Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?

Moikka! Ihan oli pakko kirjoittaa, olen niin innoissani tästä puolivälistä! [:)] En olisi koskaan kuvitellut tätä saavuttavani! No minulla maha on hyvin hyvin iso (kohtu eteen päin kallellaan) .. [;)] Vaaka on todella pelottava, muka painoa tullut 6kg.. puolustaudun sillä että se ei ollut aamupaino ja tossutkin oli jalassa. =)

Nyt juhlistan tätä päivää da-capo karkeilla ja kunnon lenkillä sessujen kanssa. =)

Kyllä pieni ihminen voipi olla onnellinen! [:D]

Ihana kuulla pevi! Itsellä ihan samanlaiset fiilikset eilisen rakenneultran jälkeen [:)]
Tämä taitaakin olla sitä raskauden parasta aikaa, nautitaan siis vielä kun voidaan [;)]

Hei mulla myös tullut painoa n. 6kg, eikä se ihan oikeestaan ees näy missään!! Siis on mulla vatsa kasvanut, mutta ei kai sentään kaikki kuus kiloa voi mahassa olla :D
Ja mua ei ees haittais et näkyis kilot vähän pyllyssä tai muualla, oon aina ollut ihan langan laiha, ja kärsinyt siitä. Mua pidetään ihan hulluna, mut toivon että mulle myös jää näitä raskauskiloja synnytyksen jälkeen :D :D
Voidaanhan paksusti kaikki!!

Täälläpä olikin mukavan iloisia kirjotuksia [:)]

Pevi, iisisti niitten DaCapojen kanssa kun eiks niistä voi tulla ihan humalaan [:D]
Pepille lahjoittaisin mieluusti muutamia kiloja jo nyt! [:D] Minä niin toivon että olisin raskaana kuin P-kirjain. Tuollaset tikkujalat ja sitten vatta iso ja piukee. Mutta kun mie oon ennemminki ku O-kirjain [&:]

Herranjestas, enhän mä ole tiennyt että DaCapot sisältää ROMMIA!!! [:D] Juur katoin wikipediasta tuoteselostetta ja sit siinä sanottiin et voi puhallustestissä viisari värähätää ja juur aamulla olin puhallus ratsiassa... [:D][:D] Onneksi en sitten syönyt niitä Dacapoja tänä aamuna ja ilmankos vaavi ei eilen paljon liikkunut, oli kaiketi kännissä ja tänään hällä on vissiin darra, ku ei mitään kuulu. HAH!!

P.S. sillä ne namit sit niiiiin sairaan hyviltä maistuikin.. onhan tässä nenän valkaisua ollu jo kerrakseen. [;)]

[:D][:D]
Nooh, ei kai se vauva ihan pienestä määrästä DaCapoa huppeliin tuu. [:D] Saahan sitä raskauden aikana viiniäkin juoda jonkin verran, kaiketi sen yhen lasillisen päivässä. Ainakin minun lääkärini sanoi viinilasilliselle päivässä että "Tottakai voit juoda".
Tuli tästä muuten mieleeni äitini kertomaa. Minä olin ihan pikkuvauvana koliikkivauva, ja silloin 70-luvulla siitä ei tiedetty ihan niin paljoa kuin tänä päivänä. Mikään ei auttanut ja äitini kysyi sitten neuvolasta neuvoa. Neuvolan täti käski juottamaan minulle konjakkia! Äitini kävi tuumasta toimeen ja siihen loppuivat mun koliikki-itkut, ihan tosi! [:D] Tosin sitten alkoi kuullemma vaarinikin aina kylässä käydessään valittelemaan että "aijai kun sattuu ja taitaa olla koliikkia että josko sitä konjakkia ois vaarillekin tarjota" [:D]

Voi että Jasmiini noita sun juttuja![:D]

Mutta tosiaan, meidän 70-luvulla ja aiemmin syntyneiden äideille on tosiaan neuvottu "konjamiinia" raskausvaivoihin. Mut enpä ole tuota kuullut, että jopa vauvalle. Huh-huh!! Aika eri meininki nykyään. Alkoholi on ihan pannassa, mitä noita neuvolatätejä on kuunnellut.

Mulla on kans masu kasvanu ihan hurjasti. Ei meinaa enää mahtua kunnolla työpöydän ääreen töissä. [:D] Aina kun jotain tarkkaa tekee ruudulla sitä nojautuu vaistomaisesti eteenpäin. Masu ottaa jo pöydän reunaan pahasti. Ilmankos masuasukkikin potkii päivän mittaan koko ajan, kun joutuu ihan puristuksissa olemaan. Pitänee varmaan siirrellä kohta näyttöä jotenkin toisin.

Juu mä olen kanssa kuullut tuosta konjamiinin käytöstä tuolloin 70-luvulla ja aiemminkin.. tuttipullosta juottivat maitoon sekoitettuna.

Kyllä tässä olis muutaman kerran itsekin jo tarvinnut jonkin sortin konjamiini paukun, kun on iskenyt tuollainen "kaikki kaatuu päälle, voi mua surkeeta" itkupotku raivari... tua hangessa kun on lyhistyneenä polvilleen ja ulvoo hillittömästi omaa surkeuttaan... Ei normaalisti mun tapaista ollenkaan, mutta nyt kun ei pysty/jaksa kaikkea tehdä niinkuin parikyt viikkoa sitten. =)

Mut kyllä mä aattelin lasin kuoharia maistaa kolmekymppisilläni.. jos uskallan.. moraali voi iskeä päälle.. hyvä äiti/paha äiti.. ja muiden katseet! [:D][:D]

Mut kyllä mä aattelin lasin kuoharia maistaa kolmekymppisilläni.. jos uskallan.. moraali voi iskeä päälle.. hyvä äiti/paha äiti.. ja muiden katseet! [:D][:D]

Kuule pevi, worry not - kyllä sä juhlan kunniaksi voit ihan hyvin sen kuoharilasillisen (tai ainakin puolikkaan...) ottaa jos siltä tuntuu! Itse oon tehnyt ihan nollatoleranssivalinnan, kun tiedän että mulle tulisi siitä yhdestä viinilasillisesta lähinnä vaan paha mieli :) Jotenkin helpompi itelle kun ei ota ollenkaan ja tiedän että murehtisin sit kuitenkin että oliko siitä jotain haittaa vai ei (vaikka tutkimusten mukaan ei olekaan). Mutta ei kannata murehtia muiden ajatuksista, pääasia että itse tiedät mitä teet!

kovasti yritin kuvaa saada mutta en minä tumpelo siinä onnistunut..ilmoitti koko ajan että tiedosto liian suuri.Miten sitä saa pienemmäksi?jos joku viisampi neuvois ihan vaihe vaiheelta...

Jos ei ole omalla koneella mitään kuvankäsittelyohjelmaa, niin suosittelen nettiselaimessa toimivaa ilmaista Picnikiä http://www.picnik.com/

Sieltä Get started > Upload a photo > Save & Share -välilehdeltä Dimensions-kohtaan vaikka joku tollanen n. 200-400 pikselin leveys (tai sit pelaa prosenteilla jos helpompi hahmottaa) > Save Photo.

heissuliveijjaa mammat !
täällä tänää 20+0 <3 fiilis mitä mahtavin [:)]
painoa tullut 4kg lähtöpainosta :)
täältä tunnetaan jo liikkeet masun päältä, jopa mies on ne jo tuntenut jonkin aikaa [:D]
olokin ollut tosi hyvä[:)]
rautatabletiti otettiin käyttöön tiistaina ku neuvolassa oli hb laskenut 140 -> 117 [&:] eli nyt syödään sit multitabseja ja rautaa [:-]
kuinkas muut mammat, jokos masua alkaa oleen ?
täällä ei mahdu enää omat farkut jalkaan ! tai sitten ovat hyvin hyvin kireät ja tuntuvat epämiellyttäviltä [:D]

eilen otettu masukuva <3
pistäkäähän muutkin päivitystä [;)]

j3nni: aivan upea vauvamasu sulla!!

Täälläkin on masu kyllä kasvanut viime viikkojen aikana huimaa vauhtia. Äitiysfarkut oli jo pakko ostaa, sillä entiset housut alkoi puristamaan sen verran inhottavasti. Ja onpa kyllä tosi hyvän tuntuiset housut päällä, ei purista ja likistä [:D]

Iltaa kohden maha erityisesti turpoaa ja kasvaa entisestään. Välillä on jopa tukala olokin [:@][:@] Mutta joka tapauksessa iloitkaamme kasvavista vauvamasuista!![:)][:)]

Pikainen tervehdys kaikille!
Ollaan kotiuduttu talvilomalta. Ihanan rentouttavaa oli ja hiihtämäänkin pystyin ihan hyvin, vaikka etukäteen nuo liitoskivut huolettivatkin. Ostin lähtiessä sellaisen tukivyön (Anita-merkkisen) ja siitä tuntui todella olevan apua. [:)]

Tässäpä kuva mökkireissulta takkatulen ääreltä...

Lueskelen palstan kuulumisia enemmän sitten huomenna levänneenä. Hyvää yötä!

Sainpas minäkin napattua masukuvan [:)] Kuva oli liian suuri, joten pienensin sitä - näkyyköhän se enää ollenkaan? En ole mikään tekniikan ihmelapsi, mutta yrittänyttä ei laiteta!

Tänään tasan 21 viikkoa täynnä. Maha on aika pieni vieläkin, mutta en ole huolestunut kun rakenneultrassa kuitenkin vaavi vastasi kooltaan viikkoja :)

edit: Täytyy vielä muistaa mainita että kunnia kuvan ottamisesta miehelle, joka halusi itse asetella mun käsiä "oikealla tavalla" kuvaan :) Suloinen pöhkö.

ihania masuja - kaikilla!
Yppy :llä tuollainen soma pyöreä masu <3 oisko tyttö tulossa?
itsellä kun masu kasvaa eteenpäi sillai terävästi nii poikaa veikataan, vaikka onkin ihan tyttöolo! [:D]
hassua, ollaan jo yli puolenvälin, jotkut meistä saattaa synnyttää jo 15viikon kuluttua ! ajatella, miten aika menee näin nopsaa.. ja kevät tekee tuloaan, ihanaa !!! <3 [:)]
aurinkoisia hetkiä mammat ! <3

Takaisin