Maleen oon niin pahoillani sun puolesta! Voimia kovasti!
Hileinen toivottavasti tosiaan vaan tuhrua! Tosiaankin toivon sulle plussatuulia perjantaille!
Toivottavasti Kaakaolla viivat vahvistuu, ja saataisiin sut tonne plussalistaan!
Hopsanille tsempit punktioon, tulkoon sieltä virkeitä ja hyvävoimaisia soluja! Onnea koitokseen, on sekin niin jännittävä vaihe!
Larissalle onnet huomiseen!
Ja ketä muita oli vielä.. Niin Muurahainen, ikävä lääkäri! Toivottavasti saat sen pian kiinni!
Mää aloin tänään miettiin testaamista.. Pregnylistä tulee tänäiltana kaksi viikkoa. Menkkatuntemukset vaan jatkuu ja lutinus tuhru on muuttunu kellertäväksi. Päätin siis jäädä odottelemaan et menkat alkaa, tiiä vaikka jo huomenna. Oon yrittäny olla muuten tutkiskelematta oireita, kun ne ei mitään tässävaiheessa kerro. Vatsa on kyllä kummallinen, sellanen ilmatäyteinen.. Voihan se olla ettei töissä oo pariin päivään ehtiny juua kunnolla, ja kyllähän se ennen menkkojaki ilmoja keräilee, mutta nyt ne ei vaan taho tulla ulos. Unohin tänään töissä laittaa lutinuksen, miten saatoin unohtaa! ..laitoin sen 3h myöhässä.
Oliko jollai toisellaki täälä vauva-aiheinen työ.. Itekki oon leikkausosastolla jossa tehdään sektioita, kyllä herkistää ne vauvojen parkaisut ja tulee toivottomuus siitä et saakohan sitä ite ikinä kokea omalla kohdalla. Se kohtujen painaminen leikkauksen jälkeen ei kyllä käy kateeksi, vaikka senki hyvin sietäis jos vain sen pienen nyytin sais
Olipa purkautuminen.. Tsemiä ja onnea vielä ihan kaikille!