Vaavi2010
Puuhakas puhuja
Tervetuloa MMI. (ja muut jotka olen missannut). Lyydia ja muut. Kyllä itsellänikin on pientä kateutta ajoittain. Kun itse kovasti toivoo lasta, niin on ihan ymmärrettävää, että välillä tulee näitä negatiivisiakin tunteita esiin. Varsinkin jos lähipiirissä on kovasti uusia odottajia ja tai äitejä. Itse siis olin kylässä yhden hyvän ystäväni luona maanantaina. Hänellä on nyt kuukauden ikäinen ihana poikavauva. Itselläni kuitenkin tuli täti kylään juuri tuona päivänä ja vieläpä siellä kaverin luona. Kyllä se pahalta tuntui, ei sitä voi kieltää. Toisaalta olin kuitenkin aidosti iloinen ystäväni onnesta. Illalla kotosalla olikin sitten vähän vaikeampaa sulattaa asiaa, kun olin melko varma, että olisin nyt ollut raskaana. [:(]
Kiva kuulla wastis että olet jo positiivisemmalla tuulella tuosta uutisesta. Kyllä varmasti saat tätinä hössöttää ihan vapaasti. Ja ihan varmasti sunkin aikas tulee. Saattaapi luonto yllättää ja saatte olla yhdessä raskaana ja jakaa kaikki ilot ja surut. Pidetään peukkuja. [:)]
Samoin ginessa ja Kjeev. Tsemppiä teillekin ja plussatuulia oikein kovasti matkaan. Pitäkää meidät ajantasalla.
Kiva kuulla wastis että olet jo positiivisemmalla tuulella tuosta uutisesta. Kyllä varmasti saat tätinä hössöttää ihan vapaasti. Ja ihan varmasti sunkin aikas tulee. Saattaapi luonto yllättää ja saatte olla yhdessä raskaana ja jakaa kaikki ilot ja surut. Pidetään peukkuja. [:)]
Samoin ginessa ja Kjeev. Tsemppiä teillekin ja plussatuulia oikein kovasti matkaan. Pitäkää meidät ajantasalla.