Jännittävä haamuviiva

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tässä vissii kuitenki viikossa jotain tapahtunut kun noita vertailee tälleinkin. Ylempi siis tän aamun ja alempi viieäme pe aamun. Oliskohan tuon hormonin pitäny jo ennemmin nousta vai ollaankohan ihan ok aikataulussa...?
 

Liitteet

  • 20170915_142201.jpg
    20170915_142201.jpg
    668.6 KB · Katsottu: 77
Ehkä sitä siis voisi jo pikkuhiljaa lopetella testailun sekä stressailun ja odotella vaan sitä varhaisultraa. Mutta kohta kuitenkin joku tukkupakkaus pc:n testejä jemmassa. :grin
 
Banana ihanaa että pieni vielä siellä oli mutta inhottavassa pelossa joudut elämään... mikä ihme siellä vuotelee, onko tietoa?
 
Älä huoli Miiiii. Se on ihan normaalia.. Kait :grin Mä sain ensimmäisen haalean plussan viime perjantaina. Lauantaina jo vähän vahvempi. Alkuviikosta tuli sitten jo ihan selkeä plussa, mutta silti piti vielä senkin jälkeen uudelleen testata. Ja todennäköisesti tuun vielä joku päivä testaamaan kun testejä sattuu vielä pari jäljellä olemaan laughing7
 
Täällä alkoi just kunnon verinen vuoto[emoji22] Mulla kyllä esikoisen aikana vuos monta viikkoa vähän mutta ei kyllä näin tummanpunaista verta tullu näin paljoa.. Tää tais olla kyllä tässä nyt[emoji22] Tietääkö kukaan voinko mä viikonloppuna soittaa mihinkään että tarkistaisivat tilanteen vai meneekö ens viikkoon?
 
Mulla alko viime raskaudessa perjantai iltana vuoto. Mies soitti päivystykseen ja sieltä sanottiin, että voi tulla samantien paikan päälle. Täällä siis käytäntö, että päivystykseenkin mentäessä joutuu soittamaan ensin. En tiedä miten muualla.
 
Ja siellä siis ultrasi mies joka sanoi ettei osaa kunnolla kyseistä laitetta käyttää eikä tulkita. Ei löytäyt sykettä ja maanantaina jouduin menemään naisten polille varmistamaan asian.

Mulla siis oli silloin kyseessä keskenmeno, mutta vuoto oli erilaista kun sulla. Yksi ainut iso hyytymä sieltä tuli. Mun käsittääkseen tollanen vuoto saattaa usein olla ihan normaalia vaikka säikäyttääkin kamalasti. Voihan sinne päivystykseen ainakin soittaa ja kysyä mitä mieltä ovat asiasta.

Kovasti tsemppiä Waka, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :Heartred
 
Täällä alkoi just kunnon verinen vuoto[emoji22] Mulla kyllä esikoisen aikana vuos monta viikkoa vähän mutta ei kyllä näin tummanpunaista verta tullu näin paljoa.. Tää tais olla kyllä tässä nyt[emoji22] Tietääkö kukaan voinko mä viikonloppuna soittaa mihinkään että tarkistaisivat tilanteen vai meneekö ens viikkoon?

Kyllä voi mennä viikonloppunakin ainakin päivystykseen. Kannattaa soittaa ainakin lähimpään sairaalaan tai mikä vain läheltä löytyy.
Toivottavasti vuoto on vaaratonta!
 
Waka, onpa ikävää :( vuodot pelästyttää ja harmittaa aina vaikka olisikin harmitonta. Toivottavasti loppuu pian ja saat selvyyden asiaan :Heartred
 
Waka ja Banana, millaista teidän vuoto oli? Itselläni siis takana kaksi haamua ja CB:llä "Raskaana 1-2". Menkat säännöllisellä kierrolla olisi pitänyt alkaa 12. pvä.

Tässä ollut menkkamaisia kipuja pari pv, eilen illalla tuli vessassa käydessä verta. Jäi paperiin mutta tuli myös pönttöön. Paperissa ihan punaista ja ihan kuin limaa (?), pöntössä näkyy että pientä hyytymää.

Tää on itselle eka raskaus, taustalla ei km, joten olen ihan pelko perseessä! En uskalla mennä päivystykseen, ovat siellä ennenkin kuoletelleet sikiöitä jotka olleet täysin hengissä (eivät siis osaa käyttää laitteita).

Nännien arkuus hävinnyt täysin!

Voi apua mitä teen :sad001
 
Mä täällä edelleen jännitän tilannetta. Mulla siis eilen tuli parin tunnin ajan ihan tuoretta tummanpunaista verta pönttöön ja paperiin reilusti, siteeseen ei kyllä jäänyt paljoa. Normaalia menkkavuodon näköstä, ei siis mitään hyytymiä ollenkaan. Sit se yhtäkkiä lakkas ja yöllä ei tullu mitään. Nyt aamulla jäi taas paperiin paljon verta mutta rusehtavaa eli varmaan yöllä vähän vuodellut ja nyt tulee ulos. Soitan varmaan kuitenkin kohta päivystykseen kysyäkseni mitä suosittelevat. Tosin mun kokemuksen mukaan täällä aina sanotaan että seurailkaa vaan kotona..
 
Kovasti tsemppiä kaikille vuodon kanssa kamppaileville!
Se on pelottavaa. Toivottavasti kuitenkin näissä tapauksissa vaaratonta.
 
Waka ja Banana, millaista teidän vuoto oli? Itselläni siis takana kaksi haamua ja CB:llä "Raskaana 1-2". Menkat säännöllisellä kierrolla olisi pitänyt alkaa 12. pvä.

Tässä ollut menkkamaisia kipuja pari pv, eilen illalla tuli vessassa käydessä verta. Jäi paperiin mutta tuli myös pönttöön. Paperissa ihan punaista ja ihan kuin limaa (?), pöntössä näkyy että pientä hyytymää.

Tää on itselle eka raskaus, taustalla ei km, joten olen ihan pelko perseessä! En uskalla mennä päivystykseen, ovat siellä ennenkin kuoletelleet sikiöitä jotka olleet täysin hengissä (eivät siis osaa käyttää laitteita).

Nännien arkuus hävinnyt täysin!

Voi apua mitä teen :sad001
Näkyiskö testeissä, vahvistuuko viivat? Joillain on ihan vaaratonta verenvuotoa raskauden aikana. Vuotelu tietysti säikäyttää muttei kannata menettää vielä toivoa. Myöhemmin ultrassa näkyy onko siellä ketään, ainakin 6+ pitäisi näkyä muutakin kun ruskuaispussi.
 
Tsemppiä vuotojen kanssa! Mulle ne on aina tarkottanu keskenmenoa, mutta vuosien varrella foorumilla pyörittyä on huomannu, että toisilla ne vaan on harmittomia! Epätietoisuus on raastavaa!
 
Näkyiskö testeissä, vahvistuuko viivat? Joillain on ihan vaaratonta verenvuotoa raskauden aikana. Vuotelu tietysti säikäyttää muttei kannata menettää vielä toivoa. Myöhemmin ultrassa näkyy onko siellä ketään, ainakin 6+ pitäisi näkyä muutakin kun ruskuaispussi.

En ole tehnyt nyt uutta testiä. Katselin tuossa pönttöä tarkemmin, sinne se verimikälie ruilahtaa, niin enemmän näyttää sellaiselta lomalta mitä sieltä tulee. Hyytymiä on joskus tullut normaalissa kuukautisvuodossa eikä ihan niin "hiutaleinen" ole.

Menen kuitenkin käymään päivystyksessä, todennäköisesti on aivan turha reissu. Eivät he osaa tehdä siellä mitään.

Laitoin varulta siteen, ei oikein siihen vuosia, vain siis vessassa käydessä. Huoh :sorry:
 
Mulla keskenmenoa edeltävä vuoto alkoi pienenä yhtenä aamuna, seuraavana päivänä sitä sitten tulikin yhtäkkiä paljon enemmän kuin menkkavuotoa. Oli siis reilusti runsaampaa, valui niin että siteet täyttyi 15 minuutissa. Vuodon mukana tuli myös selkeä pussi sekä möykky (joka oli sikiö). :(
Keskenmenovuodon kyllä siis tunnistaa useinmiten.
 
Mullahan se vuoto oli melko runsasta ja tummaa verta hyytymineen useana päivänä, mutta siellä se syke silti näkyi! Kunpa teillä muillakin menisi näin! Mä tiedän, miltä teistä tuntuu! Voimia <3
 
Pakko tulla tänne kun muuallekaan ei voi [emoji28] suhteellisen säännölliset (+/-3pv) menkat 6 päivää myöhässä ja eka testi tehty ja tulos näkyy alla, argh! Mikä ihme toi nyt on [emoji15]ImageUploadedByVau Foorumi1505642032.291554.jpg
 
Takaisin
Top