joko nyt onnistaisi

Heej [:D]

Oon jo hetken lueskellu näitä viestejä, ja nyt sitten vihdoin uskalsin liittyä[:)]
Meillä olisi eka yrityskerta meneillään, eli juhannukseen asti pitäis vielä jaksaa odottaa (toivottavasti) plussaa[:)]
Vauvasta on jo puhuttu vuoden päivät, ja nyt VIHDOIN päästiin sitten itse asiaan[;)]

Odottaminen ei vaan yhtään ole mun juttu, eli tulisilla hiilillä ollaan seuraavat viikot...!

Onnea teille kaikille plussanneille, ja plussatuulia muille[:)]

Heippa!
Viel ei oo menkat alkanu ja tänään pitäis alkaa mikäli ajallaan tulevat... toivottavasti ei ala!
Mä en oo ikinä kuullut tuollaista ennen että tyttösiittiöt eläis pidempään tms. mutta kiva kuulla senkin [8|]
Sen olen aina tiennyt että miehen siittiöt määrää sukupuolen ja joillakin on niitä poikasiittiöitä enemmän ja toisilla taas tyttösiittiöitä. Meillä jo kaks teinityttöä ennestään ja tästä iltatähdestä... (jos nyt raskaana olisin) odotellaan tyttöä kans. Mutta tervetullut se poikakin on.

Mun mies olisi valmis jäämään lapsen kanssa kotiin ja haluaisikin niin. Hän meillä ekaks alkoi lapsesta puhumaankin ja sai tietty minutkin innostumaan asiasta ja ajateltiin että olisi hyvä tehdä ennen kuin olen liian vanha kun kohta täytän jo 35 [:)]

En sitten malttanut olla vilkaisemasta sitä kalenteria ja huomenna tai ylihuomenna pitäisi kuukautisten alkaa jos alkaa, toivon tietenkin että ei ja pääsis ens viikolla testaileen..[:D]
Nyt on niin hyvä ja malttamaton fiilis et ei tie miten päin olis, onneks on tälläviikolla jokapäivä töitä lauantaihin asti niin on vähän ajatukset muualla..
Onnea Gialle ylennyksestä!
Meillä ei kyllä mies jäisi töistä pois hoitamaan lasta, paitsi jos saisin huippupalkkaisen työn..niin hän on sanonut.. Mutta ei se haittaa minua ollenkaan, haaveilen isosta perheestä ja voisin olla vaikka aina kotona lapsien kanssa jos joskus iso perhe saadaan. Mies on kyllä vähän sitä mieltä että nyt alkuun kasi lasta olisi hyvä määrä ja sitten myöhemmin yksi tai kaksi iltatähteä.. Mutta eihän sitä voi suunitella etukäteen.. Niinkuin on tässä jo se nähty..
Mutta hyvillä mielin eteenpäin päivä kerrallaan ja plussa tuulia toivotaan kaikille!![:D]

Tsemppiä *Mirella* toivotaan ettei menkat ala... Itse saa olla jännityksessä vielä ens viikonloppuun saakka [&:] Mutta ovis aina tuli tikutuksessa bongattua... ja peittoja on heiluteltu ahkerasti eli loppu ei ole enää meidän vallassamme [:)] Toivotaan parasta meille kaikille [;)]

Meillä mies on sanonu jo ennekuin oikeesti ruvettiin lasta toivomaan, että vois ilman muuta jäädä kotiin vaavelin kanssa [:D] Mutta raaskisinko sitä sitten jättää jos vaavi onni meille suotaisiin... se on kysymys ihan erikseen [:D]

Hei kaikille :)

Koko eilisen illan lueskelin tätä ketjua ja josko tämä olisi minullekkin oikea paikka, mikäli joukkoon huolitte? Lyhyesti taustaa sen verran että alunperin olen ehkäisyn jättänyt pois jo toukokuussa -06 silloisen miehen kans, mutta tärppiä ei käynyt. Juuri kun sain ajan varattua lääkärille reilun vuoden yrittämisen jälkeen niin meille tuli ero (ja parempi niin). No nyt uusi mies ollut vuoden verran ja koko aikana ei olla ehkäisyä käytetty ja mitään ei ole tapahtunut.
Kevättalvella päätin että nyt asiasta pitää ottaa selvää ja niin varasin taas aikaa papaan jne. Siitä asiat lähtivät sitten eteenpäin ja tähän mennessä oon käyny verikokeissa joista kaikki arvot ok, tosin viimeisin s-prog minua mietityttää kun arvo oli 21.9 ja hoitaja ei osannut sanoa siihen oikein mitään..? Itse netistä luin kahdelta eri sivulta, jossa toisessa sanottiin että arvo pitää olla yli 16 että voidaan sanoa että on ovuloinut ja toisessa että arvo pitäisi olla yli 25?? Eli mitenhän nyt on..? Toki itse kyllä tunsin oviksen ihan selkeästi kipuna toisella puolella alavatsaa ja toimintaakin oli silloin ja kuinka sitten säikähdin kun täti ei tullutkaan siitä 14 päivän päästä vaan myöhästyi 5 päivää..No raskaana en siis ollut tai sitten tuli tosi nopeasti ulos :( Kävin myös kp10 aukiolotutkimuksessa ja siitä lukeneena innostuin kun se on monella auttanut plussaamiseen. Vaikkakin tuubat oli auki niin lääkäri sanoi että siellä oli jotain pieniä kiinnikkeitä jotka sitte aukkarissa lähti pois. Katsotaan nyt sitten tämä uusi kierto että millaiseksi venyy ja muutenkin muodostuu..nyt menossa kp 12/31. Ovista odottelen kp 18 eli 9.6, jos siis menee viime kierron mukaan..mutta nähtäväksi jää..

Mä luulen kans että on vähän sama tunne ku Sandy81 sulla, et en kyl tiiä raaskisinko lähteä töihin ja antaa isin hoitaa vaavia, vaikka mies siihen olisi myöntyväinenkin. Kyllä sitä varmaan itse haluaisi olla kaiken mahdollisen ajan sen lapsen kanssa. Kun se äippäloman pituus nyt ei kuitenkaan ole niin järin pitkä aika! 
Ja toivotaan *Mirella* todella, et ei menkat sulla nyt alkais!!
Ja tervetuloa SaRi82 joukkoon!!

Nonniin, nyt se viiva tuli sieltä ovistestistä.. Päästään siis kunnolla peittoja heiluttelemmaan :) Mitenhän päin sitä olis tuon pari viikkoa sitten? Onneksi menkkojen pitäs alkaa ennen juhannusta, niin ei tarvitte sillon enää ressailla. Toivotaan ettei ala ollenkaan seuraavaan 9 kuukauteen!
Pappi soitti eilen ja ilmoitti, että ei ehkä pääsekään vihkimään meitä.. Pitää siis ehkä aikaistaa häitä, mikä ei olis huono vaihtoehto, jos raskautuisin :) Mutta kun on keretty jo juhlapaikkakin maksaa ja varata ja ilmoitella päivämäärä lähisukulaisille niin olishan siitä oma hommansa..
En olisi uskonut, että lapsesta haaveilu ja ovistestien teko voisi olla näin mielenkiintoista :D Tuntuu, että oon perehtynyt kaikkeen lapsia koskeviin materiaaleihin tämän kevään aikana.. Ja silti löydän aina jotain uutta ja jännää luettavaa. Jos nyt tulisin raskaaksi, olisi netin raskauslaskurin mukaan laskettuaika omana syntymäpäiväni, heh.
Olin tänään 9-vuotiaan veljeni kanssa mummolassa käymässä ja hän siinä kaikkien kuullen kysyi, "Millon teille tulee vauva?" Minä en ensin saanut sanaakaan suustani, mutta sopersin kuitenkin jotain että, "Noo, eihän sitä tiedä.." Ja lisäsin, "Mikä kiire sulla on enoksi?" Johon veli sitten tokaisi, että "Se olis kivaa.." Mietin vaan mielessäni, että joo olishan se kivaa ;)

Kaikille onnea plussaukseen ja oikean ajan löytämiseen!! Onko täällä muuten muita Oulun alueelta?

jlko: Kiva että joku muukin odottaa juhannus plussaa[;)] Tilailin jo raskaustestejä odottamaan jussia :)

Itsellä kun ei ole kokemusta vauva hommailusta ennen, oli todella kiva löytää tämä palsta [:)]
Saa purkaa tuntojaan muuallekkin, eikä vaan miehelle :)
Vaikka on vasta eka yrityskerta, oon jo sortunu ostaa pienen pieniä ja älyttömän suloisia vaatteita, ja haluisin jo sisustaa lastenhuoneenkin :D Onneks mies on sentään pitänyt jalat maassa ja kieltänyt...
Ootteko odattanu menkkojen myöhästymistä kauankin ennen kun olette testaillu? Ite en oo ihan varma, että missä vaiheessa olisi paras, jotkut sanoo että voi testaa jo pari päivää ennen menkkojen alkua, ja toiset taas, että pitäisi odottaa viikon myöhästymistä!?! En jaksais odottaa yhtään kauempaa ku on pakko....Tuntuu nyt jo aivan liian pitkältä ajalta tuo juhannuksen alku[&:]
Oon jopa sortunu tuohon greippimehun juomiseen[:D]

Toivottavasti sulla *Mirella* onnistaa paremmin kuin mulla... alkoi kuukautiset eilen illalla ihan just ajallaan päivälleen [:(]
Taas täytyy kuukausi odottaa, mutta ennen juhannusta jo pitää alkaa tositoimiin!
Onkohan se tuon kierukoiden takia jotka oli yli 10 vuotta putkeen, kun oli jo pari viikkoa niin hirveän paha olo?! Kai ne on ne hormoonit ihan sekaisin sellaisen jälkeen.

Parempaa onnea kaikille muille plussaa odottaville!

Voi kunpa nyt onnistaisi. Eilen tein raskaustestin vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Negatiivinenhän sieltä putkahti. Nyt kuitenkin ollut huonoa oloa ja heikotusta, joten äsken otettiin verikoe laboratoriossa. Tulokset pitäis tulla klo 13. Saas nähdä. Jännittää huimasti

Voi surkusen surku [font="courier new"]Jaamaria!! [:(] Mut nyt ei sit muuta ku uutta yritystä!
Ja sulle *Kittie, kai niitten testien pitäisi näyttää periaatteeessa jo heti menkkojen myöhästyttyä, mut mä oon kans tosi huono odottamaan. Siskolla oli käynyt niin, et eka päivä menkkojen myöhästymisestä oli testi näyttänyt negaa, mut silti ei vuoto alkanut. Ja sit siitä viel pari päivää ni oli tullut tosi haaleet viivat. Toivotaan sulle sitten juhannusplussaa ja jlko sulle myös! Ja toivotaan myös, että saatte vihkimisasian järjestymään parhainpäin!
Mä taidan kanssa laittaa isännyydelle viestin, et tuo kaupasta greippimehua ja sit litkin illat pitkät vaan sitä! [:D] Nyt olen vasta ruvennut huomaamaan itsessäni enemmän stressaamisen merkkejä tämän asian tiimoilta ja siksi onkin todella hyvä, että voi aina tulla tänne sit kirjoittelemaan ja päivittelemään, ku ei se ukko kuitenkaan sillee ymmärrä. [:)]
Mistä saisi niitä ovistikkuja edullisimmin??? Ku olen katsellut, et aika hinnakkaita ovat, ja tällä kierrolla, niitä pitäis olla ehkä se joku 100 kpl!! [:D]

Kiitos kaikille tsemppi toivotuksista!! On tää vaan niin kiva paikka, kun saa tukea tähän asiaan!
Harmi Jaamaria ettei vielä onnistanut sinua tällä kertaa!
Jännää jännää, tänään tai huomenna h-hetki..en malttais olla tekemättä testiä, mutta pakko odottaa ainakin lauantaihin tai sunnuntaihin asti. Ennen olen testin tehnyt yleensä samana tai seuraavana aamuna kun menkkojen olisi pitänyt alkaa mutta nyt on kyllä parempi odottaa pari päivää yli, kun pettymys on sitten vielä suurempi jos tulee testiin nega. Ilta ja aamu pahoinvointi on jatkunut ja sitä normaalia alaselkä särkyä ei ainakaan vielä ole ollut mikä minulla yleensä enteilee kuukautisten alkua. *kittie, munkin tekis mieli jo hakea vauvanvaatteet varastosta ja ruveta niitä ja muita laitteleen valmiiks ja kaupoissa kummasti aina eksyy vauvojen vaate puolelle ihastelemaan pikkuruisia vaatteita, mitään en ole vielä kyllä sortunut ostamaan..
Kilo ja litra kaupalla onnea kaikille,että pian päästäisiin aloittamaan uusi ketju tuonne raskaana olevien puolelle![:D]

Moikka taas kaikille!

On tämä odottaminen sitten niiiiiiiiin tuskaisen hidasta jälleen kerran. Kierron pituushan mulla vaihtelee 23-31 välillä [>:] niin tässä sitä odottamista on ihan liikaakin. Nyt ois kp 26 menossa eikä menkoista tietoakaan. Voi niin kovasti toivon, että nyt todellakin tärppäisi!!! Tekisi mieli jo testailla, mutta en kyllä uskalla vielä. Yritän jaksaa odottaa ensi keskiviikkoon asti testin tekemisen kanssa, mutta en kyllä ole yhtään varma jaksanko. Ennen sunnuntaita en testiä kuitenkaan tee... Aaaaaargh! Pakko taas yrittää keksiä jotain tekemistä että sais ajatuksen muualle.

Tsemiä vaan kaikille muillekin "odottajille" ja toivotaan todella että pian päästään kirjottelemaan sinne raskaana olevien puolelle. [:D]

Kiitti kovasti tuesta kaikille....Kyl mun mieskin harmitteli asiaa, kun kuukautiset alkoi, mutta on se kiva kirjoitella toisten naisten kanssa jotka tietää miltä todella tuntuu sisäisesti tämä odottaminen ja niiden erilaisten tuntemuksien seulonta!
Minäkään en millään olisi malttanut odottaa testaamista jo heti töistä tullessa eilen, mutta maltoin muutaman tunnin ja sit alkoikin menkat joten.. [&:]

Heti heinäkuun alusta jännätään taas [:)]
Ja toivon että pian päästäisiin todella sinne odottajien puolelle.

Ovistestejä en ole tehnyt, joten en tiedä mistä saisi halvalla niitä nazu, mutta kannattaa etsiä netin kauttakin. Mulla kun toi kierto on just sama joka kuukausi ja tunnen sen koska ovulaatio tapahtuu niin en ole ajatellut tarvitsevani niitä.

12 päivä alkaa kesäloma ja sitä seuraavalla viikolla olisi kriittiset ajat joten pitää yrittää ottaa rennosti eikä stressata asian takia.

Tsemppiä ja vauvakuumeilua kaikille [:D]

Mimu, minäkin odotan testailua kuin kuuta nousevaa ja aina kun on kotona ei mitään muuta päässä pyörikkään, mulla on kaapissa kaksi raskaustestiä ja toivottavasti ne on viimeiset mitä tarvii käyttääkkään, tämän raskautumis toivon aikana. tekis niin mieli mennä jo toinen tekemään, mutta en uskalla vielä..
Menen illaksi töihin joten onneksi siitä saa vähäksi aikaa taas muuta ajateltavaa, huomenna aamulla sitten taas alkaa malttamaton miettiminen..

Mä olen tosi huono odottamaan, viimeeksi tein 4 pv ennen menkkoja negatiivisen testin ja sitten päivää ennen positiivisen testin. Kannattaa muuten tehdä aamuvirtsasta niin on varminta. Nyt alkaa mulla olemaan "peittojen heiluttelu" aika. Ovis laskujen mukaan vasta maanantaina, mutta täytyy alkaa jo hommiin tässä. Sit alkaakin se pahin odottelu. Juhannuksen jälkeiselle viikolle menee se testaus sitten. Mä supporttaan teitä kaikkia joilla menkat olis just tuloillaan. Jännitys on suunnatonta. Onko epätietoisuus vai negatiivinen testi pahempi? Mun mielestä ehkä se epätietoisuus kuitenkin. Kun ei oikein pysty mitään tekemään.

Jaamaria:lle halaus ja pahoittelut :( Onhan se sentään hyvä että kuukaudet kuitenkin seuraa toisiaan. Ja jos kerran menkat tuli ja kierto jotenkuten kohdillaan niin onhan sekin jo jotain.. On niinkun mahdollisuus onnistua.

Greippimehu vaikuttaa kohdunkaulan liman koostumukseen parantavasti niin, että siittiöillä olis sit mukavampi ja helpompi mennä munasolua morjestaa!! [:)] Mut siis täähän voi olla ihan täyttä huuhaata! Kaikki on kuitenkin kokeiltava!! [:D]
Mun mielestä ehkä sit kuitenkin se negatiivinen tulos on pahempi, koska siihen asti epätietoisuudesta huolimatta on se pienen pieni mahdollisuus, että sinne masuun olisi muuttanutkin joku! Ja sit ku tulee se negatiivinen tulos, ni sit taas tiputaan ja korkeelta! [&o] Meillä töissä yks jäi justiisa mammalomalle ja toinen odottaa kans vauvaa ja tutuissakin on monia odotakia. Ja nyt olen itsestäni huomannut kateutta, vaikka ihan aidosti iloitsen kavereiden puolesta, ni aina miettii, et miksen minä!

Mulla on ihan sama, töissä on nyt 5 ihmistä mammalomalla ja tuntuu että kaikki tututkin...Ja mitä oon joittenkin kanssa jutellu, raskaus on ollu vahinko, tai sitten kännissä sekoiltu ehkäsyn kanssa...Tuntuu niin väärältä, että toiset yrittää monta vuotta tuloksetta, ja sitten toiset vaan "unohtaa" sen ehkäsyn kännissä ja heti ollaan paksuna[:@]
Onneks sentään ihan lähin kaveripiiri on vielä vauvatonta, ei tarvii tuntee syyllisyyttä omasta kateudesta..Ja nyt tuntuu, että joka toinen vastaantulija on raskaana, tai juuri synnyttäny, lisää mukavasti halua saada jo oma maha[;)]

Ja ite oon tilaillu niitä testejä halpa-testi.fi sivulta, on paljon halvempia ku apteekissa...

Kiitos *kittie vinkistä, pitää käydä tutustumassa! Ja onneksi jollain muullakin on samat ongelmat kateuden kanssa ku mulla. Mullakaan ei onneksi ihan lähimmässä ystäväpiirissä kenelläkään ole vauvoja tai tulossakaan (kai). Haluu masuun on ihan kamala, ku tulis vielä tuloskin ni olis kaikki mainiosti! [;)]

Takaisin