Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille! <3

Ansqqu todella kurja tilanne :'( Isosti tsemppiä täältä!

Kaikille vuotojen kanssa voimia! Toivottavasti teilläkin on harmitonta! <3

Itse kamppailen pahoinvoinnin kanssa ja tänään vähän parempi aamu. Nyt on heti pieni huoli, kun olo on parempi.. :/
 
Laurentsia, en ole koskaan kuullut että apteekin oma antaisi turhia haamuja. Onnea :)

Itse tulen tuolta toisesta ryhmästä vähän kuikuileen tänne. Pieni toivo että oma haamu pysyisi ja vahvistuisi ;)

Tämä haamu tuli eilen
b9a0ed06fb7a56e9001f6b6fb7491f47
 
Jennis ole tyytyväinen jos pahoinvointi vähän helpottaa ;) Ensimmäisestäni se kesti pari viikkoa ihan alussa. Sit se loppui. Ja kaikki oli hyvin :)
 
Laurentsia, ei ainakaan itsellä ole apteekin oma antanut väärää positiivista tulosta. Ja mitä viivoihin tulee, jokainen testi näyttää miten haluaa viivansa.
Itsekkin juuri niitä eri vahvuisia eri testeissä tuskaillut. Pregchek näytti näkyvää haaleata kun taas apteqin herkkä näytti samaan aikaan juuri ja juuri erottuvan.
 
Kiitos tsempeistä!

Tänään tuo tuhruvuoto muuttui sitten ihan kunnon runsaaksi veriseksi vuodoksi (ihan kun olisi menkat kunnolla päällä) ja siteitä kuluu :(. Kipuja ei onneksi ole. Ihana neuvolantäti sai aikaistettua mun ultraani perjantai aamuksi, niin ei tarvitse kahta viikkoa odotella. Oon kyllä lähes 100% varma, että kesken meni, mutta onneksi varmistus tulee ylihuomenna.

Ansqqu, tosi pahoillani sun tilanteestas :( :(. Toivottavasti siihen tulee selvyys ja saatte asiat rauhoittumaan ja järjestymään. Pois vain kaikki ikävät tuntemukset itsestä, et ole tehnyt mitään väärää :Heartred. Tsemppiä!

Onnea uusille plussanneille! :)
 
Tsempit Ansqqulle rankkaan tilanteeseen, toivotaan että asiat järjestyy parhain päin.
Bananalle pietään kovasti peukkuja että kaikki olisi kunnossa, hyvä että pääset jo aiemmin ultraan varmistamaan tilanteen ❤️
 
Banana, tsemppiä ja jaksamista piinaavaan odottamiseen! Onneksi saat selkeyttä pian.
 
Hei kaikille!

Liityn teidän seuraan. Täällä ehkäisy jätetty pois vuosi sitten, kierto siitä asti säännöllinen. Ns. todellisia yrityskiertoja takana 4 ja nyt menkat kaks päivää myöhässä. Tein eilen RFSUn liuskatestin (illalla, katsoin testiä joskus 20-30min päästä ja virtsa rakossa ehkä 10min ennen testiä) ja tänään illalla toisen apteekin testin (virtsa rakossa about 45min ja sitä olis pitänyt pitää virtsassa 10s, pidin about 2s kun ei riittänyt). Sain haamut molempiin, mitä ajattelette? Lataisin kuvat, mutta ei onnistu jostain syystä

Ystäväni mielestä on selkeät, mutta toki varmuus saatava vielä. Ei ole ollut kuivaa kautta oviksen jälkeen. Vieläkin tuntuu että nytkö alkoi menkat, ei, valkovuotoa tms.
 
Onko sulla menkat myöhässä? Mikä dpo? Kannattaa testata aamulla niin saa varmimman tuloksen. Monessa testissä sanotaan ettei 10min jälkeen saa katsoa kun voi näyttää väärin.
 
Banana jaksamisia! Onneksi saat pian varmuuden! <3

nenevia mitä jos keräisit virtsan puhtaaseen astiaan (esim kertakäyttömuki tms), niin saisit pidettyä sen 10 sekuntia tikkua siinä? :) Toivottavasti viiva siitä vahvistuu! <3
 
Mulla on menkat kaksi päivää myöhässä. DPO 17 (jos laskin oikein ja olen tuntenut oikein). En ole ovista tikuttanut koskaan.

Meillä ei ollut mitään astiaa mitä käyttää siihen Ja ostin siis testin aamuksi, mutta .. no, tässä ollaan Ja tiedän ettei niitä saa mennä katsomaan liian myöhään. Tuossa RFSUn paketissa luki, että testi luettavissa 30min.
 
Täältä uusi liittyy seuraan! :) viime viikolla plussannut ja eilen vielä testi tehty ja tummaa viivaa näytti. Lasketusta ajasta ei ole varmuutta kun kierto vasta käynnistyili imetyksen jäljiltä. Kuun puolta väliä veikkaan! Täältä löytyy siis esikoinen, reilun vuoden vanha.

Olen taustalla tähän asti seuraillut ja täytyy sanoa, että ihana palsta, kun täällä tsempataan ja ollaan mukavia muille!

Täältä tsemppejä ja jarrusukkia myös kaikille! :Heartred

Ja täällä valvoskellaan öisin, esikoinen on huono nukkumaan, jonka seurauksena omat yöunet on myös "hiukan" katkonaisia.
 
Kiitokset kaikille tsempeistä! :Heartred

Ja isot halirutistukset niille jotka epätiedon kanssa kamppailee.. :smiley-angelic003

Täällä päivä kerrallaan kamppaillaan tunteiden ja töiden välillä, miehellä ilmeisesti uusi asunto ja majaillut jonkun ystävänsä luona. Raastavaa kun ei omasta päätöksestään huolimatta saa aikaiseksi hoitaa asioita niin että itselläni olisi helppo jatkaa, venkslaa asuntoasiaa jatkuvasti eikä saa päätettyä muuttopäivää vaikka on tehnyt selväksi lähtevänsä tämän kuun aikana..
Positiivista, aamupahoinvoinnit pikkusen helpottanut.
 
http://aijaa.com/aQ9oOa

Täällä varovasti kurkitaan tähän ryhmään. Kyseessä purettu clearbluetesti, lasin läpi ei saanut kuvaa. Ajoissa haamu 25/29 nyt menossa. Viikonloppuna toivottavasti vahvistuu.
Yksi 3 vuotias poika entuudestaan :)
 
Heips,

Kävin aamulla ultrassa noiden runsaiden vuotojen takia. Suureksi yllätyksekseni sieltä löytyi pieni möykky oikeasta paikasta ja vielä sykekin! Mutta, kohdusta löytyi alkion yksiötä monta kertaa suurempi verenvuoto, joka nyt siis vuotelee pois ja sain diagnoosiksi uhkaavan keskenmenon. Minut määrättiin vuodelepoon, muuta ei oikein voi itse tehdä, Lisäksi määrättiin lääkettä, joka hillitsee tuota verenvuotoa. Kuulemma neljäsosa tällaisista tapauksista menee kesken, täytyy vain odotella ja toivoa parasta :nailbiting:. Tilannetta tarkkaillaan viikon välein, eli seuraava ultra ensi perjantaina. Oon vähän kuin halolla päähän lyöty...olin ihan varma jo kolmannesta perättäisestä km, mutta vielä on toivoa että pikkuinen sinnittelee ja taistelee tuota typerää verenvuotomassaa vastaan (hurjan kokoinen massa ultrakuvassa verrattuna alkioon). Viikot 5+5. Hetki kerrallaan eteenpäin. :happy:
 
Heips,

Kävin aamulla ultrassa noiden runsaiden vuotojen takia. Suureksi yllätyksekseni sieltä löytyi pieni möykky oikeasta paikasta ja vielä sykekin! Mutta, kohdusta löytyi alkion yksiötä monta kertaa suurempi verenvuoto, joka nyt siis vuotelee pois ja sain diagnoosiksi uhkaavan keskenmenon. Minut määrättiin vuodelepoon, muuta ei oikein voi itse tehdä, Lisäksi määrättiin lääkettä, joka hillitsee tuota verenvuotoa. Kuulemma neljäsosa tällaisista tapauksista menee kesken, täytyy vain odotella ja toivoa parasta :nailbiting:. Tilannetta tarkkaillaan viikon välein, eli seuraava ultra ensi perjantaina. Oon vähän kuin halolla päähän lyöty...olin ihan varma jo kolmannesta perättäisestä km, mutta vielä on toivoa että pikkuinen sinnittelee ja taistelee tuota typerää verenvuotomassaa vastaan (hurjan kokoinen massa ultrakuvassa verrattuna alkioon). Viikot 5+5. Hetki kerrallaan eteenpäin. :happy:

Kovasti tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Banana voimia odotteluun ♡

Voi luoja kun polin hoitamat asiat taas mättää! Ihme kyllä laittoivat mut pyynnöstäni verikokeisiin eilen, piti sit tänä aamuna klo 8 soitella tuloksia yms.
No, tietenkin linjat tukossa! Puol tuntia jonotin, kunnes jätin soittopyynnön. Yleensä soittavat sit heti takas, mut eipä oo kuulunu mtn. Soitin jo sinne uusiks ja kyselin tilannetta. Kuulema puolenpäivän jälkeen tilanne rauhottuu ja sit soittavat. *turhautunut
 
Takaisin
Top