voihan perjantai kolmastoista.
ei ole mitään pahuuksia vielä tapahtunut, jollei lasketa koulun elämääkin kamalampaa sienikastiketta sellaiseksi[:D] Mä en tajua miksi täysin hyvä ja toimiva ruskee kastike pitääkin pilata jollain oksetus metsäsienillä.
Haisi koko kastike niin kauhealle että meinas oksennus tulla,tuli mieleeni heti että jos olisin raskaana, niin olisin varmaan kohteliaasti oksentanut siihen jakelutiskille[:D]
Kun se haisee ihan kamalalle.
Tälläistä kevennystä tänään[;)]
Eksyin sitten TAAS elloksen sivuille, juuri sieltä tilasin tavaraa. Onneksi on osamaksu<3
Mutta kun oli niiiiin ihania vauvajuttuja,niin piti kai tädin ostella tulevalle murulle kaikkia somia[:)]
Sisko oli tänään neuvolassa,viime viikolla kun ei sydän ääniä löydetty,20min etsittiin. Rv16-17 menossa,
niin sitten tänään hän kävi uusiksi. Sieltä oli löytynyt, eli kaikki on hyvin<333
Oon alkanu pikku hiljaa keräämään jotain tädin tulevalle murulle.
Tuolla on nyt parit kipporwaren matkalusikkaa koteloilla, pöksyt, paita ja huppari jossa haamun kuva joka loistaa pimeässä ! En vain pystynyt vastustamaan kiusausta[:D]
Ja nyt on ellokselta tulossa parit setit. Toisessa on mustavalkoisia panda juttuja,jossa housua,pipoa ja peittoa ja muuta. Kun ei tiedä kumpi tulee niin tämmösiä värejä sitten.
Ens viikolla voisin hakea kaverin keskiviikkona syntyneelle poitsulle kans jotain,kun mennään ens viikolla kattomaan heitä.
En ehkä kestä[:D][:D] Varastan koko mukelon vielä[;)]
toivottavasti ei vaan iske mitään masennusta.
Mullahan piti olla LA neuvolan mukaan 21.11...
Nooh,niinku kaveri totes mulle aikanaan,kun mietein että miksi minä,niin että siksi että minä kestän sen.
Siksi minä sain keskenmenon koska kestän sen,eikä joku joka ei olisi siitä enää noussut.
Näillä mennään[:)]