joko nyt onnistaisi

Noniin, pyörähtihän se täti paikalle. [:'(] [:'(] Odotettavaahan se oli sen aamun negan jälkeen, mutta kyllä se silti ketuttaa. So long, yk 3 and welcome, yk 4! Elikäs kp 1/25-27. Sit vissiin tässä kierrossa tosissaan kannattaa ootella vähän pidempään ennen mitään mahdollisia testailuja, jos tuo kierto nyt on sitten päättänyt pidentyä. Onneksi sentään täksi illaksi ja huomiseksi kysyttiin töihin, niin saa muuta ajateltavaa.

Plussatuulia teille muille!! [:)]

Voi ei Nymeria, pahoittelut tädin pyörähtämisestä. Miten sen saiskin ymmärtämään kuinka ei-toivottu se on.

mutta, uutta stemppiä yk 4:ään!

voihan perjantai kolmastoista.
ei ole mitään pahuuksia vielä tapahtunut, jollei lasketa koulun elämääkin kamalampaa sienikastiketta sellaiseksi[:D] Mä en tajua miksi täysin hyvä ja toimiva ruskee kastike pitääkin pilata jollain oksetus metsäsienillä.
Haisi koko kastike niin kauhealle että meinas oksennus tulla,tuli mieleeni heti että jos olisin raskaana, niin olisin varmaan kohteliaasti oksentanut siihen jakelutiskille[:D]
Kun se haisee ihan kamalalle.
Tälläistä kevennystä tänään[;)]

Eksyin sitten TAAS elloksen sivuille, juuri sieltä tilasin tavaraa. Onneksi on osamaksu<3
Mutta kun oli niiiiin ihania vauvajuttuja,niin piti kai tädin ostella tulevalle murulle kaikkia somia[:)]
Sisko oli tänään neuvolassa,viime viikolla kun ei sydän ääniä löydetty,20min etsittiin. Rv16-17 menossa,
niin sitten tänään hän kävi uusiksi. Sieltä oli löytynyt, eli kaikki on hyvin<333
Oon alkanu pikku hiljaa keräämään jotain tädin tulevalle murulle.
Tuolla on nyt parit kipporwaren matkalusikkaa koteloilla, pöksyt, paita ja huppari jossa haamun kuva joka loistaa pimeässä ! En vain pystynyt vastustamaan kiusausta[:D]
Ja nyt on ellokselta tulossa parit setit. Toisessa on mustavalkoisia panda juttuja,jossa housua,pipoa ja peittoa ja muuta. Kun ei tiedä kumpi tulee niin tämmösiä värejä sitten.
Ens viikolla voisin hakea kaverin keskiviikkona syntyneelle poitsulle kans jotain,kun mennään ens viikolla kattomaan heitä.
En ehkä kestä[:D][:D] Varastan koko mukelon vielä[;)]
toivottavasti ei vaan iske mitään masennusta.
Mullahan piti olla LA neuvolan mukaan 21.11...
Nooh,niinku kaveri totes mulle aikanaan,kun mietein että miksi minä,niin että siksi että minä kestän sen.
Siksi minä sain keskenmenon koska kestän sen,eikä joku joka ei olisi siitä enää noussut.
Näillä mennään[:)]

Täällä podetaan flunssaa. Kävin hakemassa työterveydenhoitajalta saikkua, hän oli samaa mieltä kuin minäkin, että tämä ei ole sikaa, oireet on tavallisen lentsun, ei ole mitään lihaskipuja tai korkeaa kuumetta. Silti hän näytti vähän kauhistuneelta kun hän kysyi, että kuulunko johonkin riskiryhmään ja mun piti vastata olevani raskaana. Sen sanominen tuntuu vieläkin ihan oudolta, pakko oli tänä aamuna tehdä vielä erimerkkinen testi varmemmaksi vakuudeksi ja kyllä sekin sanoi niin ihan selvästi.

Possuflunssarokotusta en kuitenkaan aio hakea vielä, sain ekan neuvola-ajan joulukuun alkuun, ja terkkari oli sitä mieltä, että vasta sen jälkeen rokotus.

Nyt vaan toivon kovasti että pikkukaveri pysyy kyydissä. Raskausoireita ei vielä ole muita kuin ne arat rinnat, välillä vihloo alapäätä ja olen ihan kamalan itkuherkkä.

Mukavaa viikonloppua kaikille, tsemppiä yritykseen ja toivomiseen. On nuo fiilikset vielä erittäin tuoreena mielessä. Jos mulla tärppäsi vaikka olin jo täysin luopunut toivosta niin uskon ja toivon että kyllä ennen pitkää teilläkin [:)]

Hei kaikille kuumeilijoille!
Päätin liittyä joukkoonne jo hetken keskustelujanne taustalta lueskelleena. Ikää löytyy 26 vuotta ja esikoista yritellään. Yrityskuukausia on takana vasta yksi ja toinen aluillaan. Tilanne on jokseenkin outo minulle, sillä olin vuosia sitä mieltä, etten lapsia halua. Jostain se kuume kuitenki löysi minutkin ja toivoin jo aiemminkin (pillereitä käyttäessäni) josko olisikin käynyt vahinko ja olisinkin raskaana. Lopulta rohkenin ottaa asian puheeksi miehen kanssa ja hän olikin yllättäen täysillä mukana lapsen hankinnassa. Nyt on pillerit lopetettu ja elämä on odotusta täynnä [:)]

tervetuloa Joosu mukaan !
toivotaan ettet säkään täällä kauaa viihtyis vaan vaihtaisit
odottajien puolelle,niin on tässä nyt parit suht uudet naamat tehneet,
jopa viikon sisään esittelystään[:D]
Plussa-aaltoa siis havaittavissa nytkin.

Ei kyllä täällä suunnalla,
täällä suunnalla on katkera akka.
Tai kateellinen oikeastaan.
Ostin kaverin juuri syntyneelle pojallekin potkaria ja siskon tulevalle.
Minä tahtoisin myös.
En oikein enää edes muista sitä innostusta mitä tämä alussa oli.
Anteeksi,tarkoitukseni ei ole masentaa sentään ketään[:D][:D]
Vaikka ovis onkin kaiketi käsillä,niin en ole jaksanut innostua nyt.

Moi taas kaikille!

Kirjoittelin tänne tuossa muutama kuukausi sitten, mutta pettymysten jälkeen alkoi itsestä tuntumaan niin kovin katkeralta ja vihaiselta omat jutut, että jätettiin koko vauva projekti pikkasen jäihin (tai niin oli ainakin aikomus). Joka kuukausi kuitenkin 2viikkoa tädin ensivierailun jälkeen alkoi se kalenterin tuijotus ja miehen väkisin makaaminen [:'(] [:D], laihoin tuloksin tosin.

Syyskussa kuitenkin kävi muutos, kun otettiin koiranpentu ja se lopulta sai ajatukset todellakin kääntymään johonkin muuhun kuin ainaiseen yrittämiseen (vaikkakin se pettymys tuli silti joka kerta kun täti näyttäytyi). Kalenterin tuijotus kuitenkin loppui ja kuinka ollakkaan nyt ollaan ihanasti odotuspuolella! [:)]

Tätä keskustelua tuli kuitenkin käytyä lukemassa useammin kuin kerran päivässä ja sain teiltä paljon voimaa jaksaa sen tädin vierailun joka kuukausi. Kiitos siis kovasti kaikille, jotka ovat jaksaneet ahkerasti aatoksiaan jakaa! :)

Hurjasti ++++++++++++++++ -ajatuksia kaikille ja mukavaa viikonloppua!!!!!

[font="trebuchet ms"]Tervetuloa uusille myös miun puolesta.

Itse tässä jännitän kun olis testin teko tässä tänään tai huomenna, iiiik...jänskättää....sillä koskaan mulla ei täti ole tullut myöhässä ja nyt ne on jo 2vko ollut tiellä tietämättömillä. Itse vauvakuummeillu sitten 15 ikävuoden jälkeen, nyt tosin jo 23v. "Jos se voisi olla totta".

Onnea kaikilli plussille ja zemppiä kaikille tädin kylään saaneille ja jännittäville osapuolille.

HALAUKSIA !!

Yhtään ei haittaisi siirtyminen odottajien puolelle [:)] Kuukautiset luomuna eivät ole kovinkaan mieleisiä ja valitettavasti olen jokseenkin "kaikkitännemullenytheti"-ihmisiä, joten kaikenlainen odottaminen on yhtä piinaa. Koitan kuitenkin psyykata itseäni ajattelemaan, että yrityskuukausia voi olla edessä useitakin, kun on noita pillereitäkin tullut napsittua useampi vuosi.

Bluerose,joko teit testin???[:D][;)]

Uhmasin itseäni eilen otin lasin viiniä..nyt on pää aamutuimaan kipiä [:-]
2 päivää ollaan ukon kanssa riidelty  ja rupee jo ärsyttämään.
Onhan nämä kiukkutunteet pms oireita kai.. ois ollu kiva jos ne tässä kuussa ois olleet ihan jossain muualla[>:]
Mutta yritän nyt itseäni lohduttaa..että voihan niitä tulla kaikesta huolimatta[;)]

Muutenkin on ollut pientä usvaa päässä,etonu,närästäny päätä särkeny ja lämpöä 37,1-3  ovulaation jälkeen joka päivä.[&:]
Ehkä joku possulentsu tai tavallinen yrittää tulla ihon alle...?[8|]

Huomenta siis kaikille,menikö pe 13 pv,hyvin kaikilla??[;)]

Huomenta!

Olisiko bluerosella uutisia?

Ja täällä meni hyvin perjantai..Remontti meidän verannalla ja työhuonessa on tänään valmis ja huokaisen helpotuksesta.

Ihanaa, että ovis lähestyy..pitää alkaa harjoittelemaan jo [;)]

[font="trebuchet ms"]Hmmm.....

edelleen näyttää negaaaaaaa [:(] kai se pitää soittaa lääkäriin ja varata aika verikokeisiin. 2vk 1pv täti on myöhässä jo....yhyy...
Ehkä se ei vain näy, vai voiko olla näkymättä?

Odotellaan :)

Voi harmitus bluerose!

Mä en tiedä, voiko olla näkymättä, mutta ehkä se lekuri olis ny paras ratkaisu..
Tsemppiä!

[font="trebuchet ms"]Kiitos Kaika!
Nyt vain soittelee lääkäriin...hmm...voikohan tänään varailla aikoja :D

Mä teen huomen aamul raskaustestin. Alkaa jo vähä jännttää[:)] Välil must tuntuu et en oo raskaana ja välil tulee olo jos oisinki. Mut ei saa antaa liikaa toivoo itelle ettei sit harmita.
Mun yks kaveri sano et se näki kerran unta et mä sain kaksos tytöt. Hän on aika taikauskonen ja muuta. Hän uskoo kovasti et oisin nyt raskaana.
Oon myös aatellu  et en ala suree sitä  hirveesti jos nega tulee. Sitten mä voin nääs mennä hyvissä mielin ottaan sikainfluenssarokotteen ku kuulun jo muutenki riskiryhmään.

onnea niille jotka ovat saaneet plussan ja tsemppii sitä vielä yrittäville![:D]

Nyt mars mars lääkäriin Bluerose. Eihän ne kotitestit aina ihan toimi kuten pitäis niin saavat tehtyä sitten ihan veritestin.

Ja noppa, pidän sulle peukkuja pystyssä! Toivotaan, että saat ihania uutisia.[:)]

Harmittelut, Bluerose, negatiivisesta testistä, mutta niin kauan ku kuukautisia ei näy, niin kauan on myös toivoa että olisit raskaana. Täältä sivustoilta oon lukenu että jollain raskaustestit näyttää plussaa vasta viikolla 10, joten toivottavasti sun tilanteessa kyseessä olisi sama.

Mulla kanssa kuukautiset oli myöhässä 5 päivää (12 päivää terolutien viimeisestä tabletista), mutta tänään aamulla viimeisetkin toivot heinäkuun vauvasta pyyhittiin pois kun paperiin jäi verta. Sinänsä vähän sitä olin jo uumoillut koska kaikki oireet mitä muutamina päivinä oli ollut oli nyt hävinnyt. Nyt on enää jäljellä vatsakipu joka siis vahvistui kuukautiskivuiksi. 

Meillä yritystä tosiaan on noin vuosi ja koskaan en ole plussannut, en edes haamua. Lapsettomuustutkimuksiin ollaan varattu aika tammikuuksi. Yritetään vielä normaalisti vuoden loppuun ja tammikuussa sitten tutkitaan meidät molemmat ja katsotaan mikä on vikana. Sopivasti ehdin siihen mennessä syödä ne terolutin 2 viimeistä kuuria ennen sitä tammikuuta....

Noppa, mä pidän sulle kaikki sormet ja varpaat ristissä että plussaat selkeän plussan huomenna. ++++++++ tsemppiä!!

Bluerose ootko testannu kokoajan samalla merkillä? Tuli vaan mieleen, että jos kokeilisit eri merkkejä. 

[font="trebuchet ms"]Lyydia~ kolme kertaa testannut, kolmella eri merkillä ja kaikki näyttänyt negaa...ei edes haamua :(.

Takaisin