IVF / PAS 2014

No jos lasketaan sillain, et siirtopäivä on pp0, ni sit mulla on vasta se pp8 tänään, et saattaa olla et oon vaan ny liian aikasessa, TOIVOTTAVASTI! :smiley-angelic006
Virallinen veritesti tehdääv vasta ens keskiviikkona 12.11 :)
 
No ni! Sinne asti nyt odotat ja pidät ne testit lukkojen takana. Just mulle sanottiin tänään et niitä ei suositella itse tehtävän kun on lääkkeitä vaikuttamassa tuloksiin. Mä lupasinkin pitää testit visusti kaapissa. :D otetaa yhteinen tavoite :) ja sun testi oli vaan aikaisessa. :p

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu kyllä mä nyt ootan sinne sunnuntain aamuun, ihan vaan varoiks haluisin sillon testata ja tuurilla saada ees haamusen tikkuun, että ois edes pieni mahis antaa maailman paras isänpäivälahja miehelle :) :Heartred
 
Nyt mulla muuten Maikku oli se mieslääkäri eilen ja et kyllä turhaan kehunut! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pakko myöntää että ensin vähän hämmennyin mieslääkäristä mutta kyllä, oli paras käynti koskaan. Ei tullut liukuhihna oloa.. :p

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ollaan viime yönä herätty siihen että parin päivän päästä se tosiaan tapahtuu ja on aikas hassu fiilis.. ja väsynyt :| mutta Maikku! Saako mies tulla sinne osastolle/heräämöön, mikälie, vai pitääkö pysy kokonaan poissa...?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
No Tyksissä ei saanut tulla mies kun sihen odotustilaan, et isäntä saattoi mut ysiks siihen, kävi kanttiinissa kahvilla ja meni kympiltä antamaan oman "panoksensa".
Mä sit soittelin hänel joskus yhden jälkeen et voi lähteä mua taas hakemaan kotiin päin. Eli mies ei saanu tulla odotustilaa lähemmäs :/
Mut hyvin se menee, hoitajat on kyl koko ajan siinä ja ovat mukavia, kipulääkettäkin saa tarvittaessa. Itte mä nukuin punktion jälkeen pari tuntia, olin niin poikki :D
Mut tsemppiä hurjasti ja toivotaan suurta saalista!!
 
Noin mä vähän arvelinkin.. mua nyt jännittää ja pelottaa :sad001 oon hirveän toimenpide pelokas ja helposti oksentelen jo siitä että tiedän jotain tehtävän.. :sad001 aukiolotutkimus oli todella kivulias kokemus ja ehkä sekin muisto stressaa.. huh tästä viikosta kun selviän ni olen taas astetta vahvempi.. huomenna koirann operaatio mikä ei ole sekään ihan tavallista laatua :|

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Taysissa ainakin kun exän kans näissä käytiin niin se oli mukana toimenpidehuoneessakin molemmilla kerroilla, ja tietty sai olla myös toipumishuoneessa. Tästä nyt on tosin jo 4-5 vuotta, että en tiä sit jos säännöt on muuttunu.
 
Punktiosta ollaan selvitty, ei ollutkaan niin kivulias kun pelkäsin mutta jälkikivut ovat mun kohdalla rajut. Meinasivat jättää osastolle mutta sain ns. Puhuttua itseni kotiin.. nyt yritetään toipua.

Polille jätin 11 munasolua ja suuren toiveen ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko teillä muilla ollut ylävatsakipuja? Heräsin viime yönä järjettömään kipuin jonka sain kyllä hallintaan kun vain pääsin sängystä ylös panadolille ja lämmittää tyynyn.. nyt päivällä hirveä närästys :|
Niin ja noista munasoluista 5 hedelmöittynyt normaalisti..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olin kans punktion jälkeen tosi kipeä monta päivää, siirtoonkin menin aika varovasti hoiperrellen ja turvoksissa. Vasta noin viikon päästä olin parempivointinen..
Mikäs tilanne nyt?
Tällä ootellaan tätiä kylään, jotta pääsis bongailemaan uutta ovista :/
 
Oon aika huonovointinen ja juurikin aika turpea. Pistävimmät kivut säteilee tuonne peräpäähän ja kohdunkaulalle. Rakon tyhjeneminen sattuu :sad001 mutta paljon paremmin mitä eilen. Silti vähän jännittää se huominen et kuinka paljon ronkkivat kun paikat on aika kipeät :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos. Joo tosi helppohomma tälläseltä stressipissaajalta :D hei, riittääkö että ne luget hakee kotimatkalla vai pitääkö ne ottaa käyttöön jo heti polilla? Oon unohtanu hakee enkä millään jaksais konkata tänää apteekkii...

Nii ja sä olit eilen siellä testissä?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Eka lugeannos laitetaan illalla tai seuraavana aamuna, riippuen sun oman lääkärin ohjeesta...
Mä painelin suoraan siirron jälkeen apteekkiin hakemaan omani sillon :)
Mut joo siis nega mulle tuli ja nyt ootellaan tätiä kylään, luget on siirtäny menkkoja, koska normisti mun olis jo alkanu :/
 
Takaisin
Top