Jännittääkö

Mua ei se rakennepoikkeamakaan jännitä niin paljon, vaikka niitäkin näkee kuin se keskenmeno, keskeytynyt tahi spontaani, rypäle, kohdunulkoinen ja tuulimuna nyt näin alkuun... mä en osaa edes niin pitkälle ajatella vielä :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mua on nyt tässä raskaudessa jostain kumman syystä enemmän pelottanu se että onko siellä kaikki hyvin. Ei niinkään se keskenmeno vaan se että sykkiikö pieni sydän.
 
Onkohan siellä ketään, sykkiikö sydän, vastaako viikkoja, onko kaikki hyvin..... Ne nyt pyörii mielessä. Ei enää kauaa ultraan... iik

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mua kans jännittää ja paljon enempi kuin kahta aiempaa odottaessa. Niiden aikaan en ees ajatellu että vois olla mikään pielessä ja luottavaisena menin kuulemaan että kaikki ok.
Nyt keskenmenon jälkeen ei uskalla luottaa omaan oloon ja jännittää nähdä onko kaikk varmasti hyvin.

Itse laskeskelin että varhaisultra menee heinäkuun lopulle, kuinka mä sinne asti pysh järissäni? Ja niin, huomenna pitäis vielä saada digiin tulos raskaana 2-3 jotta uskaltais ees varata neuvolaa..
Nyt koko ajan odottaa millon tämäkin valuu ulos ja joudutaan palaamaan yrittäjien kerhoon. Äh, olis tosiaan helppoa kun tajuis raskautensa vasta kun vois suoraan marssia ultraan.
 
Mäkin pelkään keskenmenoa. En kohtuuttoman paljon mutta havahdun huoleen päivittäin. No, yritän vaan ajatella, että ei sille voi mitään. Parhaani oon yrittänyt.
Ja jännitän myös, miten saan pidettyä tän maailmalta salassa. Välillä tekis mieli vaan juosta kaduilla ja kailottaa: "Oon raskaana!!!"
Järjetöntä. :D
Lisäjännityksen tuo se tosiasia, etten oo vielä tavannut lapsen tulevaa isää tän plussani jälkeen, ja haluan kertoa kasvokkain. Eli hän ei vielä tiedä (oon varautunut siihen, että saatan olla yksin vastuussa tästä yhteisestä vahingosta), milloin lie ehditään tavata ja miten ihmeessä saan kerrottua...
 
Äh, digi anto viikkoja vaan 1-2, uskaltaakohan tässä nyt taas mitään ajatella :confused: dpo kuitenkin on ovisplussasta jo 16 ni eiks sillon pitäis olla jo 2-3?:anyone
 
Kyllä mulla jokseenki jännittää vaikka kyse onki neljännestä lapsesta :) Edellisessä raskaudessa tuli loppuvaiheessa jonkinlainen pieni synnytyspelko joka kuitenkin meni ohi :) Tänään mun on pakko käydä ostamassa viikkonäytöllinen digitesti ja katsoa näyttääkö se jo "Raskaana 2-3", jotenkin vaan pelottaa vaikka oireita on ettei tämäkään pysy matkassa, toivon että lukema olis noussut :)
 
Mua jännitti ekan kaa eniten se, että millon se synnytys oike käynnistyy ja missä mä oon sillon :D Shoppailemassa vai jossain keskellä ei mitään jonku kaverin kanssa. Jos meen sairaalaan niin myöhään etten kerkee saamaan mitään puudutuksia vai keskellä yötä etten saa potkittuu ukkoo hereille :D Loppujen lopuks olin kotona, oli puolipäivä ja kaikki meni hyvin :)
 
Mua jännittää tämä koko eka kolmannes. Jotenkin haluaisi iloita raskaudesta, mutta edelleen pelkona on keskenmeno.

Syksyllä en oikein osannut keskenmenoa pelätä ja sit kun se tuli aivan puun takaa, oli olo aivan hirveä. Kun oli jo ehtinyt kuvittelemaan kaikkea. Ja nytkin mietin et mun tuurilla kun yksi km jo takana niin miksei voisi käydä uudestaan.

Siksi haluaisin varhaisultraan mahdollisimman pian. Mut toisaalta haluais varmistuksen useammin kuin kerran :) Et varmasti siellä joku on hengissä ja oikeassa paikassa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun jännitystä vähän helpottaa se, että hailakat raskaustestiviivat on tummuneet! Plussasin siis viime viikon ke 4+0, ne superherkät näytti ihan selkeetä mutta vaaleaa viivaa, 25mIU just ja just jotain ja 50mIU ei mitään, clearbluen digi raskaana 1-2 viikkoa.
Tein perjantaina 25mIU ja viiva oli tummunut vähän, tänään päiväpissasta jo melkein kontrolliviivan vahvuinen samanmoiseen JA 50mIU! :)
Että josko sitä pikkuhiljaa pahin jännitys laantuis, yritän pitää ajatukset yhtä positiivisina kuin raskaustestit on.
Silti näin iltasin hiipii pelot päälle.

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
 
Dawwe, dpo 16 on kyl niin "aikasessa" vielä (vaikka vastaus nyt myöhässä tuleekin) etten huolestuisi tuosta tuloksesta. :)

Mulla kans pelko keskenmenosta käy varmaan päivittäin mielessä, mut onneks hyvin lyhkäsesti.

Tänään rupesin sit jännittään sitä, että kun mun luokkalaisilla on synnäriharjoittelua helmikuussa, että mahtaako joku olla änkemässä mun jalkojen väliin :D siitä onneks (tosissaan) saa kieltäytyä ja minähän aion, piste :D liian tuttuja ihmisiä räpeltämään mun "lintusta" :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Nonni, viimeisetkin oireet (eli se tissikipu) on kadonneet. :sad001 Tää ei voi mennä hyvin. :sad001
 
Elya, älä nyt heitä hanskoja tiskiin... Mulla ei oo ollu missään vaiheessa tissit kipeet vaikka esikosta oli tosi kipeet, eikä mitään muitakaan oireita ja silti siellä eilen sydän sykki... Ei se oireettomus merkki siitä ole etteikö kaikki ois hyvin, piinaavaahan se kyllä on!
 
Elya: Toivotaan että oireettomuus olisi hyvä juttu! Siis et siellä kuitenkin olisi pikkuinen :)

ON: Täälläkin eilen taas jännitti ja pelotti tuleva. Mietin jo et miten elämä muuttuu pienen kanssa lopullisesti. Toki päässä aina välillä pyörii km mut yritän sivuuttaa sen ajatuksen. Kun en haluaisi miettiä myöskään tulevaa just sen takia et jos käykin huonosti.

Vähän oireetonta täälläkin on, mut tissit vielä turvoksissa ja iltaisin väsyttää valtavasti. Ehkä kuitenkin luottavaisin mielin. Tulis ees selkeä pahoinvointi niin voisi sanoa et johtuisi varmasti raskaudesta :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Älkää liikaa tuijottako ovisplussaan kun ovishan on yleensä vasta seuraava tai sitä seuraava päivä. :) onnea kaikille tänne kans :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllähän tämä oireiden katoaminen mietityttää kun edellisellä kerralla oireet myös katosivat ja siitä reilu viikko niin alkoi vuoto ja keskenhän se meni...
 
Mua jännitti ekat viikot ihan hirveesti, onko siellä oikeesti mitään elossa (juuri kun oireita ei juurikaan ollut), mutta sain onneksi varhaisultrasta positiivisia uutisia, joten nyt mennään paljon paremmalla mielellä eteenpäin!=)

Muuten en raskautta tai sen tulosta osaa vielä oikein jännittää, kun kuitenkin vielä niin alussa ollaan. Uskon kuitenkin, että lähempänä alkaa varmasti synnytys jännittää!
 
Elya mätiedän niin ton tunteen. Mulla kans keskenmenneessä hävis oireet ja siitä n. viikko alko vuoto.
Nytki oon melko oireeton, mutta koitan vaan olla rauhallinen. Kun eipä tässä voi ite tehdä mitään.

Hermoja sulle, raastavaahan tämä on, oikeestaan sinne asti kun syntyy se tietynlainen huoli on kuitenkin koko ajan. Ensin pelätään keskenmenoa, sit nt-ultran tuloksia, st rakenneultran tuloksia ja sit vielä synnytystä ja vauvan synnyttyä kaikenmaailman vahinkoja mitä voi sattua. Hullu kai sitä on kun kaiken käy läpi moneen kertaan :wink
 
Takaisin
Top