joko nyt onnistaisi

ginessa, mulla oli oviksen aikana niin kovat vatsakivut et kaksinkerroin sai taittua välillä hengittelemään ja pakko oli ottaa särkylääkettä.  

Ginessa, minulla on myös ollut yhdyntäkipuja oviksen aikaan, mutta onneksi pahin menee ohi päivässä. Seksiä ei kipeänä päivänä harrasteta! Siittiöthän elävät naisen sisällä muutaman päivän, joten ei siitä haittaa ole vaikka päivän paastoaa oviksen aikaan. Ehkä sinulla kipu pitkittyy kun paikat ärtyy seksistä entisestään? Kannattaa ottaa gynen kanssa puheeksi.

Eve

Nyytti,kiitos vastauksesta!![:D]

Mulla nää ovikset taitaa ruveta normalisoitumaan kun muistelisin että ennen kierukkaa 2006,kärsin kerran kuussa kovista vatsakivuista..kun taas heti kierukan poiston jälkeen 3.6.09 - Sitten heinäkuussa ei ihan tälläista ollut vielä.

Ihmetyttää tosin se että kierto ei ole 28 vaan näyttäis muutamalla päivällä alaspäin heitellä.
Siitä Luteaalivaiheesta en tiiä,onko se riittävä,jos mitään ymmärrän -pitäis olla?[;)]
Luulis sen olevan,koska oviskin oli viimeksi paria päivää aiemmin, kuin laskurin mukaan....[:-]
viimeksi täti tuli, 5.9 ,ovis oli 17.9 ..vaikka laskuri sanoi että 19.9...ja sitten 30.9 täti tuli vaikka piti tulla 3.10..
Nyt sitten oviksen pitäisi olla 12.10..ja tosiaan tässä on ruvennut jumppaamaan mieli[;)]

Tää on nyt vasta yk 5...Tossa jo ajattelin että menen lekuriin..mutta maltan mieleni...[:-]
Odottelen nyt ainakin sen 6-7 kk kierukan poistosta,jolloin menkkojen käyttäytymisestä on enempi tietoa.
Kun kierukka poistettiin ,gyne sanoi että kaikki näyttäis olevan kunnossa,mutta muista että vuosikin saattaa mennä helposti kun tässä iässä yrittää.[8|][;)]37.v.
Ihan niin pitkään en aio odotella kuitenkaan..[;)]

<3 <3 <3

ALKUPERÄINEN: ginessa

Nyytti,kiitos vastauksesta!![:D]

Mulla nää ovikset taitaa ruveta normalisoitumaan kun muistelisin että ennen kierukkaa 2006,kärsin kerran kuussa kovista vatsakivuista..kun taas heti kierukan poiston jälkeen 3.6.09 - Sitten heinäkuussa ei ihan tälläista ollut vielä.

Ihmetyttää tosin se että kierto ei ole 28 vaan näyttäis muutamalla päivällä alaspäin heitellä.
Siitä Luteaalivaiheesta en tiiä,onko se riittävä,jos mitään ymmärrän -pitäis olla?[;)]
Luulis sen olevan,koska oviskin oli viimeksi paria päivää aiemmin, kuin laskurin mukaan....[:-]
viimeksi täti tuli, 5.9 ,ovis oli 17.9 ..vaikka laskuri sanoi että 19.9...ja sitten 30.9 täti tuli vaikka piti tulla 3.10..
Nyt sitten oviksen pitäisi olla 12.10..ja tosiaan tässä on ruvennut jumppaamaan mieli[;)]

Tää on nyt vasta yk 5...Tossa jo ajattelin että menen lekuriin..mutta maltan mieleni...[:-]
Odottelen nyt ainakin sen 6-7 kk kierukan poistosta,jolloin menkkojen käyttäytymisestä on enempi tietoa.
Kun kierukka poistettiin ,gyne sanoi että kaikki näyttäis olevan kunnossa,mutta muista että vuosikin saattaa mennä helposti kun tässä iässä yrittää.[8|][;)]37.v.
Ihan niin pitkään en aio odotella kuitenkaan..[;)]

<3 <3 <3

Niin siis kierukan poiston jälkeen oli välit,39 pv
sitten 30,28,26 pv

Ja taas minä...
Nyytti: luin että olet joskus menettänyt kihlattusi...[:(]
Minäkin olen menettänyt tämä nuorimmaisen isän,kun tyttö oli 1,3kk.[:(] (7 vuotta sitten)

Elämä jatkuu, vaikka vaikeeta se oli!![&o]

Täti on täällä enkä todellakaan tiedä mitä helv... se täällä tekee ja näin aikaisin... Ovistestitkin on näyttäny ihan mitä sun sattuu mikäli nyt mitään ovista on sit ikinä ollutkaan. Kierrosta tuli siis 24pv....???

Nyt se on todistettu, että mun aiempien kuukausien "raskausoireet" on olleet silkkaa mielikuvitusta. Ajattelin pahoinvoinnin ja nippailujen johtuvan vilkastuneesta luomuhormonitoiminnasta, kun joka kuukausi olen saanut mielestäni raskausoireita, mutta aina on täti tullut kylään. Tässä kuussa olen varma, ettei onnistuttu pupuilemaan oikeaan aikaan ja ainoa oire ensi viikon tädin kyläilystä on hieman arat rinnat. Kummaa, miten mielikuvitus ja kova halu raskautua tekee tepposet elimistölle ja ilmenee oikeina fyysisinä oireina! [:-]

Hei taas kaikille pitkästä aikaa! [:)]

On pitänyt pysyä poissa, ettei pää hajoa kokonaan! [:@] Lueskelin, että samanlaisia tuntemuksia taitaa olla muillakin. Ikävän vähän nyt viime aikoina on tänne tullut niitä kaivattuja plussauutisia, ne kuitenkin aina lohduttavat ja antavat toivoa.

Niin ja terveiset Budapestistä, olimme siellä miehen kanssa kaksin viettämässä pitkää viikonloppua. Kaunis kaupunki ja ilmatkin suosivat! Ovista en tässä kuussa edes lähtenyt tikuttelemaan, mulle riitti se viime kierron tieto, että ovulaatio ilmeisesti kuitenkin tapahtuu. Ovis oli todennäköisesti reissun aikana, joten nyt vain odotellaan reilu viikko, tosin pessimistisellä mielellä. [&o] 

Mutta jotain hyvääkin, sain eilen kuulla että ystäväni odottaa esikoistaan 37-vuotiaana, hän ei aivan ehdi täyttää 38:aa ennen laskettua aikaa. Todella onnellinen olen hänen puolestaan, sillä tiedän että lapsi on ollut hänellä toiveissa jo useita vuosia. Oikeaa miestä ei ole vain sattunut kohdalle. Eli vauvantuoksusta pääsee kuitenkin nauttimaan kevättalvella! [:)] Tämä siis lohdutukseksi meille muillekin "varttuneille" haaveilijoille! [:D]

Mulla oli viime viikolla se kaavinnan jälkeinen jälkitarkastus, lääkäri antoi virallisen luvan yrittämiseen. Tosin vielä jatkotutkimuksena sain lähetteen erinäisiin labrakokeisiin, tulehduksen poissulkemiseksi. Niistä saan tulokset ensi viikolla. Toivon todella, että tämä rumba on vihdoinkin ohi ensi viikolla! Johan tässä sitten on mennytkin 3 kuukautta. [:'(]

Tsemppiä meille kaikille ja nautitaan näistä aurinkoisista syyspäivistä! [:)]

kjeev, kiva kuulla uutisia ystäväsi raskaudesta, kun on about saman ikäinen kuin minä ja ollut samanlaisessa tilanteessa kuin minä (eli halunnut aina lapsen, mutta sopivaa miestä on pitänyt odotella "vanhoille päiville" saakka). Jotenkin jokainen tämmöinen uutinen pitää minut parhaiten optimistisena: tässä iässä voi vielä raskautua! [:)]

Teidän Budapestin matka kuulostaa suunnilleen siltä, mitä odotan ensi kuun omalta Rooman matkaltamme. Lomaa, yhdessäoloa ja jos hyvin käy oikein ajoitettua pupuilua. Pelkään vaan, että oma kiertoni on aikaistunut ja Roomassa ollaan muutama päivä liian myöhään, mutta yritetään olla siitä välittämättä. Pääasia, että pääsee kaksin pois arjesta. [:)]

Tämä täti on yhtä ihmeellinen kuin viime kuussakin, eli eilen tuli tippa valkovuodon seassa. Tänään ei vielä mitään. Viimeksi tuli tippa kahtena päivänä ja kolmantena vasta alkoi kunnolla. Mulla ei oo menkat ollu koskaan tällaset, onko muilla kokemuksia, viittaako johonkin?? Tosin mullahan oli kierukan aikaan 4v menkat pois ja nää on nyt neljännet sen poiston jälkeen vasta.

Sit neuvokaa viisaammat, miten ton kiertokalenterin, Lillypie saa lisättyä tähän. Olen rekisteröitynyt sinne ja täyttänyt tiedot, mutta mitä sen jälkeen pitää tehdä?

Tatjuska, kun olet luonut tickerin itsellesi, valitse versio, joka alkaa Pseudo HTML... (klikkaat sitä) ja alla olevaan ruutuun tulee teksti, joka alkaa [url=http..... Kopioi se ja liitä omaan käyttäjätiliisi tällä keskustelusivustolla allekirjoitus-kohtaan. Tarkemmat ohjeet löydät esim. yleinen sana on vapaa-keskusteluista otsikolla Lilypie.com. [:)]

Kiitos ohjeesta Silveri. Täytyy kokeilla.

Mua alkaa raivostuttaan nää mun "menkat". Siis vuotoa ei ole, joku haalea viiru paperissa, mut kivut ihan ihmeelliset, nipistelee ja vihloo niin että kotiin mennessä tarvii ottaa särkylääke. joku on pielessä, tuntuu siltä.

Hei kaikille!

Täällä taas mahan nipistelystä ja rintojen kipeydestä olis munasolu valmiina hedelmöittymään, mutta mies paiskoo töitä toisella puolella palloa.. Hmph. Tiesinhän tämän jo, mutta silti vähän ärsyttää. Se on vähän niin kuin menkat oli rasittavat kun käytti ehkäisyä - eihän niitä tarvitse jos ei kerran meinaa sillä hetkellä raskautua. Nyt taas ovis on aivan turha ja kunpa en sitä huomais ollenkaan, kun ei kerta raskaus onnistu tässä kuussa..

Kcatri, olen myös huomannut että paino on noussut jonkun 3 kg sen jälkeen kun renkaan lopetin. Ja mulle se tuli aika yllätyksenä kun olen sellaisessa harhaluulossa ollut että ehkäisyn lopettaminen tiputtaa painoa. Nyt pitäis taas alkaa tiukka dietti, että pääsis takaisin omiin lukemiin. Kun se kolme kiloa tuntuu jo vaatteissakin. Mutta toisaalta ajattelen, että jos raskaaksi tulen niin mitä väliä sillä painolla on nyt kun kuitenkin synnytyksen jälkeen joutuu olemaan tiukkana. Hyvä olen itseäni huijaamaan, kuten huomaatte.[;)]

Tatjuska, nämä kierrot on kyllä ihmeellisiä. Ja koskaan ei voi varmasti sanoa miten ne "kuuluisi" mennä.. Voihan olla, että sulla elimistö vielä totuttelee kuukautisiin sen kierukan jälkeen. Mutta voi silti mielenrauhan vuoksi olla viisasta vaikka soittaa lääkärille ja kysyä. Aina on parempi olla, kun tietää mistä on kyse ettei tarvitse arvailla.[;)]

Koittakaahan jaksella!

ginessa, kiitos..ja pahoitteluni myös. Sanoinkuvaamatonta.. mutta onneks me naiset ollaan vahvoja.

ALKUPERÄINEN: Nyytti

ginessa, kiitos..ja pahoitteluni myös. Sanoinkuvaamatonta.. mutta onneks me naiset ollaan vahvoja.

Niin,yli- ihmiseksi kuulin silloin itseäni kutsuttavan...kai sitä jonkinlainen zombi oli,
kun ei ruoka maistunut eikä tullut uni.[8|]
Suorittamista ja harhailua asioiden välillä.
Onneksi se on mennyttä.Mutta aina selkärangassa..ja se toisaalta..
onneksi on kasvattanut minusta sen mitä olen nyt[:-]

heissan!

mä tulin tänne kertoilemaan siskon raskaudesta,
kun siitä olen jo jutellutkin ja on niin kovin tärkeä asia minulle.
tänää oli ollut neuvolassa ja oli ekaa kertaa koitettu sykettä katsoa.
taustoiksi siis että on nyt viikolla 14 ja ei oo ultrattu tahi muutakaan,
eli ei ole voitu tietää ollaanko siellä kaikki okei.
niin ja tosiaan sisko oli tänään taas neuvolassa ja syke oli pampannu miljoonaa
ja tuhatta<3333
tuli niin maailman kaikkeuden paras olo,kun siskolta tuli tämä tieto viestinä<3
eli siellä on kaikki okei,ja viikkoja sen verran että pysynee kyydissä<3

itse olen nyt päättänyt yhen kierron tikutuksen jälkeen jättää koko homman.
ja muutenki aatellu ottaa asian kanssa rennommin,tulee kun tulee.
niin sekopäisenä välissä asian kanssa tahinut, yritystä sen päälle vuosi takanakin.
keskityn vaikka siskon raskauteen ja muuhun.

tänään oli ihan hullu päivä, ollaan luokan kanssa järkätty viim 1,5kk messuja,
jotka oli tänään, keposet 12h työt tuli tehtyä ja nyt on messut kunnialla ja onnistuneesti ohi.
itse vastasin alueemme lapsiparkista,ja vaikka ei asiakkaita kauheasti siellä ollut,oli siellä
yksi 1,5vuotias poika,jonka äiti jätti hänet minulle hoitoon ja oli kyllä mahti tenava.
tuli siitäkin hyvä fiilist että ventovieras uskaltaa jättää minulle (olen hyvin lävistetty naamastani plus tatuoitu,ja kaikki näkyivät suht hyvin vielä) ja hän luotti muhun ja näin.

nyt on niin mahtava fiilis,kovan työn takana olleet messut kunnialla ohi,
sekä siskon mitä mahtavimmat uutiset tädin pikku kullasta<333
tämä on niitä päiviä kun on vaan onnellinen,vaikka itsellä ei ole esim. sitä paljon toivottua omaa lasta.
elämä maistuu niin hyvältä taas kun saa olla kovin ylpeä itsestään ja muille tapahtuu kivoja juttuja.
myös yksi ystäväni sai kuulla tänään että sai hakemansa työpaikan, oli tullut valituksi 400 hakijan joukosta.

OIKEIN MAHTI FIILIKSIÄ KAIKILLE *puhaltel*[:)][:)][:)]

Hei!
Olen jo jonkin aikaa lukenut viestejänne ja ajattelin itsekin rohkaistua kirjoittamaan tänne.
Eli olen 26v., mieheni 27v. ja esikoinen on yrityksessä. Kuudes yrityskerta meneillään.
Kaikkien kirjoitukset tuntuvat niin tutuilta. Pettymykset, surut ja itkut... Hirveää tunnemylläkkää viimeiset puoli vuotta.. Mutta uskon siihen että meidän aikamme tulee vielä [:)] En voi olla uskomatta.
Kiertoni on epäsäännöllinen eli täti voi tulla kyläilemään koska tahansa. Tämän takia ovulointia on vaikeaa laskea etukäteen enkä edes tiedä ovuloinko vai en. Voi olla että olen koko asiaa stressannut ja suorittanut liikaa, jotta osaisin keskittyä itseeni ja kroppaani enkä näin ollen ota itsestäni selvää.
Alkuyritykset olivat aivan kaameaa suorittamista mutta olemme rauhoittuneet ja tällä kierrolla emme ole niin hirveästi edes yrittäneet. Tälläkin hetkellä mahassa tuntuu omituiselta(tai on tuntunut jo jonkin aikaa) mutta en usko enää oireisiin, joita olen huomioinut jo aikaisemmillakin kierroilla ja pettynyt karvaasti kun olen kuvitellut liikaa [:(]
Kovasti pienokainen olisi toiveissa.
Täällä on onneksi meitä samassa tilanteessa olevia, joilla ymmärrystä riittää kun mies ei vaan tajua.
Onnea kaikille meille yrittäville! [:D]

ginessa, toi zombi on kyl aika kuvaava.
Muutenkin kuvasit minunkin tunteitani ja kokemuksiani aika hyvin.
Yli en oo kokonaa päässy, enkä ikuna pysty unohtamaan, edelleen joka päivä ikävä ja usein hirmu paha olla.
Mut eteenpäin jollain tapaa menny ja elämän uudelleen rakentanu. Aikaa nyt 5v7kk
"Kiva" huomata ettei ole tässäkään asiassa yksin.*hali*

Takaisin