Jännittääkö

Mietitte yhdessä onko mahdollista antaa lapselle paras mahdollinen alku elämälle. Lapsethan nyt leikkii vaikka käpylehmillä, eikä tartte silleen rahaa, mutta isompana tietty tarvitsevat kaikenlaista... Että vaikka hyvään lapsuuteen riittää rakkaus, ruoka ja hygienia, nin isompana ne kuitenki kattelee mitä naapurin joni-petterillä on jne. Ehkä tärkeintä on kuitenki että lähdette miehen kanssa yhdessä siihen, ja mietitte riittääkö jaksaminen jos on tosiaan taloudellisia huolia, ettei niiden takia sitten ainakaan liikaa pinna kiristy ja vaikuta arkeen sitä kautta.
 
Mua jännittää se, ettei ole hirveesti mitään oireita vatsan nippailuja lukuunottamatta. Ei pahoinvointia, ei rintojen arkuutta, ei tuoksuherkkyyttä. Tuntuu epätodelliselta kun ainoa konkreettinen tieto on pikavauhtia testiin ilmestynyt todella vahva plussa. Niin kovasti toivoo että helmikuussa oltais vanhempia...
 
Ensimmäinen lapsi tulossa, joten synnytyskivuista/peloista ei onneksi ole tietoakaan. Eikä vielä osaa sinne asti pelätä. :D Lohduttavaa kuulla, että muillakin huoli keskenmenosta. "Ajatellut jo itseään hyvin synkäksi ihmiseksi", kun koko ajan taustalla ajatus keskenmenon riskistä pyörii mielessä. Yleensä kuitenkin olen hyvin positiivinen ja iloinen ihminen. :D
 
Mirkusta tulee äiti!, samoissa mietteissä täällä samoilla viikoilla .... :) Epätodellinen olo on outo, kun kuvitteli raskaana olemisen olevan kaikkea ihan muuta... :D

MIISA-MIINA, tuo keskenmenon pelkääminen on ihan itsenikin yllättänyt. en oo tajunnut et sitä voi näinkin paljon kammoksua...
 
Kuinkakohan kauan sitä pitää jännittää että meneekö kesken? Koska siis tottuu ajatukseen ja alkaa nauttimaan? En edes vielä sen takia haluis kertoa, mutta kun tuo kansallinen "dokaa kolme päivää" juhla on tulossa ja kun ei ruuan kanssa ole ottamassa edes lasia viiniä niin ihmetystähän se aiheuttaa. Pakko se on kai kertoo...
 
Se on se maaginen 12viikkoa jonka jäkeen km riski pitäis olla häviävän pieni. kyllä sitä varmaan silti huolehtii tosi paljon läpi raskauden... :/ Mä onneks oon juhannuksen töissä, ni eipähän tarvii miettiä. :D
 
Mä ainakin esikoisesta huolehdin pitkälle yli rv 20. Sitten kun alkoi olla sellaset viikot että alkoi olla henkiinjäämismahiksia vaikka syntyisikin, relasin vähän :D
 
Mun murehtiminen on molemmista loppunu np ultraan, saanu kuulla et kaikki on ok ja sydän lyö ruudulla :) Kyl se huoli siitä helpottuu! :)

Mirkusta tulee äiti: kyllä ne oireet sieltä vielä kerkee nostaa päätään :) 3+6 plussasin oireita rintojen arkuus, nivus vihlasut, pientä vatsa juilintaa yms ns normaali juttuja mitä vois olla muutenkin. Tänään 4+6 ekaa kertaa aamulla hiukan huono olo mut ei kuitenkaan mikään sellanen olo et oksu lentäis tau edes kyökityttäis :) Kyl ne olot sieltä tulee :D
 
Mulla helpottuu kohdunulkoisen pelko kun ultra näyttää et alkio on oikees paikas ja sydän lyö, vasta varmaan nt-ultra saa mielen rauhallisemmaksi :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä päädyttiin keskeytykseen.. :sad001 jos ei sit jouduta ultraan ja satu sydän sykkii. Tappaa en voi elävää.. tiistaille vasta lääkäri aika ja en tiiä sit millon polille aika .. nyt rv 4+0

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuoriäiti, voimia tuon päätöksen kanssa :Heartred päätös ei oo varmasti ollut helppo, mutta toivon että se on nyt se paras juuri teille. Kaikkea hyvää matkaan mukaan ja jos tulee kysymyksiä keskeytyksestä, kysy vaan täältä, mä hoidan työssäni lääkkeelliset ja kirurgiset keskeytyspotilaat. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle siis voi laittaa ihan yksäriä jos haluat jutella asiasta. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Onpa tosi raskas päätös. Voimia!

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
viime yönä uni katkonaista ja tänä päivänä en oo sängystä päässy ylös. Nukuttaa vaan....

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Otat nyt oman aikasi ja meet jaksamisesi mukaan :) paljon jaksamista sinne :Heartred tommonen päätös ja pähkäily + tietty raskaus väsyttää yhdessä aika paljon.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
No mua jännittää jos jonkinmoinen, keskenmeno nyt varmaan päälimäisenä, kun niitä joutuu päivittäin melkeen töissä kohtaamaan...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en taida alkaa edes listaamaan mikä jännittää. Koska jännittää aivan kaikki. Helpompi olisi kysyä mikä EI jännitä :grin

Jos nyt jonkun sanon mikä jännittää niin päälimmäisenä mielessä (sen lisäksi jatkuuko tämä onni loppuun asti) on juhannus ja siitä selviäminen paljastumatta. :)
 
Mua jännittää että onhan kaikki tuolla masussa hyvin, pelkään jotain rakenne poikkeemaa yms muuta. Että ultrassa sydän kyllä sykkii, mutta kaikki muu vialla. Oon ollu kehitysvammaisten nuorten parissa töissä, oli silmät avaava kokemus.. Tieto lisää tuskaa.

on muuten hurja huomata kuinka jännityksen aiheet muuttuu. Aluks jännitin mitä muut ajattelee mun raskaudesta, nyt sillä ei oo enää mitään väliä. :)
 
Takaisin
Top