IVF / PAS 2014

Mulla on to ultra. Kyllä on jännä viikko tulossa. Pahoinvointi ja vatsavaivat vaan tekee olon aika ikäväksi :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pompom: ehkä on parempi antaa itselle ja ajatuksilleen tilaa. Meillä oli pitkä kesätauko ja vapautin itseni täysin ja nautin koko ajasta. Kyllä se vaan auttaa kun saa hetken hengähtää, vaikka tokihan se siellä takaraivossa enemmän tai vähemmän koputtelee. Syö graavia munkin puolesta ja anna mennä koko olunen :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on semmosia "repäisykipuja" heti jos liikkuu nopeasti, esim nousee sängystä tai venyttelee reippaasti. Sit simmotteita juilimisia vaihtelevasti, kuin voikin pelottaa tommoset, vaikka ihan varmasti kuuluvat asiaan. Ei tähän totu, vaikka minäkin käynyt kaksi raskautta aivan onnistuneesti läpi :wink
 
Mulla oli sillon ennen testiä ja sen aikoihin tosi kovua menkkakipuja mistä olinki ihan varma ettei nyt onnistunut. Repäisyitä oli kans mut nyt neki on vähentyny. Tissien kiristykseen herään öisin. Kyllä tä vaan aika pelottavaa on.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
No on todella :Heartred
Mutta ilmoitellaan puolin ja toisin nyt tätä etenemistä ja mitä kuuluu kun näin lähekkäin kuitenkin mennään? :)
 
Ultrassa näkyi pieni mutts vahva syke juuri siellä missä pitäisikin ♡ silti on itsellä kovin varovainen olo ja epätodellinen.. nyt vain odotellaan taas viikkoa 12 ja että tämä pieni jaksaisi pysyä mukana. Mutta ehkä noiden viikkojen jälkeen uskaltaa vähän hengähtää?

Mites Maikku olet voinut? Jännitän huomista puolestasi ♡ oli muute polin odotus laitettu uutee uskoo :p tuntu jopa vähän hassun haikealta sulkea se ovi viimeisen kerran näiden kahden vuoden jälkeen.. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahaa oloa, vähäistä menkkamaista juilintaa ajoittain, väsymystä ja pelko persiissä aina pyyhkiessä kyttää paperia :D
Kertaakaan ei ole siinä mitään ollut, mutta aina sitä silti kyttää...
Jaa niin ja tissit on superkippeet!!!
Huominen jännittää kyllä niin paljon, ettei sanat riitä sitä tunnetta kuvaamaan :eek:
Ihanaa kun te näitte pienen ja mikä tärkeintä, sykkeen :Heartred
Me ei varmaan sitä sykettä vielä nähdä, mutta kun olis edes papunen nyt siellä oikeassa paikassa, pelottaa ihan hulluna!!!
 
Mä olin ihan paniikissa kans ja oon nähny monta yötä painajaisia :/ pakko kyl myöntää et mä en ku nopeesti nähnyt sen sykkeen ku en tajunnu ottaa rillei mukaan ja alussa ei meinattu löytää. Ehtisin jo pudota kuoppaan kunnes lääkäri pyysi mua laittamaan kädet alas ku oli mun pään alla ni sit se löyty kunnolla, sit näin vielä vähemmän. Mutta tieto siitä, että kaikki on hyvin riittää mulle. Silti on epävarma ja varovainen olo.. ne tuskin katoavatkaan kauhean nopeasti.
Niin ja mäki kyttään paperia :D

Monelta teillä on se?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tää on kyl kauheeta tää jatkuva pelkääminen! Mikä oli muuten viikkoarvio?
Meillä on se 9.45, onneks mun mies tulee mukaan, sillä oli ne uutiset mitä tahansa, tiedän että vollaan siihen malliin etten pysty autoa ajamaan :)
 
Mulla on nyt menossa 7+1 mut äitiyskortissa ( mulla on oikeasti ÄITIYSKORTTI!!) lukee että vastaa 6+5.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
5+3 ja raskausontelo sijaitsee kaikista suunnista ultrattuna täysin keskellä, ihanteellisimmassa paikassa :Heartred
(eli ei kornuissa, eikä lähelläkään kohdunkaulaa!)
Sykettä ei vielä nähty tietenkään, mutta Lääkäri Antti Perheentupa antoi ymmärtää, ettei huolissaan tarvitse olla, kaikki on paremmin kuin hyvin viikkoihin nähden.
Sanoi että näkyi ultralla paremmin kuin hän uskalsi edes toivoa tässä vaiheessa ja oli jopa näkevinään kaikua pussin sisällä.
Sykettä mennään sit kuuntelemaan 7.1.2015 :Heartred
Sisukas Pakkastyttö, jos minulta kysytään :D
Oon niin onnellinen nyt että ihan itkettää!!
 
Onnea Maikku!! :) todella ihana uutinen ♡ meillä on sit se melkee tasan kaks viikkoa väliä, mulla on nyt 7+2.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juups!!
Kyllä tää on niin ihana tunne, neljän kamalan onnettomuuksien vuoden jälkeen, papunen on vihdoin oikeassa paikassa :Heartred

Mä olin niin paniikissa, etten meinannu housuja jalasta saada ennen ultraa, tärisin ihan hulluna! Antti on kyllä niin paras lääkäri, se osas selittää kaiken selkeästi rautalangasta vääntäen, ettei mun tarvii olla huolissani :)

Maailman paras joululahja :Heartred
Ja menkkamaiset juilinnat kuuluu varsinkin mun kohdalla asiaan, kun on niin monesti operoitu tässä kolmen vuoden sisällä noita "onnettomia" pois, niin siellä on arpia jotka venyessään saattaa aiheuttaa ajoittain kipua.. Huh! Selvisipäs sekin sitten :D
 
Kyllä ootkin onnesi ansainnut! :) ♡

Mulla oli kans aikas hurjia menkkakipuja ja edelleen öitä haittaa ylä-ja keskivatsakivut ja hankala olo :sad001 en sit niistäkää kysellyt vaikka piti, olin Varpulla ja hän ei nyt niin kovin monisanainen ole, itsekin jää sit hiljasemmaks ku pitäis.. mäki pidin kyllä Antista, ihan mahtava ja rauhallinen tyyppi :)

Mä mietin influenssa rokotusta, työterveyden th käski kysyä polilta asiaa mutta unohdin senkin sen hämmenyksen keskellä :D

Nyt on hyvä tästä jatkaa jouluun ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on ollu ajoittain semmosta menkkamaista juilintaa ja joskus se kuumottelee selänkin puolelle, mut nyt en ressaa enää siitä :wink
Antti vielä sanos, et jos sillon ultrauksessa 7.1 on yhtään häikkää tai jotain epäselvää, hänet voi hälyttää heti paikalle tarvittaessa, koska hän on talossa silloin myös. Tuli kyllä oikeesti semmonen fiilis, että on hyvissä käsissä :)
Mä en oo ikinä sitä rokotetta ottanu, enkä ottais nyt ainakaan, mut ohjeistuksesta en kyl osaa sen suhteen sanoa :/
Ja kiitos kauniista sanoista :Heartred
 
Raskaana olevat kuuluvat riski ryhmään. Itsekään en ole rokotetta ottanut mutta pitää selvittää hyödyt ja haitat. Oon kuitenkin päiväkodissa töissä niin sen saaminen voi olla mahdollista.

Mulla on 7.1. ensimmäinen neuvola :eek:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä just mietin, et pitäis varmaan neukkulaanki soitella, oon unohtanu koko jutun :D
Noh, onneks ei oo viel mikään kiirus :wink
 
Mä soitin just viime hetkillä ku on noi joulunpyhät sekottamassa ni sain ajan just 10+0 :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top