IVF / PAS 2014

No niin :) ihana tuo huurunenä ♡ sulla tais olla hyvä määrä huuriksia?
Kuinkakohan monta noista mun tyypeistä jaksaa jatkaa.. jospa saisin edes yhden huuriksen ni ei tartteis taas heti ampua kaikilla panoksilla vuoden vaihteen jälkeen.. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja onko sulla huuris luomukierrosta? Laitetaanko oviksen jälkeen vai aikana vai miten?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Luomukiertoon juu ja kun mä sen oviksen vaan bongaan (lyhyt piikki oviksessa, joten 2x vrk testi)
mä soitan tyksiin ja 3-4 päivää sen jälkeen tehään siirto.
Viimeks ovis näyttäytyi tikulla sunnuntaina illalla, niin siirto tehtiin vasta torstaina...
Tuu sit raportoimaan, miten sulla etenee, itsellä tuli täti kyläilemään, kerrankin sitä ootettiin ja oli tervetullut :wink
 
No kaipa tässä kohtaa voin sanoa että onnea tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

Mulla on nyt matkassani erinomainen pieni suuri ihme ♡
kaikki meni hyvin, pissahätä oli jäätävä, piti käydä lirauttaas osa poiski ku olivat 20min myöhässä. Kivut on edelleen kovat ja täys rakko ei helpottanut ainakaan! No siinä sitten yritetään pidätellä ku toinen ultraa ja toinen laittaa spekulaa, oli aika hirmusta.. ja siinä samaan hötäkkään biologi kertoo tuloksia ja kuten arvata saattaa, mulla meni kaikki ohi. Ainoa mitä muistan niin 4 meni pakkaseen ja ovat samassa oljessa ja jotain tiedetään enemmän jos kehittyvät ja voidaan pakastaa uudelleen häh täh ??? Pitää soittaa perään vielä ja kysyä koska en ymmärtänyt enkä muista, keskityin vaan toimenpiteeseen..

Mutta tärkeintä on nyt tämä pieni kyytiläinen :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo soittelin. Kaikki neljä pakastettu samaan olkeen, ajateltu vain yksi sulatuskerta josta odotetaan että saatais yksi siirto , tietty jos maljalla vielä kehittyvät niin pakastavat uudestaan. Ei oikein mitään suoraa vastausta tullut mutta tä on se mitä sain.. en tiiä eivätkö sitten ollut niin priimaa vai mitä.. no mulle riittää nyt tämä ja luotan heidän ammattitaitoonsa :)
Muistatko miten sulla on noi pakastukset menny?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
No meillä tosiaa saatiin hedelmöityksessä 7 hyvälaatuista alkiota, joista yks tuoresiirtoon. 6 meni pakkaseen kahden oljissa, eli 3 olkea yhteensä.
Kun nyt viimeks sulatettiin yks 2kpl:een olki, siitä selvis vaan se toinen siirtoon, eli ei aina auta sekään et vaikka on hyvälaatuinen, että selviäis :sad001
Saa nähä miten ens kerralla käy... Tää on kans yhtä jännäämistä, AINA!
 
Meille ei edes kerrottu pakkaseen menevien laatua.. se mua kyllä hiukan ihmetyttää..
mitä jos noista kahdesta alkiosta molemmat selviää sulatuksesta?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei mullekka kerrottu aluks muuta kuin että ovat 4-soluisia. Kyselin sit jälkeenpäin itte :)
Mut juu, sulatuksen jälkeen arvioidaan niiden laatu uudelleen ja jos on täysin top alkio edelleen, siis kumpikin, toinen siirtoon ja toinen pakastetaan uudelleen. Jos näyttää siltä et se toinen ei uutta sulatusta ehkä kestäis, se saatetaan siirtää myös :wink
 
Okei. No pitää varmaan itsekin sitten kysellä seuraavaksi ku sinne ollaan yhteydessä. Ärsyttävää ku ei tiedä. :/



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon vieläki kipeä ja todella pahoinvoiva :sad001 huomenna pitäs suunnata töihin mutta mahtaako työnteosta tulla mitään.. kauanko teillä on toipuminen kestänyt? Onko ollut tällästä todella etovaa pahaa oloa?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei, mulla istutus oli eilen. Olin kuvitellut kaikki toimenpiteet paljon kamalammaksi kuin miten ne koin. Siinä mielessä olen onnekas. Kaikki on mennyt helposti ja kivuttomasti tähän saakka. Folleja oli mulla alunperinkin vaan 3, joista kaikki saatiin talteen ja kaikki hedelmöittyi, yksi lakkasi kehittymästä, yksi kehittyi todella nopeasti (se istutettiin) ja yksi hidasteli hiukan ja se on vielä laboratoriossa tarkkailussa, josko siitä olisi pakastukseen. Nyt pitää vaan jostain kehitellä kärsivällisyyttä, se ei ole mun vahvinta aluetta. Nyt olen vaan ihan järjettömän väsynyt. Ja Mirmeli, mulla oli piikitysten alussa ihan järjettömän paha olo. Alas meni käytönnössä ainoastaan hedelmäsmoothiet ja vaihtoehtoisesti joku todella suolainen (oliivit, salami...)
Toivottavasti sulla on jo parempi olo ja kaikki hyvin.
 
Pompom: Mulla kävi samoin että kuvittelin ne pahemmaksi kuin olivatkaan, tosin olin jälkeen todella kipeä ja pitkään.
No kiva tietää että joku muukin kärsiny tosta kuvotuksesta, mulla kestää sekin. Nyt jo muutaman päivän parempi mutta syön Rennietä lähes päivittäin kun lääkäri ei osannut muutakaan neuvoa..

Mulla menossa nyt laskujen mukaan pp7 ja tänään on ollut menkkamaista jomotusta alavatsalla/ selässä.. :'( tähän asti oon aika rentona ollut enkä liikaa miettinyt kyytiläistä mutta tänään jotenkin nyt kuumottaa noiden juilimisten kanssa.. eipä tässä voi kun toivoa ja odottaa.

Miten sille sun toiselle follille kävi? Jaksoko jatkaa itsensä pakkaseen? Miten olet muuten voinut?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Oeln myös mennyt aika löysin rantein. Väsyttää siis oikeasti nukuttaa ja unta riittää ihan hirveästi ja koko ajan on sellainen olo kuin juuri ennen kuukautisten alkamista. Joten aika samanoloisilta nuo oireet kuulostavat. Toistaiseksi päivät ovat menneet helposti ja ilman suuria kärsimättömyyskohtauksia. :wink Katsotaan miten menee, kun päästään lähemmäs raskaustestipäivää. Follista en ole kuullut mitään. Sanoivat soittavansa labrasta, mutta eivät ole soittaneet. Harkitsin soittavani sinne, mutta tulin siihen tulokseen, että tällä hetkellä en sillä tiedolla mitään tee. Kysyn sitten, kun menen raskaustestiin. Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki ylimääräinen tieto on mun pahin vihollinen. Kaikki jossittelut lisää stressiä ja katastrofimahdollisuuksia. Olennaiselta tuntuu tehdä kivoja juttuja löysin rantein ja tietää milloin polille on seuraava aika. Mennä todellakin askel kerrallaan. Olla todella hetkessä ja hautoa.
 
Täällä aloitettu tikutus ja olo on hämmentynyt.
Luget siirsi menkkoja pari päivää eteenpäin ja siirtyneistä menkoista oli eilen laskettuna kp10 kun tikutin.
Liuskatestiin tuli selkeästi molemmat viivat ja tein sit samasta astiasta hymynaamatestin myös, ei kuitenkaan testi mulle hymyillyt. Tänään testissä paljon haalistuneempi viiva? Nyt on sit pelko persiissä et missasinko sen nyt vai en :/
Noh, tikutus jatkukoon, keskiviikkona ultrataan limis, kaippa sen sit siitä huomaa menikö juna jo? :)

Mitkä on teillä nyt olot, fiilikset? Ja mikä pp menossa?
 
Ootko soittanu polille ja kysyny et mitä kannattad tehdä? Mulla on taas testi viiva ollu hailakka vaikka cb on antanut hymyä että itse luottaisin siihen enemmän :)

En oo juurikaan laskenu mutta nyt taitaa olla pp 10? Vatsaa on kivistänyt jo muutaman päivän menkkamaisesti että niitä tässä melkein odotan. Tänään aamulla olen herännyt ennakoiviin.. tissit on julmetun kipeät lisäksi.. naama kukkii ja pahoinvointi on muuttunut närästykseksi.. oon yrittänyt olla kuulostelematta liikaa mutta nuo nyt vaikuttaa elämään vahvana. Tietty toivon että olisivat raskausoireita mutta pessimisti nostaa päätään vatsakipuje takia..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
En nyt sit vielä soittanut, ajattelin luottaa tuohon clear bluen testiin ja toivoa parasta...

Täällä tsempataan sulle isosti plussaa mirmeli, hirmuisen vähän kuullut plussauutisia moneen kuukauteen niillä, joilla on hoitoja :/ Nyt siis ois jo aika :Heartred
 
Hymynaama!!
Ilmeisesti vois päästä perjantaina siirrolle, kunhan papuset vaan siitä sulatuksesta selviisivät :Heartred
Huh! Turhaan vouhotin, että olinko missannut koko homman, kiitos kun jaksatte tämmöstä "seinille hyppijää" joukossanne :wink
Toivottavasti ehin vaan töiden lomassa sinne Tyksiin jonottelemaan,
asiakkaat ei välttämättä huuda riemusta kyllä :/

P.S. On tää oma maailmankatsomus muuttunut joka suhteessa, ennen oisin ollut näin innoissani vaan positiivisesta raskaustestistä :D
 
Onnea matkaan Maikku! Jokaisesta askeleesta saa olla onnellinen, kunhan muistaa jalat pitää maassa. Tai niin minä ajattelen. Minulla on nyt pp8 ja edelleen olen rauhallisen positiivinen. Ei ole raskausoireita, mutta ei ole mitään viitettä siihen suuntaan, etteikö kaikki voisi olla vallan hienosti. Menen päivän ja hetken kerrallaan.
 
Samaa mieltä pompomin kanssa! :) sillon ku hoidot alotettiin ja sain ihka ensimmäisen hymynaaman tikkuun clomien ansioista niin kiljuin ja hihkuin riemusta. Kyllä niitä pieniä asioita vaan oppii arvostamaan :)

Pompomille plussatuulia ja tsemppiä piinailuun :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top