Heippa kaikille pitkästä aikaa! Onnittelut plussanneille ja kaikille muille myötäistä plussatuulta! [:)]
Meillä nyt yk 2 menossa, ekalla kerralla ei tärpännyt, eipä se liiemmin yllättänytkään. Nyt ovulaatio oli laskujen mukaan viime viikolla ja tätiä odottelen saapuvaksi (tai siis saisi olla tulematta tietty!) 15. - 16.10. tienoilla. Minulla on aika lyhkäinen kierto 25-26 pv, en sitten tiedä, että vaikeuttaako se raskautumista. Nyt mulla on ollut viikonloppuna ihan lievää rusehtavaa vuotoa. Mietin, että onko alapää vähän ärtynyt tuosta viime viikkoisesta touhuilusta. Voisiko olla, että ärtyy tuosta spermasta, kun vuosiukaudet on kortsua käytetty..? Ei ole tottunut vielä siihen tms...
Toinen stressaava asia tässä ovat minun polviongelmat. Särjin toisesta polvestani kierukan alkukesästä ja heinäkuussa se leikattiin. Toinenkin polvi on nyt kipuillut ja tämä leikattukin meni uudelleen kipeäksi kun iskin sen tuoliin pari viikkoa sitten. Tietysti nyt murehdin, että miten ne polvet kestävät mahdollisen raskauden. Kävin viikko sitten lääkärissä ja huomenna menossa fysioterapiaan. Lääkärin mielestä ei tarvitse lykätä raskautumisyritystä tämän takia, vaikka varmasti polvet ovatkin kovilla mahdollisen loppuraskauden aikana. Kuitenkin kehotti tulemaan joulukuussa takaisin, jos ei ole edistystä tapahtunut. Aaarghh, turhauttaa, kun toivoisi että muu kroppa olisi kunnossa eikä tarviis stressata mistään ylimääräisestä. Joinain päivinä polvi on sen verran kipeä, että pakko ottaa särkylääkettä. Parasetamolia tietenkin... Huh, olipa avautuminen. [:@]