Tervetuloa floral tännekin puolelle, harmi, ettei inssit tuoneet apua teillekään. Siellä suunnittelukäynnillä tosiaan selviää sitten, millä kaavalla hoitoa lähdetään toteuttamaan. Jos mitään syytä pitkään kaavaan ei ole, silloin aloitetaan varmaan suoraan piikittelyllä. En osaa sanoa, mitä ne syyt sitten ovat, koska mulla on endometrioosi, mut silti aloitettiin lyhyellä kaavalla. Olin aiemmin luullut, että endossa aina pitkä kaava.
Minkki, on teillä ollut todella raskas taival. Toivottavasti näistä hoidoista on nyt sitten apua. <3
Mulla tänään pistosvapaa päivä, jee! Huomenna heti aamulla klinikalle ja punktiota ennen antibiootit. Yllättävän hyvin on kaikki mennyt tähän asti. Olin varautunut paljon pahempiin kipuihin ja huonoon oloon. Tai siis onhan tässä ollut koko viikon aika epämukava olo, mut ehkä kun on endokipuihin tottunut, niin tämä menee helposti. Ikävin kokemus on tähän mennessä ollut ultra, joka sattui aika paljon riehaantuneen endon takia. Sen takia huominen jännittääkin melko paljon. Onneksi siellä saa hyvät lääkitykset. :)