joko nyt onnistaisi

Yönsäde: ai huusholli kiiltäis?? *katselee ympärilleen sekasortoa ja punastuu* öö.. täällä on vähän vanhaa sekasortoa ja vähän uutta.. meikäläinen vihaa siivoamista siinä missä näköjään sinäkin [:D] [:D] siivoan sillai pikkasen kerrallaan.. ku tuntuu et aina ku siivoo niin koira käy pihalla ja pam! lattiat likaset ja rapaset (yep jopa talvella).. ukko tulee ajosta kotiin pam!! paikat sekasi (ei ymmärrä) [&:] tein tuossa yövuoroja ja loppu työt tuossa niin nyt olis kunnolla aikaa siivota.. (jäin työttömäks) pitäs oikeen laittaa siivousvermeet koetukselle.. [:D] [:D] siivota koko huusholli lattiasta kattoon.. *pyörtyy melkein jo ajatuksesta* apuva?? *katsoo anovasti* [:-]
mitä jos tehdään niin et tuu sä auttaa tän meidän huushollin siivouksessa niin mä tuun sit auttaa teidän [:D] [:D] [:D] ukkoa en kylläkään pyydä apuun siivoukseen, koska.. aina ku sen pistää tai se alkaa siivota/tiskata siitä tulee "persuksiin ammuttu karhu".. [&:]

Omaa: huoh.. okra.. nyt olis kyl pakko tehä semmonen homma että.. tämän likan taitaa olla pakko alkaa siivoomaan.. ei jaksais enää kattoo tätä sotatanteretta.. [&:] [&:] *vetää syvään henkeä* TOIVOTTAKAA ONNEA!!! [:D] [:D] jos musta ei kuulu huomiseen mennessä niin lähettäkää etsintäpartio!!! [:D] [:D]
(näin ei ainakaan kerkee ajatella tiettyä päivää joka lähestyy) ARG!! kerkesin ajatella!!! äkkiä kirkaa soimaan ja siivoon!!! [:D] [:D] [:D]

mut mut kaikille
OIKEIN OIKEIN OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tiputtelu palasi...
Eli semmosta ruskeaa tiputtelua.[>:]
Ei kunnon verestä tietoakaan,eikä tädistä.
Noh... toivottavasti loppuu pian.

Mä tunnun asuvan näillä palstoilla.
Tälläin se vapaapäivä meneekin leppoisasti,
täällä roikkuen[:D]

Tatjuska: Ne oli joitain halpa-testin puikkoja. Oon aiemminkin testaillu niillä, mutta nyt tuli ekaa kertaa ikinä edes haamuviivoja.
No eniveis, päivän mittaan on täti tullut kylään vähän liiankin raskaalla varustuksella. Vuotoa tulee ihan hulluna ja se on ihan törkeen paksua. Eli ei paljoa toivoa, että olisi enää mitään pikkutiputtelua ja olisin mahdollisesti kuitenkin raskaana. Masentaa pirusti, mutta ei kai tässä muu auta kuin pää pystyyn ja uusiin yrityksiin.
Paljon plussatuulia muille!!!

joosu paljon jaksamis haleja sinne. Itse en käytä enää kuin digitaalisia testejä,niin ei tule haamun haamua. Ei tartte miettiä mitään. On tai ei ole raskaana. Varsinkin se joka ilmoittaa tekstillä. Mutta kuulostais nyt siltä että varhanen KM sulla. Että tullut menkkojen aikana sitten ulos. Itellähän sama tilanne nyt. Tai KM oli jo n. kk sitten.mutta mulla nyt on tätä tiputtelua edelleen siitä. Toivottavasti sulle ei tulis tätä. Mutta vinkkinä toki,että jos on ollut raskaana vähänkään,on kohdun limakalvot voinu jo paksuuntua, ja siihenhän sitten seuraava munasolu voi helpommin tarttua. Eli ens kiertoon yritystä kehiin,josko sitten onnistaisi[;)] Koitahan jaksella siellä. Jaksetaan uskoa että kyllä meilläkin tärppää vielä[:)]

wastis: Epäilen itse vahvasti tuota varhaista km, koska nää menkat on nyt niin oudot. Yleensä alkaa kertalaakista ja täysillä. Nyt tiputteli jo eilen ja alkuun tuli paljon sellasta ruskeaa vuotoa. Tänään vasta starttasi kunnolla. Ja tosiaan sellasta "klimppistä" nyt, ennen ei ole ollut. Joo, toivon, ettei tule mitään pitkään kestävää tiputtelua. Ja toivottavasti loppuu sullakin, niin pääset uuteen yritykseen!
Eli nyt sitten vaan tehostettua treeniä tonne makkariin, niin tullaan raskaaksi vaikka väkisin [;)] 

Hellurei teille. ompas täällä taas pölisty.. hui!

Joosu, pahoittelen tädistäsi x( not nice. jaksamisia ja parempaa onnea ensi kiertoon! [:)]

Nymeria, arvaa tekiskö mieli jo testaa liian aikasin xD voin vaa syyttää tota miestä ku se meni ja osti mun estelemisestä huolimatta mulle valmiiks tuonne pari testiä [:D] kauheeta piinaa ja odotusta nää viimoset päivät.. varsinki ku ei oo oireen oiretta.. kaikki hävis.. juilintaa oli vielä viime viikolla alamahassa mut seki lähti. HUOH.. ois jo perjantai/lauantai!

Yönsäde, Saas nähä kestääkö hermot sunnuntaille tai maanantaille.. Saattaa olla et testaan jo lauantaina. Tosin pelottaa et sielt tulee negatiivinen ja sit tuntuu pahalta.. en jaksais kattoo enää yhtäkä negatiivista testiä [:@] Ei voi kuin toivoa parasta..

Voi hemmetti wastis, erittäin ilkeää tuo sun kehosi temppuilu. Ääh.. [:@] koita jaksella. *voimahali*

Omaa: Eipä tänne mitää.. hirvee päänsärky.. en tiiä mistä tuli.. tulin kotiin ja *pam* päänsärky iski [>:] Teetä juodessa ja kiwiä syödessä [:D] TÄNÄÄNKIN on hirvee ahmatti päivä.. tekee mieli syyä jatkuvasti. Onneks on varaa lihoa se 6kg ainaki [:D] Ei prkl, kai se olis pakko yrittää saaha päättötyöhön jotain tolkkua, pitäs ens kuuks olla tehtynä IIIKKK.. ei oo oikee inspannu [:'(] mut miten mä tässä päänsäryssä voin mihkää keskittyä!!! toinen vaihtoehto olis tekemiselle se et laittaisin mun käsiä hehe x)

Mutta, oikein isoja plussa tuulia kaikille ja tsemppiä peitonheilutteluun!

Yk 11, Kp 33/35(-65)

Joko on ilta,

...Lupasin palata illalla,jos kerkeän [;)]..eli taitaa mulla jo olla ilta;teillä muilla ei ehkä vielä ole [;)]?Se on kun joka päivä nousee kukonlaulun aikaan ylös,niin aikaisemmin tulee toi iltakin [;)]

MINNILIINA:KIITOS [:)][:)]
Ihania ovat kaikki eläimet ja työtä kyllä vaatii niiden hoitokin.Mutta antavathan ne paljon sitä hyvää oloa ja mieltä [:)]!!
Vapaapäiviä meillä ei ole kun ne 25 päivää vuodessa,jolloin saamme lomitusapua.
Eli viikonloput ovat samanlaisia työpäiviä meillä kuin arjetkin [:)].
Kyllä tämä vähän erilaista työtä on kun mun vanha työni kaupungissa [;)].Aikamoisen vaihdoksen tein työpaikan suhteen [:D].
Mulle on joskus pari ystävää sanonut,että olen yksi Duracell-pupu [8|][;)]..kokoajan teen jotain,enkä paikallani meinaa pysyä.No,täällä maalaiselämässä on oppinut,että pakko on kokoajan jotain hommia tehdä.Ja varsinkin nyt,kun lapsiakin on siunaantunut [:)]
Mutta eihän tämä maalaiselämä todellakaan aina niin auvoista ole..monesti kyllä mullakin hermo menee työnpaljouteen ja vapaa-ajan kaipuuseen.Kaippa sekin ihan normaalia on.
Jeps,mutta näistä eläimistä vielä [;)]..meillä monesti käy naapurin lapsia ja sukulaisia ja kavereita ihailemassa meidän eläimiä.Ei tarvitse heidän mennä sitten eläintarhaan ja maksaa suotta pääsymaksua [;)][:D][:D].
Mulla melkein kaikki ystävät asuvat kaupungissa ja heistä on ihanaa,kun näkevät muitakin eläimiä kuin kissoja ja koiria.Jotkut kaverit kyllä ovat mukamas niin "hienohelmoja" etteivät tohdi tulla navetan sisälle,kun siellä mukamas haisee paska [8|][:D][:D].Musta lehmän paska on paras haju,mikä vaan voi olla [;)].
Tuu joskus poikkeen ja katsastamaan meidän eläimet [;)]?
Onkos sulla itselläsi eläimiä?

CATJA85: Ja pam..lapsia tulee,niin sitten vasta paikat sekaisin ovatkin [;)][:D]
Silloin kun oli vielä kaksi lasta vain,niin siivosin joka päivä ja paikat piti olla tiptop..nooh,nyt kun lapsia on vähän enemmän,niin enään ei kerkiä/jaksa siivota hullun lailla.Pelottaa aina,että jos tulee yllärivieraita,niin ne lentää perseelleen,kun astuvat sisään *viheltelee*..no,ainakin ne vieraat kirjaimellisesti lentää perseelleen ensimmäiseenn lelukasaan/tavarakasaan,jotka lojuvat keskellä lattiaa [:D]
Siksi haluankin,että meille ilmoitetaan vähän aikaisemmin,jos joku tulee kyläilemään.Saan isommat tavarat sysättyä sängyn alle piiloon tai kellariin tai jonnekin [;)]
No,saitko siivottua [:)]?Vai jäitkö imurin alle [:D][:D]?
Mää siivosin ja nyt saa taas hetken ihailla siisteyttä.Kohta sekin hetki on historiaa [:D].
Ihanaa vointia sulle [:)][:)]!!

WASTIS: Voihan per***le sentäs [:@]..eikö siihen hemmeti "varatätiinkään" ollut luottamista [:@].Pitäisköhän sekin nirhasta?No,en viitti nirhasta ennen kun se on käynyt visiitillä Ronnyn luona [:)]
Jos saan udella,niin onko sulla aikaisempien varhaisten keskenmenojen jälkeen tullut tuollaista tiputteluvuotoa?Ei tarvitse vastata,jos meni liian henk.kohtaisuuksiin!
Toivon todella,että sulle joko tulee se "varatäti" kunnolla tai sitten ei ollenkaan!!!
Mieluummin tietysti sitä plussaa sinulle toivon [:)][:)]!!
Voimia paljon!!!!

OMAA: Siis mää sain siivottua kämpän ja olen hyvin häppi nyt [:)][:)][:)]
Tuossa jo Catjalle sanoinkin,että hetken saan ihailla kätteni töitä ja kohta tämä siisteys on TAAS historiaa [:D][:D]
Kohta lähen taas iltahommiin..
Esikoisen kanssa heitettiin tuossa muuten yksi kieppi peltoautollakin [;)];ensin se auto kyllä TAAS irrotettiin penkasta [:D][:D].
Tuo on ihan järjetön rallikuski tuon meidän 14-vee Esikko..huh.Päihittää jo äitinsäkin noissa ajotaidoissa.Mää huusin/kiljuin pelkääjän paikalla,kun Esikko painoi kaasua ja auto heitti perää.
Mutta nyt hommiin..ja tänään en kerkee koneelle.Iltamyöhä pyhitetään miehelle [8D][8D]

PLUSSTUULIA PUHALLAN LOPUKSI VIELÄ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 13/28-33/3

yönsäde olihan mulla tätä siinä ekassakin, sillonhan vasta älysin testatakkin. Sama juttu kuin nyt. En olis ees testannu jollei olis alkanu tiputteleen. Viimeksi tosin se tiputtelu kesti vaan jonkun 3 päivää. Nyt on yhteensä tiputellut sitten öö noin...16 pvä plus ne "menkat" 4pvä jollon KM tapahtui. Ei oo uteluja siis,ihan mielelläni vastaan. Voi vaikka "auttaa" jotain muuta niiden kohille jos sattuu ikäviä.

Siivousbuumi menossa selkeesti, meikäläinenkin siivoili eilen ja jatkoi tänään[:D]
Nyt on puhasta. Omaksi onnekseni voin todeta että kun neliöitä on vain 55 niin niiden siivoamiseen ei kauaa mene. Ja kun siivoilee vähän ees usein,niin se on se kaaoksesta puhtauteen ja siisteyteen niin n.15min.
Mutta nyt voikin ees tän illan nautiskella. Sen verran sottapyttyjä ollaan että kyllä tää on jo huomenna taas kaaos[:D][:D][:D]

Kauhee siivousbuumi täällä. Tulisko joku meillekin? Ei paha, vähän alle 200 neliöö vaan...

Täällä oireet senkun lisääntyy... alaselkää alko jomottaa ja menkkamaista kipua vatsalla, närästää... ja tissit vihloo edelleen. Ei mulla kyllä menkat ny vielä voi alkaa että kiva jos näitä tuntemuksia sit koko tän vikan viikon pitää olla. Ihanaa mun jalkakipuni alkaa väistyä, näinköhän tästä selviäis ilman kortisonipiikkiä.

Wastis: Hus pois nyt kaikki turhat tiputtelut. Perin ikävää kun edelleen jatkuu tuo tilanne noin epävakaana.

Yönsäde: On teillä aikamoinen toi eläinkatras. Musta ei olis tohon että nostan kyllä hattua kun ei oo noita lapsiakaan teillä ihan vähää. Heikompaa hirvittää ajatuskin.

Kokkasin tuossa spaghettilihavuoan uuniin ja odottelen sitä kuola valuen, nam.

Täällä myös odotellaan jospa nyt olisi tärpännyt [:)] 4kk "yrittämistä" takana ja tuntuu hirveen pitkältä,vaikka tiedän että se ei ole aika eikä mikään.
Eilen tuli ekan kerran syömisen jälkeen oksennus ja ala-vatsassa kipua...! Saa nähdä..[:-]

Tsemppiä kaikille yrittäjille :)

[font="courier new"]jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
piti tulla kertoo verikoetulokset...

EI MITÄÄN ei siis yhtään mitään...

olen terve kuin pukki [;)][:D] ainakin veriarvoiltani...

äääk...pitäis ttestailla täs lähipäivinä...

No niin, töistä kotiuduttu...

Bluerose, hyvä ettei testeistä löytynyt mitään hälyttävää!!

Onniko, tervetuloa kuumeilevien joukkoon, toivottavasti käyntisi jää lyhyeksi [:)]

Tatjuska
, lupaavia oireita, milloin meinaat testata ?

Wastis, kunpa vaan loppuisi kaikki km-tiputtelut tyystin sulla ja pääsisitte aloittamaan uuden kierron!

Nymeria, ei ole toivoa menetetty [:D] mutta pessimisti ei pety... Tsemppiä sulle odotteluun!

Miplis, testaa testaa vkonloppuna (patistan muita kun itse en aio testailla vaikkei menkat alkaiskaan [:)])

Yönsäde,  toivottavasti pikku kaverit saa munasolun kiinni ovulaatiohetkellä!

Omaa napaa:
Ei mitään uutta, ei menkkoja ei uusia oireita. Odottelua odottelua....

noniin, nyt on kyläilty äipällä ja veljellä! vihdoin kotona koneen äärellä!

bluerose, hyvä et olet terve[:D]

wastis, jopas täti sulle hittoilee! alkais sit vuoto kunnolla ni tietäis et on menkat tai sit loppuis kokonaan tiputtelemasta. rankkaa tommonen kun ei tiedä missä mennään. tsemppiä!

tatjuska, milloin meinaat testata? mä pidän peukkuja et plussa tulis, jänskää! mä kävin tänään ostamassa ovis ja raskaustestejä, jos vaikka eka plussais sen oviksen ja sit parin viikon päästä siitä sen ihan oikeen plussan...saahan sitä toivoa [;)] toivottavasti olis samanlainen tuuri ton raskautumisen kanssa kuin tähän asti!

miplis, ei se välttämättä mitään tarkota vaikkei mitään oireita ole! voithan kuitenkin olla raskaana! pidän sullekin peukkuja et plussa pärähtää!!

joosu, :( voimia ja eikun uuteen yritykseen!

yönsäde, hauskaa että ollaan niin samoilla viivoilla! saa sit jännätä sunkin puolesta! meinaatko tikuttaa ovista? mä kävin jo ne testit ostaa ni onhan mun pakko [:)]

Tulitikku ja Mimmi: Kyllä mä taidan maanantaina sillä herkällä digitaalisella koska menkat pitäis alkaa ti tai ke niin pitäis näyttää silloin jo.

tännepä eksyis TAAS[:D]
En vaan osaa olla poissa ja kun koneella tulee istuttua useamman tuntia päivässä[;)]

tatjuska josko tissivihlonnat merkkailis pikkusta tädin sijaan[:)]

onniko toivottavasti vierailus täällä olis pikanen ja siirtyisit nyt sitten odottajien puolelle. Kuulostaa oireilut kyllä hyvältä, testailemaan sitten vain[;)]

bluerose mahtia että verikokeet kertoi kivoja uutisia. Äkkiä testailemaan vaan.

itselle ei mitään uutta. Tän päivän tuhrut kesti vaan hetken.
Josko lopettais ton sitten. Tiedä sitä,toisaalta aika sama. En jaksa oikein edes
kettuuntua tuosta enää. Niin tutuksi tullu tuo, ainakin helppaa tieto että on kohtu tyhjä. Eli tietää että jos tiputtelee niin tiputtelee,eikä että vois tulla kauhiastikin verta. Nyt mulla on sitten kp.25. Viime KM jälkeinen kierto tipahti 23. Että ainakaan niin lyhkäseks ole jäänyt nyt. Menkat saattaa tulla koska vaan. Normi kierto on sen 27-32,että josko siihen menis niin se olis parasta tietty, ei olis tää KM sotkenut kiertoa. Viime kerralla se lyhkästi sitä,mutta ei muuta. Vähän parit kierrot oli sekasin,mutta ei sen kummempia. Ihan paras kierto juttuhan olis vähän pidempi kuin 32pvä,siinä mielessä että jos ovistuntemukset oliskin pitäny paikkansa ja olis vaikka tärpänny, ei haittais yhtään. Mutta en tosiaankaan jaksa siihen mahollisuuteen uskoa. Kun tää kroppa kenkkuillu ja kipuillu muutenkin.

Tulipas taas kauhia romaani vaikka taas yhtäkkiä piti tulla käväsemään ja kommentoimaan muita. Mutta oon tällänen hölösuu,niin oikeassa elämässä kuin virtuaalisestikin[:D][:D][:D]

Mä olen ollut päivän pois ja kaksi sivua tekstiä tullut!! Olettepa te ahkeria. Tulen pikaisesti käväsee ennen kuin menen nukkumaan. Siis koko perhe sai vatsataudin[:'(] Nyt ollaan jo suht terveitä. Lapsukaiset ovat vaan vielä väsyneitä. Tää päivä onkin mennyt sitten siivotessa ja pyykkiä pestessä. Täällä oli muillakin iskenyt siivousinto[;)]

Tatjuska; Sä plussaat varmasti, niin lupaavat oireet.[:)]

Wastikselle voimia tiputteluihin. Toivottavasti pääset pian takaisin normikiertoihin.

Yönsäde; hatun nosto teille ja teidän liitolle. Paljon lapsia ja pitkä liitto takana, mutta vielä jaksat miestäsi vikitellä[:D] Kerrassaan mahtavaa. Siinä onkin meille kaikille tavoitetta[:D]

Bluerose; Onnittelut verikokeen hyvistä tuloksista!

Nyt mä meen nukkumaan univelkoja pois, jos vaan lapset ei herättele... Öitä[;)]

Yönsäde: taisin kylläkin jäädä imurin alle.. varsinki ku tuo ukko kerkes kotiin ja alko tiskaamaan.. häippäsin äkkiä pois alta ettei "persuksiin ammuttu karhu" ala ärisee [:D] [:D]
ite vaihtaisin kylläkin mielelläni työt kaupungilla/kylällä tohon maalaisemännän työhön [:)] (navetassa, sikalassa ja tallilla hommia tehneenä ei tekis tiukkaa [:D] ) [:)]
ei oikein pää toimi kunnolla ku tuo kierto alkaa lähenee loppuaan.. haah.. huh.. kunpa sitä sais sen plussan.. kunpa me kaikki täällä saatas plussa [:)] huh *alkaa pikku hiljaa seota* [8D]

tik tak tik tak.. kello alkaa käymään kova äänisemmin takaperin.. ja mä ku vannoin etten niin ajattele asiaa... JUST JOO!!! niin ku se olis mahdollista [:D] [:D] [:D]

mut mut
OIKEIN OIKEIN OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!!! [:)] [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Orkidea: Kiitos kun uskot siihen parhaaseen vaihtoehtoon. Niinkuin moni muukin. Ite kyllä pelkään että tästä pettymys tulee taas... mut saas nähdä. Toivottavasti sun mahatauti ei vaikuta raskauteen mitään. [:)]

Tatjuska: täällä pidetään peukut pystyssä!!! [:)] [:)]
toivottavasti olis kyydissä pikkuinen ja pysyis loppuun asti myös [:)] [:)]

Takaisin