Jokohan minäkin uskaltaisin liittyä joukkoonne.. [:)] Jonkin aikaa tätä keskustelua jo seuranneena olen niin samaa mieltä Lyydian kanssa.. monet teidän tunteista ja kokemuksista ovat kuin omiani.
Pillereiden käytön lopetin vasta viime viikon alussa, joten ihan alussa ollaan. Mulla oli käytössä minipillerit, joiden vuoksi mulla ei oo täti ollu kylässä moneen vuoteen. Siksipä en yhtään tiedä millainen on kierto tai miten nopeasti hormonit alkaa toimia normaalisti. Gyne sanoi, että tämä alkuaika pillereiden jälkeen olisi kovin hedelmällistä aikaa, joten ollaan pupuiltu oikeen urakalla. [:D]
Meistä sen verran, että minä olen -81 ja mies -80, yhdessä ollaan oltu reilu vuosi, vappuna muutettiin omaan kotiin ja ensi keväänä on häät. Kumpikin on ollut aikaisemmin naimisissa (molemmat erottiin v. 2006), mutta lapsia ei ole. Mulla on ollut niiden häiden jälkeen jatkuva vauvakuume, mutta sitä unelmaa on pitänyt eron vuoksi siirtää vuosilla. Monet voi pitää meidän vauhtia nopeana, mutta kun olen koko elämäni miettinyt muiden mielipiteitä, nyt kuuntelen vain itseäni. Tämä tuntuu hyvältä, oikealta, joten mitä tässä iässä enää odotellaan.
Se kateus on niin tuttua minullekin, niin väärältä kuin se välillä tuntuukin.. mutta minkä sitä tunteilleen voi. Monet itkut on tullu itkettyä kavereiden raskausuutisten jälkeen [:(]
Te kun olette kaikki kuvailleet itseänne, niin tasapuolisuuden nimissä tässä jotain minusta... pituutta on 163cm, painoa jotain 5-10kg ylimääräistä (en ole aikoihin käynyt puntarissa, mutta entisenä painonvartijana tiedän että pudotettavaa olisi), hiukset on väripurkin ansiosta tummanruskeat ja taitavat olla jo pitkien mitoissa, simmut on siniset. Pukeudun suht siististi töissä, mutta kotona aina rennosti tyyliin verskat ja toppi. Ja kun kerran olen kosmetologi toiselta ammatiltani, niin ilman puuteria ja ripsaria (vähintään) ei tule enää lähdettyä mihinkään, aikaisemmin ei tuottanut ongelmia olla ilman meikkiä. Olen sellainen hiljainen hissukka, joka uppoutuu massaan helposti
Plussatuulia kaikille! Ja hyvää alkavaa viikonloppua [:)]