Nyt vasta ehdin kommentoimaan, olen käynyt kyllä kiireellä lukemassa teidän kuulumisia.
Onnea Junttura, että ovis on saatu kiinni. Mä en ole saanut sitä selkeästi selville kuin clear bluen digitestillä (joka on siis hemmetin kallis). Saattaisi olla, että oltais päästy ekaan passiin aikaisemmin, jos olisin käyttänyt noita cb:n testejä?! Kuka tietää. Jouduin kuitenkin aina muiden testien kanssa arpomaan/päättelemään mikähän päivä se paksuin viiva oli. Sanoivat Taysissa sitten mulle, että juurikin tulkintavaikeuksien vuoksi suosittelevat että aina pas-kierroksella tehtäisiin digitestejä. Postimyynnistä löysin sitten huomattavasti halvemmalla noita cb:n testejä, kuin mitä apteekissa ovat.
Rive ja Aawa, teillähän löytyi folleja oikein hyvin! Onnea! Mulla näkyi tuossa seurantaultrassa ennen punktiota myös sama kuin sulla Rive, elikkäs 10kpl, ja olin ihan onnesta mykkyrällä.
Ja vihdoin Hileinen, pääsee munafarmi kasvamaan!
Mustikk4, ihanaa että kuulet sydänäänet!
Ikävä että kärsit niin kovasta pahoinvoinnista, mutta kyllä sitä tämän asian vuoksi kestää lähes mitä vaan. Toivotaan, että olo muuttuu siedettävämmäksi kun eka kolmannes on taputeltu.
On. Tiistain ultraa odotellessa..