joko nyt onnistaisi

Tatjuska aika on ollut odottavalla pitkä.. [:)] Voin kertoa. Enkä mä osaa vieläkään tästä kovin nauttia kun pelko on vieläkin tajunnassa, vaikkakin vähän jo hellittänyt 12. viikon jälkeen. Mä olen ehkä sen luontoinenkin, että huonon kokemuksen jälkeen on hankala nauttia.. Ehkäpä sitten uskaltaa enemmän jos rakenneultrassa on kaikki hyvin. Siihen mennessä tuskin uskallan ensimmäistäkään bodyäkään..
Ja kyllä, te tulette perässä!!! [:)]

lyydia puhalteleppas PAAAALJON plussatuulia meille,
josko susta tarttuis nyt onnistuvan raskauden geeni tms[:D]
ja onnea kovin, eiköhän kaikki hyvin ole[:)]

Tatjuska: Toivottavasti sulla tärppäis sitte heti ku ootte kumit jättäny, ois mukavaa saada tänne lisää plussa uutisia.. [:)]

Lyydia: Kyllä se hyvin menee se loppu raskaus. Koita olla stressaamatta sitä. [:)]

Minun on kyllä tosi vaikea koittaa vaan ottaa rennosti ja elää niinkuin ennenkin. Itse asiassa en ole montaa kuukautta päiviä laskenut edes ja nyt tämä alkaa jo mennä mahdottomaksi. :p Tekisi mieli koko ajan vain ukollekin höpöttää, mutta hän on sillä asenteella, että tulee kun on tullakseen, eikä stressaa tai edes mieti asiaa juuri ollenkaan. Niinpä olen koittanut olla höpöttämättä näistä ovulaatio yms. jutuista hänelle.. [:D]

Turrikka, taitaa olla parempi juu jauhaa vaan täällä näitä asioita. Mä huomasin ainakin parissa ekassa yk:ssa viime kerralla että jos höpisi ovulaatioista ja muusta niin miehelle tuli hirveet paineet ja hyvä kun koko homma onnistu ylipäätään. Sit se kyllä toisaalta innostu itekin niin paljon ajan kanssa, että alko kyseleen että onks nyt hyvä hetki jne. Toisaalta kun se näki mun pettymyksen niin yritti sit lohduttaa mua siten, että yritystä ei ainakaan puuttunu. Ja sit tärppäskin ihan yllärinä jo yk3 ja loppuhan me tiedetään.

Onpa ankea ilma tuolla. Työnteostakaan ei meinaa taas mitään tulla. [;)]

Joo se voi kyllä olla järkevämpää höpötellä tänne niitä juttuja.. [:D] Niin ja kun oon aatellu, että jos se ei ala tässä muutaman kuukauden sisällä tärppäämään, niin menisin sitte lääkärille. Niin sitä vaan mietin että mihin mun pitäis sitte soittaa, kun asun pienellä paikkakunnalla ja täällä on vaan tk ja sitte tietty neuvola. Ja tk:hon en haluais mennä kun en tykkää niistä lääkäreistä, kuitenkin vaan sanois, että kun olen vasta niin nuori (19-vuotta). Niin voinko siis soittaa suoraan neuvolaan? Ja sitten sitten sellanen että jos saisin esim. clomit tms. mitä niitä nyt onkaan niin paljonko ne suurin piirtein maksaa?

Tulipa monimutkanen selostus, mutta toivottavasti tajusitte edes jotain. [:D]

turrikka, mä sain clomit naistentautienpoliklinikan kautta, ja makso 4 kk:n satsi makso jotai 50-60 euroa muistaakseni! Varmuutta ei ole mutta luulisin ettei ne neuvolan kautta hoida niin näitä lapsettomuusasioita.. Missä käyt gynellä tavallisesti? Nimittäin ite kävin tk:n puolella gynellä joka vielä erikseen laitto mulle lähetteen tonne naistentautienpoliklinikalle ja sieltä vasta ne clomit sain. Ja lääkäri joka määräs oli nimenomaan naistenautien erikoislääkäri, ei normaali tk-lääkäri. Sinuna soittasin tk:hon ja kyselisin tarkemmin sieltä! [:)]

Voe voe. Tää olis nyt vaihteeksi vähän masentunut. Vaikka viimeksi taisin koittaa niin tsempata muita murheisia, niin sitten nyt ei itteä huvittais mikään. Ovulaatio on tällä viikolla kai (nyt kp 17/32-34), ehkä parin pvän päästä, ehkä jo tänään, ei voi tietää varmaksi. Mutta missäs seksihalut?? Töissäkin ressaavaa ja molemmat pitkiä päiviä poissa ja viikonlopun reissussa niin ei kait sitä mitään puuhasteluja enää iltaisin edes jaksa. Edellinen kerta oli viime viikolla eli ihan liian aikaisin. Turhahan se sitten on toivoa raskautuvansa, kun tämän kierron ovis menee mitä todennäköisimmin erittäin varmasti OHI! [>:] höh! !!!

En tiiä olisko tässä joku flunssa tulossa päälle kun päätäkin särkee ihan vimmatusti ja on niiiin vetämätön olo koko ajan. Ja on niin pirun harmaata ulkonakin koko ajan! Sekin vielä!!! Tulis jo edes joulu ja naapurit laittais jouluvaloja! [:)]

Vali, vali... Mutta enköhän tästä vielä piristy. Niin ja tästä huolimatta hirveesti tsemppiä teille muille [:)] Piristäkää nyt hei meikäläistäkin pian plussauutisilla, jooko! [:D][:D]

edit: juu, lisätäänpä että flunssaa se sitten tosiaan pukkasi, lämpöä on noussut ja rupesin yskimään [&o] Tais jäädä tältäkin illalta pupuilut [8D] mutta eipä maha mittään!

Mä puheltelen kuulkaas täältä niin paljon tuulia teille ettette tiedä! Jännitänkin täällä taustalla kokoajan! Esimerkiksi jos joku sanoo tekevänsä testin jonain tiettynä päivänä niin heti pohdin, että oonko mä sillon koneen ääressä! "EIII, älä sillon testaa, mä olen mummolassa!!" tms.. [:D]

Kyllä tässä  pitää rentoutua. Se on välillä hieman hankalaa, koska esim eilen tuli ruskeaa vuotoa ja olin ihan paniikissa. Onneks meillä on tässä pienellä "kylällä" oma neuvola ja tädit on tosi ihania. Kävin aamulla sitten kuuntelemassa äänet! Mun päähän ei vaan enää keskenmenon jälkeen sovi, että ruskeakin vuoto voi olla  normaalia! [&:]

Ja joo, meilläkin isännälle tieto oviksesta aiheutti vaan stressiä joten pitäkää naiset suu supussa siitä jos teidän miehet on yhtään taipuvaisia samaan! [:)]

Joten naiset nyt täältä IIIIISOOO PUUUUUUUH++++++++! [:)]

Tervehdys turrikka ja kaikki muutkin! [:)]

Tatjuska, ihan samanlaisen ohjeistuksen mäkin sain kaavinnan jälkeen, eli yritystä vasta yksien menkkojen jälkeen. Mä oon niin "allerginen" (henkisesti) kumeille, että mekin luotettiin ekassa kierrossa vanhan kansan tapaan "varmoihin päiviin"! [;)] Nyt on jo kaavinnan jälkeen alkanut yk kolmonen. [:'(] Toivon sulle nopeampaa tärppiä! [:)]

Pixielle paljon tsemiä ja pikaista paranemista. Tunne tiedetään, tää on välillä niin suossa tarpomista tää touhu!

Dreamer olkaahan ahkerina siellä... [;)] Pääset sitten parin viikon päästä kertomaan +++++ uutisia meille!

Lyydia kiiiiiiiiitooooooooos! Yritetään ottaa puhuri vastaan! [:D]

Mä tästä meen hoivailemaan sairastavaa 4-vuotiasta pikku prinsessaani <3

Ei tuu kesää eikä mitän muutakaan...pitää varmaan ostaa huomen testi ja testata vielä kerran onko plussaa vai ei...täti ei ole tullut käymään ja PE tulee kolmeviikkoa että myöhässä. Lääkärille ku soittaa niin linjat tukossa, arvatkaapas minkä vuoksi...jonkun possunuhan vuoksi :(...

käääk....tiedä oikein mitä ajatella, mutta en kyllä stressaakaan. Mies vaan sanoo että mee lääkäriin kattoo ootko niin saadaan varmuus. Sanoi että jos oot niin se tulla tupsahtaa ja jos et oo niin katsotaan myöhemmin.

ihana mies miulla.

mutta kun sais rahat siihen testiin ensin :P hehe...

HALEJA ja plussatuulia kaikille toivottelen +++++++ ...

Heippa hei!

Minnie.Mouse käyttäjätunnukseni ei jostain syystä päästänyt kirjautumaan sisälle, joten jouduin tekemään kokonaan uuden käyttiksen. Mutta täällä ollaan taas [:D]

Ja täytyyhän se teille siskot rakkaat sanoa että kyllä se onnistaa....maanantaina plussasin oikein vahvat viivat [:D] testiviiva tuli näyttöön jo ennen kontrolliviivaa!

Tosiaan onnea kaikille muille plussanneille! Ja Tervetuloa uudet kuumeilijat [;)]

Tuhannesti onnea Mickey.Mouse! Tosi mahtavaa kuulla aina hyviä uutisia! Ja Kiitokset myös Lyydialle plussatoivotuksista, niitä kyllä tarvitaan :)

Bluerose, toivottavasti uusi testi tuo asiaan selvyyden, puoleen tai toiseen. Jos sieltä nyt se nega tuleekin, niin muista että kierto kyllä ajan kanssa tasoittuu, varsinkin jos se ennen pillereitä oli säännöllinen (en muista mainitsitko tästä).

Nyt on omalla kohdalla eka clomikierros syöty, ilman mitään sivuvaikutuksia. Vähän huolestuttaakin että onkohan niistä ollut mitään hyötyä, mutta toisaalta kaikille ei kai niitä sivuoireita tule vaikka pillerit toimisivatkin hyvin. Seurantaultra on ylihuomenna (11. kiertopäivä), pitäkää peukkuja että sieltä tulisi hyviä uutisia ja ovulaatio olisi vihdoin viimein tuloillaan! Mies sai spermatestinsä tulokset tänään, diagnoosina teratozoospermia. Siittiöiden määrä ja liikkuvuus oikein hyvät, mutta normaalin muotoisia siittiöitä on siis viitearvoja pienempi osuus, mikä voi heikentä jonkin verran hedelmöityskykyä. Toivotaan kuitenkin että määrä voisi meidän tapauksessa korvata laatua :)

Tsemppiä taas kaikille ja jaksamista marraskuun harmauteen!

onneava minnie/mickie !!
mahtia ![:)][:)][:)]

meille kuuluu tälläistä.
Ollaan harrasteltu aika tiheesti tuota peittojen heilutusta.
Ihan halusta, ihmeemmin raskautumisia miettimättä.
Päätin meinaan panostaa meidän suhteeseen ja seksielämään.
Parantaa sitä. Suhteessa muuten mitään vialla ole.
Etsiskelen halujani siis,ja ne menee hukkaan kun ressaan.
ja vauvatouhut tuo mulle ressiä,siitä syystä en oo ovistestailluikaa.
tässä kierrossa siis.
Eli tämä kierto ollut stressivapaampi kuin yksikään hetkeen.
toivottavasti sellaisena pysyykin.
valitettavaa kyllä alan intoilla aivan varmasti pia,
siis toivoa liikoja.
en ole edes laskenut koska menkkojen pitäis alkaa...
ehkä jätän miettimättä senkin, eipä tulisi niin hermoiltua.
kun en ole ovistakaan laskenut, tai muutenkaan etsinyt.

Mickey.Mouse, ONNEA ONNEA! Ihanaa kun vaihteeksi plussauutisia.

Kiitos Kjeev tsempeistä.

Luin juuri lapsille iltasadun jossa kauniissa tarinassa pariskunta sai kaksoset. Meinas tulla kyyneleet silmiin. Jotenkin on taas mieli herkillä. On tää kuume sellanen tauti, että se ei taltu kun vauvalla, ei auta mikään. Ei vaan millään malttais odottaa.

Lyydia: Kiitos kovasti tuulista mitkä puhalsit, toivottavasti auttavat. [;)]

Pixie79: Voi miten kurja tilanne. Koita nyt kuitenkin piristyä, aina tulee kuitenkin uusi kuukausi ja uusi mahdollisuus. [:)]

Sanokaapa kehtaanko hakea vakituisiin työpaikkoihin, koska olen työtön, ja vasta valmistunut? Yritystä kuitenkin on takana jo 10kk, niin tuntuu, etten voi vaan odottaa, milloin tärppää. Yksi kiinnostava työpaikka olisi, ja se on vakituinen. Tuntuu vain jotenkin huijaamiselta, jos sitten tulenkin pian raskaaksi. Olen kyllä hakenut moniin vakituisiin paikkoihin, mutta aina vakituisen paikan kohdalla tämä on mietityttänyt.

Asun lisäksi pienellä paikkakunnalla, ja mitä todennäköisemmin työpaikka löytyy muualta kuin omalta kotipaikkakunnalta. Ja sitä ajatellen pidempi työsuhde olisi turvallisempi. On kyllä jotenkin niin vaikea tilanne, etten oikein tiedä miten tässä pitäisi toimia. Toisin tähän asti työpaikan löytymisellä on ollut sama tulos kuin raskaaksi tulemisella, eli ei mitään. Ja kesästä asti olen työttömänä ollut.

Kyllä turrikka minun mielestä kannattaa hakea vakipaikkojakin ihan huoletta, eikä siitä tosiaan mitään huonoa omatuntoa pitäisi kantaa vaikka sattuisikin tulemaan raskaaksi! Niinkuin sanoit, ihmisillä voi elämäntilanteet nyt vaan sattua sillä tavalla että raskautuminen osuu yksiin uuden työn aloittamisen kanssa, aika harvassa ovat varmaan oikeasti ne, jotka asioita tarkoituksella niin "junailisivat". Niinkuin tällä palstalla hyvin tiedetään, ei raskaaksi useimmiten tulla ihan noin vaan (niinkuin teilläkin yritystä takana jo pitkään). Ei minusta naisella ole mitään velvollisuutta kertoa raskaustoiveistaan, eikä sitä myöskään pitäisi työpaikkahaastatteluissa kysellä. Että urheasti vaan hakemusta eteenpäin :)

Mickey.Mouse- ihanaa!! Paljon onnitteluja. *lähettää tarrasukkia*

Lyydialle kiitokset plussatoivotuksista.

Mulla annettiin Tatjuska ihan sama neuvo kaavinnan jälkeen.. Ja nyt olen malttamaton.jos vaikka raskautuisikin vuoden 2009 puolella..Ai, se olis ihanaa!

Muuten on ollut ihan liian tahmea viikko-pupuilua lukuunottamatta..Sais tulla kunnon lumihanget ja aurinkoiset talvipäivät..

Ja joku tuolla aikaisemmin pähkäili vakkaripaikan kanssa...niin totta kai sun pitää hakea sitä! Onnea siihen!

Ja kukas on seuraava onnellinen plussa-aallossa?

Takaisin