Nymeria
Vauhtiin päässyt keskustelija
ALKUPERÄINEN: MMI
Mulla alkaa kanssa pää sekoamaan näiden oireiden etsimisen kanssa, kun en enää oikein tiedä mikä johtuu mistäkin. Ja ihan oikeesti tuntuu välillä siltä, että mussa ei ole enää yhtään tervettä kohtaa [:o] Kun mullahan on perussairautena nivelreuma ja siihen lääkkeet, jotka jo voivat aiheuttaa kaikkea ihmeellistä oiretta ja tuntemusta. Nyt mulla on ollu yskää reilu 2vkoa ja viime viikolla kipeytyi selkä oikealta alhaalta niin että en pystyny olemaan makuuasennossa ollenkaan. Kävin lääkärissä joka ohjas mut keuhkokuvaan. Tulokset saa ke-to vasta. Äh, ei kai voi taas muuta kun odottaa...
Voih, kovasti tsemppiä! Kyllä se on rasittavaa, kun on kaikenlaista muutakin krempaa ja sitten vielä stressaa tästä raskautumisesta. Pitäisi vaan yrittää antaa kaiken mennä omalla painollaan, mutta ainakin minulle se on stressiherkkänä ihmisenä aika mahdotonta... Verenpainelääkityskin on, sekään ei tietysti helpota, kun sillä verenpaineella on taipumusta kohota. Sitä sitten pelkää oikein urakalla sitten raskausmyrkytyksiä sun muita... Kunpa osaisi olla pelkäämättä kaikkea etukäteen ja ottaa ne asiat sitten hoitaakseen, jos niitä ongelmia tulee. Sitten sitä on koko ajan tuntosarvet pystyssä ja tarkkailee itseä ihan liikaa.
Yritetään nyt olla huolehtimatta liikoja! [:D]