joko nyt onnistaisi

Ihanaa ja hurjan paljon onnea Vaavi2010!! Varmaan sekä sinun, että miehesi paras isänpäivä!

Ja Ginessalle onnea ovisplussasta!

Olen ehtinyt viimeisten viikkojen aikana vaan lueskelemaan teidän tekstejänne ja paljon näkyy tapahtuneen.

Itsellä tänään myös ilonpäivä. Ei tosin alkavan raskauden merkeissä tms, mutta täti löysi vihdoin tiensä tähän talouteen ja johan sitä ehdittiinkin odottaa. Viimeisin kierto venyis siis 81 päivän mittaiseksi ja sitä edeltävä oli 35 päivää tms. Katsoin sitten vielä tuosta oireilupäiväkirjastani tästä päivästä tasan 2 viikkoa taaksepäin ja sieltähän jopa löytyi merkintä kiristyksestä ja paineesta alavatsalla eli ilmeisesti nuo nyt sitten olivat tässä kierrossa ne ovisoireet vaikka itse olin merkintäni lisäksi laittanut "ilmaa?". No ei auta muu kun jatkaa kirjanpitoa ja jos vaikka uskaltautuisi mielenkiinnosta niihin ovistikkuihinkin tässä kierrossa. Vielä kun vaan tietäisi koska aloittaa testaileminen.. Vaikeaa tämä naisen elämä.

Hurjan paljon onnea kaikille plussaamisen suhteen. Toivottavasti mahdollisimman moni ehtii mukaan Vauva2010 aloittamalle plussa-aallolle!

Vanhempien luona isänpäivän vietossa, mutta ihan pakko oli tulla tänne kurkkimaan, että miten on Vaavi2010:n käynyt. Ja wauuuuu!! Oikein paljon onnea plussasta sinne! [:)] Jotenkin arvasin kyllä... Aivan mahtavaa!

Ja niitä tarrasukkia matkaan!

Suurikiitos kaikille onnitteluista. Kiva lukea, miten täällä moni on ollut "varma" raskaudestani. Onhan se totta, että tänään oli siis huikea kp 38/ 28-32, mutta kun tosiaan tuo hedelmöittyminen on voinut aikaisintaan tapahtua 24.10 eli kaksi viikkoa sitten lauantaina (siis 15 pv sitten) niin itse en ollut ollenkaan varma. Kovasti odottelin tätiä kylään, tyyliin eihän se ole mitenkään mahdollista, kun niin "myöhään" peittoja heiluttelimme. Mutta kyllähän se rupesi jo outoa olemaan, kun ei minkäänlaisia oireita menkoista ilmaantunut. Että päätin sitten olla raskaana ja isänpäivä sattui sopivaksi testauspäiväksi. [:)]  

Paljon onnea Vaavi2010!!

Täällä kuumeisesti odotellaan että pääsis kierron puoliväliin, onneks tikut apuna kun muuten tämä immeinen on aivan pihalla oman kropan tapahtumista   Päätin että tätä "projektia" ei kesken jätetä, 2x plussa tullut niin seuraava kyytiläinen saa luvan mukana pysyä loppuun asti, sormet ja varpaat tiukasti ristissä <3 [:)]

Nymeria, testasin huvikseen mammaksi tikuilla vielä tänään clearbluen jälkeen iltapäivällä,ja ihan samaa "melkein" yhtä tummaa se on näyttänyt kuin muina kuukausina.Eli ne on tavallaan toimineet...
Mutta että tossa digissä sai sen ihan selkeen mikä on loistava juttu.!!
Nyt kun vielä saisi kaikki muutkin tähdet kohilleen niin avot[:D]

Aivan hirmuisesti ONNEA täältäkin Vaavi2010! [:)][:)][:)] 
Me muutkin varmasti yritämme kömpiä täältä perässä! [;)]
Kukahan onnekas +++++:aa seuraavana? [:)]

Hei ginessa, iso kiitos tuosta tiedosta! Ehkäpä niihin sitten voi kuin voikin luottaa, vaikka vähän heikommin toimii...
Noni, toivotaan nyt vaan kaikki tähdet kohdilleen! [:)]

Mulla semmonen olo, että ne menkat ois tulossa edelleen. Kun nyt ei liian aikaisin alkais kuitenkaan, ettei kierto lyhenisi. Tai sit tää on vaan normaalia PMS:ää.

[font="trebuchet ms"]Vaavi2010 todella paljon onnea!!!! Olen niin onnellinen puolestasi!

Itse odottelen tätiä kylään tai sitten plussaa mittareissa, mutta kumpaakaan ei ainakaan vielä ole näkyvissä nyt on viikko ja 3pv täti myöhässä kylässä käymisestä (jos ymmärtänyt mitä täti meinaa [:)]). Hmm. Noh jos viikon vielä odottaa ja tekee kotitestin ja jos ei niin sitten kai se olis lääkäriin soittoa.
Itselläni on oireina ollut että pitää juosta useimmin vessas kuin aikasemmin ja olen yht'äkkiä olessani hyvällä tuulella, ruvennu räyhäämään(säikähtänyt jopa itsekin miks mä nyt huudan) ihan ilman syytä. Muutenkin ollut ihan erilainen olo. Turvonnut olo koko ajan, mutta saa nyt nähdä, tekeekö keho kepposen ja tasaa kiertoa vai onko tärpännyt.

Onnittelut Vaaville  täältäkin [:)][:)]

Ihanaa että joillakin onnistaa! Se tuo mahtavasti toivoa tännekin, että jos muut niin miksen sitten minäkin?? Sama juttu kun oon miettiny töissä tätä asiaa, ympärillä tuntuu näkyvän koko ajan vaan perheenäitejä, jotka on saaneet montakin lasta, ja terveitä lapsia. Kyllä se onni vielä tännekin osuu! Täytyy uskoa niin! [;)]

Ja taas on sunnuntai-ilta ja huomenna töihin mänö... Mukavaa viikkoa :)

Onnea, Vaavi2010! Toivottavasti alkaa tästä tosiaan se +++ aalto...

sitten pakollinen omaan napaan tuijotus: olen viime päivät ollut kuin tulisilla hiilillä. Tänä vuonna on nimittäin nuo kierrot olleet aika lyhyenpuoleisia, yleisimmin sellainen 26-27 päivää, lyhyimmillään 24 (tuo on jo ärsyttävän lyhyt!) pisimmilläänkin vain 29. Nyt eletään päivää 28, ja oireet on jo reilun viikon viitanneet siihen, että kyllä se täti sieltä tulee - mutta kun ei tule. Ärsyttäääää. Sitä alkaa jo toivoa kaikenlaista - arvaatte kyllä mitä, ja sitten kun osoittautuu että kierto vaan nyt sattui olemaan vähän pitempi, niin pettymys on melkoinen.

Meillä piti olla ensi viikolla eka aika lapsettomuusklinikalle (reilu vuosi kun yritystä siis takana ja ikääkin alkaa olla), mutta lääkäri sairastui, ja aika siirtyi viikolla eteenpäin. Sekin harmittaa - vaikka kyllä oikeasti yritän ajatella, että viikko sinne tai tänne...

Saltsu73,toivottavasti kaikki nyt lutviutuu ja onnistuu.!![;)]
Zemppiä kovasti!!

Itellä maha aika kipee ja" puutuneen oloinen"..
Tuntui aika kipeeltä taas eilen harrastella...[8|]

Mites jos mies käyttää särkylääkkeitä,miten ne vaikuttaa siittiöihin kun esim naisella vaikuttaa ovulaatioon ja kiinnittymiseen..vaiko oonko iiiihan väärässä-korjatkaa?
Kun tuo on nyt pantannut särkkäreiden ottoa,sillä selkä kipeenä..juuri tän oviksen takia...

Hullua puuhaa..jalat kohti kattoa 15 min[:D]kaikkea sitä kokeileekin[:D].

Kaikille ++++++ plussaa toivon minä!![:)]

IHANAN PLUSSAISTA HUOMENTA!!!!

Eli aamulla tuli selkeä + näyttöön! Olen aivan onneni kukkuloilla ja samalla alkoi  jännittämään aivan älyttömästi kaikki mitä on edessä...
Mutta nyt arkisiin askareisiin, piti vaan tulla ilouutinen ilmoittamaan [:D]

Hurjasti onnea bambi![:)][:)] Siitä se aalto taas alko, ei kahta ilman kolmatta eli kukahan seuraavaks[;)] [:)]

Onnea Vauva2010 ja nyt sitten sinäkin bambi!!!! Onnea Onnea Onnea!! Nyt taitaa naiset alkaa se PLUSSA-aalto todenteolla! Olipas mukava lukea näin aamutuimaan ilouutisia [:)]. Laitetaanhan tällä viikolla lisää hyviä uutisia kehiin!

Tuntuu, että aina ystäväpiireissäkin tulee niitä vauva-aaltoja aika-ajoin. Tosi moni kertoo aina odottavansa vauvelia. Olisipas ihanaa olla itsekkin pian siinä joukossa... Toivoo toivoo mutta silti toppuuttelee itseään liikaa toivomasta [:D].

Mutta isänpäivä sujui mukavasti ainakin täällä. Toivottavasti myös kaikilla muillakin..

Onnittelut, bambi! Ihania uutisia! [:)] Noniin, nyt siis pääsise plussa-aalto alkuun ja toivottavasti jatkuu.

Kp 24/25-26 ja mahanpohjalla menkkaoireet.

Hurjan paljon onnea vaavi2010 ja bambi! Toivotaan molemmille kasa jarrusukkia mukaan[:D]

Toivottavasti plussa aalto kantaa tuonne viikon päähän myös jolloin mäkin alan testaileen[:)]

Kuka saa seuraavan plussan[:D][:)][:D]

Paljon onnea bambille! [:)]

Täällä kp 27/26-27, joten täti kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä, menkkaoireita ollut jo loppuviikosta asti...

Pirtsakkaa viikon jatkoa kaikille! [:D]

Takaisin