Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?

Tässäpä muhkea mahani rv 40+0! Toivottavasti tämä on viimeinen tätä laatua ja seuraavaksi sais jo latailla vauvan kuvia... [;)]

 
Tässä viikkoja tasan 38. Ei varmaan kauheasti ole masu kasvanut enää tästä. Tuntuu ainakin ihan samanlaiselta.

 
Varmaan viimenen tällä foorumilla jolla on vielä mahaa mitä esitellä, tässäpä tämä edestä ja sivusta, Rv 38+6. 

 
Kyllä noin kauniita masuja kehtaakin kuvata ja julkasta. [:)] Näkisittepä minun mahani nyt! [:D] [:D]
Ensin kattelin että kyllä on ruma, ihan ku valkosta pullataikinaa jossa punertavia raskausarpia... [:'(] Mutta sitten aloin aattelemaan positiivisemmin ja päätin että vatsani onkin kuin kaunis, auringossa loistava valkoinen pehmeä lumihanki josta pistää esiin punertavia kanervankukkia![:D] [:D] Mutta, siitä huolimatta, EN laita teille kuvaa "kanervaisesta lumihangestani" [;)]

Mulla on vähän ikävä sitä isoa kaunista piukeeta massua jossa pikkuinen potkiskeli ja nikotteli,vaikka on sekin kiva että rinsessa nyt nikottelee tuossa sitterissä, vieressäni. Pari kertaa hän on potkiskellut masuani ja olen hymyillyt kun aattelin että ennen hän potki sisäpuolelta, ja nyt potkii sitten taas masuani mutta ulkopuolelta [:)]
 
Takaisin
Top