joko nyt onnistaisi

Bluerose, jos pillerien pois jättämisestä on lyhyt aika, voi kuukautisten puuttuminen johtua ihan siitäkin ettei oma rytmi ole vielä löytänyt kohdilleen. Toivotaan kuitenkin parasta sen plussan suhteen!

Kiitos[:D]
Voi kun sulla Bluerose nyt tulis se plussa!

Mutta kyllä muaki jo jännittää huominen. Oispa jo aamu ni pääsis testaileen[:D]
Odotukset on kyl vähä normaalia korkeemmalla nyt ku oon kerranki tienny millon oon ovuloinu. Aikasemmin on tosiaa saanu vaan arvailla mihin aikaan se ois voinu olla noin reilun kuukauden sisään.

Huomenta!
No negaahan se testi taas vaihteeks näytti![:@]
Kuin monta päivää ovulaatiosta pitäis oottaa et voi tehä raskaustestin? Mä ku tiiän millon oon ovuloinu mut en viitti ihan sinne jouluaattoon ootta ku sillon alkais menkat jos ne menis viime kierron mukaan[>:]

Voi  pahus Noppa !![>:][&o]

Oviksesta nyt ainakin se 2 vkoa ois hyvä ootella ennen kuin tekee ensimmäistäkään testiä,mun mielestä.
Ite aion testata vain jos menkat on 1- 2 pv myöhässä tai on oireita.[:-]
Mutta eiköhän ne menkat aina tuu niin ei tarvi ostaa testejä.[:-]

Oon tässä pistänyt kaikki tuntemukset taka alalle,(välillä miettii että mikäs nipistys toi oli jne)kun kaikki tuntemukset yleensä on vähän liioteltuja mulla kun niitä rupeen tarkkaamaan.
Eli antaa närästää ja nipistää rauhassa,kyllä se täti silti kuitenkin taas tulee!!
NOH,
Pistetään  kaikki kuiteskin nyt toi optimismi päälle ja plussa aalto liikkumaan[:D][:D]

[font="trebuchet ms"]Noppa pahoittelunu myös minulta. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
mutta plussa tuulia kaikille...kyllä se josksu tulee...

tätiä odotelles. Luin muuten tuolta jostain että joku oli ollut raskaana ja koko raskauden aikana testit ei ollut näyttänyt possaria...entä jos minullakin niin...En halua kysyä omalta äidiltäni miten hänellä oli kun oli raskaana...sillä tahdon tämän tulevan ns. joululahjana, jos sattuu että nyt ois onnistanut..

Kipinä
on totta että ruumiini voi olla sekaisin kun on niin vähän aikaa pillereiden pois jäämisestä, mutta odotellaan. Kyllä jompi kumpi sieltä ilmenee...täti tai plussa :)

ilmoittelen kyllä heti kun tiedän enemmän!

Tsemppiä noppa & Bluerose! Odottavan aika on pitkä...
Tervehdys kaikille uusille! [:)]

Mä oon samoilla linjoilla ginessan kanssa siitä, että testata kannattaa vasta aikaisintaan 2 viikon kuluttua oviksesta. Oviksenhan pitäisi normaalissa kierrossa olla 2 viikkoa ennen seuraavia kuukautisia.

Mulla on suuret odotukset tälle alkaneelle kierrolle. Osaks niiden eka kertaa käyttöön tulevien Terolutien takia, toisaalta siks, että jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi olisi la. just miehen synttäreiden aikaan. Taitaa tää taas pudota aika korkeelta 3 viikon kuluttua. 
Pitääkin tästä kaikesta ittelleen paineita kerätä! *huokaus* [&:]

[font="microsoft sans serif"]kjeev luin tuota et jos nyt raskaaksi sie niin miehen synttäreille laskettuaika...no jos mulla nyt tärpännyt, niin sattuis tulemaan juuri miehen syntymäpäivän aikoihin myös pari päivää ennen olis laskettuaika :D rupesi vain hymyilyttää kun luin..

lykkyä pyttyyn kaikille!!! <3

pahoittelut nopalle.
kurja testi.
toivotaan ettei täti tulis ja että testitkin näyttäis vielä plussaa sun kohilla[:)]
samoin bluerosen.

Moi! Oon tätä keskustelua nyt seuraillu jonkun aikaa, ja ajattelin itekkin tulla mukaan. [:)] Pillerit jätin pois tammikuussa, mutta mulla ois nyt vissiin yk 8 tai 9 menossa, koska kun pillerit lopetin oli kierto aika sekaisin. Nyt ois just täti lähössä, ja onkin se kyllä ollu ihan tosi outo tällä kertaa. Ku ensin maanantaina alko (viikon etuajassa) ja sitten keskiviikkova loppu, ja sitten taas torstaina tuli ihan vähän ja samoin perjantaina. Mutta nyt kovasti oottelen ovulaatiota, kun aattelin sen nyt tikuttaakkin. [;)]

Olisi aivan mahtavaa saada jo viimein se maha asukki. Mutta alkaa kyllä tuntua jo todella epätoivoiselta. [:(]

Hei ja tervetuloa mukaan turrikka! Tiedän tunteen siitä epätoivosta. Oikeastaan ei pitäisi edes laskea niitä takana olevia yrityskuukausia ku siitä ei tule ku tosi paha mieli, tai siis niin ainakin omalla kohdallani. Itse oon jättänyt kesäkuussa 2008 hormonalisen ehkäisyn pois, ja muistan hyvin kuinka sydäntä pamppaillen mietin heinäkuussa että olisikohan tärpännyt ekasta kerrasta (vielä juhanuksen), ja kuinka ihanaa olisi olla siinä etuoikeutetussa porukassa jonka ei tarvitse kuin kerran yrittää ja kas sitä ollaan raskaana.

nyt olenkin yrittänyt keskittää ajatukset kaikkeen muuhun ku tämän tressaamiseen. Hehe, niin päätän aina kun kuukautiset ovat juuri alkaneet, ja sinänsä tämä on sitä aikaa kun ei ole mitään tressattavaa. Selvää on että ovulaatiota ei tartte odottaa seuraavaan kahteen viikkoon. Mutta sitten kun ovulaation aika lähenee niin alan taas jännittämään ja miettimään että mille päivälle LA osuisi jos nyt tärppäisi tai että mikä horoskooppimerkki lapselle tulisi. Loppujen lopuksi en vaan voi olla miettimättä asiaa. Asiaa jota niin kovasti haluisin ja mitä en tunnu saavan vaikka kuinka sitä toivon[&o]

Turrikka,tervetuloa joukkoomme!![:D]

Miss Piggy
, joo niinhän sitä aina mieltää että nyt ei oo stressiä,eikä tarvi ottaa yms. ja sitten se yhtäkkiä tulee ihan puuntakaa koko kiukutus, vitutus odottelu tunnustelu ja huoli omista ja miehen toiminnoista [:@]

Olisin mielelläni ottanut sellaisen kesäkuun vauvan kun muutkin lapset ovat syntyneet kesäkuussa.!![:D]

Jos nyt tulis vaaveli niin se olis Leijona -IIIK.[;)]
Meidän perheessä on rapuja (minä ja nuorimmainen) ja kaksosia ( isommat lapset) ja yksi vesimies(mieheni).[:D]

Voih meitä[;)]

Huomenta kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa... Harmi kun ei ole tänä viikonloppuna tullut näitä hyviä uutisia tähän keskusteluun, ei kai se plussa-aalto näin vähään tyytynyt...? [&:] Turrikalle tervetuloa minunki puolesta!

Oon täällä ite taas ihan kummissani kropan toiminnasta. Kesän ihmekiertojen ja todennäköisen ovuloimattomuuden jälkeen olin niin innoissani kun useammassa kierrossa peräkkäin bongasin sen oviksen tikuilla. Valitettavasti se vaan tuli aika myöhään kierrossa, kp 18 paikkeilla... No, nyt on menossa kp 20, enkä oo saanut vielä mitään tikkuun, enkä myöskään oireina (jotka on olleet aika selvät aiemmin)... Prkl, olis nuo värkit nyt saaneet jatkaa toimintaansa vähän aikaa [:@] 

Pahoittelut, noppa.
Tervetuloa, Turrikka!
Bluerose, onpas nyt kummallista tuo. Toivottavasti nyt plussaisit kuitenkin.

Puhhuh, viikonloppuna olen ajatellut vaan ihan muita asioita. No, lauantaina oltiin kuuntelemassa muutamaa bändiä ja tuli sen verran otettuakin, että eilinen meni maatessa krapulassa... Siitä tuli vähän huono omatunto, kun ei pitäisi kohtuuttomasti juoda, kun on lasta yrittämässä. Mutta jos se ei nyt vaikuta enää sitten ensi viikolla, kun oviksen pitäisi tulla..?

Yritän ottaa tämän kierron vähän iisimmin ja ajatella vähemmän tätä asiaa. Kyllä se vielä onkin aika helppoa, kun tädin vierailu vielä käynnissä tämän päivän, mutta tiedän, että kun oviksen aika lähenee, niin sitten sitä taas mennään. Toivottavasti ei. Siis että ei stressaisi tätä asiaa niin paljon. Sitä vaan mietin, että pitäiskö miun nyt laskea sitä ovisajankohtaa sen 27 päivän mukaan, kun viimeiset kaksi kiertoa ovat venähtäneet sen pituisiksi? Vai sen 25-26 päivän mukaan, mikä on ollut aiemmin? No, eihän tuossa monen päivän heitosta ole kuitenkaan kysymys.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ja plussatuulia teille, jotka tällä viikolla mahdollisesti testailette! [:D]

Onpas tänne tullut pitkä liuta tekstiä! Ihanaa että jotakuta on jo onnistanutkin!
Täällä on käyty labrassa pariinkin kertaan, tällä viikolla lääkäri soittaa tuloksista. Omien tuntemusteni mukaan tässä kuussa ei ovulaatiota ole ollut (tai jos on, niin jo kp 9!), niinpä mielenkiintoista kuulla mitä labratulokset sanovat!
Nyt mietityttää pitäisikö "hanke" laittaa jäihin, kun olen aloittamassa uuden työn. Tuntuisi huijaamiselta, jos olisin raskaana uutta työsopimusta kirjoittaessa, enkä asiasta kertoisi. Vaikka lain mukaanhan ei ole pakko? Toisaalta, kun yksi km on takana, tietää ettei asiasta liian aikaisin kannata kertoa. Pulmallista...

Menossa nyt kp 26 (välivuoto tuli tuttuun tapaan kp 19-23) ja yk on jo 23. (aika pian siis 2v täynnä, huh.)

Palikka

Hyvää viikon alku tänne uusille ja vanhoille!

Harmi, ettei plussauutisia tullut (vielä) lisää..

Oli hauskaa lukea, että muutkin miettuvät tulevaa horoskoopimerkiä [:D][:D], koska itse teen samoin- ja ajattelin myös sitä, että miten se leijona sopis tähän palettiin, jossa jo minä skorpioni, mieheni neitsyt pojat rapu ja vesimies..

Ja ihanaa on myös lukea, siitä kunka aika moni päättää olla ressaamatta oviksen jälkeen- laihoin tuloksin. Itse olen varman seuraavat kolme viikkoa ku kissa pistoksissa..ja vasta yk1 kaiken tapahtuneen jälkeen.

Elikkä laitanpa muistilistaa tähän: greippimehu, vitamiinit, vehnänalkioöljy, positiivinen mieli ja miehen makaaminen orgasmilla.. Miten sitä ehtii opiskulut tässä hoitamaan [;)][8D]

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja uusille tervetuloa joukkoomme! Taas oli useita uusia nimiä, kun viikonlopun kuulumiset luin. Etten vaan unohtaisi ketään, laitoin yhteisen tervetulotoivotuksen. [:)]

Jahas, millaisia ne jellonat sitten ovat luonteeltaan, jos me tällä hetkellä jellonavauvoja toivotaan? Meillä on kotona yksi vesimies (minä) ja yksi kaksonen (mies). Olisin niin kovasti toivonut vesimies- tai kalavauvaa, mutta nyt mennään talven sijasta jo loppukesässä, jos tärppää. Töissä muuten olivat muutamat työkaverit lounaalla keskustelleet henkilöstövähennyksistä ja miettineet, miten mut saisi äitiyslomalle niin sijainen saisi jatkaa. Eipä taida vuodenvaihteeseen ihan onnistua! [:D]

Siskon tytär on hiukka temperamenttinen tapaus ja joskus hänen tempaukset saavat miettimään, tätäkö oikeasti haluan. Neiti on nyt melkein 12 vee ja riitelee äitinsä kanssa jatkuvasti vaatteista, kun kaikki hänen vaatteet on kuulema LASTENvaatteita! Vissiin oli lauantaina tullut riitaa toppapuvusta, kun tyttö otti sakset ja leikkasi sekä takin että housut halki! Ei ilmeisesti enää tykännyt viimetalvisista... [:D] Mua naurattaa, mutta siskoa lähinnä itkettää. Tuli semmoinen tekstari, että neuvoja otetaan vastaan, mitä tehdä murkkutytölle, joka leikkasi vaatteet halki.  Vaikka näitä "kauhutarinoita" aina kuulee, silti minä haluan oman taistelukaverin! Ehdottomasti KYLLÄ!!!

Takaisin