Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?

Älkää olko yhtään huolissanne jos teillä on pieni söpö masukka!! Toisilla vaan ei kasva niin isoksi kun taas toisilla.. ja pienessä masussa on paljon hyviä  puolia =) Mun ystävällä oli  viimeisillään puolet pienempi masu ku mulla nyt ja ihan normaalikokoinen ja terve lapsi sieltä tuli! Kaikki on niin yksilöllistä. Mun vatsaa taas on jo monta kk kauhisteltu miten iso se on ja kukaan ei tahdo uskoa että siellä on vaan yksi.. Kätilö on mulle sanonut että mulla on tosi iso istukka tossa edessä ja paljon lapsivettä ni nekin vaikuttavat vatsan kokoon.. ja sekin kun se ei ole levinnyt sivulle vaan on tollanen putkilo tossa edessä.. kunnon "poikamasu"
No mutta pian me kaikki saadaan kauan odotetut nyytit kainaloomme <3
 
Jospa sitä laittais taas kuvaa ku on siitä kk kulunu viimisestä [:)]
Nyt alko rv 33.. elikkä tässä 32 viikkoa täynnä...

 
Tässä rv 36+5
Siinähän se umpparihaavakin näkyy... muita arpia ei sitten ainakaan vielä ole tullutkaan. [;)]

 
Pallomasunen rv36 <3 Just katoin kuvia mitkä on otettu 10 viikkoa sitten niin on masunen kasvanu kyl hirmuisesti. [:)] Mut niinhän sen kuuluuki. [:D]


 
on täällä upeita mahoja mammoilla! <3
tässä tän mamman päivitystä, rv 33+5 <3



 
On kyllä ihmisillä monen mallisia masuja. Kiva nähä kuin erilaisia löytyy (ja tietenki vertailla samalla omaan[;)]).

Tajusin tuossa justiin, että jos meinaa tästä omasta mahasta ottaa yhtään kuvaa niin alkaa olla aika kaivaa kamera esille. Ei ole tullu otettua minusta yhtään kuvaa sitten raskautumisen kotikameralle.
 
Pakko oli tulla tuolta kesäkuisista kommentoimaan kun niin pisti hymyilyttään! "Joko heinämammojen masut alkaa näkymään?" Noita kuvia hetken katseltuani pakko sanoa, että no kyllähän ne aika hyvin jo näkyy! [:D]
 
oi voi kun tulee ihan ikävä omaa masua! <3
mut ikävä laantuu hyvinni äkkiä kun kaappaa tuon pikku-miehen kainaloon.. [:)]

nauttikaa mammat massuistanne, niitä todella tulee ikävä - vaikkakin sitä on ehkä vaikeaa uskoa nyt.. [;)][:D]
 
Tuttu valokuvaaja tarvitsi portfolioonsa raskauskuvia, ja minä lupauduin mahani kanssa malliksi. Maanantaina oli sitten kuvaussessiot, ja tänään sain vihdoin nähdä lopulliset. Täytyy kyllä sanoa, että ammattilainen osaa... Suosittelen lämpimästi kaikille pääkaupunkiseutulaisille, nyt äkkiä kuvauttamaan omat masunne kun vielä ehditte! [:D] Mies oli mukana myös muutamissa kuvissa ja muutenkin henkisenä tukena. Jonkin verran nimittäin vaati kuitenkin rohkeutta astua tällasen möhömahan kanssa kameran eteen. Mutta kyllä kannatti. Taiteilijan kotisivuille varmankin ilmestyy jossain vaiheessa lisää noita kuvia, ja sieltä löytyy myös yhteystiedot jos kiinnostaa: http://www.glenjnelsonphotography.com/

 
Takaisin
Top