joko nyt? --- lähdön tunnelmaa

No ei ollu tosi kyseessä ainakaan vielä.[>:]
Sain kykiasennossa taas unenpäästä kiinni ja herätessä ei ole paria pierua kummempaa tapahtunut.

Taisi olla se sellainen harjoituspvä täälläkin.

Väsyttää ihan törkeesti kun on supistellu melekin vuorokauden ja nukkunu vaan muutaman tunnin.
Ajattelin nyt ottaa mahd.paljon unta palloon jotta jaksan sittenkuin tulee lähtö.
Sehän voi olla vaikka kuinka pian kun se jo näin varottelee...[;)]

Sen verran supparit auttoi jotta maha valahti alas ja tissit turpos[:D][:D][:D]

Jeps,seksiä kokeiltas vaikka heti ku pystyis,mutta mulla on tullut raskauden myötä suonikohjuja alapäähän jotka on ihan pirun kipeitä että pestäessäkin melkee kyyneleet valuu,joten taidetaa jättää se S käyttämättä :)
Mulla kanssa limatulpasta tuli vähän pari viikkoa sitten,iski kauhean huono-olo sillo ja mahaa väänti kurjasti ja pöntöllä istuinkin puoli iltaa,tämä meni kuitenkin ohitse ja mitää vastaavaa ookkaa sitte oll utän jälkeen kun vaa nipistelyä,liitoskipuja,paukkumista lantiossa ja pulinaa sekä sitte sillo tällö lieviä supistuksia..että näin minulla.. kuinkahan synnytyksessä sattuu ja siinä vaiheessa kun ne sorkkii mentäessä synnärille kun on alapää noin kauhian kipee :/ mut pyydänki heti mentyä kohdunkaulapuudutteen ennen ku alkaa sorkkia yhtää :)
Nyt vaa ootellaa tulee vkln aikaa mitää kummempaa..
Nukkumaan pystyn tosi hyvin että herään kyllä useita kertoja wc:een yöllä,käy välillä hermoille itelläki se ramppaaminen..

Kirppu, mulla neuvolantätsy meinaski yheks S:ks Shoppailua [:D] En sit tiiä minkä S:n on pois ottanu, mut ei ollu ainakaan seksi.. eli siivouksen tai saunan... 

Nonii.. mut mä asun käpykylässä ja tääl mitää oo :D shoppailin eilen savulohta torilla ja kaikkee muuta krääsää yhessä liikkeessä :D ei ainakaa se auttanut ja silloinkin kävelin yhteensä sen 4km ;)
Meillä ei ole tässä saunaa ku asutaa rivarin kaksiossa,joutuis menee mun porukoille saunaan ja ois se näky ku siel alkais synnytys ;)

Purrilla ei kyllä varmaan mene kauan..toivottavasti[&o].
Mutta on toi limaeritys ja särky kyl lupaavan kuuloisia oireita[;)].

Ensimmäinen särkylääke kurkusta alas! Katotaanko koveneeko kivut illan mittaan.. 

Juu jos Purri olis seuraava lähtijä.... Mä viel kärvistelen täällä[:'(]  Oireet loppuneet

Tere tulemast miunkin puolesta, Kirppu^! Toivotaan toivotaan, että pian päästään "tositoimiin" ;0)

Täällä oli "ensimmäiset aaveet" jostain tuntemuksista - johan niitä on odotettukin! Tunnin päikkäreiltä (?!) heräsin moiseen mitättömään jomotukseen, jonka kyllä pysyit touhutessaan sivuuttamaan. Piirrän kuitenkin rastin seinään - jotain tapahtuu! Päänsärkyähän on ollut jo pari viikkoa silloin tällöin, mutta muutoin vielä mennään täysillä touhuten - kuten ennenkin.

Vitsailimme eilen eläinlääkärin ja tallinomistajamme kanssa kun he vannottivat heti laittamaan viestiä kun "varsominen" tapahtuu, että olisiko pitänyt laittaa synnärin numeron tilalle meidän eläinlääkärimme numero - eläinhän se ihminenkin on. >0D Ilmoitettavien lista tuntuu kasvavan...

Hiisi, nyt viikonloppuna jännitetään sitten kuinka monta "syysmyrsky" -vauvaa syyskuulaisille syntyy! Hyviä vointeja kaikille mammoille sekä rentoutumishetkiä ukkojen kainalossa kynttilän valossa. <3

Ja taas supistellaan...[&o][&o]
oon supistellut noita harjotuksia jo monta kuukautta mutta nää kun on noita kivuliaita koko ajan, mutteivat vaan tahdo äityä niin pahoiksi jotta sairaalaan lähtisin...
No valvotaan taas yötä myöten...
kohtu on ihan hellänä jo ja vauva niin alhaalla että ylhäällä olo on tuskaisaa...

raportoin taas matkanvarrella...
öitä

Mulle on synnäriltä annettu ohjeita suppareihin(2x500mg) 1g Panadolia ja lämmin suihku. Kannattaa kokeilla, on turhan rankkaa kärsiä kipeistä suppareista viikkoja/kuukausia etukäteen. 

Tuo lämmin suihku onkin aika hyvä konsti. Itsellä kun alkoi jo viikko sitten noita episodeja, joissa tulee aikas kipeitä suppareita 10 minsan välein niin lämpimässä suihkussa istuskelu on ollut paras apu!

Alkuviikostahan tuli vuorokauden ajan verta ja limaa ja sit ollut suht hiljaista lukuunottamatta erinäisiä muita kipuja ja vihlomisia, iskiaksia ja paineentunnetta ja ripulia ja aamu- (ja välillä myös päivä-) pahoinvointia. Nyt tässä iltasella on ruvennut taas suppaamaan, mutta tällä kertaa toivon, ettei tää tästä nyt edistyisi. Isäntä lähtee päiväksi pakolliselle reissulle huomenaamulla ja tulee vasta aikaisintaan alkuillasta kotiin, joten jalat ristiin vaan! Jos tässä nyt jotain dramaattista tapahtuisi ennen aamua, niin se voi sen reissun perua, mutta sitten sinne olis lähdettävä melkein siinä synnäriosastolla vietettävänä aikana tai heti kotiutumisen jälkeen, joten parempi kun nyt ehtis vaikka ennen synnytystä.

Tiukkoja supistuksia ja vesienmenoa vaan kaikille, joille se nyt sopisi [:D] Mä voisin ottaa taas kaikki hommelit sitten aikaisintaan huomenna illalla!

Ostetaan pari vokaalia --> V** V*tt* S**t*n* P*rk*l*... [:@]

Eli ei täällä mitään ihmeellistä edistymistä ole tapahtunut, eli ei se siitä pyhästä hengestä pidemmälle päässy. [>:] Jotain kivuliaampia suppareita on, mutta ei mitään tietookaan samasta lupaavasta tahdista kun siellä opistolla aamusella. Nukuttaa, eteenpäin liikutaan kun apinoiden planeetalla ja nälkä olis kanssa koko aika, mutta kaikki etoo.

Kattelin tarkemmin äitiyskortin merkintää nyt iltasella ja siitä tulkkasin, että kohdunkaula on pehmennyt jonkin verran ja auki 1-2cm, mutta kanavaa on vielä se 3cm. Näihin kuviin ja tunnelmiin - tää muija kipasee vielä kerta kiellon päälle koiruuden kanssa ulos.

P.S: Äijä joutuu kyl huomenna semmosiin hommiin, että multa saa vaikka paikat tippua hampaista jos niikseen... [:@][;)][:D]

Celinalle: ei maksa paljon (kyselen sitten syssymmällä Javasta vinkkejä[;)]), joten tässä nämä : o,i,i,u,a,a,a,e,e,e[:D]

Tännekkin tuli kuin tulikin eilen sellaista supistusta, että jo tuntuikin jossain.., joten leffan katsoin pallo päällä heiluen.
Pääasiallisesti iloitsin, että eivät kovin pahaksi äityneet, koska kipu keuhoissa ja henkitorvessa oli myös sitä luokkaa[:o]... ja että nukahdin ja sain nukutuksi 2x3 tuntia[:)][:)], ilman että kunnolla heräsin tossa välissä...

Joten katsotaan, minkälaista jännitysnäytelmää saadaan katsella meidän syyskuisten lähtijöiden kanssa...

"Vieraisiin pöytiin" huutelen tässä [:D] Mutta ajattelin vain todeta, että tuo suihku oli kyllä oikeesti hyvä, lääkketön kivunlievitys. Minä istuin sairaalassakin jumppapallon päällä kahdessa erässä yhteensä yli 3h. Mikäpäs siellä istuskellessa kuumassa suihkussa, kun ei tule omaan vesilaskuun [;)]
Tsemppiä kaikille koitokseen!

Kuuma suihku rokkaa!!!
Mä kun en noita pilereitä tykkää syödä, nin istuinkin melkein koko eilisen suihkussa. Kaikkia lämpötiloja kokeiltiin kun oikein sattu[:D][:D][:D]
Nyt ei tartte itteesä pestä ainakaan viikkoon, sen verran syväpuhdas olo.[8D]
Mut tosiaan, ihanasti rentoutti vaikka olikin lionnu jo pitempään...

Muuuut sit... mulla meni niin pinna kun vatvottiin ees taas nin nappasin sen panadoolin yötä vasten.
Kaikki vaivat katos, muutaman kerran heräsin pissatukseen tai kummaan kolotukseen.
Ainakin sain nyt levättyä, nyt olis voimia (vinkkinä jumalille!!!!)[8D][;)]

Nyt on kummallisia olotiloja, joitakin omituisia supistuksia, selkä ja peräsuoli[:'(][8D] hellänä...
katellaan mitä päivä tuo tullessaan? (vauvoi vauvoi vauvoi!!!!!)

Miiuhoolta hyvä vinkki toi pallo+suihku, laitan kokeiluun (toivottavasti jo tänä iltana[:D][:D])

Tää ois nyt valmis lähteen[;)] Aamu meni hiusnaamion, kasvonaamion ja jalkakylvyn merkeissä+ päälle se kuuuuuma suihku. Nyt on tää mami puhdas ja hiuksetkin nätisti laitettu, sairaalakassi pakattu ja tarkistettu. Enää ei puutu mitään muuta kuin se lapsiveden meno tai ne kunnon supistukset[:D][:D]

Taitaa olla isäänsä tullut vauveli. Jos olisi tullut äitiinsä, niin olisi syntynyt ajoissa ja jo aikoja sitten, mutta jos isäänsä, niin ei olisi ihme vaikka tulisi sen 2vko myöhässä. Isänsä kun on välillä yhtä hankala, jos jonnekin haluaisin tai jotakin haluaisin tapahtuvan, niin ei. Kestää kestää[:@][;)][:D]

Kiitos kuuma suihku-vinkeistä. Eikös sen jumppapallon kanssa kylppäriin meno oo aikaste liukasta? Jotenkin tuntuu, etten uskaltaisi tai ainakin pelkäisin koko ajan, että muksahdan maahan.

Sama kuin PojanÄidillä, että alkaa oleen jo ihan tarpeeksi näitä hyvin nukuttuja öitä pohjalla, että voisi jo senkin puolesta mennä.

On täällä kyllä ihmeen sitkeetä porukkaa[:D][;)]

Itkettää jo tällänen...

taas supistellaan. Tulee välillä rajusti ja välillä "hellästi", osin riippuu asennostakin. säännöllisesti tulee 6 min välein.

Mut nyt on jo pakko ottaa uus asenne tähän touhuun, muuten lähtee mielenterveys!!!!!!!
Lähdetään supisteluista huolimatta ostarille kirjastoon ja syömään niiiiiiiiiiiiiin iiiiiiiiisooooooot jäde-annokset et jos vielä ensiviikolla ollaan kuvioissa niin aijon taas ottaa omakseni BG tittelin[:D][:D][:D].

Tätä supistelua voi jatkua viikkotolkulla enkä tod aijo sitä viettää sohvalla laskemassa minuutteja...
Vietän normi aktiivista elämää suppareista huolimatta, kyllä sen sitten huomaa touhutessakin milloin on tosi kyseessä.
vittusaatana!

voi voi meitä .. mulla ei vielkää tapahu noinkaa paljon ku teillä :)
iha ku ei oiskaa raskaana ollenkaan ja vkoja on nyt jo 40+5..
suihkussa istuin eilen reilun puoli tuntia huvikseni ja sillo supisti kaks kertaa ja hyvä ku ees tunsin.. nii ja tänää aamulla oli ylävatsa hiukan kipeä mut seki meni ohi.. eli oottelu jatkuu..

Tämä mammakin vielä yhdessä koossa...ei mitään erillaista eiliseen. Paitsi nukuin 7h putkeen viime yönä [:)] Siltikin väsyttää...

Asiasta KukkaKeppiin!!! Jännä on Viime Yönä Lähtenyt Synnärille Puolen yön aikaan. Vedet Läks [:D]
Hih! Eli emäntä kurvasi mutkien ja kurvien takaa ja taklasi mut!!! [;)]

Takaisin