joko nyt onnistaisi

Mäkin kyl tiiän ton katkeruuden tunteen!
Mua hämää tää mun tilanne. Sain alku viikosta sen tosi tosi haamun raskaustestiin ja sit seuraavana päivänä myös haamu. Sit pidin 3 päivää taukoo ja sain edelleen samanlaisen haamun! Eikö sen ois pitäny jo tummuu? Tein tosiaan tänään sen viimesimmän. Voisko raskaus olla niin alus jotenki et se on niin alhanen se hormooni taso et se ei oo viel noussu paljoo tai jotain...ääh en mä tiiä![&:]

noppa, onko nää haamut tullu kaikki samanmerkkisellä testillä?
Jos, niin voithan sä kokeilla merkin vaihtamista. Ja ei kaikilla tosiaan tule tummaa viivaa välttämättä, mut kaipa sen pitäis silti ihan selkeästi näkyvä viiva olla vaikka kontrolliviivaa haaleammaksi jäisikin?
Paljos sulla on menkat myöhässä ja onko ollu säännöllinen kierto?
Jos haamut vaan jatkuu ja menkat pysyy poissa viikosta toiseen niin eiköhän se aika selvä homma sit oo :) 
Voithan myös tehä niinkun mä ja ruinata pääsyä verikokeeseen mielenterveyden pitämiseksi [:D] (Ne ei vissii tykkää tehä niit testejä kovin helpolla.Sanovat että tuu pissakokeesee ku menkat 2vko myöhässä , hoh hoijaa..) Tarpeeks ku kinuaa ja väittää ettei kestä tätä epätietoisuutta millään ni ehkä ne pistäis lähetteen[;)]

Juu samaa testii oon käyttäny. Mut ne on ollu tosi haaleita pitää oikeen kattoo kunnol et näkee.
Mul on kerkeny tulla kahet mankat pillereiden lopettamisen jälkee. Eka kierto oli 36 ja toinen 54 ja nyt on meneillään 37. Ja toisiaan en kyl sais niit näkyy valokuvas[&:] Viimeks kävin tekee terkkaril testin mikä otettiin verestä.

ei siinä itkusuudessa muu olisikaan haitaksi,tai siis haittais siinä tilanteessa,kuin se etten haluu viedä huomiota kun juhlitaan heidän kihlajaisiaan ja vauvaa. niin ole siinä nyt sitten ja tihrusta katkeruudesta toisten juhlissa [:D]
olen toki hirmuisen onnellinen heidän puolestaan ja odotan niin innolla ultraa ja muita[:)]
saampahan hössätä häntä sitten, vieläkun raukalla on ihan kauheen paha olo aamusta iltaan, nukkuin koko ajan,menee esim nukkumaan jo ennen 10 illalla, ja ramppaa pissalla. ja kun heillä on nyt puolivuotias koira,jonka kanssa pitäis jaksaa touhuta mutta kun itse on poikki.
nyt sisko soitti tänään ja juteltiin kaikesta raskausjutuista,mä kun niistä nyt tiedän[:D]
hänellä on nyt tiputteluvuotoa ja toivon ihan kauheasti että kaikki olis hyvin, hällekin sanoin että se on tosi tosi yleistä. ettei raukka paniikkiin mene. tuleva isäkin on niin hämillään koko raskaudesta, ja muutenkin ehkei niin kypsä kuin siskoni,niin toimimpahan edes minä tukena, ja toki äitimme.

mutta nyt alkaa tämä juomisen jälkeinen tilakin helppaamaan,
josko sitä vielä hetken kattoisi telkkua ja painuisi pehkuihin kohti uutta päivää[:)]

Heippa kaikille taas!

Täällä ollaan nyt sitten ihmeissään.
Perjantaina olin lähdössä kaverin kanssa alkuillasta  kaupungille syömään ja isäntä sattu puristamaan tissistä mun ohi mennessään siinä kotona. ARISTI! No kävin sitten kaupungilta tullessa ostamassa testin, vaikka ovulaatiosta oli 11pv, ajattelin ettei kyllä näytä.. Kotona tärähti heti selkeä plussa! Miten voi olla jo tuossa vaiheessa? Vai onko mulla ollu monta ovulaatiota vai mitä ihmettä? Eilen illalla piti vielä kokeilla taas ja yhtä tumma kun kontrolliviiva!
Tunteista.. En osaa oikein ajatella mitään. Alitajunnassa pelottaa niin prkleesti, että katotaan miten tässä käy.. Pelkään pienintäkin vihlasua mahassa ja sen jälkeen ramppaan vessassa kattomassa vuodanko.. Että mä en täältä häviä mihinkään!

Noppa soita sinne terveyskeskukseen, ja jankkaat niin kauan, että pääset niiden veritestiin! [:)] Heti tänään ja kerrot sitten meille heti!

Wastis samankaltaisia tunteita on myös täällä ja mun mielestä ne on aivan luonnollisia ja hyväksyttäviä. On hienoa että niitä pystyy purkamaan - jos ei muualla niin ainakin täällä! Meillä oli siskon lapsen ristiäiset kaksi viikkoa sitten ja voin kertoa että tilaisuus ei ollu mulle sielä helpoimmasta päästä. Itku meinas päästä väkisin. [:o]  Ja kuten aikaisemmin kerroin vauva on ihana, suloinen... En ole siskolleni km:stani kertonut, ajattelen jotenkin niin, etten halua heidän onneaan "pilata" huonoilla uutisilla.

Itsekin olen kiinnittänyt nyt tarkempaa huomiota syömisiini sekä juomisiini ja vitamiinit ovat olleet käytössä jo pidempään. Mutta kuten sanottu parantamisen varaa etenkin tuon ruokavalion suhteen olisi, herkkuja tulee syötyä aivan liikaa... [&:]

Tervetuloa Kcatri, plussatuulia sinullekin! [:)]

Voi ei ginessa, oispa se täti nyt pysynyt poissa! Tsemppiä seuraavaan kiertoon! [;)] 

Kyllä mäkin olen pitänyt ovistikut visusti poissa ukkokullan näkyviltä. Turhia suorituspaineita on turha enää kasata hänenkään niskaan. Yritän olla vain ihan muina naisina, vaikka halut selvästi kasvavatkin juuri ovisaikaan... [;)]

Ihanaa Lyydia, paljon onnea! [:)][:)][:)] Plussa mikä plussa, alahan vain totutella ajatukseen. Täällä nämä plussauutiset ilahduttavat aina! [;)]

Hellou ja hyvää tätä viikkoa ihan jokaiselle! Tervetuloa mukaan aktiiviseen juttuporukkaamme Kcatri. Toivotaan, että oleskelusi tällä palstalla jäisi yhtä pikaiseksi kuin Lyydialla ja pääsisit tuonne odottajien porukkaan! Hurrrrrrrjan paljon onnea Lyydia!!!!! [:)]

Meikä on ihan ihmeissään, että koska se ovis oikein olikaan viime viikolla. Lima tuli sunnuntaina, oviksen tikutin maanantaina (sunnuntaina tikutin negaa), mutta oviskivut tuli torstaina - lauantaina! Jos olen oikein ymmärtänyt ovistikkupaketin ohjeet niin ovis oli tiistaina. Eli ne kivut ei kai voineet olla kiinnittymiskipuja vielä, kun siihen kai menis ainakin 5 päivää? Eikä mitään kiinnitysvuotoakaan ole ollut. Mä oon ihan hämilläni. Täytyy yrittää pysyä rauhallisena nyt. [&o]

Oviksen ajankohtaa en kerro miehelleni ja tikutukset teen salaa, kun ukko-kulta on sellainen, että heti iskisi hirveät paineet ja peittojen heiluttelusta ei tulisi mitään. Joka kierrossa, missä ylipäätään on ollut tilaisuus heilutella peittoja oikeaan aikaan, ollaan ainakin kerran heiluteltu. Muttei kyllä joka päivä.... En tee siitä itselle paineita.

Greippimehun lisäksi olen vaihtanut tavalliset Multitabsit Raskaus Multitabseihin. Naamioin ne kuitenkin sinne tavalliseen Multitabs-purkkiin, ettei kukaan vedä purkista mitään johtopäätöksiä ja ala utelemaan. Oltiin nytkin viikonloppu meidän vanhempien mökillä ja mun meikkipussi oli siellä vessassa aukinaisena koko oleskelun ajan.

Tyttö Koo ja wastis, kirjotin viime viikolla, etten enää sure, jos näen raskaana olevia naisia vaan ajattelen, että kohta minäkin. Tajusin teidän kirjoituksia lukiessa, että varmasti maailmani romahtaisi, jos pikkuveljeni vaimoke ilmoittaisi odottavansa vauvaa. Ehkä hyvän ystävän vauvauutiset pystyykin paremmin jakamaan iloisesti kuin sisaruksen?!

kjeev, kiva kun on oman kylän tyttöjä täällä! Ja naapurikunnista vähän lisääkin, kun sitä samaista viestiketjua lueskelin. [:)]

Kjeev ja Silveri kiitos kiitos! Mä en kyllä täältä mihinkään odottajiin vielä häviä! [:D] Taikauskoa tai ei, mutta viimeksikin olin "menossa" sinne, niin kävi huonosti. Saati mitään laskureita ala tähän liittämään! Ei ei! Onneksi me saadaan torstaina avaimet meidän ekaa ihan omaan kotiin, joten saan paljon muuta ajateltavaa kuten tapettien, laminaatin, huonekalujen ym valinnasta!

Tuosta ovistikutuksesta.. Mä kyllä kerroin isännälle ne muutamat kerrat kun tikuttelin. Ja kyllä se tais vähän sen "painostavana" ottaa. Joten älkää kertoko miehelle. [:D] Me maksimoitiin nyt viimeksi sillon 2 viikkoa sitten meidän osuus ja heiluteltiin peittoa joka päivä muutaman päivän ajan. Eihän se aina ollut ihan romanttisinta heiluttelua, mutta ei nyt ihan pakkopullaakaan. [:D]

Ja Silveri hei, ei mulla tullut kyllä viimeksikään mitään kiinnistysvuotoa! Eikä ole nytkään näkynyt!

Lyydia, onnea uuteen kotiin! Me ollaan etsitty jo reilu vuosi omakotitaloa, mutta kun ollaan kovin kranttuja eikä ole mitään kiirusta niin edelleen etsitään sitä unelmien kotia. Paikkakuntakin on vaihtunut jo etsinnän jossain vaiheessa... [;)] 

Silveri Kiitos! Niin mekin etsittiin vuosi omaa kotia! [:D] Rivarikolmioon nyt päädyttiin. Omakotitaloa haviteltiin myös, mutta olen vielä kevääseen saakka koulussa, joten budjetti ei ihan antanut periksi. Ei viittinyt vetää liian tiukille taloutta. Jospa tossa asuttaisi nyt sitten vain se pari vuotta ja olisi sitten mahdollisuus rakentaa! Ja kranttuja ollaan myös me! Tuo oli ensimmäinen kämppä vuoden aikana mikä sytytti heti molempia! [:D] Kyllä se teillekin vielä löytyy!

Wastis oikein paljon voimia sulle. Ymmärrän kyllä että se on vaikeaa välillä iloita sun siskon raskaudesta. Ja ihan luonnollista nuo kaikki tunteet. Sun täytyy vaan antaa itsellesi lupa niiden tuntemiseen. Ja itket kun itkettää. Parempi päästää tunteet pintaan kuin yrittää niitä tukahduttaa. Tulee vain vielä surkeampi olo. Ja onneksi tälle palstalle voit avautua ihan koska vaan. *Hali*

Oikein isot onnittelut Lyydia. Näinhän ne sanoo, että haamukin on plussa. Kun ne testit reagoi siihen hormoonitasoon, jota ei erity kuin vain raskaana ollessa. [:)]

Sitten jos itse päästäisi vähän höyryjä pihalle... Täti siis oli ja meni. Ja nyt on joitakin päiviä väsyttänyt aivan sairaasti. Siis ei todellakaan mitään pikkuväsymystä, se on mulle tuttua tän hullun työn ja epäsäännöllisten vuorojen ansiosta. Eilenkin haukottelin ihan koko ajan. Menin jo 21 nukkumaan, sammuin lähes välittömästi ja aamulla kello näytti 10, kun lopulta heräsin! Ja vieläkin tuntuu vähän väsyltä. Vapaa päivinä en oo juuri mitään jaksanut tehdä. Pieni toivon kipinä nousu, että josko sitä sittenkin olisi raskaana, vaikka menkat siis olikin. Mutta taitaa kuitenkin olla todennäköisempää, että olen väsynyt muusta syystä, kuin että olisin raskaana tädin vierailusta huolimatta. [&o]

Ja lisäksi ottaa päähän, että tässä kierrossa ei pystytä edes yrittämään uudestaan. Mies taas huitelee ulkomailla... [>:] On se vaikeaa aina välillä, vaikka kuinka yrittää ottaa lunkisti, kun niin toivoo että jo tärppäisi. Siitä huolimatta en halua vielä turvautua ovistikkuihin tai muihin konsteihin. Sen oon itessäni huomannut, että haluttaa enemmän oviksen aikaan ja pupuillaan sitten kun siltä tuntuu. Yritän siis välttää sitä, että kalenterin ja muiden "jekkujen" mukaan pitäisi touhuilla. Saas sitten nähdä kuinka kauan tätä luomutoimintaa kestää ja jaksaa odottaa. En kuitenkaan ole vielä valmis luopumaan toivosta, kun vasta oli 3 kerta, kun olis voinut oikesti tärpätä.

Anteeksi valitus, mutta kylläpä helpotti. Kiitos ja näkemiin!

ONNEA Lyydia!! [:)] Plussasta ja uudesta kodista!

Mekin muutettiin yhteiseen omaan kotiin vappuna, rivarikaksioon. Kolmioita käytiin katsomassa, mutta niistä ei mikään tuntunut omalta. Tää oli ainoa kaksio, jota mentiin katsomaan ja mentiin ihan vaan siksi kun se on niin nätisti rempattu. Ja pakkohan se oli sit siitä saada meille koti [:)] Toki ensin mietittiin, että makkari on tarpeeksi iso, että mahtuu vauvan sänky ja kylppärissä on sopiva taso, josta vois sitten tehdä vauvalle hoitopöydän [:D] että pärjätään tässä asunnossa hetken aikaa vauvankin kanssa.

Mä yritin kovasti viikonloppuna kuunnella kehon tuntemuksia, että yrittäiskö se mulle kertoa jotakin... mutta en mä bongannu mitään merkkejä mistään. Päätä on särkeny jo monta päivää, mutta taitanee johtua siitä että niska on jumissa. Mies sitä vähän hieroi lauantaina ja pidin siinä lämmitettyä kauratyynyä, mitkä helpotti oloa ainakin hetkeksi. Maha mulla on iltaisin ihan kamalan turvoksissa, mutta epäilen sen johtuvan syömästäni kortisonista?? Turvotus kun alkoi jo ennen pillereiden poisjättämistä.

Moikkis ja Lyydialle kovasti onnea niin plussasta kuin uudesta kodistakin!!! [:D]

Kiitokset teille kaikille noista ovistikku-vastauksistanne!  Nyt on jotenkin itsellä kuitenkin vähän semmonen olo, etten ehkä sittenkään ole vielä valmis tikuttamaan... yritin kovasti miettiä mistä vois johtua mutten keksinyt syytä. Ehkä se, etten halua meidän peittojen heiluttelun menevän semmoseks turhan vakavaks ja ilottomaks, kun seksin pitää mun mielestä olla hauskaa ja spontaania. Ja itseni tuntien siinä olis sitten hauskuus kaukana jos pitäis tiettyinä päivinä virittää itsensä tunnelmaan. Tosin meillä kyllä on nykyään niin, että itse haluaisin jatkuvasti, vaikka joka päivä ja mies vaatii että on lepopäiviäkin [;)] Mutta jos nyt antaisin ajatuksen vielä kypsyä tuolla pääkopassa, kuitenkin vauvaa on yritetty vasta hetken aikaa, juhannuksenahan jätin pillerit pois. Koska/missä vaiheessa te olette alkaneet ovista bongailemaan tikuilla? Mullahan nyt on sitten vielä sekin vaikeus tässä asiassa kun kierto oli viimeks 67 vrk...  jos ensin odotettais ainakin että se tasoittuis edes jonkun verran...

tyttö koo ite alotan nyt tässä kierrossa vasta tikuttelun,
takana tosiaan se vuosi yritystä.
päätin että kokeilen kaksi kiertoa ja jollen bongaa mitään tai ei vieläkään tärppää,
sit meen lekurille jo tutkituttaan.
sit kattellaan siellä sitten vikaa.

tänään olly yllättävän hyvä päivä[:)]
alan vaan innostumaan enemmän ja enemmän siskon raskaudesta<3
parempi se on mullekin että hänen raskauttaan pääsee hääräämään kuin ei mitään,
pitää vaan asennoitua oikein[;)]
tänään tuo asennoituminen on ainakin onnistunut hyvin, huominen onkin taas uusi päivä.
noh,eiköhän tää häränpylly vielä helpota itse kullakin.

täti lähti vierailulta ja päätin että heilutellaan peittoja perkele joka päivä.
tikutan samalla,ja kattelen tuleeko mitään bongailtua.
mutta nyt loppu mun osalta hermot,ja se miettiminen oviksen jälkeen (siis oletetun,lasketun sellaisen) että tuliko harrastettua tuota vaakamamboa taaskaan riittämiin.
välissä kun nuo halut on ihan jotain olematonta, ja jää seksi vähille,eikä sitä niin sitten raskaudukkaan.
riitti mulle mietinnät, ajattelin ainakin kierron kaksi pelata "varman päälle", eli seksiä joka päivä,ainakin kunnes tikut näyttää negaa. ja jos oviksen bongaan nii sillon vielä kaksin verroin.
menee hermo tähän odotteluun ja toivomiseen[:D]
että täällä lähtee nyt kunnon vauva tehdas pyörimään[8D]

Jaksamisia Wastis yritykseen!![:D]- Huh huh[:D]

Mä aattelin vielä kanssa tikuttaa tädin lähtemisen jälkeen,1 (-2)  kk ja sit lekuriin.[;)]

Onnittelut multakin Lyydialle, sekä plussasta että uudesta kodista :) Sulla vaikuttaa tosiaan tämä yrittäjien puolella vierailu jäävän lyhykäiseksi, peukut pystyyn sille... [;)]

Tyttö Koo, mä ajattelin aloittaa tikuttelun ens oviksesta, ja todennäköisesti en heti kerro miehelle. Tosin oon sille kyllä kertonut tähän asti oviksista ihan silleen 'näinä päivinä vois tärpätä, eli älä hommaa illaks muuta tekemistä' meiningillä. On meinaan vähän pakko, kun on herra niin menevää sorttia et ei muuten välttämättä oo oikeina päivinä kotona peitonheilutustalkoissa! [8D]  Samaan malliin ajattelin jatkaakin, tikuttelen itekseen ja varmistan ne oikeat päivät mutta en varmaan sano miehelle et se bongaus onkin tällä kertaa varmemmalla pohjalla kuin laskemalla ja tunnustelemalla... En usko et sille hirveesti paineita tulee, tai tähän asti ei oo tullut, mut parempi ettei kokeilekkaan kovin painostaa, heh. [&:]

Wastis, tuo kuulostaa hyvältä strategialta [8D] Kun joka ilta laittaa armeijan liikkeelle niin ei tartte ainakaan miettiä et oliko torvessa oikeaan aikaan porukkaa odottamassa munasolua... Ja jos ei liiaks painosta niin en usko et miehelläkään on mitään sitä vastaan et joka päivä ilotellaan... [:D]

Hyvää iltaa[:)]
Onnea onnea onnea Lyydia!! Aivan ihanaa[:D]

Mä päätin et testaan viel ite ylihuomenna eri merkkisellä raskaustestillä. Sit käytän huomen aamul vikan testin mitä mul on ollu tähän asti.
Me muutettiin toukokuussa omakotitaloon maalle ja ollaan molemmat viihdytty täällä[:D] ja tosiaan kun remonttikin alkaa oleen loppu suoralla[:)]

Koitetaan kaikki jaksaa jotka seurataan kaverin tai sisarusten raskauksia ja yritetään myös olla ilosia niistä iloisista tapahtumista[:)]

Me käytiin tänään ostaan meille 4 omenapuuta ja 2 luumupuuta. Nyt vaan toivon ettei peurat käy syömässä niitä[:@]
Ai nii ja tuskin maltan oottaa et pääsen keskiviikkona jalkahoitajalle[:D] En oo piiitkään aikaan käyny hoidattamassa jalkojani.

Onnittelut Lyydialle ja tervetuloa odottajien puolelle sitten kun siltä tuntuu [:)]
Toivotaan Noppa että sun viiva vahvistuu! Eihän ne menkat oo vielä edes paljoa myöhässä, joten ehkä siksi ei näy kunnolla. Peukut on pystyssä[:)]

Aloittelijana hiippailen varovasti joukkoon, toivottavasti huolitte, vaikka vasta ensimmäinen tosissaan-yritys menossa. Nyt sitten jännäillään, tuleeko täti kylään 2 viikon päästä. Taustalla olen lueskellut kokemuksianne jo jonkin aikaa ja jännännyt mukana.

Ikää on minulla jo 30 vuotta, miehellä 31 ja ensimmäistä siis yritellään. Pillereitä en ole syönyt muutamaan vuoteen, ei siis ole tarvinnut odotella kierron tasoittumista. Vaikka kiertoni on ollutkin aina vähän niin ja näin... Katsotaan nyt mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Ikää alkaa olla jo sen verran, että ensimmäinen pikkuinen olisi tervetullut.

Takaisin