IVF / PAS 2014

Voi hitsit!!! Nyt varovaiset onnittelut Maikku ♡♡♡ oikeesti ihanaa.. :')

Täällä mennään hmm.. 5+4. Alavatsa vääntää pelottavasti ja tänä viikonloppuna on alkanut pahoinvointi :|

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja mitä tuohon ultraan tulee ni meille annettii aika vast 3,5 viikon jälkeen 18.12 viikolle 7+1..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli, pahoinvoinnin sanotaan olevan hyvä asia, puhutaan sitkeästä kyytiläisestä :wink Juilimiselle pöh :/
Tää on niin kamalaa nyt, kun mulla on ennenkin monta kertaa ollut kaveri "väärässä" paikassa.
Toivottavasti ne ihan mun menneisyyden ja historiikin vuoksi ottais ultraan jo ennen lomia, vaikka 19.12 perjantaina.
Laskeskelin, et silloin pitäis olla noin 5+1, eikö ne sen paikan jo näkis? Hitto, ei ne kyl niin aikaseen kato :/
Koskakohan tyksis aukee ovet joulun jälkeen?
 
En tiedä kuinka nopeesto näkyy mut oon ymmärtäny et sydämen näkee vast sit viikol 6-7.. mä en muista sitä lomaa, ne kyl sano sen sillon. Mut voithan sä mennä sit yksityiselle joulun välipäivinä?

Me mennää iha lähekkäin sit :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu sydän alkaa paukuttaa vasta vkolla 6, mutta sais ees mielenrauhan siitä et ois "möykky" oikeassa paikassa :wink
Noh, torstaina selkiää sit tääkin :)
 
Vaikka testipäivä on vasta torstaina, varasivat ne mulle tyksistä ajan 19.12 vielä ultraan, katotaan josko näkyis se et onko oikeassa paikassa :wink
 
Hei tosi hieno homma!! :) vaikka välillä sielläkin kiireen huomaa niin kaikesta huolimatta ei voi kun olla kiitollinen menneistä kahdesta vuodesta, kyllä niin tukevaa ja ymmärtäväistä henkilökuntaa on :') onko viiva vahvistunut? Olivat sitä mieltä että nyt on mahkut? Oon niin innoissani!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu aamulla tuli jo selkee viiva, eli vahvistunut on :)
Kyl se mun testien perusteella sanoi et oon raskaana, ettei noin moni testi haamujakaan ihan turhaan näytä ja käski mennä veritestiin vielä torstaina et nähdään tarkemmat arvot.
Mut mä unohdin kysyä et jatkuuko Luget keskiviikon tai torstain testin jälkeen kun on plussa? :eek:
 
Onnea!! :) oon niin onnellinen sun puolesta. Ehkä tämä sittenki oli meidän vuosi? Mulle sanoi että kyllä ne luget voi pois käyttää, mä käytin vielä tuloksen jälkeen sen yhden ilta ja aamu satsin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea teille molemmille! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte molemmat "joululahjanne". :wink Meillä on joulutauko. Mun joululahja on se, että saan syödä kaikkia jouluherkkuja suuremmin pohtimatta. Ja hermot lepää myös. Tammikuussa uusiksi.
 
Pompom: kiitos :) kuinka pitkä joulutauko teillä on? Kyllä sitä aina jotaim hyvääkin noista löytää, nauti graavilohesta! Mun ehdoton joulusuosikki... on silti varmasti turhauttavaa ja lisää odotusta. Jaksamista ja yritähän nauttia joulunajasta! :)

Maikku: mitä arvot sanoi?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mikäli kaikki menee niinkuin on suunniteltu, niin piikittelyt alkaa taas 16/1. Ihan hyvä niin. Enkä juuri nyt jaksa huolehtia. Se ei auta. Vedän ajoittaiset paniikit. Se sopii enemmän mun tyyliin. Pysyn poissa googlesta ja mun ongelmistojen/diagnoosien tutkimisesta suhteessa hedelmöityshoitoihin. Se on todella masentavaa luettavaa. En ole juuri nyt missään vaiheessa hoitoja, joten vedän graavilohta nassuun ja juon sen tumman jouluoluen. Tai ainakin maistan vähän.
 
Takaisin
Top