Hellou ja hyvää tätä viikkoa ihan jokaiselle! Tervetuloa mukaan aktiiviseen juttuporukkaamme Kcatri. Toivotaan, että oleskelusi tällä palstalla jäisi yhtä pikaiseksi kuin Lyydialla ja pääsisit tuonne odottajien porukkaan! Hurrrrrrrjan paljon onnea Lyydia!!!!! [:)]
Meikä on ihan ihmeissään, että koska se ovis oikein olikaan viime viikolla. Lima tuli sunnuntaina, oviksen tikutin maanantaina (sunnuntaina tikutin negaa), mutta oviskivut tuli torstaina - lauantaina! Jos olen oikein ymmärtänyt ovistikkupaketin ohjeet niin ovis oli tiistaina. Eli ne kivut ei kai voineet olla kiinnittymiskipuja vielä, kun siihen kai menis ainakin 5 päivää? Eikä mitään kiinnitysvuotoakaan ole ollut. Mä oon ihan hämilläni. Täytyy yrittää pysyä rauhallisena nyt. [&o]
Oviksen ajankohtaa en kerro miehelleni ja tikutukset teen salaa, kun ukko-kulta on sellainen, että heti iskisi hirveät paineet ja peittojen heiluttelusta ei tulisi mitään. Joka kierrossa, missä ylipäätään on ollut tilaisuus heilutella peittoja oikeaan aikaan, ollaan ainakin kerran heiluteltu. Muttei kyllä joka päivä.... En tee siitä itselle paineita.
Greippimehun lisäksi olen vaihtanut tavalliset Multitabsit Raskaus Multitabseihin. Naamioin ne kuitenkin sinne tavalliseen Multitabs-purkkiin, ettei kukaan vedä purkista mitään johtopäätöksiä ja ala utelemaan. Oltiin nytkin viikonloppu meidän vanhempien mökillä ja mun meikkipussi oli siellä vessassa aukinaisena koko oleskelun ajan.
Tyttö Koo ja wastis, kirjotin viime viikolla, etten enää sure, jos näen raskaana olevia naisia vaan ajattelen, että kohta minäkin. Tajusin teidän kirjoituksia lukiessa, että varmasti maailmani romahtaisi, jos pikkuveljeni vaimoke ilmoittaisi odottavansa vauvaa. Ehkä hyvän ystävän vauvauutiset pystyykin paremmin jakamaan iloisesti kuin sisaruksen?!
kjeev, kiva kun on oman kylän tyttöjä täällä! Ja naapurikunnista vähän lisääkin, kun sitä samaista viestiketjua lueskelin. [:)]