bluerose eihän sitä voi tietää minkä pituinen kierto on oikeasti.
Kun pillereillähän sen saa itse päättää. Voi pitää tauon kun itse tykkää.
Nyt sun kannattaa alkaa pitää päiväkirjaa sun kierroista, että tiedät vähän mitä tuleman pitää.
Kun kaikilla ei ole sitä yleisintä 28 päivän kiertoa.
Täälläkin joillain on esim 25 päivän,tai jopa yli 40 päivän kiertoja.
Pillerien lopettaminen saa aikaan myös sen,että kroppa alkaa heräillä.
Saattaa mennä tovi,että kiertosi tasaantuu. Joillain tulee jopa puolen vuoden menkattomia aikoja pillerien lopettamisen jälkeen. Kroppa menee sekaisin.
Siis suosittelisin että odottelet menkkoja, testaile vaikka parin päivän välein.
Ja kaikilla ei näy testeissä raskaus,vaikka menkat olis kakskin viikkoa myöhässä.
Niin yksilöllistä tämä.
Toivottavasti tää auttoi ees vähän selkeyttämään [:D]
Itse lasta yritellyt 16kk niin alkaa olemaan ties mitä tietoa naisen kierroista ja muista[:D][:D]
Mutta tervetuloa kovasti. Täällä saa purnata mitä vain raskaushömpötyksiä, ja muutakin.
Toivotaan että visiittisi olisi lyhyt ja pääsisit pian onnellisesti raskautuneiden joukkoon.
Meitä on täällä niin monenlaista, on keskenmenon saaneita, on kauan yrittäneitä, on hetken yrittäneitä, on nuoria ja vähän vanhempiakin[:)]
Itellä menkat alkaa tekemään loppuaan, katsellaan jaksanko yritellä nyt.
Vai pidänkö suosiolla väli kuukauden,sen verran vainoharhaseks ja stressipalloks oon muuttunu,että saattais tehä ihan hyvää antaa olla hetken tän yrittämisen. En tiedä vielä miten teen.[;)]