Leppoisaa maanantaita kaikille!
Uusi kirjoittelija tulee mukaan. Olen jonkin aikaa vieraillut verkkoklinikan keskustelupalstalla, mutta se tuntuu olevan kovin kuollut palsta ja etsimällä löysinkin sitten tämän ja innostuin liittymään mukaan kun on kovin mukavan tuntuista porukkaa ja ennenkaikkea aktiivista. Kahlasin viestit läpi ihan tuolta vuodenvaihteelta asti ja paljonhan täällä on tapahtunut. Paljon hyvää mutta myös sitä ikävää.
Omaa taustaa.. olen 33v uusperheen äiti, jossa 4 lasta, kummankin edellisestä avioliitosta kaksi. Yhdessä ollaan oltu 4v, josta kihloissa 3,5v ja nyt naimisissa kesäkuusta asti. Aika pian häiden jälkeen annoimme yhteiselle lapselle luvan tulla (poistatin kierukan juhannuksen aikaan), mutta vielä ei ole tärpännyt.
Yk 3 menossa, kp on nyt 16 ja kierrot olleet 26-29pv välillä. Tässä kierrossa otin ekan kerran ovistikut käyttöön mutta ne oli vähän hämmentävät. Aluksi näytti vain viivanpaikkaa, sitten to-la heikohkoa plussaa, siis plussaa mut ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva. No meillä touhuiltiin ke ja sit odoteltiin että se kunnon plussa tulis tikkuun. Mut sit eilen ei tullutkaan enää viivaa ollenkaan, ovisnippailun tuntuja on ollut eilen ja tänään, limottelua nyt viikon päivät kohta. Eli jännäänkin kun eilen yritettiin sit vielä pelastaa tilanne, että oltiinko me totaalisen myöhässä vai mahdollisesti juuri oikeaan aikaan. Lauantaina testiviiva oli kuitenkin vielä ihan kelvollinen... Eli tavallaan siis oltiin 24h sisään siitä asialla... No jää nähtäväks. Menkkoja lienee odottelen sitten tästä parin viikon päästä.
Ovisoireista joku on kysellyt niin kyllä mulla selkeesti on ollut ensin limat (ja himot kasvaa), sit kierron puolivälissä aika tarkkaan törkeesti nippailua munasarjojen kohdalla päivän kaks. Sit alkaakin sellanen kuivempi kausi. Raskausoireita on ollut molemmissa aiemmissa yrityskierrossa. Eka kierrossa ihme juilintaa vika viikko ja kaksi canesten-kuuria vaatinut hiiva, näppyjä naamassa. Nyt viimeks oli tissit ihan järjettömän kipeet viikon verran ennen menkkoja, mitä en kyllä muista olleen aikoina ennen kierukkaa. Mutta siis turhia kuvitelmia ja nyt olenkin päättänyt että en päättele mistään mitään. Vain myöhästyneet kuukautiset saa jatkossa mut herättää epäilemään onnen kohdanneen.
Plussatuulia kaikille!