Mulla mmj_ on m sama homma, et aamulla ku herään ni kahvi tippumaan ja kone auki, siinä aamurutiinit. Sit yritän muka jotain puuhastella, mut tietyin väliajoin pitää aina käydä kurkkaamassa, onko joku kirjoittanut jotain! [:D]
Nyt olen kyllä jotain saanut jo aikaiseksikin, kävin tuolla erittäin kylmässä kesäsäässä??? keräämässä raparperit pakkaseen, nyt voi taas hyvällä omallatunolla hetken istua ja tapittaa nettiä!
Mä kyllä onneks tykkään greippimehusta, et mulla ei sen kanssa tule ongelmia, tuo parsakaali sitten onkin täysin toinen juttu! Yäk!! [:'(]
*Mirella* toivotaan todella ettei nyt sulla menkat alkaisi! Kyllä sitä osaa olla paljon aidommin iloinen sellaisten ihmisten puolesta, jotka todella sitä lasta haluavat ja ovat kauan yrittäneet. [:)]
tästä keskustelusta on ollut kyllä tosi iso apu, voi aina tulla tänne märehtimään, ku mekään ei olla tästä meidän "projektista" kerrottu kenellekkään. Ainoastaan mun yks työkaveri tietää, et yritetään ja hän on kyllä kovasti kanssa mua tsempannut jaksamaan ku he kanssa aikoinaan yrittivät esikoistaan yli vuoden. Sellasen ihmisen kanssa on helpompi puhua.
Lopetin tuossa joku kk sitten tupakanpolton, isännän lievästä painostuksesta ja nyt jokainen joka asiasta kuulee, on heti varma, että vauva on tulossa. Tekisi niin mieli välillä huutaa ja karjua, että pitäkää suunne kiinni, ku ette mistään mitään tiedä! [:@]
Luin, että buranaa ei saisi syödä edes enää siiä yritysvaiheessa, että se voi heikentää raskaaksi tulon mahdollisuuksia, ja niimpä olen jättänyt sen kokonaan pois ja yrittänyt tulla toimeen sit vaan Paracetamolilla. Kahvi voi kai kans heikentää, mut siitä en pääse kyllä eroon, vaikka kuinka yrittäisin, sitä menee se 5-7 kuppia päivässä, mut kai sitä nyt jotain "paheita" saa ihmisellä olla!! [;)]