joko nyt onnistaisi

Nia: Pahoittelut...[:(] Kyllä se vielä onnistaa, ja sitten varmasti tulee ylitse täydellinen lapsi![:)] Don´t stop believing!

Voi vitsit noita kaikkia hääpäiviä/kihlapäiviä...Alkaa tämä vauvakuume muuttua toisenlaiseksi...hehehe

Omaa: Veikkaisin että itsellä on nyt aikamoiia oviskipuja, hyvä vaan![;)] vatsa on aika arka ja alavatsaan pistelee...myöskin hitusen sekaisin on nyt ollut päivän verran joten kiva tänään töihin mennä! inhoan yleisiä vessoja...[:'(] JA kaiken tämän keskellä pitäisi pupuilu kiinnostaa... No ehkäs sitä intoa jostain tulee, ei vaan tunne oloa nyt kovin seksikkääksi [:D]

Nia pahoittelut negasta[:(][:(] 
Hiide tervetuloa joukkoon!
Täällä alkaa pikkuhiljaa olla täti lähtövalmiudessa tältä kierrolta ja aattelinkin hyvästellä ettei tartteis nyt enää tän vuoden puolella enää tulla käymään[:)] Ja mielialaki alkaa jo olemaan taas parempi[:)] Ja sitten oon ollu ihan hölmö, kun oon aatellu, että jos menkat tulee suht säännöllisesti, niin ovuloi joka kuukausi, mutta ei se vissiin niin taida ollakkaan, vai miten? Mulla on ollu iso aukko mun tiedoissa tässä kohtaa näköjään. Pitänee hakee niitä ovistestejä, niin näkee ovuloiko sitä edes[8|] Että tämmöisiä mietteitä tällä kertaa[:D]

Nia: Eikä! [:(] Voi ei, pahoittelut, jotenkin niin uskoin et plussa tulisi. Mut odotellaan nyt jos vaikka kierto olisi pidempi ja siksi negaa näytti. Tsemppiä! [:)]

No on täällä näköjään muitakin kenellä helposti muistettavia kihla/hääpäiviä.
Tatjuskalla muistettavaa kerran vuodessa kolminkertaisesti ja Aphraelilla joka neljäs vuosi [:D]

Ja joo, kyllä tuo häiden suunnittelu onneksi vie tilaa mielesetä, niin ei ole vauvajutut koko ajan päälimmäisenä. Itse asiassa poistin tuosta Vau:n etusivulta tuon laskurin, etten päiviä kyttäisi. Kierron pituudesta ei muutenkaan tietoa... Katsellaan miten käy [:)]

Tyttis:
Mulla ei tietoa kyllä löydy, mutta ite oon entistä epävarmempi ovuloinnistani kun aloin tikuttaa. Joten jos aiot tikuttaa, niin suosittelen digitaalista, vaikka kallis onkin. Itse viivoja tulkitsin ja ensin hämmensi nähdä koko ajan selkeää haaleaa viivaa. Sitten kun se vahvistui selväksi plussaksi, olikin aika tälli nähdä ne vahvat viivat uudelleen parin viikon päästä. Ja siitä täti 9pv päästä.

Mut ovulointiin liittyvät asiat kyllä kiinnostaa, eli jos jollain jotain spesifiä tietoa niin antaa palaa! [:)]

Nia: Vois surku! Pahoittelut! Mutta kun se täti on käynyt ja tehnyt tepposensa, niin sitten taas uudella uutta yritystä. Niinhän se menee, vaikka ei jaksaisi enää aina positiivista mieltä pitää yllä. Voimia sinne! *Rutistus*

Paapi: Nyt sitten ahkerana oviksen aikaan, kyllä se mielitekokoin tulee, kun pikkuisen lämmittelee! [:D]

tyttis: Joo täti oli sitten käymässä nyt viimeistä kertaa siun luona piiitkään aikaan, näin uskomme! [:)] Ja niinhän se valitettavasti on, että vaikka ois kuinka säännöllinen kierto, nii se ei vielä takaa sitä, että ovulaatio tapahtuu.

Itse aloittelen ovistikutukset tänään. Paketissa (Prisman Pre Check) sanotaan, että 27 pv:n kierrossa pitäis aloittaa 11. päivänä, mutta mie aloitan jo tänään (kp 10), kun ei se kiertokaan niin säännöllinen ole. Toivottavasti saan vahvan viivan aikaiseksi sjossain vaiheessa ensi viikolla.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [:D]

[:)] MOIKKA [:)]

NIA: [:(] Suuren suuret pahoittelut negasta [:(]
Olen niin surullinen teidän puolestanne!!
*SUURI VOIMAHALI*
Kyllä teille on tarkoitettu se oma pieni käärö..aivan varmasti!
Tai sitten testasit vain vähän liian aikaisin ( toivotaan ainakin näin ).
Hirveesti voimia teille [:)]

NYMERIA: KIITOS onnitteluista [:)][:)][:)]
Peukkuja ovistestailuun [:)]

BANDIDA: Sulla on sitten mahottoman positiivinen asenne..ihanaa [:)][:)]
Mutta niinhän se pitääkin olla,jotta jaksaa elää tämän elämän tuomat niin hyvät kuin huonotkin puolet rinta rottingilla eteenpäin [:)]

MILJOONASTI EDELLEEN KAIKILLE TAIKAPUHALLUKSIA..TOIVOTTAVASTI TEPSII [:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 14+4

Minä nyt poistun ainakin kk tältä foorumilta (jos pystyn). Yritän keskittyä muihin hommiin ja unohtaa päivien laskemiset yms. ja elää niinkuin elän =) Kerron kyllä sitten taas jos jotain on tapahtunut [:)] Pitäkää kannustus yllä!

Nia, todella isot pahoittelut negastasi,toivotaan että olet testannut liian aikaisin ja että se täti pysyis poissa ja nega muuttuisi plussaksi vielä[:)]

Omaa, täällä tänään tullut ihme menkkakivun oireita ja nipisti kummaltakin puolelta munasarjoista..Nälkä kurnii mahassa melkeen kokoajan[8|][&o][:@] Mutta enään 5pv niin pääsee testailemaan onko VIELÄKÄÄN tärpännyt tässä kierrossa..Ja jotenkin vaan uskon että ei ole..[:(][&o] Mutta senhän näkee sitten testipäivänä mitenkä käy,tuleeko pettymys vai mikä[>:] Kauhee turvotus oli taas eilen kun maha oli ihan kivikova ja selllainen pallo että näytti ihan siltä ku olisin ollu jo 6kk raskaana[:D][:)] Mieskin aina sanoo että "aletaanko me harjoitteleen vauvanteko hommia" tai että "pitäiskö harjotella tekemään sitä vauvaa kun ei oikein muista enään miten sitä tehtiin" [:D][:D] Jännätäänpäs sitten tuonne ensviikon torstaille saakka että tuleeko mitään matkustajaa..[8|]

NIIN JA PITI MUUTEN KYSYÄ TEILTÄ MUILTA ETTÄ ONKO TEILLÄ OLLU KOSKAAN OVULAATION JÄLKEEN MAHA SEKAISIN?? Mulla eilen illalla ja tänään on ollut maha vähän sekaisin,vaikka normaalisti olen syönyt yms..[8|] Enään 4pv niin pääsee testailemaan jo[:D][:)] Närästys on tänne tullut,ei pysty enään edes 2 kuppia juomaan kahvia..Alavatsassa nipistelee oikeen mukavasti tuolta oikealta puolelta munasarjoista.[:)]

Mutta paljon plussatuulia kaikille++++++

Yk 7

Kp 26/30

Kiitos kaikille onnittelijoille!!

En sitten kerinnyt töiltä perjantaina soittamaan tk:hon, vaan tulin apteekin kautta kotiin. Eilen aamuna tein CB:n digitestin. [:)]  RASKAANA +3VIIKKOA, eli hedelmöittyminen lienee tapahtunut juuri veritestin aikoihin/jopa viikoa ennen, ja siihen päälle kun aloitti terot. Uskomatonta... Nyt vaan jännittää, onko kaikki kunnossa. En oikein osaa iloita, ennen kuin pääsen näkemään uä:ssä, että siellä ollaan todellakin kohdun sisäpuolella. [;)]

hannaton: Hyvä on välillä pitää taukoa, itse olin muutaman kuukauden poissa foorumilta. Tosin suurin syy oli ajanpuute, mutta välillä on hyvä ajatella muutakin kuin kiertoa ja laskea päiviä. Kovasti tsemppiä ja kerrohan sitten, jos on uutisia! [:)]

Minnuska: Odottavan aika on pitkä... Varsinkin odotusta odottavan! Vauvantekohommat ja niiden harjoittelukin on ihan mukavaa puuhaa, jospa se aikakin kuluisi nopeammin! [:D]

Iiku: Kuulostaa niin ihanalta! [:)]

Eilen aloitin ovistestailut siis ja tulos oli odotetusti negatiivinen. Tuhruilut taitavat onneksi olla tältä erää ohi, eilen ei enää tullut mitään. Sadepäivä, taidanpa kietoutua viltin sisään. [:)]

iiku,onnea plussasta[:)] nia, odotan jännittyneenä mitä testi näytti[:)] plussaa toivottavasti!
omaa: ei mitään uutta, tätiä odotellaan josko tulee käymään viikonloppuna, olo oli yks päivä (olisko ollu pe illalla) heikko, vatsaa nipisteli ja oli pahaolo mut oli aamuun mennessä ohi. Mitä lienee ollu[:@] kaverit tsemppaa kokoajan, ihanaa <3 kait se tästä iloks muuttuu! Mistä noita laskuri kuvia saa? Oon pihalla[:-]

Tänne saatiin tänä aamuna kauheaakin kauheampi täti... Kirjaimellisesti.

Heräsin aamulla järkyttävään vatsakipuun ja menin vessaan ja verta tuli loristen. Ikinä en ollut näin kipeä ollut. Otin kaksi 400mg buranaa ja yhden 500mg panadolin ja yritin jatkaa aamutoimia. Eihän siinä mikään auttanut ja itku tuli, sattui kamalasti. Lähdin kuitenkin töihin ja töissä meinasi tuon kivun kanssa lähteä taju. Verta valui kahdessa tunnissa neljä siteellistä, elikkä melkoisen runsaasti. Yleensä mun menkat on melko niukat. Soitin sitten hädissäni naistentautien polille missä minua on hoidettu ennenkin ja sieltä ohjasivat omaan tk:hon. No, lähdin sitten töistä kymmenen jälkeen tk:hon ja siellä suoraan tarkkailuhuoneeseen. Hoitajat pitivät koko ajan seuraa ja olivat suloisia. Sitten tuli lääkäri. Paineli mahaa ja meinasin potkaista sitä, kun sattui niin paljon.. Lääkäri: "tässä kaksi päivää sairaslomaa ja kipupiikki pakaraan, mene kotiin". Minä olin, että mitä hittoa? En pystyyn kivuiltani päässyt ja kotiin pitäisi mennä....

Ihmeellistä hommaa. No nyt sitten kotona kärvistelen. Huomenna menen yksityiselle gynekologille ja sieltä saan varmaan lähetteen sairaalaan. Ei tunnu normaalilta täteilyltä tämä. Kyllä tässä on nyt jotain muutakin taustalla tuon kivun takia, ehkä PCO oireilee tai endometrioosia tai jotain vastaavaa, minun mielestäni pitäisi tutkia, koska tuo lapsihaave kuitenkin on. Huomenna selviää lisää.

Mutta jos jotain positiivista tästä tilanteesta täytyy hakea, niin onpahan ainakin kierto säännöllistynyt. Edellinen kierto 30pvää tämä 31pvää.

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin. Pistäydyn kertomaan kuulumisia, kun tiedän enemmän. Pitäkää lippu korkealla ja plussailkaa oikein urakalla!

Nia: Mene ihmeessä tutkimuksiin kun voi olla vaikka keskenmeno vai onko siellä mitään rihmaa vai ihan kirkasta verta vaan ilman möykkyjä?

Nia: Noi terveyskeskukset on vihonviimisiä paikkoja naistenvaivojen kanssa. Mäkin sain kipulääkettä ja sairaslomaa vatsataudin takia 3pv ja seuraavana päivänä lähetteen suolitukoksesta epäiltynä vaikka mä sanoin että mulla on kohdunulkoinen raskaus kun menin valtavan kivun ja vuodon takia terkkariin. Lopultahan mut vietiin ambulanssilla TAYSiin ja todettiin verenvuoto vatsaonteloon. Päätin että raskausasioissa en mene enää koskaan terveyskeskukseen ellei oo ihan pakko.

nia,voi ei toivottavasti ei olis mitään vakavaa. mä niin jo odotin että sulla olis ollu plussauutisii. Kerro sitten huomenna mitä se gyne sanoo. Jaksamisia!

Tatjuska: Mää oon kans menettäny uskoni terveyskeskuslääkäreihin ihan kaikissa asioissa. Ensin ne tyri pari vuotta sitte nämä mun kilpirauhasasiat ja ehdottelivat kaikenmaailman syöpiä ja muitan, ennenkuin hoksasivat, että verikokeet oli tehty väärään aikaan. Ja ei ne löytäneet mun kohtutulehdustakaan siellä... ei ollu kuulemma tulehdusarvot koholla ja ihan selkeästi näkyi sen tyylistä vuotoa kohdunkaulassa että tulehdus siellä oli. Miestä sanottiin luulotautiseksi ja hänellä on synnynnäinen aivovamma. Että semmosta hoitoa sieltä. Täällä ei pääse hoitoon ku mummot ja juopot. Huomenna tosiaan sinne yksityiselle gynekologille, eiköhän rahalla saa hoitoa. Ei itsellä olisi vara moisiin tutkimuksiin mennä, mutta onneksi isä on niin ihana, että auttaa.

Tuossa jo jonkun aikaa oli ihan ok olo, mutta nyt taas alkaa kipuilu, huomiseen puoli kahteen pitäisi jaksaa. Nyt jos menee vielä huonommaksi, niin lähden kyllä päivystykseen. Mutta sielläkin periaatteessa turha käydä.

nia, juu kyllä ne yksityiset on vaan paras vaihtoehto vaikka maksaakin rahaa,mutta toisaalta se on pieni summa siitä, että tietää että mikä mättää ja missä. Voimia!!!

Nia, voi surku tuon sinun homman kanssa,olisin toivonut sinulle sitä plussaa todella paljon..Toivottavasti ei ole mitään vakavaa nuo sinun kauheat veren vuodot yhtäkkiä ym.[8|][&o]

Omaa, täällä tänään tuli päivällä ihme kauhee kipu vasemmalle puolelle munasarjoihin ja tuntui ihan oviskivuilta mutta ei kestänyt kun suunnilleen 5min ja meni ohi..[8|] No senhän näkee torstaina kun pitää testailla silloin että mitä se oli,tänään on ollut sitten menkkamaisia kipuja ja hieman ällöttävä olo..Toivottavasti nuo menkat ei ala torstaina.. Niin ja aamulla on ollu tukkoinen nenäkin[:'(] Rinnat näyttää että ne on turvonnu..Mutta tiedä sitten[:)]

Toivon teille ystäväiset paljon plussatuulia ja onnea teidän uuteen yritykseen++++++++

Yk 7

Kp 27/30

Takaisin