joko nyt onnistaisi

Ginessa, tuotapa en tullukkaan ajatelleeksi [:D] Pitäsköhän pissata varmuuden vuoksi toiseenkin tikkuun... heh.

Silveri, tuollaisia sitä on itekkin aatellut kun on kuunnellut 'kauhutarinoita' muiden viikareista, et saapa nähä miten sitä ite pärjäis jos sattuis vähän hankalampi tapaus... Mutta kyllä mä silti haluan niiiin kovasti yrittää [8D] Maalaisjärki ja kohtuullinen annos hermoja (ja huumorintajua) lienee hyvä resepti... (helppo puhua kun ei oo omista kokemusta)

hyvää maanantaita, jos sellasta nyt voi edes olla [;)]

Silveri, kysyit minkälaisia ne jellonat on, niin leijonia kuvataan yleensä hyviksi johtajiksi, joukon alfa-jäseniksi. He ovat yleensä joukon keskipisteenä jä myös nauttivat siitä. Ovat siis hyvin sosiaalista porukkaa, mutta joskus huomiossa paistattelu ja omat "muita paremmat" ideat saattavat kuvastua ehkä hieman narsistisena luonteena, riippuu täysin kyllä henkilöstä.

Mulla on muutamia läheisinä ystävinä leijonia (sekä oma äitini) ja he ovat kyllä mitä ihanempia ihmisiä ja rakastan heidän sosiaalisuutta ja kykyä tulla toimeen mitä erilaisempien ihmisten kanssa. Mä mielläni ottaisin sen jellona-vauvan [:)] Omalla kohdallani tällä hetkellä nuo lasketut ajat menevät kuukauden viimeisille päiville joten horoskooppimerkki ei ole niin selvä. Jos tässä kuussa tärppäisi niin LA osuisi varmaankin leijonalle, mutta koska on eka kyseessä ja nehän yleensä antaa odotuttaa itseään niin se helposti menee jo neitsyen puolelle. Mutta onpahan taas yksi asia jota on kiva jännätä ihan loppuun saakka, varsinkin kun uskon että näillä horoskoopeilla on jotain perää. Mieheni taas nauraa täysin näille jutuille.

Bandida,ootas nyt siihen oletettuun alkamispäivään,että ei mee rahat kaivoon ainakaan!![;)]
En nyt jaksa muistaa nimimerkkiä,mutta eräällä ei yhessä kierrossa tullu ovista tikkuun..
ja siitä sitten raskautui!![:D][:D]

Juu sellasiahan ne leijonat on niinkuin Miss Piggy sanoi,lapsuuden ystäväni on leijona ja ex meheni myös,ihania ovat mutta tuo narsistisuus tietyssä määrin pitää paikkansa.[;)]
Mutta mutta,olen itsekin rapuna kova tahtoihminen kuin leijonakin..mutta kesän tienoilla kun ois syntynyt niin ois mahtava juttu!!
Miss Piggy, mulla 2 ekaa tuli täsmälleen laskettuna päivänä...ja kolmonen 2 viikkoa myöhässä [:D]

Vihdoinkin annoin itselleni periksi ja ostettiin pari raskaustestiä "huvikseen"tonne veskiin odottelemaan josko joskus ois tuntemusta testailla??[:D]
Oon vaan ollu sitä mieltä että niihin tuhlataan sitten vasta kun "tuntuu siltä".[:-][8|]
Voi mua..sorruinpa minäkin-reps* !![:D][:D]

Hyvää viikonalkua kaikille miunkin puolestani! Bandida: Toivottavasti se oliskin nyt plussa sulle siihen toiseen testiin. [:)]

Itse ajattelin, että koitan keskittyä tämän viikon aivan toisiin asioihin, niin sitten alkaisikin olla ovulaatio käsillä. En tosin tiedä miten se muka onnistuu, kun koko ajan täälläkin ravaan. [:D] Mutta toivottavasti viikko menisi nopeasti. Itse en ole horoskooppia katsonut, jos seuraavasta tärppäisi, kun en muutenkaan oikein horoskooppeja seuraa. Ehkä ihan hyväkin, niin saatan joskus saada tuon vauva asian mielestä pois. [8D]

Hei kaikille vanhoille ja uusille tervetuloa!
Vietettiin ihana mökkiviikonloppu ja tänä aamuna sitten kävin gynellä. Oli kyllä tosi ihana lääkäri. Sympaattinen ja varmaan kyllä ihan pätevä kun on lapsettomuusklinikalla ollut yli kymmenen vuotta töissä ennen yths:lle tuloa.. Olin sisällä yli tunnin jonka aikana käytiin mun taustat ja vähän miehen elämäntapoja läpi. Lisäksi tehtiin tutkimus ultralla josta näin munasarjat ja sieltä oli tässäkin kuussa yksi irronnut. Näkyi tyhjä kolo oikeassa munasarjassa.ü Ja kohdun koko oli hyvä, myös limakalvo oli tarpeeksi paksu, kohta pitäis menkat alkaa..
Pienen endometrioosin hän löysi kohdun takaosasta, mutta painotti moneen kertaan, että se ei aiheuta lapsettomuutta. Päin vastoin raskaus (ja esim e-pillerit) tekis sille hyvää ja kutistaa sitä..
Eli mitään syytä ei vielä keksitty sille etten ole tullut raskaaksi. Muuta kuin että aina ei vaan nappaa heti, ja joskus vaikka munasolu hedelmöittyy niin se saattaa jostain kromosomisyistä jäädä kiinnittymättä. Myöskään kaikki munasolut ei ole yhtä hyviä, joten joka kuukausi raskaus ei voisi alkaakaan. Nyt sain ohjeeksi lopettaa oviksen kyttäämisen ja stressaamisen. Parisuhdetta saisi nyt vaalia ja nauttia elämästä.ü Mutta pakkopullaa pitää jättää..ü Siittiöt kun kuulemma elelee kohdussa ainakin sen kolme päivä, luultavasti enemmän. Näin lääkäritäti sanoi..ü
Helmikuulle saan varata uuden ajan jolloin sitten mies pääsee antamaan näytteet ja minut tutkitaan systemaattisesti ja katsotaan ehkä myös sitä endometrioosilöydöstä vähän lähemmin.
Oikeastaan tästä jäi mulle nyt hyvä mieli. Yritän nyt ottaa rennosti seuraavat kierrot ja unohtaa päivien laskemisen ym. Ja sitten jos en vielä helmikuun alussa ole raskaana niin pääsen varmasti syynättäväksi.
Ai niin, ja otettiin multa vielä hemoglobiini ja kilpirauhaskoe varmuuden vuoksi. Hemoglobiini siksi kun se on tärkeä raskautta varten ja myös kilpirauhanen vaikuttaa hormoonitoimintaan. Niistä tuloksista mulla on puhelinaika torstaille.
Eli eli.. Taidanpa nyt yrittää keksiä muuta addiktoivaa toimintaa tämän sivuston tilalle ja jättää kirjoittelun vähemmälle. Tsemppiä kaikille ja toivotaan että ne pikkukaverit löytäis perille ja täti eksyy toiselle planeetalle..ü

Ihanaa hh83!

Ja eiköhän toi sun asenne ole se ainoa oikea, mutta vaan niin pirun vaikee toteuttaa[;)]

Tulehan ny kuitenkin kuulumisia kirjailemaan aina välillä?

hh83, hyvä kuulla, että sinulle jäi hyvä mieli tuosta gynekäynnistä! [:)] Voisitkin tartuttaa tuon saman asenteen ainakin tähän osoitteeseen myös, että ei stressailua. Muttamutta, uskotaan, ettei sinun tarvitse enää helmikuussa sinne mennä uudelleen. [;)]

Hienoa että tuollaiselle gynelle pääsit, hh83. Ja sekin ettei mitään vikaa löytynyt ja voitte huoleti haaveilla edelleen vaikka ressaamista vähentäisikin [;)] Jospa se oliskin ainoa mitä tarvitaan ja seuraavat kuukaudet tois ilouutisia. Tuo olis täälläkin tervetullutta tuo ressaamisen vähentäminen, oon itekin miettinyt että pitäis heittää tikut ja mittarit ja kalenterit hittoon ja 'olla vaan', puuhailla silloin kun mieli tekee eikä laskea et tällä viikolla nyt pitäs... mut helpommin sanottu kuin tehty [8D]

hh83,hienoja uutisia,sä toimit!![:D]

Muista välillä ilmoitella kuulumisiasi jos tänne eksyt?[:D][;)]
Onnea vielä vähän hyvään tuuleesi joka sulla varmasti nyt on!![:)]

Seuraavaksi toden näköisesti kirjoittelet ihan muulla palstalla---nähdään siellä[:D]

+++++++++ tuuulia kooooovaaaastiiiiiiii!![;)]

Kiitos kaikille paljon kannustuksesta! Ja kyllä tietysti käyn välillä lukemassa kuulumisia ja ilmoitan heti, jos stressitön "taktiikka" tepsii..;) Eikös lapsen teko voisikin olla hauskaa?ü Vaikka Silverin siskolla voiskin olla toinen näkökulma asiaan..;D
Hyvää talvea kaikille ja kiitos kun tänne on saanut aina purkaa mieltään ymmärtäville kanssasisarille!

Tervetuloa turrikka ja pahoittelut nopalle ja kaikille muillekin, joilla täti tullut tms.

Mut nyt mun on pakko vähän omaa napaa kun siis mulla on vajaat 2vkoa siitä kaavinnasta niin olen tässä havainnut alkavia ovisoireita ja tikutin tuossa äsken niin sain aika selvänkin vivan ovistikkuun. Siis mä ovuloin tässä ihan näillä näppäimillä, limaa tulee ihan reilusti. Siis voiko olla tyytyväisempi tähän kroppaan tän ovuloimisen kanssa... Menkat siis odotettavissa reilun parin viikon päästä ja tsiisus, mulla on mahku taas raskautua jopa ennen joulua. Siis mahku, realistinen pitää olla mutta yk1:seen kun pääsee niin sekin on taas jo mahtavaa tuon keskenmenon jälkeen.

Pakko kiiruhtaa lasta harrastuksiin, palaan.. moiks [:)][:)]

tatjuska pakko ihan sanoa, että täällähän on paltsoilla useampikin raskautunut heti KM jälkeisistä kierroista.
Toivotaan että sulle kävis myös niin[:)]

Itellä alkaa olee ovikset kaiketi käsillä.
En tiiä varmaks, en aio tikutella.
Ja muutenkaan sen enempää miettiä.
Tulee jos on tullakseen.

Niin no meille sanottiin et yhdet menkat pitää odottaa eli me ollaan nyt kumiteltu. Ihan suoraan ei uskallettu lähtee kokeileen kun sairaalasuositus oli et ei ekasta kiekasta. Kyllähän himo on suuri, MUTTA... yritän järkeillä. On me sillee vähä oltu ilman kumiaki mut ei loppuun asti (punastuu) [;)]

niin et tosiaan tiiä puhutaanko heti seuraavasta kierrosta.
ku toihan on ihan yleinen että yks kierto taukoa välis.
mutta kuitenkin [:)]
ja kumit on ihan hanurista[:D]

mä kävin tänään vähän seksiliikkeessä hakemassa kavereille synttärilahjoja[:D][:D]
tytölle pippeli piparkakkumuotit ja pojalle pumpattavan lampaan[:D]
huumori mielessä toki, ainakin toivottavasti.
kun on omat+kahden muun kaverin kimppapirskeet lauantaina.
ajattelin ottaa alkoholia siellä, ovis on varmaan silloin ajankohtainen, en tiedä.
mutta tuskin se siihen vaikuttaa.
oompahan humalassa ainakin seksuaalisesti aktiivisempi[:D]
kännissä noita vahinkolapsiakin tehdään paljon.
kuitenkin,olen päättänyt elää ihan normaalisti,ottaa joskus alkoholia kun tykkään ja tupakkaakin menee.
koska ollaan yritetty jo niin kauan ja muutenkin,vähentää ressiä jne.
kuitenkaan kauheasti alkoholia käytä,ja sitäkin vain silloin kun ei ole mitään ihmeellistä voinut vielä tapahtua.
kun joskus teen positiivisen testin,loppuu kaikki.tietenkin.
mutta olen päättänyt elää tätä,lapsetonta vaihetta elämässäni nyt,kun ei ole suotu lasta vielä meille.
yritän ainakin elää tulee jos on tullakseen ajatuksella.

Juuri näin Wastis,noin mäkin oon tehnyt- tosin en oo koskaan polttanut.[:D]
Ei voi lakata elämästä,suree myöhemmin sitten asiaa[;)]

Hauskaa siis Wastis tiedossa,mulla kanssa kutsut lauantaina,eroottisissa merkeissä likoille ja joo kyllä sitä ehkä jotain tulee nautittuakin.[;)]
Vaikka se täti tuleekin tuossa ens viikolla- eli se ei haittaa. [;)]

Tatjuska -Hih!!![:D]

Samoilla linjoilla minäkin että otan silloin tällöin ja poltan joskus ja kaikki loppu siihen paikkaan kun sain tietää olevani raskaana. En osaa olla silleen (ja lisätä yrittämisstressiä) niin että en koskaan tee mitään JOS vaikka oon raskaana. Kun sillä ei sikiölle vahinkoa saa aikaan alle 6-7rv.

Ja kumit on siis todellakin hanurista, ne haiseekin jo niin että yöh, heti vaan pois kun lupa on. ;-)

Mun on nyt kommentoitava tähän km jälkeiseen kiertoon. Eli meillä on SUORAAN km jälkeisestä kierrosta tärpännyt, nyt 14+3. Ovis oli kk km jälkeen(ja itse km oli aika "helppo", eli tyhjeni suurimmaks osaks itsestään heti ja vuoto rauhoittui heti) ja sen bongasi solumuutos kontrollissa lekuri. Se ei enää meille sanonut, ettei sitä käytettäisi hyväksi, joten päätettiin yrittää. Ja ymmärtääkseni nimenomaan tärppää helposti juuri tuo kierto mitä ei "saisi" käyttää. Mä olen itselleni ton päätöksen sitten perustellut vaikka millä(ehkä sitä on pitänyt perustella siksi, että jos tosiaan taas huonosti kävisi), mutta meillä on myös hyviä kokemuksia ympärillä tuosta "heti" kierrosta. Meilläkin oli kumi käytössä tuohon oviksen bongaamiseen asti. Mietin tosiaan pitkään, että annanko itselleni anteeksi, jos siinäkin käy sitten huonosti, mutta uskoin että lääkäri olisi suositellut vielä odottaa jos olisi nähnyt sen tarpeelliseksi. Uskon, että riippuu keskenmenosta kuinka kovasti tuota on syytä noudattaa tuota yksiä väli kuukautisia(huom, nää on vaan mun ajatuksia). Jos itselläni olisi kovin hankala ja jo lähemmäs 12. viikkoa mennyt km, en olisi ehkä heti yrittänyt. Nyt mulla oli kropalla aika vähän mistä palautua. Jokaisen pitää vaan päättää niin, mikä tuntuu itsestään hyvälle ja miten on valmis etenemään.

Moikka Lyydia, niin meille sanottiin parin ekan ultran jälkeen että heti voi yrittää uudelleen, mutta kun kohtu ei sitten tyhjentynytkään itsekseen vaan oli sekä lääkkeellinen tyhjennys että kaavinta niin siksi TAYSissa suositti yksiä kk väliin. Eli joo, samaa mieltä oli lääkäri silloin aluksi että jos on spontaani keskenmeno niin ei tarvii odotta. Mut mulla meni nyt niin paljon hankalimman kautta tää km, että siksi mä ajattelin olla kuuliainen. Jos tää ei ois menny niin vaikeeks niin olisin tehnyt samoin kuin sinä. [:)] Ja siis ihana uutinen että niin monella tärppää uudestaan sit niin nopsaa.

Juu nimenomaan Tatjuska sun tapauksessa kun se meni niin hankalaksi, oisin minäkin odottanut. Mä pidän peukkuja täällä taustalla teille kaikille ja kommentoin jos on jokin oikein sopiva juttu. [:)]

Ja Lyydia vielä, hienoa kun sä olet jo noin pitkällä, pahimman riskiajan yrittänyt. Mahtavaa upeeta, ihanaa... voi kun me muutkin äkkiä perästä

Takaisin