä tehdään.
Pidetään yksi vapaa 30.1. eli kun meille tulee jälleen vuosi täyteen ensimmäisistä treffeistä [8D][8D][8D].Otetaan lomittaja tänne ja mun äiti tulee lapsia hoitamaan.Mennään Keski-Suomeen ja ollaan Hotellissa yötä.Vietetään sellainen romanttinen juttu miehen kanssa [8D][8D][8D].
Arvaas vaan,että otetaanko reissulle mukaan meidän lelut ja pikkasen tehdään sitä,mistä on puute [:D][:D][:D]??Ei tarvitse miettiä/pelätä,että herääkö joku lapsista kesken leikkien [;)]!!
Syksyllä sitten pidetään aina pidemmät lomat,kun lähdetään aina Lapin reissulle.
Ja hei,oikeesti..voidaanko jo lopettaa mun jutuista puhúminen [&o][&o]??En mää nyt oikeesti niin superihminen ole [;)]..mulla vaan nyt on erilainen elämäntilanne kuin teillä muilla [;)]
Peukkuja sunnuntaille [:)][:)][:)]!!!

SINULI: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)]!!!!
Tahtoo kanssa mukaan [;)]..
Tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi!!!!!!

TULITIKKU:Jeps,käytin jo kaikki ovistestit ja yhteenkään ei tullut vahvaa viivaa..pashaa [:@]
Nyt olis kaapissa vielä jäljellä raskaustestejä [;)]..hitsit,kun tässä kierrossa niitä sais käyttää ja ennenkaikkea vielä saisi sen plussan [:)][:)]!!
Nyt vaan miehesi kanssa peuhaatte,että saatte sitten sen plussan [:)][8D][:)]!!
Plussataan sitten yhtä aikaa..eikös [;)]??

MINNILIINA: JEE..lupaavaa toi runsas valkkkari ( ja nyt en puhu viinistä [;)] )..Peukkuja peukkuja!!!!!!!

ILTATÄHTI71: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme mahtavaan [:)][:)]!!!
Pahoittelut keskenmenosta [:(]
Toivottavasti nyt tässä kierrossa plussaat ja kaikki menee loppuun asti hyvin!!!!

NYMERIA: JEE..Onnittelut uudesta asunnosta [:)][:)]!!
Ja heitä mullekin tuota positiivista energiaa..musta tuntuu,että tää kierto on ihan tuhoon tuomittu [&:]

TATJUSKA: JEE JEE..hemmetin hyvät oireet sulla [:)][:)][:)]
Plussaa plussaa sulle rakas ystävä!!!!!!

ORKIDEA: Voi ei,ei saa sulla alkaa vuoto [:(][:(]
Hirveesti sinulle peukkuja,että oli väärä hälytys kyseessä !!!!!!!!
Olet ajatuksissani ja sinulle toivon kaikkea hyvää [:)][:)]!!!!!!!!!

OMAA: Olo tuntuu läskiltä..mutta hei,määhän olenkin läski [:D][:D][:D]
Eilen oli ihana perhe-ilta ja syötyä tuli naapureidenkin edestä.Mää taidan olla kaikista osaavin juuri tuossa syömisessä [;)]
Jeps,mutta kakan jauhamiset sivuun ja asiaan eli VAUVAHAAVEISIIN [;)][;)]..
Olen niin pettynyt [X(]..olen tehnyt nyt ne 3 ovistestiä ja yhteen tuli haalee viiva,mutta kahteen muuhun ei mitään *kiroo,manaa,repii hiuksiaan'
Ja tämä kuivakausi jatkuu edellen.
Eli mulla ollut ovis joko tosi aikaisin ( voikohan olla edes mahdollista ) tai sitten en ovuloi tässä kierrossa ollenkaan????Eli olen nyt täysin negalla tuulella [;)]..en usko ollenkaan,että tässä kierrossa tärppäisi.
Jee,ja mun ei pitänyt edes murhehtia/ajatella tässä kierrossa koko ovista..HAH HAH *nauraa katketakseen*

Mutta jotain positiivistakin,vaikka negalta tuntui koko päivän fiilarit [;)]
Vietiin tänään miehen äidille lapset´;jeps,kaikki lapset.Sinne tuli sukulaisia kylään ja halusivat nähdä lapset.Jätettiin lapset sinne vähäksi aikaa ja sanottiin heille,että käydään kaupassa.
Paskan marjat me mihkään kauppaan menty,vaan kotiin ja sessyiltiin [&o][:)][:)]*posket hehkuu onnesta*
Saatiin pitkästä aikaa tehtyä sitä ja ihan päiväs aikaan.Eikös päivällä noi siittiötkin ole elinvoimaisempia [;)]???
No,enhän minä raskaaksi voi tulla,jos en ovuloikaan ollenkaan [&:]??
Mutta päivä kerrallaan,sanoi akka,kun mies lähti markkkinoille.

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE PUHALTELEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 15/28-33/3

Tatjuska lupaavalata kuulostaa[;)]
Nymeria Onnea asunnon johdosta, voi kun mekin päästäisiin jo muuttamaan, mutta vielä on miltei vuoden odotus edessä[&:]
Kauhee himo vaan olis nyt jo alkaa paikkailemaan tavaroita[:D]
Minniliina No hyvä että oli vaan valkovuotoa, se saattais luvata jotain tätiä parempaa...[;)]
wastis oikeassa olet, kyllä ne vanhat asiat pitää aina saada alta pois ennen kun uudet rynnii päälle, sulla on oikeasti asenne kohdallaan[:)]
Kaika koittaa nyt vaan olla panikoimatta, se on parasta teille kummallekkin nyytin kanssa[:)] Kyllä se sieltä sitten ajallaan ulos tulee, ei me anneta sen kurkkia yhtään aikaisemmin[:D]
Yönsäde mistäs sitä tietää vaikka se olisikin tullut aikaisemmin, mutta onhan sitä silti saatettu peuhata oikeaan aikaan [;)] Eihän me täällä muuta tehdäkkään kun peuhata oikeaan aikaan, vai mitä naiset![;)][:D][:D]

OMAA NAPAA: Tätiä ei kuulu vieläkään...[&:] Ja tänään on kadonneet menkka oireetkin[:-] No tosin heräsin parin tunnin unien jälkeen kun pomo soitti hätä-hälynä töihin, joten olen koko päivän  ollut hieman pihalla[:D] Pää on vieläkin vähän kipeä kun en ehtinyt syömään mitään ennen klo:16 ja siihen aikaan join ensimmäiset aamu-kahvinikin![8|] (yleensä mä en edes pääse ulko-ovesta ulos ilman kahta kuppia kahvia...[:D]) Rintoja tutkiskelin kauheasti eilen ja yritin kysyä mieheltä josko ne olisivat jotenkin erinäköiset, ei kuulemma ollu... Ei ne ole kasvaneetkaan, illalla alko olemaan nännit vähän normaalia herkemmät/kipeät ja jotain valkosta niiden päihin oli kyllä ilmestynyt. Siis ihon väriin, ei sieltä mitään ulos tullut![:D] Ärsyttää ajatella jos mun tää kierto venyy ihan älyttömän pitkäksi, alkaa nyt jo hermot mennä. Ja kun koko ajan oottaa tätiä, niin ei toi sessykään oikein maistu. Mies raukka joutuu kärsimään ilman lempeä, ko akka on niin kiukkunen ja oottaa puolukka-päiviä koko ajan[8|]
No ei voi mitään, kunhan eivät alkaisi kesken liikenteessä olon..[&:]

Mutta plussa-tuulia, tarrasukkia ja kaikkea muutakin hyvää kaikille, mä lupasin ukolle etten enää tänään tuu piipahtamaan (just, oottakoon vaan ko nukahtaa[;)]) joten huomiseen rakkaat naiset, hyvät viikonlopun alut kaikille!

Artemis
krt pv 40/29-36

Hellou Hellou kaikille! Ja onnea, on tullu plussaakin[:)] Tarrasukkia matkaan!!
Vaikka yleensä nuo valkkarilorinat ärsyttäis, niin tässä tilassa on niin huojentunut, että jos sittenkin oisi pieniin päin..
Täällä näyttäs olevan jännät päivät useammallakin, ainakin miplis, artemis, minniliina ja oliko vielä muita.. Joko ootte testejä hiplailleet..?
Wastis, nyt sitten rutistat viimeset pisarat, että pääsisit noista tiputtelukirouksista. Ihailen sun positiivista asennetta, et anna näiden lannistaa. Varmasti pusket läpi seinän ja saat sen vauvan tuhisemaan rinnallesi[:)][:)]
Jos asuisin maalla maalaistalossa, hankkisin ison perheen. No, jonkun mielestä 3 lastakin on jo paljon, mutta olisi ihana olla vaan kotona ja hoidella lapsukaisia siinä kotitöiden lomassa. Rankkaahan se varmasti on, mutta antaa enemmän kuin ottaa. Nyt kun joutuu hakea leivän muualta, vaikkakin oma yritys onkin, niin kaipaa kamalasti kotiin. [&o]
Täällä tuli hetkellisesti alkuviikosta vihlomisia ja painontunnetta, niin olin varma että menkkaoireitahan ne. Loppuivat sitten, taisivat ihan pulkkamäen syytä olla. Oli aikamoista rytinää.
Mietin tota tissien vihlontaakin.. ei ihme että nippailee, kun koko ajan puristelee niitä, et oisko ne kipeenä vai ei[8D][:D]
Tervetuloa uusille vielä ja syvät pahoittelut keskenmenoista. Ei mitenkään voi tietää miltä tuntuu, kun ei oo ite koskaan kokenut moista.
Plussapuhureita ja haleja!!

Takaisin