joko nyt onnistaisi

Oih Minnuska, sormet ja varpaat ovat ristissä sun puolesta! :)

Omaa: Justiinsa pääsin täällä palstalla vollottamaan mun avomiehestä kun se sitten eilen illalla rykäs että "tänään voitaisiin harrastaa sitten seksiä ilman ehkäisyä ihan vauvanteko mielessä"...Oikeasti mykistyin ja koska olen erittäin puhelias niin se on aika harvinaista!!!!![:D][:D] mutta happyhappyjoyjoy olen!.....mutta siis miehet ja niiden sielunelämä....ja muka naiset vaikeita[;)]

Mutta eilen oli siis ensimmäinen virallinen yrityspäivä ja sopivaan ajankohtaankin sattui! :)

Voisiko joku vinkata mitä ne kaikki lyhenteet tarkoittaa? Ja miten tätä ovulaatio juttua merkkaillaan täällä...? Ja muutenkin :)

Oi, kiitokset teille ihanille tervetulotoivotuksista! Täällä on aina niin lämmin ja kannustava tunnelma.

mangue:
Onnittelut hääpäiväpäätöksestä! Tuohan on vain mahtavaa, että on ainakin helppo muistaa hääpäivä! [:)]

Bandida: Ehkäpä minäkin uskallan hipsiä sinne pitemmän kaavan ketjuun. Joo, alkaa tuo lähestyvä 31 vee todellakin tuntua siltä, että vois pikkuhiljaa alkaa tapahtua. Pari vuotta sitten ajattelin, että raskaana pitää olla viimeistään 30-vuotiaana. Haaveeksi jäi. Tarkemmin sanottuna syndet on ens viikon lauantaina, eli ikäeroa meillä taitaa olla vain ihan muutama päivä! [:D] Voiskin pienokaiset ottaa mallia ja mahdollisimman pian. Nyt siis isot plussapuhurit tulevaan kiertoon!!

Nia: Menkkakivut, höh! Mutta eihän heitetä kirvestä kaivoon ennenkuin se täti kurvaa paikalle ja toivotaan, ettei niin pääse käymään!

Paapi: Miehet! [;)] Osaavat ne joskus yllättää ihanastikin, vaikka välillä onkin vaikeaa heidän sielunelämäänsä tulkita. Lyhenteistä: ainakin yk tarkoittaa yrityskertaa/kiertoa, kp on kiertopäivä (eli kuinka monta päivää edelisten menkkojen alusta ensimmäinen vuotopäivä mukaan laskettuna).

Aphrael, minäkin ajattelin että kyllä 10päivässä kuukautisten pitäisi teroista alkaa, ensi viikolla olisi ollut tarkoitus ottaa yhteys lääkäriin uudelleen...

Pöppis, hassua että kp 37 tk:ssa tehty raskaustesti oli negatiivinen, jonka perusteella aloin syömään teroja...

Mutta nyt aamulla kun heräsin "todella hienosti" nukutun yön jälkeen "pirteänä" aamuvuoroon, oli pakko pissata kuppiin. Ja kaksi viivaa ilmestyi selkeästi liuskatestiin! [:)] MitäMitäMitä, voiko tää olla totta?!? Pitää vissiin yrittää saada pyyntö taas veritestiin, se vaan kyllä menee pitkälle ensi viikkoon kiitos vuorotyön... tai sitten vaan tyytyä tulokseen!!! [:D] 

manque, Niin,no ajattelin odotella tuonne ensviikon torstaihin että testailen seuraavan kerran..Ei siitä r-testistä saanu hyvää kuvaa vaikka kuinka yritin..Ja se testi oli erittäin herkkä.[:)] Mutta kattellaan ensviikolla sitten mitä testi näyttää silloin[:)]

Aphrael, Mulla olikin ensimmäinen kerta tuon keskenmenon jälkeen kun sain ovistestiin testi-ikkunaan edes viivan..Vaikka olen tikutellutkin aikaisemmin ja jätin tikutuksen sitten pois kun lääkäri käski lopettaa tikuttamisen etten ajattele liikaa vauvan yrittämistä tikuttelun parissa..Ja eihän tässä olla muutenkaan ajateltu vauvaa kun on ollut noita hää juttuja..Meilläkin on kirkko jo varattu 9.7.2011 ja olen pikkuhiljaa tässä ostellut tarvikkeita häihin ettei sitten kerralla tarvi käyä ostamassa kaikkea ja ei tuu sit kiire kun on kaikki valmiina[:D]

wastis, Niinhän sitä on jännät paikat[:)] No onpa kiva tietää että olet saanu ovistestiin 2 viivaa ja on vielä silloin tärpännytkin..Toivotaan että niin olisi minunkin kohdalla[:)] Et uskokaan kuinka onnellinen olen puolestasi kun sulla raskaus on edennyt jo noin pitkälle[:)] Ihanaa[:)] Eiköhän mullakin vielä jossain vaiheessa matkustaja ilmesty kyytiin jos ei nytten ole[:)]

Bandida, Kiitoksia,sitä toivon että saisin sen kunnon plussan[:)]

Nia, Heheh[:)] No toivotaan että olis kyytiläinen matkassa[:)] ensviikolla testailen uudelleen,joten siihen asti pitää odotella ja kyllä jaksanki[:)]

Paapi, Kiitoksia hirmuisen paljon[:)]

Niin ja Iiku:lle oikein paljon onnea plussasta,oli kyllä sitten todella ihana herätys heti aamusta..[:)] Nytten varmaan työpäiväkin menee paremmin ja iloisella mielellä kun oli suuri yllätys aamusella jo[:D][:)] Todella paljon tarrasukkia,liimaa ja enkeleitä matkallesi eteenpäin[:)]

Oma, pitää odotella seuraavaa testipäivää ensviikon keskiviikkoon tai torstaihin asti..Eilen avopuoliso tokaisi että "harjotellaanko vauvan tekoa"[:D] kysyin sitten vitsillä että "haluatko ees toista lasta" niin sano että "haluan ja montaki" [:D] Saa nähä saako sitä plussaa tässäkään kierrossa,sitten en enään tiiä mitä teen jos ei se plussa pärähä ensviikolla testiin..Oon varmaan sitten niin masentunu kun se pikkukakkonen olisi tervetullut tänne..[8|][&o][:)]

Yk 7

Kp 24/30

Iiku oikein paljon onnea PLUSSASTA!! [:D][:D]

Nymeria ja Bandida, mulla on on kans ens viikolla (su) 31v synttärit.

Eilen illalla laski lämpö normaali lukemiin, vaikka mulla on pientä flunssaa päällä. Toisin sanoen kurkku on nieltäessä tajuttoman kipeä. Puolisen tuntia sitten kävin pissillä ja pyyhittäessä tuli vaaleanpunaista paperiin. Luulenpa, et se täti vielä tän päivän aikana alkaa kunnolla lorottelemaan. [&o] Toinen tissi on kuitenkin vielä arka, eilen illalla, kun heitin liivit pois, hetken aikaa oikein pakotti kunnolla. Nyt on aika masentunut fiilis [:(]. Mulla on töissä ollut nyt hetken tosi vaikeeta ja oon miettinyt alan vaihtoo. Eli tää tädin tulo ei kyllä oikein paranna oloa yhtään. No onpahan päätös pas..lle viikolle!

[:)] MOIKKA KAIKILLE [:)]

...Tulin pitkästä aikaa teitä häiritsemään [&o]

MINNUSKA: No nyt se on kyllä sitä..pakko olla [:)][:)][:)] *peukuttaa hurjana*
Mun piti sinulle tulla jo aiemmin sanomaan tuosta tuhruvuodostasi,mutten sitten kerennytkään [&o][:D]
Eli sullahan on nuo kierrot heitelleet aika reilustikin..eikös?
Niin eikös sulla tässä kierrossa ole ihankin hyvin voinut ovis olla paljon aikaisemmin,kun nämä Vau-sivujen laskurit antaa ymmärtää?
Eihän naisilla ovikset joka kierrossa ole läheskään samoihin aikoihin [;)]..
Eli eli,siis asiaan [:D]..Sulla oli se tuhruvuoto kiinnittymisvuotoa [:)]
Ja nyt kerta olet jo saanut haamuviivankin testiin..jee!!!!!!!!!
Eli ihan mielettömästi nyt sitä onnea,että saat kunnon viivan tällä kerralla siihen testiin [:)][:)][:)]

BANDIDA: [:(] En osaa muuta sanoa [:(]
Olen todella pahoillani!!
Niin olisin jo teille sitä plussaa toivonut..tai itseasissa olen sitä teille toivonut joka kerta tietenkin!!!
Voimia ja jaksamisia teille [:)]

IIKU: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)]

NYMERIA: Heippa [:)]
Minäkin muistan sinut!
Luulin/toivoin,että olet jo plussan saanut,kun sinusta ei ole pitkiin aikoihin kuulunut mitään.
Todella paljon teille nyt peukkuja,että saatte sen plussan pian [:)][:)][:)]

NIA: Voi Nia Nia [:)]..sulla on niin ihanan jännät paikat siellä..ai ai [:D]
Siis sun oireesi ja tädin myöhästyminen ovat niin lupaavia oireita,että [:)]
Mää olen siis ihan täpinöissäni sinun puolestasi [:D]
Älä nyt pidä tätä hullua enään kauaa jännityksessä,vaan testaa [;)][:D]
Miljoonasti peukkuja!!!!!!!!

MANQUE: Onnittelut Hääpäivän päätöksestä [:)]
Niin ja mielettömästi niitä peukkuja [:)]
Toivottavasti saat ängetä itsesi Hääpukuun isomman vatsasi kanssa kuin se on nyt [;)][:D]

JA KAIKILLE MUILLEKIN IHAN MIELETTÖMÄSTI LÄHETÄN NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 14+3

manque: Onnea hääpäivän päätöksen johdosta! [:D]

Nia: Toivottavasti sun oireet enteilee vain pienen pientä-vauvaa masussa [:)]

Iiku:
Oikein paljon onnea plussasta!

Pöppis:
Voi Pöppis [:(] Pahoittelut. Mä ajattelin, että nyt me kaikki oltaisiin plussattu...

Minnuska89: Kiva, että hääjärjestelyt sujuu [:)] Ja toivottavasti saat nyt sen pikkukakkosen [:)]

ON: Täällä ei vieläkään tätiä näy. Nyt ois kp 31/30. Jotenkin mulla on semmoinen omituinen intuitio, että oisin raskaana. Vaiko onko vaan toiveajattelua ? [8|] Pitäis jaksaa keskittyä muihinkin asioihin kuin päivien laskemiseen, aika menee niin pirun hitaasti ja joka vessakäynti on pelottava - tuleeko paperiin punaista vai ei.. huoh..
Mitään erityisiä oireita ei ole, paitsi tuo oma tunne. Mutta muistaakseni ei aiemminkaan ollut mitään oireita, vain se, että menkat jäi pois. Elikkäs odotellaan ja odotellaan...

Pääsinkin sanomasta.. kävin vessassa ja tadaa... punaista [:@] Se siitä intuitiosta sitten...[:(]

Hannaton ja Pöppis pahoittelut tädistä[:(][:(] Täälläkin kärsitään tulvista kolmatta päivää, plaah[&o] 
No jospa ne kohta loppuis, niin pääsis uuteen nousuun[:)] Mennään sitten ryminällä toukokuisiin, kun ei huhtikuisiin päästy.
Mukavaa, että täällä on muitakin kolmenkympin tienoilla olevia, ikää mulla 30v. ja pikkuinen olis jo TOOOSI tervetullut, kun sitä joskus aatteli, että kun on tässä iässä, niin meillä jo pikkuinen olisi. Mutta ei se näytä helppoo olevan.  Ja Iikulle hirmuisen paljon onnea plussasta!!!![:)] Minnuska89 toivon niin kovasti että pikkukakkonen olis nyt teille tuloillaan[:)]!

minnuska89, mulla tuli kanssa ekasta raskaudesta rusehtavaa vuotoa alussa ja nyt se on jo 6v tyttö[:D] peukkuja sulle kovasti ja muillekkin!

Iikulle onnea plussasta!

Pöppis ja Nymeria, meitähän on sitten 3 viikon sisään 31 täyttäviä [:D] Ja tyttiskin on melkein samassa kerhossa... Toivottavasti pöppiksellä vielä iloksi muuttuis (niin kauan kuin ei kunnon tätiä on toivoa...), mut jos ei niin ollaan sitten kaikki myöskin samassa tilanteessa, uuden kierron alussa... Ite koitin ajatella tädin tulolle jotain positiivistakin seurausta ja löytyihän sekin: mä puuhaan kanssa työpaikan vaihtoa tässä, ja olis tosi ikävä aloittaa uudessa työpaikassa heti plussan saatuaan - ja miettiä et oliskohan reilua kertoa jo sopparia kirjoittaessa...

Kiitos Yönsäde, tätiä ootellessa ja sen alkaessa kyllä taas voimia vaadittiinkin, mutta nyt oon ihmeen positiivisin mielin taas lähdössä uuteen yritykseen. Jos tämä kierto ei tärppää niin syyskuussa varmaan mennään sitten inseminaatioon, joten on jotain odotettavaakin. Sulla on jo odotus hurjan pitkällä!! [8D]

hei kaikille!
täällä uusi kuumeilija [:)]
vasta toinen yritys menossa mutta eihän sitä ikinä tiedä milloin tärppää [;)]
nyt on kuitenkin pakko jonnekkin vuodattaa näitä "oireita" joita minulle on viikolla tullut!
vilu, välillä hiki pukkaa, päänsärky, kummallista nipistelyä vatsassa ja nukkumaan mennessä kunnon vihlaisuja, väsymys ja ihan uutena tuli tänä aamuna pahaolo!
testiä en kehtaisi vielä kuitenkaan tehdä kun on tuohon tädin tuloonkin vielä yli viikko.

hannaton: Voi mahoton [:@]! Harmillista, miten se ämmä kehtaakin ängätä just sillon, ku sitä vähiten kaipais.[:'(] Nyt ei muuta ku suklaata naamaan, peiton alle ja sinkkuelämää kainaloon. Sitte vaan tädin mentyä reippaalla mielellä uuteen yritykseen!

Yönsäde: Ihana miten pitkällä raskaudessa jo oot! Vielä on matkaa kuitenkin jäljellä. Käy laittaan meillekki tänne sitte massukuvia, tai ainaki linkkiä, jos oot johonki muualle laittanu. Joko te ootte kertoneet ilouutisesta muulle pesueelle? Kelle kerroit vauvasta ensimmäisenä ja millä viikoilla, siis jos iskää ja meitä täällä ei lasketa? [&:]

Omaa nappoo: Kummallinen olo kerrassaan. Jotenki semmonen jännittyny, ja yököttävä ja väsyttävä, ja pääkipuinen ja suussa maistuu koko aika metalli, tissit ei taho liiveissä pysyä, ku ovat niin paisuneet ja mitähän muuta, ainiin TÄTIÄ EI NÄY :D. Huomenna aamulla testaan. Mutta en toivo liikoja (toivonpas), en haluais pettyä taas, mutta ei se ota jos ei annakaan. Jos ei nyt vielä ole tärpännyt, niin sitten ei ole vielä ollut sen aika. Jotenki tuntuu, että nyt ois kuitenki elämässä kaikki kondiksessa ja vauva olis niin tervetullut. Katsellaan... [:D]

hiide, tervetuloa meidän kuumeilijoiden kerhoon[:)] mäkin oon vast toista kierrosta menossa ja ensviikolla sais loppuviikosta testailla.. puuh....+++++++++++++++

Iiku: hurrrjasti onnea plussasta! [:D]

Minnuska: Toivottavasti ensi viikon testailut tuottavat toivotun tuloksen! SItä paitsi 7 on maaginen luku, tai onnennumero, eikös niin? [:)] Olisi kiva mennä porukalla tuonne toukokuisiin!

Pöppis:
Ohoh, meitähän on täällä sitten oikein rypäs samoihin aikoihin syntyneitä, olen siis vain päivän sinua vanhempi! [:D] Josko meille sitten suotaisiin ne käärötkin yhtä aikaa, mieluiten tietysti mahdollisimman pian! Pahoittelut kuitenkin tädistä tällä kertaa... Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistaa.

Yönsäde: Huimasti onnea sinulle, ihanaa, olet jo ihan reippailla viikoilla menossa! [:)] Kiitos peukuista, niitä tarvitaan!

hannaton:
Pahoittelut! [&o] Nyt tuntuu täti olevan vauhdissa, kun yhden jos toisenkin luo on hiipparoinut epätoivotulle visiitille.

tyttis: Minustakin on mukavaa, kun täällä on myös meitä 3-kymppisiä. Vaikka tietysti toivoisi kaikkien pääsevän piakkoin tuonne odottajien puolelle. Itsekin vielä parisen vuotta sitten ajattelin, että olen kyllä raskaana viimeistään 30-vuotiaana. Joo, ei se mennytkään sitten ihan niin... 15-vuotiaana ajattelin, että 10 vuoden päästä (siis 25 v) mulla on jo 2 lasta. Ja PAH!

Bandida:
Joo aika hauska sattuma, kun meitä peräti 3 ihan lähekkäin syntyneitä! [:D]

hiide: Toivottavasti oireet viittaisivat siihen toivotuimpaan tulokseen! [:)] Tervetuloa mukaan!

Nia: Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä siun plussaamisen puolesta! ++++ [:D]

kitty80:
Tsemppiä piinapäiviin!

Kiitoksia kaikki onnitteluista! [:)][:)][:)]
Innoissani täällä jo hääjuttuja suunnittelen [:D]

Iiku: Valtavan suuret onnittelut plussasta! [:)]

Ja näköjään täti paholainen liian monen kimppuun taas iskenyt [:@] Pahoittelut teille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Tervetuloa hiide! [:)]  Oireet kuulostaa lupaavilta, peukkuja pidän et kyytiläinen matkassa! [;)]

Nia: Täällä jännäilen sun puolesta et miten käy! ++++++ puhallukset!! [:)] Tuu heti kertoon aamulla et mitä testi näytti [:)]

manque: Mulla on menny toi hääpäiväjutska ihan ohi, onnea oikein kovasti. Meilläkin on mies valinnut hyvät muistisäännöt meidän merkkipäiville. Kosinta tuli mun 30v synttäripäivänä 2006 ja naimisiin mentiin samaisena päivänä 2009. Eli mun synttärit, kihlapäivä ja hääpäivä on kaikki samana päivänä ja saan aina kolminkertaiset lahjat (hirtehishuumoria... ;-))

Iiku, Onnea! Ehkä paras syy ikinä siihen, että terolutit "ei toimi" :)

mangue, Ihan kätevä kyllä tuollainen helposti muistettava hääpäivä. Me ollaan menty kihloihin karkauspäivänä, jotta päivä olisi helppo muistaa eikä tarvi muistaa joka vuosi ;) Kihlauksesta aikaa jo.. hmm.. kauan :) No kuusi vuotta siitä taitaa aikaa olla. Aikoinaan uhosin, että voin seuraavana karkauspäivänä harkita naimisiinmenoa, mutta harkintakin on unohtunut tätä tavallista arkea eläessä. Ehkä sitten joskus ennen kun tulee 10v kihloissa täyteen. Tai sitten ei :) Ihana varmasti suunnitella häitä. Saa taatusti ajatukset siirtymään toiveilustakin hetkeksi aikaa toisaalle, joka toivottavasti vaivihkaa helpottaa raskautumistakin!

Täällä testattiin tänä aamuna puhdas negatiivinen. Eli tätiä odotellessa. Tästä tulee varmaan taas joku megapitkä kierto. Aika suru mieli on, kun olin niin odottanut, että nyt voisi olla saumaa, kun kaikki on mennyt kohdilleen. Kai sitä ei lasta tämmöselle voi suoda, kun ei kerta kaikkiaan onnistu. 

Takaisin