IVF/ICSI kokemuksia

Ninukki, kiitos raportista! Näin ekakertalaisena oli mukava lukea! :) Ihana saalis myös teillä! Miten lääkitykset siirtoon asti tässä välissä, onko mitään?

Larissa, olipas teillä reissu! Jospa se isompi annos boostaa munikset kunnolla käyntiin nyt! :wink :wink Kyllä te siirtoon pääsette, näin uskon!

On. Kävin sitte vähä labrassa. Pyörryin sinne :D :D Suoni antoi ekan putken hyvin, sitten alko hiipua ja neulan asentoa piti muuttaa. Ehdin sanoa vaan labratädille et "mua huimaa" ja sit pimeni :D Täti otti kopin ja virkosin heti. Pää polviin ja olo tokeni kyllä siinä. Olipa kokemus! :D Näin sairaanhoitajana nauratti ja hävetti, ei mua toisten piikitys haittaa! Pöh.

Hileinen kp 18 ivf-kiertoa
 
Hileinen, no SULLAhan se vasta on reissu ollut :D Onneksi ei käynyt pahasti! Ihan yhtä hyvin meni kuin minun labrareissu... Oli just menkat loppuneet ja endokivut päällä eli olin ottanut buranaa. Itse näytteen otto meni hyvin, mutta kun pääsin käytävään niin verenvuoto ei loppunutkaan vaikka miten kovasti painoin. Norona vaan alkoi valua siteen alta pitkin käsivartta. Ei kun takaisin näytteenottohuoneeseen hakemaan vähän järeämmät tupot :D Sen opin tästä että buranaa en tule ottamaan kun punktio lähestyy.
 
Juu oli kiva, kun kirjotit miten meni Ninukki. Luin tuon miehellekin ääneen, kun oli niin selkee selostus. :) Nuo alapääpillerit on kyllä niin ällöjä, voi elämä sitä möhnän määrää mitä valuu kaiken aikaa. :grin Mutta kestettävähän se vaan on. Meillä oli lutinukset viimeisessä inssissä. Saa nähdä määrätäänkö niitä nytkin, vai lugeja.

Toivottavasti isompi annos tepsii Larissa! Pidän peukkuja. :)

Mustikk4, kp1 ensimmäinen ivf lyhyellä kaavalla
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, munasoluja 25kpl => 17hedelmöittyi, testi 2.6.
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5.
Ninukki, lyhyt kaava, punktio 25.5., siirto 30.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio vk 22
Larissa, pitkä kaava, punktio vk 23
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24-25
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Hopsan, ICSI elo/syyskuu


:)
 
Ninukki, kiitos ennakkotiedoista lugen suhteen! Mulla on pari pakettia jemmassa valmiiksi 200mg vahvuudella. Niitäkin pitää kuulemma laittaa 1kpl 3 kertaa päivässä :O ostin jo kunnon arsenaalia pikkuhousuojia varastoon :'D
 
Haha, mulla meni 2*3 eli kuus päivässä kun oli lääkkeellinen siirto. (Muistaakseni luonnonkiertoon 2*1 papanaa :) )
on se sotkua, viikolle 10 asti ja sitte vähennettiin asteittain
 
Apua miten mulla oli mennyt ohi että ninukilla oli tänään punktio. Hieno saalis! Toivotaan että moni lähtee hedelnöittymään.

Paljon on kyllä eroja kunnallisen ja yksityisen toimintatavoissa. Siellä ei lähdetä pitkään viljelyyn ellei hedelmöittyneitä hyviä alkion alkuja ole 3 kpl. Eli ennenkuin nähdään miten hedelmöitys alkaa ei päätöstä tehdä.
Samoin ultrassa saa ravata jatkuvasti ja sen mukaan päätetään annoksista. Tuntuu hurjalta että Larissa menee vasta ma ekaan ultraan.
Niin toivon Larissa että tämä hoito tuo teille mooonta alkiota kaikesta huolimatta.

Täällä siirto nyt tehty ja oli kuulemma todella hieno top alkio. 4 alkiota seurataan edelleen huomiseen kun olivat olleet hieman hitaampia. Jos siellä huomenna ok yksilöitä niin sitten pakkaseen. Pyysin labratätiä juttelemaan ja laulamaan niille nätisti että jaksaisivat vielä vähän. :laughing025
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, munasoluja 25kpl => 17hedelmöittyi, testi 2.6.
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6.
Ninukki, lyhyt kaava, punktio 25.5., siirto 30.5.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio vk 22
Larissa, pitkä kaava, punktio vk 23
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24-25
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Hopsan, ICSI elo/syyskuu





:)[/QUOTE]
 
Ninukki hieno saalis! Näkeekö ne jo nyt että on hyviä munasoluja? Ku oon ymmärtäny että vasta seuraavana päivänä kuulee hedelmöittyneiden määrän ja vasta sillon alkaa nähdä onko solut hyviä...

Larissa on skeptinen niin ku minäkin yleensä. Paitsi tällä hoitokierroksella olen päättänyt olla positiivinen ja rento. :) yllättävän hyvin on onnistunut. Ja uskon vahvasti että hyvin teilläki menee!

Voi ei hileinen miten käynyt. Onneks hoitsu sai kiinni.

Mustikk4 tällä kertaa täytyy onnitella melkoista, pääsette tekin pian tosi toimiin.
 
Hileinen täällä menee lugeja juurikin tuo määrä. Ei kauheen kivaa. Ei kauheesti tee mieli edes seksiä kun jotenkin ällöttää kun koko toosa täys valkoista mönjää!
 
Takaisin
Top