Nonii! Hyvin meni :)
Eli taysiin mentiin aamulla anivarhain, ensin sihteerin kanssa täytettiin sopimuksia yms, sitten mies hoitamaan omaa osuuttaan ja minä toipumishuoneeseen valmisteltavaksi. Vaihdoin sairaalan kaavun päälle, hoitaja otti verenpaineen, laitto kanyylin ja anto esilääkityksen (kipulääke ja pahoinvointilääke). Tiedusteli samalla haluanko toimenpiteessä rauhottavaa, kyllä halusin, vaikka olo oli vielä ihan rauhallinen, mulla on tapana saada viime hetken paniikki :D sitten odottelua, miehellä kesti kun piti vielä täyttää jotain lappuja ja meinas mulla jo itku tulla ku pelkäsin ettei se ehdi mukaan. Ehti kuitenkin paikalle vähän ennen ku toinen hoitaja tuli meitä toimenpidehuoneeseen hakemaan. Siihen sitten pöydälle ketarat leväälleen, mies sai tuolin viereen. Rauhottava ja kipulääke suoneen, kohdunkaulaan paikallispuudute, se oli muuten kaikista kipein vaihe se puudutuspiikki, ihan ku hammaslääkärissäkin! Sitten alkoi punktio, se oli nopea ja täysin kivuton operaatio kun rakkulat molemmin puolin oli tyhjennetty ja saatiin lähtee takaisin toipumishuoneeseen :) nyt alkoi jo juilia aikalailla ja hoitaja laitto paracetamol tipan vielä tippuun ja itse pyysin lämpöpakkauksen alavatsalle, se mulla ainakin toimii parhaiten. Olo oli kun pienessä hiprakassa :D
hetki meni ennen kun hoitaja tuli ilmoittamaan tuloksen: 14 hyvää solua!!!! Herran jestas!!! Ihan huippua :) <3
N. 1,5 h oltiin ennen kun mun lakkas päässä pyörimästä ja saatiin lähteä, nyt olo ihan hyvä vähän särkee mahaa mutta ei mitään pahoja menkkajomoja pahempaa, ainakaan vielä.