joko nyt onnistaisi

Nii joo unohin kertoa oman tilanteeni tuossa kun kyselin [;)] Elikkäs me ollaan yritetty nyt 10kk.. Eihän se pitkä aika oo siihen verrattuna mitä jotkut joutuvat yrittämään, mut itestä se tuntuu kyllä todella pitkältä. Helmikuussa siis lopetin pillerit ja no menkat tasottu kyllä vasta joskus elokuussa.. en enää tarkkaa edes muista! [:D] Ja Esikoista yritetään.

Miplis, eikös sitä sanota että plussa on aina plussa oli se sitte kuin haamu tahansa, joten teillä taitaa olla asiat mallillaan nyt!! [:)]
Voi kun määki joskus vielä plussaisin [:)]

Mä tiedän x) Mutku en usko silmiäni :P ja ku on ollu menkkamaisia kipuja joo ja tiedän et semmosen tapasia kipuja masussa voi olla vaik ei tuliska menkat ja oiski raskaana.. mut mut mut.. pakko saaha varmistus vielä siitä yhestä testistä.. ja oisin kyllä sen jo tehny jos vaan olis näin loppukuusta rahaa enempi..

Ja Miplis sen verran tuolta odottajien puolelta huutelen, että mä testasin cittarin halvimmilla liuskatesteillä(ajattelin ettei näytä vielä plussaa todennäköisesti, vaikka olisinkin raskaana enkä siksi mennyt hakemaan apteekin kalliimpaa), 2kpl jonkun hassut pari euroa. Mulla se näytti heti ihan selkeen plussan, joten on noissa halpiksissakin ihan toimivia. [:)] Ainakin meikäläisen kohdalla!
Ja eihän siihen tulisi mitään jos ei raskaana olisi, että haamukin on plussa! Se vaan oletettavasti siitä alkaa vahvistua!

Tuossahan on tietty miinus puoli se, että pitää asua semmosessa paikassa missä on Cittari, en tiedä miten niitä on pienemmissä K-ryhmän kaupoissa..

Ehtoota!

3. sairaslomapäivä lopuillaan. Flunssa. Ja kaikki 133 sivua luettu tästä ketjusta! Sanoin miehellenikin eilen: "Tääl on ihan kahjoa porukkaa, ne vaa tikuttelee ovista ja sitten ne tikuttelee raskaustestii... ja mä olen viel kahjompi, mä viittin jopa lukee tota tekstii!" "Nega nega haamu nega nega haamu..." (Tuota biisiä en ole nähnyt vielä julkastuna) Mielenkiintoiseks tää kuitenki kävi ku luki mm. Anskun taistoja muurahaisia vastaan jne. Sitte sitä alkoi jänskäämää kelle tulee plussaa kelle mitäki... kaikesta huolimatta, uskotte tai ette, kolme sairaslomapäivää ja kaikki sivut luettuna plääh[8|]

Jeps, mä olen linja-autonkuljettaja keski-Uusimaalta ja voitte kuvitella, kuin löysin uusia syitä ajella jatkossa iisisti luettuani jonkun aampahoinvointia kuvittelevan reaktioita mutkaisella tiellä dösän kyydissä. [:'(] Mä olen ihan normin näköinen. Suorat ruskeat hiukset olkapäille, silmälasit, pituus 168cm, paino 60-65kg tai jotain sinne päin. Noitahan täällä joskus kyseltiin.

Mutta sitten aiheeseen liittyviä tietoja: 35v. Eka yritys menossa ja jopa ekayrityskerta. Eli nuvaringi meni roskiin 27.10, jonka jälkeen tuli vuoto alkaen 30.10. Nuvaringin kans olllut säännöllinen 28 pvän kierto, mutt täl hetkel en osaa sanoo mitää. Tosiaan ku on eka kierto menossa. 21.11 alkoi kyl pientä tiputteluu ja tänää rusehtavaa, eli varmaan just loppumassa. Sellaisena pienenä tiputteluna pysyny koko ajan. Täältä lukien olen oppinut, että se saattoi olla joku välivuoto ja pian tulee oikeet menkat, mutta päivä kerrallaan kattellaan. Mieheni on iältään 36v ja sillä on parta ja iso maha - jos jotakuta kiinnostaa. Kummalleki eka lapsi, sitten ku on tullakseen. Naimisis ollaan oltu kesäkuusta 2006, kihloissa sitä ennen puolivuotta ja seurustelua ennen kihloja n. kuukausi. Ja sen verran vanhanaikanen olen, ni peittoja heiluteltii ekan kerran vasta hääyönä. Uskotte tai ette . Mutt ehkäisy alotettii vähä enne, ku tää meitin tutustuminen ym. kävi nii nopsaa, että tarkotuksella tutustuttii toisiimme paremmi ennenku perheenlisäystä haluttiin. Nyt halutaan ja siitä olen kertonut parille kaverilleni ja systerille. Systeril on muute keskenmenojakin takanaan ja ajattelin lohduttaa teitä, jotka olette sen kokeneet hänen sanomalla ajatuksella, että ehkä ne, jotka tulivat kesken, olivat niin hunosti kehittyviä, että luonto hoiti ne pois. Hänen mielestään on kuitenki mukavempi saada km, kuin vakavasti vammautunut lapsi. Olishan siinäki tietty mietityttävää, jos tulis joku tosi vammanen lapsi.

Anyway, tässä sitä nyt ollaan. Toistaiseksi rauhallisin mielin. [:)] Välillä tietysti aatellut, että oishan se kiva, jos heti tärppäis, mutta toisaalta taas, mikä oikeus juuri minulla on saada mukula heti, ku toiset venaa sitä sata vuotta. Mutta juu jäädää kaikki yhdes oottelemmaa toisten ja itsemme plussatuulia! [;)]

Miplis, on varmasti vaikee uskoo todeksi ku kuitenki jonkun aikaa jo yrittäny! voin kuvitella omalle kohdalle jos joskus plussaisin niin kyllä tekisin varmasti sata testiä ennen ku voisin uskoa ja sit olisin pelko perseessä koko alkuraskauden ajan et jotn sattuu [8D]

no mutta ehtoota Örkki!

totta tosiaan, jo vain me olemme kahjoja, kun pissaamme tikkuun pienimmäkin päähänpiston takia, niin, joudun kyllä "valitettavasti" toteamaan että kuulut kyllä joukkoon jos olet jaksanut kaikki 133 sivua lukea!!! hurja saavutus. Huh-huh! [:D] teretulemast joukkoon!

kohta huomaat itsekkin pissiväsi tikkuun ja tunnet mitä omituisempia pre-ensiraskausoireita, (se oli tuolla pienenllä präntätyssä tekstissä jossa kerrottiin tämän palstan sivuvaikutukset) [:D]

Toivottavasti odotuksen odotus palkitaan pian, vaikka niin kiva oli tuo sun ensimmäinen kirjoitus, että mielelläni lukisin vielä ainakin yhden viestin sulta, ennen ku siirryt tuonne odottajiin.

sama koskee muitakin, toivottavasti kuulen teistä kaikista vielä ainakin kerran tällä palstalla, mutta olkoon se SE kirjoitus jossa kerrotte nega-nega-haamun muuttuneen PLUSSAKSI...

+++

No voihan kikkelson.. oisin huomen menny käymää 4 kilsan päässä lähimmässä apteekissa riskeeramaan ja tuhlaamaan viimoset roposeni testiin mutta ei sitten.. ei se oo auki ku arkisin :S ainaka netin mukaa.. nyyyh.. :P Meinasin jo riskeerata.. :P hmmh pakko odottaa tiistaihin xD (teiän vika, yllytitte mut tekeen sen jo nyt hehe [;)][:D]) S-marketissa ei taida olla eikä oo kyllä siwassakaan eikä varmaa k-supermarketissaka, sen verran pieniä nuo kaupat :P Prisma taas on liian kaukana kävelläkseen :S voi voi voi..

Thanx miss Piggy!v Sitä mä tässä pahoiten pelkään... mutt toistaiseks oon samoil linjoilla ku vaavi2010, että peittoja heilutellaan ku siltä tuntuu ja... no hälle kävi onnekkaasti, (Onnittelut hälle ja muille minultakin!) mutta kattellaa. Ja sen mä olen jo tän lyheyn elämäni aikana oppinut, ei koskaan pidä sanoa ei koskaan :) Ei mun pitänyt koskaan edes Helsinkiinkään muuttaa, mutt siel tuli asuttua häiden jälkeen vähän aikaa - jopa susirajan sisäpuolel, jota ei uskois ku ikkunasta ulos katsoi. Mutt joo, että sillee.

Nii ja ku tääl oli joitain taloja itelleen ettimässä, ni kerronpa, että meidä naapuritalo olis myytävänä! Muuttakkee sinne, ni päästäis yhres oottelemaa odottelua. [;)]

Onks kukaa lukenu Raamattua? No mä olen, joo ja olen uskis. Herran käsis raskauskin. Mutt noin niinku ihan nyt ihmetelly uusin silmin tuttujakin kertomuksia Raamatusta. Niinku nyt eka Mooseksen kirja ja vaik 19 luku 31. jakeesta loppuun. Lootin tyttäret makasivat isänsä kans vaa yhen yön ja tulivat raskaaks. Eli siihen maailman aikaan taisivat tietää mikä yö on se otollisin yö... jännää. Siihe maailman aikaan oli kyl menkatki saastaista ja kaikki mihin koski saastaisena aikana oli poltettava... mutta minkäs mahtoivat ku ei ollut terveyssiteitä, saati puhtaaksi ja pehmeäksi kuin vauvan pylly peseviä pesuaineita tai pesukoneita [8|] Mutt kaikenlaista uutta sitä löytääki Pyhästä Kirjasta. Jos tääl on joku muslimi, ateisti tms., ni ilmoittautukoon, en puhu uskonnollista asiaa sitte enää. En tahdo loukata.

Anyway, kai sitä tarttis mennä nukkumaa. Huomenna jatketaa tän talon remonttia taas. Me ollaan kohta rempattu tää talo iha kokonaa, ja se on ollu yks syy siihe, että ollaa vasta ny alettu yrittään. Mieheni perusteli kerran sitä silläki, etten mä kuitenka mahdu vintillekä ryömimää ison masun kans, ku jos sattuis ett ekasta osuu ja uppoo. Minähän kun siel vintillä villojen seassa olen ryöminyt ja sähköjä vedelly ja lattialämmityksen siirtoputkia ym ym. Huomenna alkaa kuitenki maalaushommat taas ja sen sellasta. Keskimmäinen makkari on mun huone, mutta välillä mietin sen uudelleen sisustamista lasten huoneeks, tai vähintäänki sellaseks, että sen sais nopeesti muutettua lasten huoneeks ;) Pikkasen, (tosi pikkasen jos vähän huijaan) ollut tuleva lapsi mielessä... mutt vaatteita tai mitää en osta ennenku olen raskaana ja turvallisesti kolmekuukautta ohitettu.

Öitä kaikille!

Kipinä: kiitos, kyl mää yritän elää nyt tämän kanssa...epäilen itsekin että menee kauan tasotukses...tai uskoisin, sillä siskollanikin meni kauan ennen kuin pillereiden lopetettua tasaantui.

Miplis: ainahan sitä toivossa elää [;)]

Miplis: kannattaa käydä kattoo jos teillä on s-markettii siinä lähellä. ne kyl yleensä myy noita raskaustestejä kans.. halvempia kylläkin, mut työkaveri teki just työpaikalla halvemman testin ruokatauolla ja plussaa näytti (näin me s-marketin tädit vietämme ruokataukomme kaupan takahuoneessa, ostamme ja teemme testejä XD )

sitten itsekkäämpiin asioihin..
ehdin tuossa jo toivoa että olisi pieni ihme lähtenyt kasvamaan, kun oli viikon myöhässä.. eiköhän sitten kun testin tein (näytti negaa :( ) niin kaksi tuntia siitä alkoivat..
no, lisää yritystä kehiin.. vaikka ei tuo yritystapa mitään epämiellyttävää puuhaa oo.. ;)

Hmm vois kyllä tehdä huomenna päivälenkin ja kävellä s-markettiin kattomaan oisko siellä. Ei tuo s-marketti niin pieni kumminkaan ole. tulisi tehtyä 8 kilometrin lenkki (yhteen suuntaa 4km suunnilleen) Jos vielä ton miehenki sais ulos liikkumaan ku ei se oo pariin päivään ulkona käyny jos ei lasketa mukaan tän päivän roskiksien vientiä ja kaupassa käyntiä :D

Catja85, Voi vitsi :( eipä nuo negat ikinä oo kivoja testissä. Mutta seuraavaan kiertoon tsemppiä kovasti. Eihän tuo yritystapakaan mikään epämiellyttävä ole ;) mielelläänhän sitä peittoja heiluttelee!! [:D]

miplis ootkos ikinä aatellu tilata testejä netistä?
ite sieltä tilailen,on tosi paljon halvempaa kun ostaa aina apteekista.
varsinkin jos on näin fanaattinen joka on reilun vuoden jo yrittänyt[:D]
esim. tuolta kotitesti.fi sivustolta oon tilaillut.
ne tulee paksussa kirjekuoressa kotiin,siitä ei ikinä arvaa mistä paketti on tuloillaan,
ei siis uteliaat naapuritaan saa vihiä ja toimituskulujakaan ei ole.
tosi nopeasti myös tulevat parissa päivässä.
vinkkinä tälläistä jos ei halua apteekkien hintoja maksaa[;)]
onhan se eri jos tuolta tilaa 10 testin paketin kympillä,kuin ostaa kymmenen viiden euron testiä apteekista...

Tatjuska,kovasti nyt odottelen sun uutisiasi miten käy!![;)][:D]

Bluerose,harmi kun tilanne ei selviä vieläkään![:-][&:]

Kiitos Yönsäde[:D]

kaika,peukkua- kummasti sitä oviksen jälkeen masentuu,odottavan aika on ihan liian pitkä!![:-]

Uusille tervetuloa, toivottavasti siirtynette odottajiin ihan pian!![;)]

Kjeev,oisit nyt tullu elokuisiin,sellä mä yksin lillun!!
Mutta heti joulukuisiin hop hop!![:D]

Miss piggylle,kivoja ja tärppääviä hetkiä peitonheilutukseen alkaa olla käsillä[:D]

Kaikille sydämestäni onnea tänne!!

Ainiin miehellä oli normaalia heikommat (<-hieman) simppatestin tulokset..mutta mutta,
kannattaa pistää ne tyynyt pyllyn alle ja jalat ylös, sekä syödä niitä vehnänalkioöljyjä,
foolihappoja ja greippimehua kalaöljyjä unohtamatta[;)]

Sateista mutta mukavaa viikonloppua toivottelee hän  jolla rinnat senkun vaan kipeytyy,vielä närästelee ja kovasti palelee.[;)]
Masua särkee aina toisinaan ja turvotus on kyllä hirveä![:-]

++++++++++++++++++++ kaikille siis!!

ALKUPERÄINEN: Miplis

Hmm vois kyllä tehdä huomenna päivälenkin ja kävellä s-markettiin kattomaan oisko siellä. Ei tuo s-marketti niin pieni kumminkaan ole. tulisi tehtyä 8 kilometrin lenkki (yhteen suuntaa 4km suunnilleen)

Eikö se ole testi kuin testi, periaatteessa ihan sama? Mä testasin Euromarketista ostetulla RFSU:n testillä, 2 tikkua maksoi 4 euroa. Luulis että tulos riippuu enempi naisen omasta hormonitasosta kuin testistä. Vaan mä en kyllä ole asiantuntija, oli elämäni eka raskaustesti minkä ostin [:D]

Tervetuloa uusille, mukavaa kun palsta pysyy aktiivisena vaikka osa (onneksi!!) pääsee vaihtamaan tuonne odottajiin joka kuukausi...

Miplis, mä oon kanssa tilaillut netistä, sekä tuolta kotitestistä että mammaksi.fi -sivuilta. Helppoa ja edullista... Mut jos lähdette reippailemaan jo viikonloppuna niin kerrohan kuinka käy [:)]

Cindy_SS, haamukin lasketaan kunnes toisin todistetaan... Varovaiset onnittelut. Muutaman päivän päästä taas testailemaan onko viiva vahvistunut!

Jooh, täällä olis kp 32/27-28, ja negaa näytti aamulla [:@] Vissiin joku kusitulehdus sitten iskenyt, kun vessassa joudun ravaamaan ihan koko ajan.  Muuten ei oireita mihinkään suuntaan, tai no kun oikein koitan kuulostella niin alaselkä on vähän kipeä, ja voisi viitata siihen että täti olisi tuloillaan lähipäivinä. Eli sitä sitten odottelemaan että saisi yk8 käyntiin. Ärh.

Cindy_SS: No niin, haamuhan on plussa eikös vain kanssasisaret, varovaiset onnittelut! :)

Bandida, hurjat kiertopäivät sulla ja silti nega, höh... mut jos on vaan ovulaatio myöhästynyt ja plussaatkin lähipäivinä.... Toi pissatus on kyllä aika vahva raskausoire. :)

Komppaan tuota kommenttia että testi kun testi, tulos riippunee raskaushormonin määrästä, eiköhän ne kaikki näytä oikein kun on raskaus riittävän pitkällä. Tosin nyt tämä uusi Clearbluen digitaalinen lienee kaikkein herkin eli jos vaan rahaa löytyy niin siihen kannattaa satsata. Tosin mä en enää aio testata ennenku menkat on oikeesti myöhässä (joo joo, uskoo ken tahtoo), viimeksikin testasin jo kp 27 "ihan piruuttani" vaikka kierrot on 27-29 ollu. Nyt vähän jopa ärsyttää että ei oikeesti tiedä kierrosta tuon taivaallista tuon keskenmenon jälkeen.

Cindy_SS: Haamusi vahvistukoon... pikkuiset onnittelut täältä.

Tiputtelu vuotoa vielä viime yönä tullut... mutten mee paniikkiin. Jos vielä viikon kestää, ni sitte ehkä harkitsen gynelle menoo, tai jotain. [&:]

Kiitos tervetulotoivotuksista! Mä tiesin, ett tänne on helppo tulla :)

Huomenta päivää! Ei se mies sitten suostunut lähtä mun kanssa päivälenkille. Aika kurja ilma, mutta en oo sokerista. Mä lähen kohta päivälenkille ku muistin et tänään on LAUANTAI [:D] Päivistä ihan sekasin.

wastis, en oo ikiin aatellu netistä ostaan mut kyllä oon huomannu mainoksia missä linkillä pääsee nettikauppaan missä testejä on. En oo ees kattonu et onko ne sitte halvempia kuin jos apteekista lähtee hakeen. Jos tarviin viel testejä (tietty sitte myös tulevaisuudessa) ni voisin kyl harkita jos se kerta halvemmaks tulee.. Pienitulosena on tingittävä melkein kaikesta! [:D]

bandida, Kyllä täällä saatte kuulla tuta mitä testi sitten näyttää.. Lähden tosiaan reippailemaan yksin ku mies leikkii taas laiskaa miestä hehe [;)]

Kyllähän se haamu oikeastaan plussa on vaikka ei ihan 100% uskalla hurraa huutaa haamun tullessa. Varmaan melkein kaikki tekee vielä testin haamun jälkeen? :D Mun on ainaki pakko ku en usko silmiäni heeh :D Eihän ne testit varmaan sen huonompia oo, on sitte halpa tai kallis.

täällä tuli täti kylään eilen illalla tiputtelulla joka on tänään jatkunut vähän runsaampana.
ihmettelen vaan kovin että mitäs ihmettä kun kierto jäi 27 päivän mittaiseksi,tai 28 jos lasketaan että tänään alkoi.mulla ollu pari 28 kiertoa KM jälkeen heti,viime keväällä. Muuten ollu aina tasasen 32.
Ihmettelen vaan että miten ihmeessä toi pomppas noin lyhyeksi nyt.
nyt on ihan maahan lyöty olo[:(]
niin ehti taas toivoa...

Takaisin