joko nyt onnistaisi

Jep Yppy,kiitos vastauksesta[:D]

Liikut todella monipuolisesti-ihailtavaa, itse käyn vain kävelyillä ja mietinkin että oisko nyt ihan turha ees aloittaa mitään ettei siitä ole vahinkoa kun ei oikeen ihmeitä koskaan ole harrastanut[:-]
Olen ajatellut ottaa jonkinverran hiilaripitoisia tuotteita mukaan,karkista aion edelleen toivottavasti pysyä erossa,mutta esim itse leivottua pullaa tai piirakkaa aion silloin tällöin nauttia, ja ruisleipää pari palaa.JOSKO nyt sitten tulisi vähän pienempi vauveli..isoja kun ovat olleet ,itse siis oon pienikokoinen -siihen nähden.

Tatjuska,heh..mä en oo laihtunut,mutta pirteempi ja jaksavampi olen,-ennen pupelisin koko ajan herkkuja ja hiilarimössöä ja otin parit päikkäritkin ja saatoin olla tosi vaihteleva tunnealoiltani.[:(]
En oo syöny leipää sitten kesäkuun jälkeen.Parit sikailupäivät meillä on ollu ja sillon esim,1 pala patonkia,suklaakarkkeja ja sellaista mikä ei kuulu ruokavalioon,-sitten kiertää ja pierettää sen jälkeen[&:]
(yhhyh,mitä juttua[;)])
Mikäs sen ihanampaa kuin hyvä salaatti ja pihvi,tai maukas karppipizza[:D]

Kaika,sinne zemppiä ja Wastis,niiiiiiin,koskas testaat?[;)][:D]

Hei. Täälä olisi uusi kuumeilijoiden joukkoon. Tai voi olla että viikonlopun jälkeen siirryn odottajien puolelle ;) Tässä oon odotellu menkkoja viikonpäivät.. ens viikon tiistaina käyn apteekissa ostamassa testin jos nyt menkat ei tuu viikonlopun aikana.. Lasta ollaan yritetty mieheni kanssa 10kk. Nyt on pitkästä aika MENKAT MYÖHÄSSÄ.. kääk.. välil tuntunu menkkamaisia kipuja ja no vaikea niihin on suhtautua kun tosiaan menkat ei ole kummiskaan alkanut. En uskalla liikaa toivoa ku sit taas pettyy viel enempi.. yritän rauhottaa itteeni sillä että hoen et en mä oo vielkä raskaana.. se muuten toimii välillä! ei ehkä tuu niin kovaa pettymystä jos menkat alkaaki tai testi näyttää negaa.. Viime maanantaina tein testin. Siihen tuli haamu KAIT :O oli outoa ei osannu ajatella mitää siitä.. mul on AINA näyttäny täydellista negaa testi. paitsi viimeks. oletetusta haamusta en uskalla vielä iloita..

Ois kyllä mahtava aikanen joululahja jos nyt olisi tärpännyt.. En oo oikeen muuta ajatellukka 10 kuukauden aikana ku sitä että raskautuisin ja mitäs sit ku lapsi syntyy yms yms yms.. oon miettinyt myös sitä et tuleeko musta sit hyvä äiti :P Entäs jos musta tuleeki samanlainen kun mun omasta äidistä..

Mutta plussatuulia kaikille!! :))

Kuinkahan aktiivinen palsta tää on??

Moikka Miplis,

tää on tosi aktiivinen palsta.
Ja tervetuloa, vaikkakin lyhytaikaiseksi jäännee olosi täällä[:D],koska täällä tavataan sanoa, haamukin on plussa.[;)]

Miplis, tervetuloa ja uskaltaisinko samalla sanoa että ONNEA... :)

Pimeys masentaa ja mahaa nippailee yhtenään, ei muuta uutisoitavaa. Pitäisköhän munkin alkaa karppaamaan jotta piristyis taas... ;-)

johc82: Kirjottelit tuosta kierrosta.. Mulla on oikeastaan joka kierto vaan pidentyny ja pidentyny pillereiden lopettamisen jälkeen!! TODELLA HERMOJA RAASTAVAA [:@] Ensimmäiset kierrot oli ihan suht norm 28-30 ja nyt ei taas tiedä mitä tapahtuu ja milloin. Onneks osaan jo jonkin verran kuunnella omaa kroppaa [;)] Tikuttelu on avittanu kyl jonki verran!! Tsemppiä vain :)

Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille.

Tänään olis taas pitänyt menkat alkaa, eli nyt on kk myöhäs tädin tulosta ;( niin ja kävin labras eilen ja näytti negaa :'( olis kiva jos joko täti tulis tai plussa mut kun molemmat uupuu niin tää epätietoisuus on jostain tosi syvältä.

Ei muuta täl kertaa.

Ja kiva Miplis kun tulit, toivotaan et se haamu vahvistuu niin pääset odottajiin.

Tatjuskalla kuulostaa oikein lupaavalta oireet[;)]

Onko siis wastis ja Tatjuska seuraavat testailijat, siis Mipliksen lisäksi?

Mulla on ollut superturhauttava päivä, kun kaikki tökkii minusta riippumattomista syistä ja muutenkin tää aika oviksen ja menkkojen välissä ei todellakaan ole mitään kivaa.

kaika joo tää aika on juurikin niin hanurista.
siis menkkojen oottelu oviksen jälkeen.
tai oletetun sellasen, en minä tiedä edes olenko ovuloinut kun en testaillut.
mulla alkaa olemaan ihan sekopäinen olo jo taas odottamisen kanssa.
se kuuluisa toivo,se "jos sittenkin" on niin voimakkaana taas...
mun mielestä mä olisin jo sen ensimmäisen lapseni ansainnut.
niin paljon tuo elämä koetellut,alkais olla mun aika.
sain eilen TAAS kuulla kuinka lisää kavereita on raskaana...
kaksi lisää taas, eihän se multa pois ole, tietenkään.
mutta itse haluaisi myös niin kovin paljon<3

sisko oli eilen käymässä ja oli hänen massunsa taas niin ihana<3
tahtoo sellaisen myös itse !!

kp 28/28-32.
Testailla olen aatellut varmaan su,jos jaksan.
Katsoo nyt.
Kunnon menkkaoireita ei oikein vieläkään olis.

voi sua wastis, mä olen niin samaa mieltä, että oikeutettua olis sun raskautua.
ja muutenkin- kaikki täällä pöllöilevat sais mun mielestä raskautua- se nyt vaan on niin helvetin väärin, että lasta ei suoda perheisiin, jotka sitä niin toivovat ja kaikki olis valmiina. Ja sitten kaikenlaiset nistit sun muut vaan pamahtaa paksuksi.

Iltaa kaikille,

Tää onkin ihana palsta,kun täällä käy kunnon sutina [;)]
Olen siis aivan pihalla teidän jutuistanne,mutta jotain yritän pikaisesti kommentoida [:o]

YPPY: Suuremmoiset onnittelut näin jälkikäteen plussauutisista [:)]!!
Ihanaa vointia sinulle ja enkeleitä matkan varrelle!!

GINESSA: Suuremmoiset onnittelut sinullekin näin jälkikäteen [:)]!!
Ja sinullekin paljon hyviä vointeja ja enkeleitä matkalle!!

ONNEA muillekin,jos unohdin jonkun [8D]

WASTIS: Paljon peukkuja sinulle,että olet raskaana [:)]!!

MIPLIS: Tervetuloa ja paljon peukkuja,että olet raskaana [:)]!!
Kyllähän se haamu tarkoittaa raskautumista!!Koska teet uuden testin?

CINDY-S: Peukkuja sinullekin [:)]!!

JOHC82: Mulla ainakin on ollut e-pillereiden jälkeen menkat suht epäsäännölliset jonkun aikaa [&:].Se on todella inhottavaa,kun yrittää raskautta ja sitten ne hemmetin e-pilsut sekoittaa kierron niin,että joka kuukausi luulee/toivoo,että olisi raskaana ( omaa kokemusta tämä ).
Mutta kannattaa sinun silti tehdä uusi testi!!Eihän sitä tiedä,vaikka olisitkin jo raskaan?Kovasti sitä sinulle toivon!!

OMMOO NAPPOO: Heh..Mies eilen kysyi,että joko minun masussani on vaavi [:)].Hän on niin vauvakuumeen kourissa tuo rakas ukkohöppänäni.
Empä todellakaan usko,että raskaana olisin,kun noiden meidän sairasteluiden takia jäi nuo sessyilyt vähän vähiin.

KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA JA IHANAA VIIKONLOPPU!!

Yönsäde kp19

Kaika Juu huomasin että tääpäs on aktiivinen hyvä vaan. Ei käy aika tylsäks odotellessa muitten kuulumisia :) Vaikka ei olis itel mitää järkevää sanottavaakaa! :) Mulla on se etten uskalla toivoa liikoja haamusta kun sitten vaan pettyy liikaa :P viilipyttynä mennään!

Tatjuska Minä en uskalla vielä hurrailla! En ennenkuin on kunnon plussa testissä. [:D]

Bluerose Toivossa on hyvä elää ;)

Yönsäde Uuden testin teen 1.12 Silloin on menkat myöhässä 11 päivää..

Jänskättää kyllä. mahdollisia oireita? : mielialat heittelee ku mikäki vuoristorata (ja mieheni on tullut sen huomaamaan), mahaa nipristelee, väsymystä, pissalla joutuu ravaa.. o_o öööö nyt ei tuu muuta normaalista poikkeavaa mielee.. suurin on toi mielialanheittelyt.. täällä ollaan annettu naapureille sirkushuveja :D

Bluerose, pahoitteluni että testissä tuli sitten nega. Ymmärrän kokemuksesta tosi hyvin miten kamalaa tuo epätietoisuus on, kun ei kuulu kuukautisia eikä myöskään sitä plussaa. Hyvä puoli tässä on se, että sulla on sen verran lyhyt aika pillerien pois jättämisestä, että on todennäköisesti vain ajan kysymys milloin tilanne palaa entiselleen. Toivottavasti ei tarvitse odotella pitkään!

Itse toivoisin oikeasti että gynet ymmärtäisivät mainita näistä kierron normalisoitumiseen liittyvistä ongelmista silloin kun pillerit/renkaan tms määräävät... varmasti moni vauvakuumetta poteva osaisi sitten varautua siihen ettei raskautuminen ehkä tapahdukaan ihan äkkiä. Eihän se tietysti ole kaikkien kohdalla mikään ongelma, mutta jo se että siitä jotkut naiset kärsivät olisi ihan riittävä peruste paremmalle tiedottamiselle.

Täältä ei ole mitään uutisia kerrottavana, eka clomikierros tulokseton, mutta uutta yritystä taas seuraavaan kiertoon.

Yppy kyselit liikkumisesta: itsellä aiemmin tapana juosta useamman kerran viikossa ja käydä ohjatuilla aerobista ja lihaskuntoa yhdistävillä tunneilla tavallisesti 1-2 kertaa/vko. Juoksua on tullut harrastettua kausittain tosi aktiivisestikin, ja olen nyt alkanut pohtia onko sillä jotain tekemistä ovuloimattomuuden kanssa. En siis ole mitenkään alipainoinen, mutta rasvaprosentti (jota en kyllä ole mitannut) voi ehkä olla sen verran matala, että vaikuttaa asiaan. Olen lähiaikoina jättänyt liikkumisen vähemmälle ja aloitin "painonnoston", eli kiloja (lähinnä siis rasvaa) olisi tarkoitus saada kroppaan lisää. Olen normaalistikin syönyt ihan terveellisesti, mutta paino ei vaan ole normiruuilla noussut. Nyt lisäsin kalorien määrää reippaasti, joten toivotaan että paino alkaa nousta ja ehkä sitämyöten luomukuukautisetkin palaa taas kuvioihin.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Pidän peukkuja niille, joilla on jännät ajat testailun tai ovulaation suhteen :) Positiivista mieltä ja valoa marraskuuhun!

Miplis, täällä tavataan sanoa, että uutta testiä kehiin vaan kun kerran haamuja jo nähty aiemmin. Eli testailua vaan :)

Yönsäde, minähän sanoin, että täällä on sutinaa ;-) Tosi ihana palsta.

Wastis, voi sinulle toivomme täällä kaikki täydestä sydämestämme sitä ykköstä... toivotaan, että nyt on tärpännyt ja täti ymmärtää pysyä poissa.

Cindy_SS, onko teillä kuinka kauan yritystä takana, millainen ehkäisy ollut ja milloin lopetettu jne? Nämä kun tietäis niin vois päätellä jotain. Jos ilman ehkäisyä on sun kk-kierto ollut kauan 28 niin sitten olis toivo korkeella, mutta jos hormonaalinen ehkäisy lopetettu vähän aikaa sitten niin on mahdollista että kierto on sekaisin. Peukut joka tapauksessa, että olisi paras vaihtoehto kyseessä.

Kaika ja muutkin, kiitos tsempeistä ja kannustuksesta. Toissayönä ramppasin vessassa 5krt, viime yönä 4krt, ei oo todellakaan ominaista mulle. Nyt äsken luin yhden frendin meilin ja piti kertoo siitä miehelle niin meinas tulla itku. Ja tänään oon päivän ollu kiukkunen ku ampiainen. Viimeksi kun olin raskaana mulla oli nää mielialat vähän niin ja näin, mut toisaalta nyt vois kyllä laittaa ton ilman piikkiin. Ihan käsittämättömän surkeet kelit, ei tee mieli ulos kun pakon eestä.

Mut siis, oviksen mukaan menkat pitäis alkaa ens torstaina about, että kattellaan nyt miten käy. Voi olla taas mielikuvituksen tunnetta kuitenkin taas kun kuume vaan nousee ja nousee, vauvakuume on 39 astetta täällä :)

Heips kanssasisaret taas "pitkästä" aikaa![:)]

Tervehdykset uusille ja onnittelut plussanneille! [:)][:)]

Wastis yhdyn täysin tässä asiassa Tatjuskaan, nyt kun ginessa on onnellisesti saatettu "paremmalle" puolelle, olis ehdottomasti sun vuoro![:D]

Silveri se taitaa olla tällä hetkellä Roomassa...

Jos sitten myös omaa napaa... Odottelin tosiaan ovista viime viikonlopuksi, mutta selkeää negaa testit näyttivät. Luovuin jo alkuviikosta toivosta ja testaamisesta, kunnes eilen alkoivat selkeät oviskivut ja -limat, tänään ovistikkuun pärähti plussa. Itsensä kiusaamistahan tuo vaan oli, on taas isäntä "muilla mailla markkinoilla", joten se siitä mahdollisuudesta (ja elokuun vauvasta)! [:@] Harmittaa, kierto on siis täällä(kin) aivan "kuutamolla"...[:'(]

Ihanaa, joulunaika lähestyy... Virittelin pihalle kaikki mahdolliset löytämäni kynttilälyhdyt valaisemaan tätä pimeää marrasiltaa.[:)]

Mukavaa viikonloppua! [:)][:)]

Iltaa,
hienoa että on mahkuja monellakin palstalaisella nyt onnistua. Elokuun vauvoja siis toivottavasti tupsahtelee enemmänkin [:)]

Tänne ei kuulu uutta. Tällä kierrolla mieli oli itsellä vähän maassa, sairastelun takia meni ovis ihan ohi ja nyt vaan sit odotellaan ens viikon menkkoja. kp 27/30-35.

Kaika, minäkin kuulun pian testaavien joukkoon MIKÄLI täti ei ehi sitä ennen vierailulle [:)] tänään siis kp 26/27-29. Ei mitään oireita vielkään, lukuunottamatta hirveetä väsymystä ja vähä etoo ( luulisin et väsymys johtuu pimeydestä ja huono olo clomeista). viime kierrossaki kävi sillai et testasin ja sitte heti pari tuntia sen jälkeen menkat alko [:@]

ElisaK, Täällä pidän peukkuja myös sinulle jotta täti ei tulisi kylään. toivottavasti nyt tulisi plussa :)

Kuinka kauan ootte yrittäny raskautua ja onko moneski lapsi toiveissa?

Mitä tuo teiän kp 27/30-35 tai kp 26/27-29 tarkoittaa? onko ne niiku kiertopäiviä? Eli olisko mulla niiku kp 42/35 siis kun normaalisti kiertoni on ollut nyt 35 parisen kuukautta ja menkkani piti alkaa viikko sitten torstaina :D hmmm hassua xP

Tatjuska, Olisin jo tehnyt uuden testin jos olis nyt rahaa ostaa se.

Tein biocard testin kun tuli haamu. teen ens viikolla jollain vähän kalliimmalla tai aattelin ostaa kalliimman testin apteekista.. en oikein luota enää tuohon halppis testiin kun aina näyttänyt negaa ja luultavasti haamua maanantaina xD :P En usko olevani raskaana ennenkuin nään selvän viivan! ei vain uskalla luottaa ;) On sitä lasta jo omasta mielestä niin kauan yritetty. [8|]

Kiitos Miplis! [:)]
Viime joulu-tammikuun vaihteessa lopetin pillerit eli melkeinpä vuoden on vauva ollu tervetullut meijän talouteen [:)] Ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Juu tuo kp 26/27-29 tarkoittaa kiertopäiviä! Niin ootteko te kuinka kauan yrittäny? [:)]
Musta tuntuu nyt kyllä vahvasti että menkat on tuloillaan ku mieli heittää ihan miten sattuu.. Itkettää kokoajan vaikkei ois syytäkään! Tänäänki töissä olin tosi tosi pahalla päällä, tuntuu että vois räjähtää ku v*tuttaa niin [:D] ja ihan ilman syytä.. Noh, parin pvän sisällä sen näkee ja sit maanantaina on soittoaika lekurille niin vähä selvenee miten tulevaisuudessa toimitaan [:)]

Takaisin