Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?

Kauniita massuja teillä kaikilla [:)]

HK, kehut miehellesi, kyllä on ihan selkeesti herkkyyttä enemmän kuvassasi kun on kädet noin aseteltu [:)]
 
Voi mahtavia massuja!

Täytyy yrittää näinä päivinä itekin laittaa tästä kössistä kuva, on ponksahtanut niin valtavaksi. Tai tuntuu itsestä ainakin niin valtavalta. Kävin tuolla elokuisissa vierailemassa kun LA on niin loppu-heinäkuusta että saattaa mennä sinne, sitten tuli epäusko niitä pieniä sieviä massukoita tuijotellessa ja oli paettava huokaamaan tänne teidän pallojen keskelle :'D

Ja tuosta kommentista ei saa sitten pahastua eihän, ihania sekä pienet että isot nahkayksiöt...[:)]
 
Eihän nämä nyt niin isoja vielä ole! Söpöjä pallukoita. Mulle on tullut kamala masukateus, katselen vähän pidemmällä olevien masuja huokaillen. Parempi olis olla tyytyväinen tähän omaan, ei tämäkään mikään aivan olematon enää ole. Ei mene kauaa, kun sitä jo toivoo, ettei masu enää kasvaisi!
 
Niin joo, sitten taas kun oma maha tuntuu ihan valtavalta niin mukava käydä pyörähtämässä tossa huhtikuisten masukuvissa[:D]
 
ALKUPERÄINEN: Muiia

Niin joo, sitten taas kun oma maha tuntuu ihan valtavalta niin mukava käydä pyörähtämässä tossa huhtikuisten masukuvissa[:D]


Mä kävinkin jo siellä. Touko-kesäkuussa pitäis olla reissussa, rv:t 31-34 silloin menossa. Ajattelin ihan käydä kurkkaamassa, että millaista taakkaa tuolloin pitäisi raahata mukana. Hui kauhistus!
 
Muutama kilo tullut painoakin jo lisää, saa nähdä mitä neuvolan täti tuumaa kun kuun lopussa menen käymään. Eipä tämä vielä mikään jättimäinen ole, ihana silti <3

rv 21+5


 
Simppu, taitaa tulla tälle mammalle raskausarpia [:@] Ihoa kuivaa, kutittaa ja kiristelee, eikä auta vaikka kuinka rasvaisi. Koko ajan pitää olla kynsimässä ja iho punoittaa. Toisaalta eihän tämä mikään yllätys ollut, kun on sopivat geenit - äidillä ja siskolla on tosi komeasti noita arpia. Mutta minkäs sille voi kun geenit on mitkä on ja tämä maha kasvaa ihan kamalaa vauhtia! Tänään hoksasin senkin, että napa tuntuu hassulta - ei mene montaa viikkoa kun se alkaa pullottaa ulospäin. Voi Luoja, missä mitoissa sitä ollaankaan heinäkuussa? [>:]
 
ALKUPERÄINEN: Yppy

Simppu, taitaa tulla tälle mammalle raskausarpia [:@] Ihoa kuivaa, kutittaa ja kiristelee, eikä auta vaikka kuinka rasvaisi. Koko ajan pitää olla kynsimässä ja iho punoittaa.


Ikävää [&:] Mullakin on iho kutissut, hilseillyt ja kutissut vielä vähän lisää, ja kauhuissani jo aattelin että tätäkö se on koko loppuaika. Ei apteekin ihoöljy ja kalliit rasvat tuntuneet tepsivän yhtään! Mulla kun on vielä ihan hyvässä muistissa miten teininä olin ihan tiikeritissi ja -peppu, kun yhtäkkiä ilmestyi täysin tikkukroppaan muotoja (onhan ne arvet vaalentuneet, mutta ei ne ikinä kokonaan häviä). Mutta nyt sitten yllättäen ihan perus-Nivealla rasvaamalla kutina on helpottanutkin! Edelleen iho on kuiva, mutta se mieletön kutina on poissa ja siitä johtuva raapiminen ja ihon rikkominen samoin, jee!

Ootko siis kokeillut eri rasvoja? Joskus se halvempi saattaakin olla paras...
 
Heippa äipät! [:)] Tässä kuva mun masusta, joka on alkanu nyt vasta tosissaan kasvamaan <3 Painoa tullut tähän mennessä n.5kg..mut käsivarsi näyttää jo lihavalta??![:D] no..lisää on tulossa[;)] Katotaan onnistuuko tää kuvan laittokaan [:D]

Terkuin Sanni ja masu 22+1
 
Moi vain kaikille!

Tässä nöppösen "pieni" masu. Rv 22+5 menossa ja oon kyllä kade teille muille näteistä sievistä masuista kun itsestä tuntuu, että tämä alkaa olemaan jo melkoinen maapallo!

 
heissuliveij!
tässä mahapäivitystä jälleen, 23+0.
kyllä aika menee nopsaa [:)] <3

 
Tässä Jasmiini the Paksukainen raskausviikolla 26:
[/image]Niin toivoin että tuo iso vatsa saisi takamukseni kerrankin näyttämään pieneltä [;)] , mutta ei... [:D]
 
Saankohan tätä kuvaa nyt näkyviin.. [8|] Jos näkyy niin tässä rv. 24+0




No näkyyhän se [:D][:D] Yritän ensi kerralla laittaa vähän pienempää kuvaa.. [;)][:D]
 
Takaisin
Top