Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?

Tässä päivitystä meikäläisen masusta. Kuva otettu tänään 26+6. Viimeisen parin viikon aikana tuo on ruvennut ihan tosissaan pämpöttämään. [:)]

 
Voi ku minunki maha ois yhtä suloinen kuin Vaavin! [:)] Tissitki näyttää ihan jäätävän kokosilta [:@]  Tässä siis rv 28+4

 
Vauvamasuja laidasta laitaan viikoista riippumatta. Jännä miten erilaisia kokoja niissäkin voi olla [:D]
Mun todellinen vauvamasu alkoi kasvamaan n. 4 viikkoa sitten silminnähden; tuntuu että jokainen päivä olen pulleampi ja pulleampi.
Kiloja oli tullut viime to mennessä 5,3 kg (oli hieman laskenut viikkotahti edellisestä), mutta nyt tuntuu siltä että kiloja on tullut pelkästä vauvasta 2 kg viikon sisään...parin viikon päästä neuvolaan taas joten saapi nähdä kummoista masua kantelen silloin matkassa mukana. [:)]
 
Hei!

Tässä päivitystä masukuviin. Viikkoja 29+3... enää n. 10 viikkoa jäljellä!!! [:D]

Painoa on kertynyt lähtötilanteeseen n. 5,5 kg. Edellisessä neuvolassa pyörähti uudelle kymmenluvulle. Ikinä ennen en olekaan painanut yli 70kg. Mahan kasvu kulkee sievästi käyrällä, ihan pikkuisen keskikäyrän yläpuolta. Kuitenkin mulle kommentoidaan jatkuvasti, kuinka se on vielä NIIN pieni. Itsestä se kyllä tuntuu jo tosi isolta. Vähän kauhistuttaa, että pojan pitäisi kasvaa vielä ainakin 2kg ennen syntymää: apua. [:D]

 
masupäivitystä 26+0 <3 [:)]
painoo tullu lähtöpainosta +7kg [:D]
 
voi, teillä on niin sieviä pieniä masuja.. oottakaapa ku näätte tän mun röllykän.. [:D][:D]
 
ompas tänne tullu masujen kuvia, ja kaikilla niin erikokoisia sieviä ja ihania kumpuja [:)]
itselläni tässä menossa 29+0 ja olo alkaa olee jo tukala [:D]
kyykkiminen sun muut ei enää nii suju ja huomaa olevansa vähän kömpelön puoleinen [:D]


 
RV 30
Tovi on vierähtänyt kuvan ottamisesta sen tänne laittamiseen... Minuako muka laiskottaa[:D] Enää pari viikkoa töitä ja sitten pääsee kotiin huilailemaan[:)]

 
Tässä mulla viikkoja 31+4  Melkosesti on kokoa meikäläisen masulla vaikka aluksi luulin ettei se kasva ikinä [:D] Nyt välillä toivon että se olisi paljon pienempi! Millanenkohan valas musta vielä tulee [&:] Onneksi ei enää pitkään tarvitse odotella että saa pikkumiehen syliin <3




 
on täällä niiin erikokosia massuja. Pitäs itsekkin oikeen napata kuva ja laittaa tänne, mulla on niin pikkanen maha viikkoihin nähden, että oon melkein huolissani. Tai oikeestaan musta tuntuu et kaikki muut puoltuttuja myöten huomauttelee jatkuvasti mahtaako olla ihan normaalia kun ei ole mulla vatsaa tämän enempää.
 
Pitkästä aikaa päivitystä [:)]
Mahtokohan se kuva tulla nyt mukaan. No mut tässä pitäisi olla rv 34+5
 
Pepi, jaan saman fiiliksen. Kaikki sanoo mullekin, että on pieni masu aikaan nähden ja että mahtaakohan se oikeesti edes vielä heinäkuussa syntyä. Tuntuu ehkä hiukka pahalta, kun ihmiset vaan on erilaisia ja -kokoisia eikä pitäis verrata mahan kokoa muihin.
 
Takaisin
Top