joko nyt onnistaisi

Vaavi2010 ja bambi, nyt peukut pystyssä teidän puolesta, voisitte vaikka aloittaa jo sen kauan kaivatun plussa-aallon täällä! [:)]

Tatjuska, hyvä kuulla, että voit jo paremmin. Toivottavasti nyt kiertosi normalisoituu piakkoin, että pääsette sitten taas yrittämään. Huh, nostan hattua kyllä, kun jaksat olla noin positiivinen kaiken kokemasi jälkeen! [:)] Kun äitisi kanssakin menee noin... Mutta jos ei toinen ole valmis anteeksi pyytämään, niin olkoon sitten, kuten sanoit. Käsittämätöntä kohtelua kyllä hänen puoleltaan. Mutta isukki varmasti nauttii täytekakustasi!

Gaia, no voi ihmettä, toivottavasti nyt pääsisit asianmukaisiin tutkimuksiin. Niin sitä vaan jättiveroja maksetaan, että kaikilla pitäisi olla tasapuolinen mahdollisuus laadukkaaseen hoitoon, mutta todellisuus on ihan toinen. [>:]  Ihan kuin ihmisiä oikein ajettaisiin yksityiselle sektorille näinä päivinä, mutta ei kaikilla ole siihen mahdollisuutta... Tsemppiä kovasti sinne!

Täällä on voitu hieman heikosti pari päivää. Eilen oli vähän etova olo ja sama on jatkunut tänään, tosin olo on parantunut iltaa kohden. Kp 22/25-26 ja mitään raskausoireita ei ole. En usko tuon huonon olonkaan johtuvan siitä, sillä ei kai vielä tässä vaiheessa pitäisi olla pahoinvointia (?) Tänään luin Vauva-lehteä, jossa oli koskettava juttu kohtukuolemasta ja sitä lukiessa yhtäkkiä ihan varoittamatta purskahdin itkuun. Se olikin tosi koskettava juttu, mutta yleensä en ala itkeä lehtiä lukiessani, jotain dokumenttia katsoessa sitäkin herkemmin. Tänään on ollut muutenkin vähän outo päivä, ärsyttänyt aika ajoin ja sitten taas naurattaa. Voisin kyllä lukea nuo ihan PMS-oireiksi. Hmmm... nyt kun ajattelen, niin alamahassa on vähän outo tunne, mutta se on varmasti ihan sitä, että täti on saapumassa muutaman päivän päästä. Arvata saattaa, että nyt alkaa armoton itsetarkkailu ja seuraavat päivät tuntuvat piiiiitkiltä!

Huomenna isänpäiväkierros miehen ja oman isän sekä ukin luokse! [:)]

Heippa kaikki, liityn varovaisesti joukkoonne. Olen seuraillut teidän keskusteluja jo jonkin aikaa mutta en ole rohjennut aiemmin "tunnustaa ääneen" vauvakuumettani joten nyt vasta liityin. 30-vuotias olen ja mies on samanikäinen. Ensimmäinen olisi toiveissa! Nyt on "yritys"kierto 3 menossa ja kiertopäivä 7/31-34. "Yritys" siksi että ollaan sovittu että ei varsinaisesti yritellä, mutta katsotaan mitä tuleman pitää, harrastellaan makuuhuoneessa halujen mukaan ja lapsi on tervetullut jos on tullakseen. Niin, näinhän me tosiaan sovittiin mutta ei voi kieltää!... melkein HETI kuume nosti päätään ja alkoi sitkeästi pyöriä nää jutut mielessä melkein 24/7, vaikka aiemmin en ollut juuri ajatellutkaan asiaa. Nyt ei mikään, mikään olisi iloisempi uutinen kuin plussa raskaustestissä. Miehelle en ole vielä kertonut koko totuutta kuumeeni tilasta [:)] Ei olla tosiaan vielä kovin kauan oltu ilman ehkäisyä eli alkutaipaleella ollaan!

Ovulaation ajankohtaa ja hedelmällisiä päiviä koitan laskeskella kierron perusteella mutta testailemaan en taida ruveta. Luulin jo viikko sitten että oli tärpännyt! Menkat oli luuleman mukaan 2 pvää myöhässä ja oli koko viikon ollut omituinen olo alavatsassa. Sellaisia omituisia värähtelyjä joita vaikea kuvata, pää kipeä ja uskomaton väsymys iltaisin. Tein innoissani raskaustestin, no negahan siellä. Sitten menkat alkoikin, ja oireet oli siis olleet jotain mulle täysin outoa PMS:ää ja kierto vähän normaalia pidempi.

Jännittävä syksy on kyllä! Niin mulla kuin teillä kaikilla täällä! Toivotaan että meillä tärppäisi, ja loppukesän vauvaankin olisi vielä chäänssit olemassa! [:)]

Vaavi2010, ihailen kyllä sun sitkeyttä ja itsehillintää![:)] Itse olisin jo testannut vaikka sitten salaa, koska joskus tuntuu että se kaksi viikkoa oviksen jälkeenkin on liikaa..[;)] Mutta pliiiiiis! Aloita jookos se kauan toivottu plussa-aalto ja ota meidät muutkin mukaan!![:)]
Samoin Bambi!

Pixie79, tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Gaia, on kyllä uskomatonta ettet ole päässyt kunnolla tutkituttamaan tuota juttuasi![:@] Joskus tuntuu, että on välillä oikein pakko vaatia sitä hoitoon pääsyä ja aikaa lääkärille. Mulle sanottiin keväällä YTHS:llä, että nykyään suositellaan jo alle vuoden päästä menoa lääkäriin, jos ei ole tärpännyt. Ja terkkari ihan suositteli tätä kyseistä gyneä joka on ollut lapsettomuusklinikallakin töissä, että varaile sitten syksyllä hänelle aika jos ei ole tärpännyt. Ja varsinkin sinun tilanteessa, kun kierto on yhtäkkä venynyt noin paljon ja on kipuja niin ehdottomasti pitäisi päästä gynelle. Olisko teillä päin jotain viikonloppupäivystystä tms, johon voisit mennä valittamaan. Sano vaikka että kivut on nyt niin kovat ettet enää uskaltanut jäädä kotiin syomään buranaa.. [8D]

Nymeria, toivottavasti mahakivut ja huonovointisuus johtuvat parhaasta mahdollisesta syystä!![;)]

Ei mulla muuta..kuin että oon ekaa kertaa saanu tikkuun (clearblue digitaalinen) ovulaation näkyviin..[:D]
Hitto että sitä menee pienestä sekaisin[:)]
4-5 kk sitä testailleena..ja mammaksi tikkuihin pettyneenä voi vähän hymyillä siis.

Uusille taas tervetuloa,Nymeria toivottavasti kaikki selkiää PIAN, mieluummin niin päin että siellä olisikin jokin kiva ylläri...[;)]!!!
Vaavi1010, odottelen sun tulostasi[:D]
Pixie79, niin mullaki meni toi homma...kuume oli kovempi kun uskalsin myöntää..mutta kyllä toi mies nyt aavistaa että tahto tulla raskaaksi on kova!![;)]

On siitä tullut vähän tappelunpoikastakin kun yritin selittää että vain kerran kuussa se voi tärpätä että silloin on vähän sitä painetta itsellä ja pettymys suurehko kun täti tulla köpsöttelee.
Pettymys omaan kroppaan siis..kun ei tärppääkkään.

Mutta hei kaikille niille joilla isä on,hyvää isäinpäivää.[:D]

Hyvää isänpäivää kaikille! Hih, siis eihän meille sitä voi toivottaa, mutta viettäkää siis kukin omien miestenne/isienne/isoisienne seurassa mukava isänpäivä! [:)]

ginessa, jee! Onneksi olkoon! Varmasti hieno tunne, kun nyt voi olla ihan varma, että se ovis tulee. Mullakinhan nyt viimeksi mammaksi-tikut antoivat vaan haaleammat viivat kuin kontrolliviiva kahtena päivänä. Testasin 7 päivää ja muina päivinä ei näkynyt mitään. Tein siis johtopäätöksen, että kyllä se ovis sit vissiin oli, mutta ei vaan näkyny tikussa kunnolla, kun kuitenkin selkeä ero oli.

Pixie79, siellähän ollaankin sitten samanmoisessa tilanteessa kuin täällä! [:)] Samanikäisiä ollaan (paitsi minulla mies vuoden vanhempi), esikoista toivomassa ja yk 3 meneillään. Tosin mulla alkaa olla jo viimeiset päivä tässä kierrossa, kp 23/25-26 (?). Tervetuloa joukkoon!

Vaavi2010, ei malttaisi odottaa uutisia! Kaikki sormet ja varpaat nyt pystyssä siihen suuntaan! [:D]

Mulla on ihan semmonen olo nyt, että täti on tulollaan. Kun nyt ei vaan alkaisi ainakaan ennen keskiviikkoa, koska muuten kierto vaan lyhenisi entisestään eikä se liene kovin hyvä juttu. Plah. Pitkät päivät odotella!

Kovasti jänniä aikoja eletään täällä monen osalta [;)] Olen käynyt kuulumisia lueskelemassa, mutta en oli ehtinyt kirjoitella juurikaan..

Itsellä meneillään kp 35/37-44 (oli minulla aluksi lyhyempiäkin kiertoja, mutta gynen pco-diagnoosin jälkeen nämä lienee minulle "normaaleja") Tänään on ollut menkkamaisia kipuja ja rinnat ovat arat - en osaa sanoa ennakoivatko menkkoja vai voisivatko olla raskausoireita. Todennäköisesti kuitenkin ensimmäinen vaihtoehto, sillä e-pillereiden lopettamisen jälkeen (vuoden alusta) näitä oireita on ollut ennen menkkoja.. Perjantaina jo testasinkin negan, että senkin puolesta. Tosin jos ovis on ollut kp 24, niin eipä plussa varmaan olisi näkynyt vielä. Oviksesta en kyllä edes tiedä, ainoastaan kun olin gynekäynnillä kp 14 niin silloin ei vielä oviksesta ollut merkkejä ultrassa.

Olen lähdössä viikon työmatkalle ja pähkäilen että ottaako raskaustestejä mukaan.. Toisaalta sikainfluenssan takia hirvittäisi juuri nyt tulla raskaaksi- ottaako rokotus ihan alkuraskaudessa olisi minulle vaikea kysymys. Mutta kyllä se plussa olisi silti kovin toivottu...

Kävin verikokeissa alkuviikosta ja jos ei tuon reissunkaan aikana kuukautiset ala, niin pitää mennä vielä uudestaan - selvitellään siis tapahtuuko ovulaatiota lainkaan + muut hormonit ja sitten mahdollisesti clomiresepti, jos tarpeen.. Uusi lääkäriaika on varattu jo loppukuulle.

Plussatuulia kaikille ++++++++

MÄ OLEN RASKAANA! Siis ihan oikeesti. [:)] Vähän jännitti, että miten käy, kun illalla klo 23 kävin pissalla ja sit oli vakaa aikomus odottaa ihan aamuun asti, mutta klo 2 oli ihan pakko päästä vessaan. Reilu 6 h tästä heräsin ja tein testin. Mulla oli se Clearbluen digitaalinen testi ja tosi nopeasti antoi vastauksen "raskaana". Viikkoja piti sitten odottaa se joku 3 min.

Mutta ei tätä oikein vielä tahdo uskoa. Aivan uskomattoman hyvällä tuulella olen ja koko ajan hymyilyttää. Ja mieskin oli tietysti innoissaan uutisesta. Se sanoi, että sillä on sellainen tunne, että se voisi olla tyttö. Ikimuistoinen isänpäivä todella. Kyllä kannatti odottaa testauksen kanssa vaikkei se ihan helppoa ollutkaan.

Nyt täytyy vaan toivoa, että mahdollisimman moni teistä muista seuraisi perässä. Sinua bambi odottelen etunenässä. Ja toki muillekin paljon onnea ja plussatuulia matkaan!

Sitten vielä, että kiva kuulla Tatjuska, että olet jo paremmalla tuulella ja voit paremmin. Ja isot onnittelut oviksen bongauksesta ginessa. Ei muuta kuin peitonheiluttelu puuhiin. [:)]

Niin, ja oikein ihanaa isänpäivää kaikille!

Moikka,

ennenkuin kuulemme uutisia, päivitän oman tilanteeni:

No nyt on saatu selko kiertoon, koska kuukautiset alkoivat tänään! Jee!
Nyt sitten olisi ensimmäinen päivä kierrosta, eikö?

EIKU PUPUILEMAAN!! Nyt siis alkoi yk1[:D][:D]

Ja niitä +++aallonaloittajien uutisia täälläkin odotellaan!

Hello! Oli pakko tulla tuolta kesäkuisten odottajien puolelta vihdoinkin käymään täällä... aktiivisesti olen juttujanne lukenut päivittäin, mutta nyt jos jotain kommentoisikin... Ihan alkuun HURJASTI ONNEA PLUSSASTA Vaavi2010!!!!! Saitte tosiaan ikimuistoisen isänpäivän! [:D] joko ehdit kurkkaamaan laskurista laskettua aikaa?

Täällä on nyt menossa rv. 9+4 ja olo ollut lievästi sanottuna aika karmiva. Jatkuvan oksentelun takia sain heti kärkeen 3 viikon saikun, koskaan aiemmin ei ole raskauksissa ollut tämmöistä...paino laski viikon aikana 4kg ja olen ollut tosi heikossa kunnossa...liekö se tyttö nyt sitten tulossa kolmen pojan jälkeen... hirmu onnellisia ollaan kyllä tästä raskaudesta ja on ihanaa seurata miestä, hänelle kun tämä on eka kerta.

Teille kaikille oikein kovasti plussatuulia matkaanne!!! ++++++++++++++++++++
Terkuin Tyttö Koo ja masuvauva 9+4

Vaavi2010 IHANAA, IHANAA!!!!!
*lähettää tarrasukkia*

JA KIITOS. ONKO TÄMÄ SE +PLUSSA-AALTO, JONKA MUKAAN PÄÄSEE MONI MEISTÄ [;)]

Ja vielä kerran: ONNEA!!!

Ihanaa! Kiitos Kaika! Ja onnea sinunkin yritykseen. Kuten kaikille muillekin. Nyt tosiaan tehdään tästä oikein tosi hurjan iso plussa-aalto. Eikös vaan. [:)]

Kiitos myös Tyttö Koo. En ihan tarkkaan osaa sanoa noista viikoista. Tän vau.fi sivun laskurin mukaan olisi 5+1, kun laskin 28-32 kierron ihmisenä 30 päivän mukaan. Kuitenkin, kun tiedetään, että hedelmöittyminen on voinut tapahtua aikaisintaa 24.10 niin on tämä vähän sekavaa. Katsotaan mitä se lääkäri sitten päättää, kun sinne asti päästään. Kuitenkin kai laskettu aika menee sinne heinäkuun puolelle.

IHANAA Vaavi1010 !!!![:)][:D]Onnea Paljon!!<3
Aivan mahtavaa, kyllä mä uskoin että raskaana oot [:D]
Koskas la???[:-][:)]
Huh,ihan kyyneleet kihosi silmiin...[:D]

Kaika,jeeeeeeee ja jihuuuuuuu[;)]
Tyttö koo,jaksamisia..kyllä se siitä[;)]

Ootellaan iltaa että isoin lähtee takas inttiin ja keskimmäinen konserttiin, sekä nuorin nukkumaan[:D]
Outo ovis,alko ilmeisesti eilen illalla kun nivusesta pistää ja nippaa.[:-]
Yleensä särkee niin että on tosi paha olla,
luulin ensin että suoli on mutkalla ja on ilmavaivoja tms. mutta että ovis[:D]
Ollaan me hassuja kolotuksinemme[;)]

++++++++++++++++++++++++++[:D]

ALKUPERÄINEN: ginessa

IHANAA Vaavi1010 !!!![:)][:D]Onnea Paljon!!<3
Aivan mahtavaa, kyllä mä uskoin että raskaana oot [:D]
Koskas la???[:-][:)]
Huh,ihan kyyneleet kihosi silmiin...[:D]

Ollaan me hassuja kolotuksinemme[;)]

Toi oli kyllä niin hyvin sanottu ginessa. [:D] Ja laskuri antoi lasketuksi ajaksi 10.7. Sillä mennään tällä hetkellä, ennen kuin ollaan viisaampia.

onnea ihan hirmuisesti vaavi2010 !
toivotaan että tästä lähtis aalto ja että muut seurailis.
[:)][:)][:)]

Kyllä te ootte kaikki niin ihania! Toivon totisesti, että pian seuraatte perässä.

Tein minäkin tuon Lilypie tickerin ja se laittoi siis 5+3 laskien kai tuon "tavallisen" 28 kiertopäivän mukaan. Mutta pääasia, että raskaana ollaan. [:)]

On vain niin hassua, kun elokuussa oli niin sellainen "erilainen" olo, ja olin varma että raskaana ollaan. Ja nyt sitten kun raskaana olen niin en ole mitään oireita huomannut. Heh, on tämä naisen keho todella ihmeellinen.  

Hirmuisesti onnea Vaavi2010!!!! [:)][:)][:)]

Nyt vaan kaikki muutkin tässä samassa aalosta tuonne odottajien puolelle! Tai viimeistään seuraavassa! [:)]

Takaisin