joko nyt onnistaisi

Pahoittelut teille joilla täti on pyörähtänyt taas kylään,ei se täti vissiin tajua pysyä jo poissa[:@][&o] Toivon teille kaikille TODELLA paljon niitä plussia jo.Siksipä täältä puhaltelen sylin täydeltä plussapuhureita teille[:)]

Omaa, tosiaan 16.8-17.8 tuli pyyhkiessä sellaista limaista rusehtavaa vuotoa joka jäi siihen,enään ei ole tullut mitään vuotoja pyyhkiessä..Ihme pahaolo tuli eilen illalla kun laitettiin nukkumaan,alko niin oksettaan yhtäkkiä mutta makoilin rauhallisena ja yritin ajatella muuta että se huono olo menis ohi,no se sitten jonki ajan päästä häipyi,sitten tuli pieni nipistyksen tunne alavatsaan,eilen paleli niin maan prkl:sti että piti peittoki heittää ihan korviin asti.[:D] Maha on niin turvonnu että kaveriki tokas että sun maha näyttää ihan siltä ku olisit raskaana[:D] Oikeaa rintaa nipistelee välillä,saas nyt sitte nähä mitä tää oikee on..En oikein jaksa usko edes enään että olis ees tärpännyt kun aina oon saanu pettyä niihin nega testeihin.[:(][&o] Enkä varmaan jaksa odottaa tuohon ensiviikon torstain testaukseen mutta pakko yrittää ettei joudu pettymään taas[8|] Eilen äiti,serkku,pikkusisko ja sen hellu tuli käymään kylässä ja äiti ja serkku sitten mulle tokasi että oon laihtunu ja pikkusisko sitten myös sanoi,oli kyllä aika helpottavaa kuulla ja piristikin ihan mielettömästi kun en itse tietenkään nää olenko laihtunu vai en.[:)]Ja kovalla yrityksellä olen yrittänyt puottaa painoa ja laihtua että jos tuo raskautuminen onnistuis paremmin ja niin ne kehotti mua lääkärissäki että jättäisin sokerit pois ja jos vähän saisin painoa tippumaan niin avot[:)] Pitää säheltää noitten hääjuttujen kans vaikka on 11kk häihin aikaa vielä mutta pysyypä ainaki raskauteen liittyvät ajatukset pois mielestä kun noitten hää hommien kans touhuaa,oon laatinut vieraslistan,hääbudjetin,menun,teemavärejä eri vaihtoehtoja yms yms..Ja en ole ajatellu tuota raskautumis asiaa sitten ollenkaan ja mitään stressiä ei ole enään,oli parisuhteesta kun meni yhessä välissä niin huonosti miehen kans että tuntu etten jaksa enään mutta asiat saatiin puhumalla selviks ja nytten on mennyt todella hyvin[:D][:)]

Oon kyllä samaa mieltä että raskaaksi tuleminen on niin helvetin vaikeeta ihan meillä kaikilla jotka ollaan yritetty..Eikö se vois olla vaan helppoa..Ja minäki luulin että keskenmenon jälkeen on helpointa tulla raskaaksi mutta se ei ainakaan pidä paikkaansa minun kohdalla.[:@]

PAAAAAALJON plussapuhalluksia teille kaikille ja toivon niiiiiiin paljon että teillä tärppäisi[:)]

Yk 7

Kp 23/30

Piti tulla pikaiseen lurkkimaan, ennen töihin lähtöä..

Minnuska89: Mulla oli samanlainen huono olo eilen! Olin lukemassa kirjaa jo kaheksalta illalla sängyssä, kun oli jotenkin hutera olo. Paleli ihan kauheasti. Olin kahden peiton alla ja ikkunat visusti kiinni. Sitte joskus kymmenen aikaan kun päätin, että nukkumaan pitäs alkaa ja menin mahalleni, niin tuntu, että nyt se laatta lentää! Tuntu aivan hirvittävän pahalta ja yököttävältä. No jäin siihen sitte kuitenki olemaan vaan ihan rauhassa ja yritin nukahtaa ja niin se vain meni ohi. Samoin turvotusta iltaisin täällä. Aamulla ihan normaali.

Täällä testauspäivä lähenee, eikä tätiä näy. Pieniä vihlaisuja välillä vatsassa, semmosia menkkamaisia, muttei kuitenkaan. Olisiko sittenkään mahdollista, että.... EI OLE, EI SAA TOIVOA LIIKOJA! 

Sitten semmonen galluppi kysymys arvon naiset:

Kumpi on pahempi, se että täti tulee ennenkuin ehditte testata vai se, että ehditte testata monta negaa ja sitten vasta täti tulee?

Minusta ehdottomasti pahinta on nuo negaviivat...

En sitten jaksanut odottaa ja testasin tänä aamuna negan [8|] Ettäku pitää olla niin hätäinen, vaikka hyvin tietää mikä on tulos [&o] Siltikin vielä toivossa elän, että testailin liian aikaisin, eikä sitä hormoonia ole kerinnyt vielä erittymään tarpeeksi, ääh, onko vähän naiivia [:(] Viimeksi ainakin testasin kp 46/32 vasta plussan..joten toivoa on..

Ilmottelen jos täti tulee, ei ainakaan vielä näy.

Minäki pöhkö hätäpäissäni testasin negan eilen vaikkei olis pitäny.. [:o] ei oo enää ainuttakaan testiä eikä ole rahaa ostaa ku vast ensviikol lisää joten kiltisti joutuu odottaa sinne asti. OLIS NIIN IHANAA JOS NYT TULIS <3 eikä mahu päähän et miks jotkut pultsarit ja muut hörhöt tulee raskaaks ja tällänen tavalline pulliainen joutuu kituu. niin väärin!!![:@] aamullla näin yhden äidin joka oli raskaana, huoh...[&o]

Testailusta ja negatiivisista
Omakohtaisesti olen tullut siihen tulokseen etten jaksa enää testailla yhden yhtä negaa joten pitkitän ja pitkitän kunnes täti tulee, nyt juurikin hyvä esimerkki: olisi niin tehnyt mieli testata jo viime perjantaina (kp52) mutta päätin siltikkin venyttää sen tämän viikon perjantaille ja kuinka kävikään? Täti alkoi eilen.[8|] No mutta en mä edes antanut kauheasti itselleni lupaa innostua pitkästä kierrosta kun muistaa kuinka paljon se kirpaisi silloin kun ehkäisy jätettii ja aloitettiin "yrittäminen" eikä tärpännyt. Nyt olen päättänyt ottaa lungisti, ehkä pitäisi jopa vähän olla halutonkin koko raskauteen? Toimiskohan tämä samanlailla kuten käänteispsykologia?[;)] Itse ihmettelen nyt vain ollutta pitkää kiertoa (57kp) kun en edes ole ollut mikään kauhea stressi-erkki nyt kuluneena kuukautena että mites se nyt noin pitkäksi venähti? Noh, nyt vain ootellaan tulevaa veljen(poikaa?), laskettu aika joulukuussa [:D] Ja enää alle 4kk niin päästään muuttamaan meidän ihka-uuteen asuntoon!![:D] Jeij![:)]

Mites muilla yrittäjillä, onko ollut kovakin kiusaus katsella varusteita nappuloille? Itse en voi olla selailematta netti-kaupoista kestovaippoja ja kantoliinoja [:D] Ne on kyllä tänä päivänä niin ihania! ´Varsinkin AIO-vaipat, ei yhtään liian "itu-hippeilymäisiä" [:D][;)]

ALKUPERÄINEN: Artemis
Nyt olen päättänyt ottaa lungisti, ehkä pitäisi jopa vähän olla halutonkin koko raskauteen? Toimiskohan tämä samanlailla kuten käänteispsykologia?

Anteeksi, tulen huutelemaan tuolta marraskuisista :) Itsellä on nyt 2. raskaus ja kummassakin on ollut alkuun 'panemisen' vaikeutta. Olen monasti meinannut kirjoittaa kliseen et "kun lakkaa yrittämästä niin se tulee", mutta omalla kohdalla tää on jo kahdesti pitänyt paikkaansa niin kyllä mä tavallaan uskon. Esikoista laitettiin alulle himpan vajaa 2 vuotta, kunnalliselle oli lapsettomuustutkimuksiin niin pitkät jonot että varattiin aika Väestöliittoon. Raskaustestejä kului lukematon määrä ja loppupeleissä kun kierto meni pitkäksi, haki raskaustestin kun tiesi että suurinpiirtein siinä apteekin kassalla lorahtaa täti housuun. Aikaa odottaessa vielä keskusteltiin exän kanssa että halutaanko me oikeasti lähteä siihen rumbaan ja päätettiin että ei lähdetä, ei haluttu että koko elämä alkaa pyöriä ainoastaan lapsettomuuden ympärillä ja peruin ajan. Kuinka ollakaan, reilu 2 viikkoa myöhemmin testi näytti plussaa, olisi kovin noloa ollut mennä Väestöliittoon asti teettämään positiivinen raskaustesti [:-]

Nyt tätä 2. lasta aloiteltiin reilusti yli vuosi ja kun elämäntilanne asettui hyvin uomiinsa, ruvettiin tuossa tammikuussa puhelemaan että pitäisikö sitä käydä vaan tsekkauttamassa paikat että onko mahdollisuuksia edes, miehelläkin kun oli 1. avioliitossa ollut lisääntymisongelmaa. Asiaa pyöriteltiin ja todettiin että antaapa olla ja maaliskuun alussa taas plussasin.. Eli kyllä mä uskon että sillä psykologialla on vahva vaikutus asiaan. Mulla itsellä on usko ollut ihan nuoresta asti että oma mieli vaikuttaa näihin naisellisiin asioihin hyvin vahvasti. Muistan kun teininä matkusteltiin paljon, ja menkkojen olisi pitänyt alkaa matkan aikana, monesti kävi niin että menkat myöhästyivät esim. 1-1½ viikkoa kun stressasin etteivät vaan alkaisi reissussa, ja saattoivat lorahtaa housuun lentokoneessa paluumatkalla.

Sorry omanapaisuuteni, mutta ei ole voimia kommentoida muuta...

Söin ne kymmenen päivän terokuurit, viimeisestä pilleristä on nyt 11päivää, kp varmaan jossain +50. Aivan armoton pahoinvointi, voimattomuus ja rintojen arkuus on ollut vaivana viimeisen viikon ajan. Kiltisti vaan odotellut että täti tulisi. Juuri nytkin kun viestejä selailin, piti lähteä välillä nostaa jalat ylös kun tuntui että pyörryn tähän paikkaan. Ja töihin pitäisi lähteä iltavuoroon... Uskaltaisikohan testata huomenaamulla? Toisaalta kaikki em. oireet on myös Terojen harvinaisia haittavaikutuksia, minkä vuoksi en vielä liikoja odottele. [:'(]
Mutta onko teillä muilla tullut näin vahvoja oireita teroista??

Iiku, Mulla ei tullut teroista oikeastaan mitään muuta selvää oiretta, muuta kun vanha iho-ongelma lehahti taas esiin ja sekin vasta kolmannen 10päivän kuurin aikana. Jos sulla ei täti tule visiitille siihen mennessä kun terojen lopettamisesta tulee täyteen 14vrk niin testaa ja jos negatiivinen niin yhteys määränneeseen lääkäriin. Kahdessa viikossa kun kuulemma pitäis tädin vierailla. Muussa tapauksessa annosta tarvii ehkä muuttaa tai vaihtaa koko lääke toiseen. Toivotaan toki, että kyseessä on se plussa :)

Pahoittelut kaikille negan testanneille...

Nia
, mielestäni pahempi on testata monta negaa peräkkäin. Tädin tulo ei yleensä jätä mitään arvailujen varaan, mut nega pitää usein turhaa toivoa yllä ja sit tädin tulokin on raskaampi.

Artemis, mulla on tuolla makuuhuoneessa puoli vaatekaappia vauvanvaatteita. Olen ostellut ja tehnyt kaikenlaista viimeisten 12 vuoden aikana. Se on osittain auttanut vauvakuumeeseenkin. Ja noi alennusmyynnit on kaikista pahimpia, varsinkin -70% alennukset. Vauvojen vaatteille jää vain pari euroo hintaa, niin pakkohan ne on ostaa kaappiin seisomaan! [:D] Sen verran on yrittänyt kuitenkin valikoida, et kävis hyvin molemmille sukupuolille, mut on tuolla pari aivan ihanaa mekko settiä ja tosi söpöjä vaatteita pienelle miehelle. [:D]

Iiku, söin teroja keväällä, mut mulla ei ilmennyt oikeestaan mitään haittavaikutuksia ja kierto pysyi 28 päivässä. En valitettavasti osaa auttaa sinua, oon kyllä kuullut tapauksesta, et joku oli syönyt teroja kuurin pitkään kiertoon, jotta menkat alkais. Ei ne ollut alkaneetkaan ja oli sit testannut plussan. Jospa sullakin kävisi niin onnellisesti! [:)]

Omaa, täti pysyy edelleen poissa, viikonloppuna testaan, jos ei ehdi alkaa ensin. Oireet on kuitenkin pysyneet! [:D]

Mikähän hemmetti nyt oikeen on kyseessä ku tässä huvikseni testailin nytten jo raskaus ja ovulaatiotestillä,ovis mulla oli 6pv sitten laskurin mukaan ellei sitten ole aikaisemmin ollut,sitä en tiiä ja ku tuli tuo 2pv rusehtava vuoto Kp 20-21 ja minkä huomasin sitten pyyhkiessä paperiin.Ja tänään tein nuo kummatki testit ja r-testiin tuli just silmällä erottuva viiva ja ovistestiin sitten tuli hyvin silmällä erottuva viiva..Ajattelin kyllä huomenna testailla uudelleen,ovistestistä sain otettua kuvan mutta en r-testistä koska se oli liuskamallinen ja ovistesti oli puikko joten näkyi paremmin..Voin laittaa kuvankin liitteeksi tähän niin näette..

HUOM! Vähän epäselviä kuvia kun oli niin huono valoisuus ja sitten kun on huono kamera..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6578250.jpg

ja toinen kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=6578257.jpg

Yk 7

23/30

Täteily vs. negailu:
Mä "tykkään" mieluummin testailla negoja. Jotenkin nega ei tunnu niin lopulliselta tuomiolta. Sit kun venailee pari päivää ja tätiä ei näy, pitää joka tapauksessa paikkansa et on testannut liian aikasin. Sit aloitetaankin puhtaalta pöydältä ja toivo korkealla. Silloin kun täti on ehtinyt tulla ennen testailua, on jäänyt niin tyhjä olo. Silloin jännäpäivien odotuksesta ei saakaan palkintoa eli testauksen jännitystä!

Minnuska:
Ohhoh, aika jännä, kun kiertopäiviä kohtuullisen vähän [8|] Ovistestiviivoista en hirveästi päättelisi, nehän usein näyttää selkeää, kuitenkin kontrolliviivaa haaleampaa viivaa oviksen jälkeen joka tapauksessa. Vasta kun testausviiva on kontrollia vahvempi (usein kun täti myöhässä vasta) niin kertoo todennäköisimmin raskaudesta. Mut jos r-testiin on edes jonkinlainen viiva tullut niin sehän on asia erikseen! [:)] Siitä r-testistä tuskin saa tänne kunnollista kuvaa sitten? Oliko se herkkä? Jännää [:)]

minnuska89, Mulla tulee aina ovistestiin tuollainen viiva.. Toivotaan kuitenkin, että sun raskaustestin hyvin hailakka viiva pitäisi paikkansa :) *pitää peukkuja pystyssä*

Minä en ole oikein päässyt kokeilemaan sitä menkat vs testi tilannetta, koska kierto on ollut olematon tai ainakin hyvin epäsäännöllinen. Näin ollen on ollut pakko säännöllisesti tehdä testejä kun ei ole ollut aavistustakaan, koska olisi voinut tätiä odottaa. Tässä kierrossa tiedän ja uskoisin, että mielummin odotan tätiä kuin testaan odotellessa.

Sassykissa: Mekin mietittiin että jos kävisi ihan vaan varmuuden vuoksi juttelemassa edes terveyskeskuksessa koska itse olen kärsinyt aina tod. epä-säännöllisestä ja kivuliaasta kierrosta, kun taas miehellä on vähän riskinä etteivät pikku-kaverit ui tarpeeksi ripeään ja saattaa tarvita pienet testosteroni-piikit (isänsä mm. kärsi tästä vaivasta). Kävinkin itseasiassa kevyesti asiasta keskustelemassakin meidän terveysasemalla (edellisen tädin vieraillessa oli epäilys keskenmenosta), mutta se muuttui jokseenkin tragikoomiseksi. Varasin siis ajan oma lääkärilleni puhuakseni perhe-suunnittelusta. Tapahtumasta on jo jokunen kuukausi joten selitän tämän kaikessa yksin kertaisuudessaan:
Minä: haluamme mieheni kanssa lapsia, plaaplaaplaa, lopetin pillerit puoli vuotta sitten plaplapa
Lääkäri: haluat uusia ehkäisy-pilleri reseptisi?
Minä:? Ei,ei kun me nimen omaaan haluamme jälki-kasvua, mutta kiertoni on ollut sitä sun tätä plaplaplaa.
Lääkäri: Mitä mietit, pitäisikö vaihtaa pilleriä? Joku toinen resepti kenties?
Minä: ???!?!?!?!!?!? En.... Me HALUAMME lapsia, M-I-N-Ä H-A-L-UA-N tulla R-A-S-K-A-A-K-S-I. Ymmärrätkö?
Tätä jankkausta kesti n.10.15min (ai niin lääkäri tuli vielä 15min myöhässä) kunnes lääkäri oli soittamassa lapsettomuus-klinikalle! Minä siinä sitten yritin toppuutella ja sanoin ettei tässä nyt vielä pelätä lapsettomuutta, kunhan nyt tulin perhe-suunnittelusta puhumaan ja pielessä olevasta kuukautiskierrostani, kun en ovulaatiotakaan löydä. Siinä se vaan jauho että "uudet määräykset sanoo että pitää olla yrittänyt kaksi vuotta plaaplaaplaa.." ja minä yritän uikuttaa vieressä, että ei me mihinkään hoitoihin vielä halutakkaan kunhan vaan tulin käymään.... Lopulta päästiin siihen osaan kun halusin keskustella tupakointini lopetuksesta ja kerroin että on tullut kaikki konstit kokeiltua ja aina on takaisin langettu joten haluaisin kokeilla niitä tupakka-lääkkeitä kun tutuillani on niin hyvät kokemukset kyseeisestä tavasta.
Lääkäri: ...No on niitä kyllä muitakin tapoja.. *epä-määräistä tuhinaa ja pöhinää*
Minä: niin mutta kun kaikki on jo kokeiltu..
Lääkäri: No mitä lääkkeitä sä haluat sitten syödä??
Minä:......En mä tiiä...........(Siis mistä lähtien lääkärit ovat kysyneet potilaalta mitä pillereitä hän haluaa popsia??)
Lopulta se lähetti mut vielä labraan kokeisiin jossa jouduin kysymään epä-uskoiselta labra-hoitajalta että mitäs kokeita multa oikein meinataan ottaa kun ei tuo lääkäri kertonut....
Kaiken kukkuraksi kun kävin hakemassa ne lääkkeet ja luin ohjeet niin siellä mainittiin että ei pidä syödä raskaana ja mikäli yrittää raskautta niin raskaaksi tulo tulisi ajoittaa siten että lääke-kuuri on jo loppunut... Mies kävi hakemassa saman lääkkeen työ-terveyslääkäriltä ja hän sai nipun esitteitä, varoitukset sivuvaikutuksista ja kaiken muun oleellisen lisä-höysteen mikä yleensä tulee kaikkien lääkekuurien kylkiäisinä. Voitte vaan arvata että meni se oma lääkäri vaihtoon, KOKO perheellä. Todellinen arvaus-keskus.

OHO, Tulipa tästä romaani![:-] No, mutta saipahan vuodattaa[;)]

On kiva nähdä miten kaikki (? vai onko täällä vielä joku??) ne ihmiset, jotka täällä oli kun viimeksi täällä pyörin, ovat siirtyneet jo aivan jonnekkin muualle[:)] Pitäisiköhän mun taas poistua hetkeksi niin teitäkin täällä  nyt olijoita siirtyisi tuonne odottajiin?[;)] Ei nimittäin olisi eka kerta[:D] Muutaman kerran se jo viime keväällä todistettiinkin[;)][:D]

Pitäkää tytöt vaan ne testi kaukana itsestänne, antakaa vaikka miestenne kontrolloida niiden käyttö ettei ihan pönttö sekoa täydellisesti[;)] Itsellä paljon rennompi olo kun hetkeksi unohtaa tuon vauva-koneena toimimisen[:)]

minäpä täällä taas kurkkimassa,

Ompas minnuskalla jännät paikat, mulla tuli ovistestiin 2 viivaa kun oli tärpännyt, testasin siis sillä ensin[:D]

Hei Artemis, toivottavasti teilläkin tärppäisi pian[:)]

Puhkuu ja puhaltaa plussatuulia kaaaaaaaikille !

Ihanaa wastis! Sinäkin olet jo odottajien puolella, ihanaa, ihanaa!![:D][:)] Kuule, kyllä täältä kohta tullaan![;)]   Onnea ihan kauheasti!

Heipat vaan kaikille toooosi pitkästä aikaa! En tiedä, muistaako täällä kukaan enää minua (vaikka tietysti toivon, että mahdollisimman moni silloin kirjoitellut olisi siirtynyt odottajiin!), joskus alkuvuodesta taisin viimeksi kirjoitella. Pikkuisen olen viime aikoina taas taustalta seuraillut ja josko taas mukaan hyppäisin juttuihinne.

Wastiksen puolesta olen tosi onnellinen, ihanaa, kun sinulla vihdoin tärppäsi! Ginessa onkin jo vauvautunut, liekö tällä puolella enää kirjoitellutkaan aikoihin... Kaikille muillekin plussanneille ja vauvautuneille mielettömästi onnea! Ja kaikille yritteliäille tsemppistä ja onnea matkaan! [:)]

ON: Tällä suunnalla ei ole saatu aikaiseksi plussan plussaa. En ole ihan varma, mutta olisikohan yk 12 menossa. Tai jotain. Yritys aloitettiin viime syyskuussa, syksyn ajan kierto oli 25-27 pv. Pari kiertoa jäi keväällä väliin miehen työmatkojen vuoksi, mutta eipä paljon lohduta. Kiertokin on heitellyt enemmän, kevättalvella yksi oli jopa 33 päivää, jota minulla ei ole varmaan koskaan aiemmin ollut. Viime joulukuussa kävin ultrassa ja joitain hormonikokeita otettiin. Niissä kaikki oli ok. Silti minulla menkkojen jälkeen edelleen ruskea tuhruilu on jatkunut ja nyt olen menossa lisätutkimuksiin/kontrolliin. Kunhan saisin ajan gynelle. Pari viikkoa pitää kuulemma vielä odotella, että terveyskeskukseen saadaan tieto uudesta gynestä. Mieli on ollut aika tasaisesti maassa tämän takia. Aina silti siinä (oletetun) oviksen jälkeen on toivonkipinä, mutta kun tätiaika lähenee, toivo latistuu sitä mukaa.

Nyt kp 8, kaksi viime kiertoa olleet sen 27 päivää. Vuoto loppui sunnuntaina ja tiistaina alkoi taas rusehtavat tuhruilut [:'(]. Tässä kierrossa ajattelin Prisman tikuilla metsästää ovulaatiota, kaipa sunnuntaina aloittelen. Ensi viikolla tulee mittariin 31 vee, joten se vauvakin olisi enemmän kuin tervetullut.

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!

Edittiä: Jokohan minäkin siirtyisin myös tuonne "pidemmän kaavan mukaan" -ketjuun..?

Artemis: Hui miltä tuo sun kertomus kuulostaa! [&:] Ite oon paljolti miettinyt et juurikin perhesuunnittelusta menisin juttelemaan. Lähinnä kun kierto on epäsäännöllinen, ovistesti näyttää plussaa useestikin kierrossa ja välillä vain päiviä ennen tätiä, ja välillä ei ollenkaan. Mut enpä tiiä, toivottavasti ei satu tuollaista lääkäriä kohdille.
Ja niin, et sinä foorumilta poistu, vaan siirryt meidän muiden mukana odottajiin niin pian kuin mahdollista! [:)][;)]

Nymeria: Tervetuloa takaisin, plussatuulia ja iloista mieltä puhaltelen! [:)]

Omaa pikkasen: Täällä päätettiin tänään hääpäivä [:)] 11.1.11 Jonkun mielestä ehkä turhaa numerokikkailua, mutta ainakin muistaa [;)] Aika tarkkaan silloin puoli vuotta kihlapäivästä.
On tiistai, maistraatissa hoituu vihkiminen ja seuraavana viikonloppuna pienimuotoiset hääpippalot :)

Nymeria tervetuloa takaisin![:)]

Mangue, onnea hääpäivä päätöksestä [:D] Päivä on tosiaan helppo muistaa.

Nymeria, tervetuloa takaisin... Vaikka olisin tietenkin toivonut että sun hiljaiselo olis johtunut siitä että olisitkin siirtynyt odottajiin [8|] Mä ainakin muistan sut, mietinkin välillä minne katosit - itse enimmäkseen nykyään kirjoittelen tuolla pitemmän kaavan ketjussa, tänään alkoi yk16, kai. Osaa/halua enää laskeakaan [8D] Lueskelen kyllä nämä kaikki ketjut aina läpi mutta ei jaksa enää kaikkiin ketjuihin samaa tarinaa kirjoittaa kun täällä jo toista vuotta palstailee... Kommentoin vaan kun on asiaa [:D] Mehän muuten ollaankin sitten aika tarkkaan saman ikäisiä, mä oon n. viikon sua nuorempi, heh. Samaa mieltä kyllä siitä et 31 olis jo korkea aika saada se eka plussa!

Artemis, joskus sitä tosiaan ihmettelee mistä noita arvauskeskuslääkäreitä sikiää.. Itekin osais paremmin! [&:]

Manquelle onnea hääpäivän päättämisestä ja minnuskalle tsemppiä, jospa sieltä kunnon plussa olis tuloillaan...

Itsellä siis tänään tuli täti kylään, ja kuudestoista yrityskierto käynnistyi *huoh*

Nymeria: Tämäkin muistaa sinut. Toivottavasti visiittisi jää tällä kertaa oikein huippu lyhyeksi. Plussaa puhaltelen täältä sinne oikein kovasti!

Minnuska: Jännättää sun puolesta ihan sikana! Toivottavasti oisit plussannu ja siellä ois kyytiläinen jo matkassa. 

Täällä on ollut ihan hirveät menkkakipuilut koko päivän. Ne tulee semmosina aaltoina ja kestää hetken, menee pois ja tulee sitte jossaki vaiheessa uudestaan. Olin koko päivän töissä jalat ristissä silleen, että kooooohta lorahtaa ja palijon, mutta eipä tullukaan mitään. Ei etes tuhrua paperiin. Ei kerta kaikkiaan mitään. Mutta maltan vielä mieleni ja venytän testausta. Odotellaan rauhassa. Miehenkin asia edistyi! Hän pääsee maanantaina lääkäriin, joka osaa sanoa tarkempaa kommenttia asiaan ja päästää miehen ehkä leikkausjonoon. Ollaan ihan mielissään oltu jo viikko. Ei malteta odottaa maanantaita.

Takaisin